cynthia…heeel veel plezier maar dat zal zeker lukken, ik ben in hotel club voyage selge beach geweest…en zn naam is sony…
liefs
filiz
cynthia…heeel veel plezier maar dat zal zeker lukken, ik ben in hotel club voyage selge beach geweest…en zn naam is sony…
liefs
filiz
@MizzStyloow: wat leuk dat je straks een film van je vriend hebt! Die wordt vast wel helemaal grijs gedraaid haha.
@Bloem: haha dat zijn de verschijnselen van een verslaafde, we kennen het hier allemaal wel geloof ik
Lekker blijven dromen meid! Ik heb de laarzen nog niet gekocht, maar ze zijn wel erg gaaf! Het zijn een soort cowboylaarzen met een heel puntige neus, wat ik alleen jammer vind is dat ze niet zo heel lang zijn, dat vind ik meestal mooier onder een rok. Maar ga zaterdag nog weer ff kijken, en als ze dan nog even mooi zijn dan koop ik ze ![]()
@Myrna: ben blij dat het allemaal weer uitgepraat en goed is!
@Cynthia: ik hoop dat je geen last meer zult hebben van dat flauwe figuur. Maar blijft raar dat iemand met jouw nummer kan bellen…In ieder geval een heel fijne vakantie, ga er lekker van genieten!!!
@Filiz: welkom terug! Jeetje 9 uur vertraging, vreselijk. Maar fijn te lezen dat je verder een supervakantie hebt gehad. Jammer dat het altijd zo snel gaat he…
Zo, ben weer bij
Vandaag nog werken en dan alweer weekend, lekker! Gaat echt snel de laatste tijd. Nog ff en het is gewoon alweer kerst! Vorig jaar om deze tijd zat ik nog lekker in Alanya ![]()
Groetjes, Diamond
@roanna: is idd wel leuk hoor sezen aksu. ze maakt op zich wel goede muziek. dus wie weet ga ik er wel heen, maar niet alleen natuurlijk!!
@cynthia: een hele fijne vakantie en knuffel hem helemaal fijn!!! veel plezier meid en we horen t wel als je terug bent!!
@diamond: denk er wel goed over na hoor want als je er veel geld voor uit moet geven en je trekt ze maar 2 x aan dan is dat zonde van je geld!! ik heb dat namelijk wel altijd. van die impulsieve aankopen van 200 euro voor schoenen en heb ze vervolgens maar 2 x aan!! :#
@ Cynthia: Ohw lekker he dat je morgen al naar İçmeler komt he!
Ze zijn nu al langzaam alles af aan het breken hier in İçmeler en Marmaris!
Er zijn al veel hotels, restaurants, barretjes, winkeltjes enzo gesloten!
Hoelang blijf je?..Als je hier donderdag 3 november nog bent dan maak je Şeker-Bayramı mee en dat is echt super om mee te maken!
Hoe laat kom je hier in İçmeler aan, lekker vroeg he omdat je al om 11.00 uur 's morgens vertrekt?!
Nou ik wens je een hele fijne reis en misschien dat ik je nog zie hier in İçmeler!
Groetjes…![]()
Bijna weekend! Nog een kwartier! Morgen nog allemaal dingetjes regelen voor m’ n vriend die volgende week vrijdag vertrekt. Hij is er altijd erg goed in de meeste dingen op het allerlaatste moment te laten aankomen ![]()
Ben in ieder geval blij dat die orkaan weer verdwenen is tegen de tijd dat hij er naartoe gaat…
Was zonet nog ff met een collega aan het kletsen over Turkije, en we kwamen samen tot de conclusie dat je in Turkije dingen meemaakt die alleen daar kunnen gebeuren. Haha m’ n vorige vakanties in andere landen waren leuk, maar Turkije is in veel gevallen toch wel erg speciaal
Maar ja…dat wisten we al, oud nieuws ![]()
Groetjes, Diamond
@ cynthia, waarschijnlijk ben ik te laat, maar een hele hele fijne vakantie!! hopelijk heb je het mega naar je zin, geen last van aardbevingen en super mooi weer!!!
@ diamond, wow wat doordacht allemaal zeg, super zeg, kan ik niet hoor. erg verstandig allemaal.
@ de rest: fijn weekend. ik moet heel het weekend werken.
Kreeg net een mailtje van een vriendin van de vakantie, zij msn-ed nog wel met haar vakantieliefde en ik had haar gevraagd, aan hem te vragen (jaha) of hij mijn e-mail adres wilde geven aan de leuke jongen van de overkant, en voordat ze me antwoord kan geven, heb ik al e-mail van hem!!! Hahaha, moet wel voorzichtig zijn denk ik, heel het hotel en de winkels ertegenover zullen wel meelezen!! hahaha, wat een grap, beetje turks oefenen.
Zo kom ik natuurlijk nooit los ervan.
Ik heb zo’n hol gevoel in mijn buik!!! Ik wil terug!!! voel me zo leeg. Hiero is iedereen mijn verhalen en verlangens naar turkije al helemaal beu. boehoe!!!
@dimond…idd oud nieuws;)haha…maar maakt niks uit…lkkr dat je een collega hebwt lkkr met je mee praat…ik hoef ook op mn werk niet over turkije te beginnen:(
@bloem29…wil je los komen dan…?! kom op meid>>keep your dreams alive!!
kusz kusz
filiz
@Bloem: jaja soms kan ik heel verstandig zijn, meestal niet ![]()
Heb je al een mailtje teruggestuurd?
@Filiz: de meesten op mijn werk zijn ook niet zo Turkije-minded. Ze vroegen zich al af of ik volgend jaar niet een keer ergens anders naartoe wilde. Ikke? Dacht 't niet! Gaat reuze tegenvallen, ik weet het zeker.
Allemaal een fijn weeekend!
Groetjes, Diamond
Ik zit nog steeds op msn met hem, nu eventjes tussendoor hier.
zucht.
Heb hem de een na laatste avond ontmoet, we konden het erg goed vinden met elkaar, maar omdat de vriendin met wie ik toen was, hem ook leuk vond, heb ik me een beetje op de achtergrond gehouden. Vlak voordat ik weg ging kwam hij me nog opzoeken om me uit te zwaaien, en de bus was al te laat, en hij vroeg mijn e-mail adres enzo, hij wilde me zoenen, maar die stomme buschauffeur ging toeteren…:mad:
eikel, maar goed, niks had ik van hem, totdat ik dat bedacht van dat meisje die met die andere jongen sms-ed enzo… mmmm.
dus nu zit ik heel de avond al met hem te msn-nen, ik heb helemaal rooie oortjes en kan niet stoppen met glimlachen.:o
Maar ja, hij begon al vrij snel over naar NL komen, vertrouw hem eigenlijk niet zo, maar ja, hij is wel echt heel erg leuk, we genieten er gewoon eventjes van, maar dat houdt de Turkije stemming er wel goed in.
Zucht
oh, daar is ie weer.
Ik hou jullie op de hoogte.
ohja, diamond, ik ben niet zo op de hoogte, maar vind jouw vriend Turkije oftewel Alanya ook zo leuk dan??? Dat hoor je nl niet zo vaak.
Iedereen die dit weekend naar Turkije vertrekt wens ik een goede reis en een hele fijne vakantie toe.
Voor de thuisblijvers:Goed weekend!
Groetjes,Jill:)
@Bloem: ik ben twee keer met m’n vriend naar Alanya geweest en daarna had hij het eigenlijk wel gezien. Hij heeft niet zo heel veel met Turkije, wilde er dit jaar ook eigenlijk niet naartoe. Uiteindelijk zijn we toch gegaan, naar Turgutreis, en dat beviel hem wel heel goed. Dus wie weet dat we daar volgend jaar weer te vinden zijn. Naar Alanya ga ik altijd met m’n moeder, zij vindt het er ook helemaal geweldig ![]()
Veel plezier met msn’en en geniet ervan!
Sevgilim: 27 Oktober…Kusadasi!
Rieneke: 23 December…Istanbul!
@Sevgilim: nog een paar daagjes en dan mag je weer, lekker hoor!
Iemand nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga vanmiddag met m’n vrined de laatste dingetjes regelen. Hij moet nog een reisverzekering afsluiten en wil van z’n verjaardagsgeld een nieuwe digitale fotocamera kopen om mee te nemen naar de us. Daarna lekker even ergens een broodje eten én waarschijnlijk die gave laarzen kopen ![]()
Groetjes, Diamond
@ diamond, hahahhaa, toch. Heel goed van je, ze kunnen jou volgens mij niet beschuldigen van impuls-aankopen (of ben je door schade en schande wijs geworden?) Lekker toch die laarzen kopen, als je ze nu toch nog leuk vindt natuurlijk.
ben helemaal in de msn-modus. Kan niet wachten tot ik klaar ben met werken, we hebben namelijk gisteravond een msn-date gemaakt;)
Waahhaaa. Zit een beetje met hem te babbelen enzo. Wat is dat toch leuk.
@ de rest: PRETTIG WEEKEND!!!
Hmmm echte impulsaankopen doe ik niet vaak meer nee. Maar da’s ook omdat ik nu een baan heb van niet heel veel uren, dus moet wel ff nadenken of ik het écht mooi vind. Maar ben druk aan het zoeken voor een baan ernaast.
Spannend hoor, een msn-date! En zo blijf je zeker het Turkije-gevoel een beetje behouden. Veel plezier in ieder geval!
Zit nu op m’n vriendje te wachten, hij moest vanochtend werken. Ben zelf eigenlijk wel erg blij dat ik van de zaterdagen en koopavonden verlost ben haha. Maar hij vindt het helemaal niet erg.
Nog zo’n twee maandjes, dan zal het eerste kleine vertreklijstje al wel weer ontstaan, leuk!
Groetjes, Diamond
Ik ben ook aan het aftellen,vertrek volgende week zondag voor een weekje naar Kemer ik hoop dat het weer nog een beetje te doen is!
Groetjes,Jill
Sevgilim: 27 Oktober…Kusadasi!
Jill: 30 Oktober…Kemer!
Rieneke: 23 December…Istanbul!
**@**Jill: heb je d’r weer tussen gezet hoor! Lekker nog ff zo’n weekje er tussenuit!
Groetjes, Diamond
Jaloers![]()
Maarja, mijn tante zit nu waarschijnlijk in het vliegtuig weer terug naar Holland… Ik ben erg benieuwt. Gisteren is mijn vriend ook nog langs geweest en heeft hij nog foto’s gegeven aan hun voor mij…
Ik kan echt niet wachten om al de verhalen te horen en de foto’s en film te zien…
Groetjes Yoella
Hoi, Ben helemaal blij, vanavond om 21.00 uur vlieg ik naar Dalaman. Mijn dochter en ik en mijn schoonzus met haar dochter gaan voor de herfstvakantie nog een weekje naar ons appartement in Marmaris. Daar wordt ik nou toch zooooooo ontzettend blij en gelukkig van. Heb het in Nederland ook echt naar mijn zijn hoor, maar als ik in Marmaris ben dan voel ik me volmaakt gelukkig. Hoe zou dat toch komen?
Voor iedereen die ook nog gaat: heel veel plezier en ook goed weer terugkomen hoor!
groeten, Marjan
@Marjan: heel veel plezier met z’n viertjes in Marmaris! Geniet er lekker van!
Een goede vlucht en lekker genieten het het zonnetje en al het andere fijne van dat heerlijke land!
@MiZz-Stylo0w: je zult al wel ongeduldig op de terugkeer van je tante zitten te wachten. Straks lekker je vriendje op film kijken zo vaak als je wilt!
Grrr m’n vriend is er nog niet, zit me hier dood te vervelen ![]()
Groetjes, Diamond
@ marjan, hele, hele fijne vakantie, ben erg jaloers op je (ga je nog leuke avonturen beleven, net als dat topic wat je geopend had???)
@ miss styloo, oh, wat zal je ongeduldig zijn, je staat vast te springen, arme tante, kan niet eens rustig thuis komen, hahahaha
Ik kan zelf ook niet wachten totdat ik straks achter mijn computertje kan kruipen!!!
@bloem29…leuk joh dat msn date…;)veel plezier nog
@diamond…klinkt erg gezellig!! laat je 't weten als je de laarzen hebt?
@yoella…enn…??? vertel…!! hoe was 't geweest…heeft ie je tante nog iets voor jou meegegeven…?
@llemaal…heel fijn weekend…ik zelf ben ziek, dusz mijn weekend ziet er nogal saai uit:(…maandag ga ik op kamp met school…hopelijk ben ik dan beter…
liefs
filiz