Veel Plezier-welkom thuis 2

nou ik heb t vanavond ook weer gehoord hoor!!
mijn vriend was online en begon weer te zeiken over een emailtje… nou begin ik daar echt moe van te worden want ik moet elke emails sturen en een gesprek beginnen. dus zegt ie ineens dat ie gaat en weet ik veel wat nog meer. dus ik werd boos en toen hadden we alweer ruzie. dus ik heb hem gezegd dat ie me maar met rust moet laten totdat ie in een betere bui is en dan mag ie mij bellen of smsen.
belt hij me later op of ik online kan komen want hij moet iets zeggen… dus ik dacht al die gaat me dumpen… nou ik kom online en ik had hem nog een email gestuurd en vroeg hem of hij die eerst wilde lezen voordat ie zijn dingen wilde zeggen tegen mij. ok, dat had ie gedaan. hij begint met praten… verteld ie me doodleuk dat ie gisteravond op t politiebureau heeft gezeten. en dat ie elke avond in de haven is… daar gaat dus alweer 30 % van mijn vertrouwen (want wat moet hij daar doen zonder geld en bovendien is t ramazan!!) dus ik schrok van hem: waarom was hij op t politiebureau?? nou, hij had een jongen in elkaar geslagen en zijn neus gebroken. waarom? was mijn vraag aan hem… hij vertelde dat ze met een aantal jongens bij elkaar waren en toen vroeg iemand hoe t met mij was. mijn vriend zei dat t goed was met mij en toen vroeg een jongen die hij niet kent wie ik was. toen had die jongen dus dit tegen mijn vriend gezegd: ik heb haar vorig jaar geneukt (sorry voor mijn taalgebruik)… dus nu is mijn vriend ook boos op mij en heeft ie die jongen verrot geslagen!!!
zal ik jullie eens vertellen dat ik nog eens niet weet wie die jongen is!!! nu weet mijn vriend niet wat ie moet doen… maar we hebben hier al heel vaak ruzie over gehad en ik heb hem al die keren t zelfde gezegd en dat is dat ik er niets aan kan doen dat andere mensen jaloers zijn en dingen gaan zeggen om onze relatie kapot te maken. hij weet dat ik vorig jaar toen ik hem nog niet kende andere vriendjes heb gehad. ik weet dat dat voor hem moeilijk is maar waarom blijft hij daar elke over door malen??? ik ben op sommige dingen die ik heb gedaan ook niet trots maar ik ben nu bij hem en ik blijf hem trouw maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen…
en ik heb gewoon geen zin om met hem te praten nu… echt erg gewoon!!!

ik vroeg hem om mij een email te sturen en te vertellen hoe hij er nu over dacht en wat hij voelde en dan zou ik hem vanavond bellen nadat ik de mail had gelezen… maar geen email gehad…

puh puh ik moest echt ff mijn ei kwijt…

@ kelebek, ik ben nu ook wel heel benieuwd wat voor werk dat is???

@ myrna, what the f***?? dat is wel heel erg gemeen van die ene jongen zeg. Wat een stooker zeg. TJa, dan komen de verschillen ook wel boven drijven he?? Als je zo ver van elkaar weg zit en het niet echt uit kan leggen, maar via mail of msn moet doen, dat schiet niet op, communicatiefoutje is dan zo gemaakt. Hopelijk hervindt hij snel het vertrouwen in jou en jullie samen.
sterkte.

@ sevgilim, ik was ook bijna naar huis gekomen met zo’n lief zacht klein poezelig katje. er zwierf echt een babietje op het terrein van het hotel echt een dotje, dan smelt je hart echt. en de vorige keer had ik ook echt een hele middag gespeeld met een jonge hond, die bleef alles apporteren wat ik maar weg gooide, erg lachen, maar ja, je kunt ze niet allemaal redden he?

@Diamond: Hij is al aangenomen bij de marine, vandaag was kennis maken met de groep jongens(en 1 meisje) uit zijn lichting. 14 November vertrekt hij naar Den Helder en dan komt hij 14 dagen dus niet thuis. Het weekend dat hij dan thuis komt, ben ik er niet, tot eind zondagmiddag, dus kort bijkletsen en dan gaat hij weer. Maar hij heeft het gezellig gehad, nieuwe kisten mee naar huis, en die dus nu inlopen(en die dingen kraken!!!)

@Myrna: Stokers heb je overal en daar doe je niets aan. Dat hij dan ff niet meer weet wat hij moet, ja kan ik begrijpen maar ik hoop dat hij weer snel snapt dat jij niet zo in elkaar steekt. Sterkte meid

De dag bleef saai en lang, maar nu heb ik WEEKEND!!!
Groetjes
Annemiek

@Myrna: jeetje wat een toestand zeg. Wat een kl*testreek van die ene jongen. Snap niet waarom mensen altijd lopen te stoken en zieken in dit soort dingen. Hoop dat jullie snel weer normaal met elkaar kunnen praten en dit kunnen uitpraten, want kan me voorstellen dat je je behoorlijk rot voelt nu. Je mist elkaar al zo erg en dan gebeurt dit ook nog 's een keer…Sterkte en veel succes meid!

Vandaag lekker vrij, ga zo met m’n moeder ff de stad in. Heb zulke gave laarzen gezien, maar twijfel nog. Waarom zijn die dingen elk jaar weer zo duur :mad:

Groetjes, Diamond

@myrna… Wat erg…!! en als jij bij hem had geweest… Had dit helemaal niet gebeurd…
Bij mijn vriend was vorig jaar ook zoiets…Hij was ontslagen van zijn werk… ( in een hotel ) Dus ik elke keer vragen, wat is er dan gebeurt enz… en hij gaf mij gewoon geen antwoord… Dus ik dacht dat het wel met meisjes zou zijn… ( daar gaat je vertrouwen ). En toevallig werkte zijn broertje dit jaar in mijn hotel en hij vertelde dat mijn vriend iemand uit het hotel ( die daar ook werkte ) in elkaar had geslagen…

Ik heb trouwens gisteren avond nog een smsje van me tante gehad… Ze zei dat hij nog iets komt brengen voor mij… en dat ze geld ( ??? ) een leuke foto en een film van hem hebt… Heeel erg leuk… maar dat geld, daar snap ik niks van, want ik hoef dat helemaal niet… Hij werkt de hele dag en dan gaat hij het aan mij geven…

Groetjes Yoella

Hallo allemaal,

ben op dit moment helemaal in de war, ik heb echt heel erg heftig gedroomd vannacht, tja, waarover, over turkije natuurlijk. Het was zo levensecht, dat ik een beetje van mijn stuk ben. Niks bijzonders, maar denk soms echt dat mijn hoofd en hart ECHT nog daar liggen. En dat de rest van mijn lichaam dat niet weet en vrolijk door gaat hier, en dan krijg ik dus allemaal beelden door vanuit Turkije. Zucht, zal wel verlangen zijn.:cool:

@ sevgilim, de weersvoorspellingen zijn niet echt gunstig he?? hopelijk trekt het allemaal gauw bij en wacht het mooie weer op jou.

@ myrna, en nog nieuwe ontwikkelingen?? nog mail ontvangen of kunnen praten samen??

@ diamond, veel pleizer in de stad. Ik heb eigenlijk ook nieuwe winterschoenen nodig, maar mijn maat is nook nog eens niet zo gangbaar, en daardoor de schoenen zoooo duur. Maar ja, kan ze dan wel twee seizoenen aan, omdat ze van goede kwaliteit zijn. Hopelijk ben je geslaagd!!

@ beppie: Prettig weekend!!!
mijn werkweer begint nu pas weer, ik heb dinsdag pas weer vrij:(

@ miss styloo, wanneer komt je tante terug???

@Bloem29… Zaterdag, laat in de middag…
Spannendd…:slight_smile:

Dat is zeker spannend, komt ze dan meteen naar jou toe, of moet je eerst wachten totdat ze bekomen is van de vakantie en weer eens een keertje op familiebezoek gaat.

Ik denk dat jij haar gaat staan opwachten op schiphol ofzo, of niet???

Nog een klein beetje Turkije, dat ze voor je meeneemt, hopelijk staat je vriend leuk op de video, kun je dat thuis helemaal grijs draaien, en oneindig naar de foto’s kijekn en wegdroomen…

@Bloem29… Ik denk dat als ze thuis zijn me wel gelijk bellen… en gelijk vragen wanneer ik langs kan komen… En als ze niet bellen… ga ik zondag wel ff langs… Ik sprak net met me zwager… hij zegt… Ja, je familie is in Side he… Ik sta met hun op de foto… :slight_smile: Dus ze hebben ook nog foto’s van me zwager gemaakt… haha…

Groetjes Yoella…

@diamond: shopse hoor!! als je die laarzen zo mooi vind, lekker kopen dan!!:slight_smile:

@bloem: ja ik heb hem gisteravond gebeld en we hadden eerst weer een beetje ruzie. want hij was gewoon op stap gegaan terwijl hij wist dat ik zou bellen. ik was weer boos geworden en heb toen opgehangen (ja ik ben heel erg koppig!!) hij belde naderhand terug en toen hebben we alles uitgepraat… gelukkig maar!!! hij heeft me ook echt duidelijk gemaakt dat ik echt zijn vriendin ben en dat ie heel veel van me houd!! :slight_smile: dus ik ben weer helemaal gelukkig!!! :slight_smile: :slight_smile:

@mizz-stylo0w: ik hoop dat je heel lang van je cadeautje kunt genieten!! veel plezier ermee!!!

groetjs myrna

@Diamond: Ja ben ook wel erg blij dat het goed is! Hij smste me gister, dat iemand een spel met hem speelt, maar dat hij niet weet wie… Wist ik maar wie het zou kunnen zijn… alleen snap ik nog steeds niet hoe diegene dan met mijn nummer zou kunnen bellen!!! Hmmm… vaag maar goed… Heb hem vandaag foto’s opgestuurd ben beniewd wanneer hij ze krijgt!

@Myrna: ZO dat is inderdaad wel gemeen omdat te zeggen!! En turkse jongens zijn al zo jaloers :wink: Maar ben voor jou ook blij, dat het al weer goed is!!

Morgen koffer pakken, en dan ga ik alweer!!!

Mijn vriendin en ik hebben alweer precies gepland wanneer en waar we heen willen… Dus nu is he wachten op de gids dat we kunnen gaan boeken!!

Liefs

@cunthia…wat een heerlijk vooruitzocht joh…!!

@diamond…veel plezier met shoppen…!!

@lle…wat een verhsalen allemaal…wat mis je veel he als je dr 10 dgen niet bent…!!

gister terug gekomen:(:(:frowning: damn…wnne go back!!

we zoude om 9 uur s avonds de lucht in gaan op de heen weg…helaas dat werd 6 uur s ochtens…9 uur vertraging, en banken op het vliegveld slapen echt niet lkkr!!
eenmaal in het hotel meteen aant zwembad gaan liggen…heerlijk weer. wel 2 dagen regen gehad…maar toen zijn we gaan shoppen:D

de shows s avonds waren echt super leuk, over dag was de animatie wat minder. maar goed, die meiden en jongen waren ook moe van het seizoen…k kan t begrijpen…

een vriend van ons.werkte in het hotel naast ons…heel toevallig…isten van niks.
met hem zijn we iedere avond op stap geweest…en op n gegeven moment ging ook een vriend van hem mee…:smiley: jeetje…so in love!!
hij werkt in een winkel…iedere dag smste ie…kom je na de winkel…?wij daar naar toe…en dan spaken we af voor s avonds…

pohh…mn verhaal zal wel door elkaar lopen denk ik…hoop dat jullie dr wijs uitkomen…iig…ik mis m…ma we smse en hij heeft al gebeld:D

hele leuke vakantie gehad…!! wil terug…!!

ook nog volop met vrienden van in kusadasi gebeld en gesmst…!! stuk goedkoper…ook met die vriend waarin met kerst naartoe zou gaan…moet nog boeken…hoop dat dat nog gaat lukken…naja we zien wel

xxx

filiz

@filiz… Je hebt in iedergeval een hele leuke tijd gehad…
En leuke mensen ontmoet… Hopen dat je snel weer terug kan…
Maar nu kan je nog heerlijk nadenken aan de dingen die je daar hebt meegemaakt…:slight_smile:
Waar ben je trouwens geweest ??

Groetjes Yoella…

ik ben in side geweest…echt mn favourite plaatsje in turkije…!!

@ diamond, en, heb je de laarzen gekocht??

@ filiz, welkom terug, je bent behoorlijk in love he?? mooi toch, lekker van genieten.

@ myrna, gelukkig is alles weer goed, kun je ook weer lekker op stap

@ miss-styloo, nog nieuws van je familie??

@filiz… Side is ook mijn favourite plaatsje… ik ga daar ook elk jaar heen…
Welk hotel ben je geweest ? en hoe heet je vriend ??

@bloem29… Nee, nog geen nieuws van me familie gehad…:slight_smile:

Groetjes Yoella

ja ik ben idd heel happy dat alles weer flex is!! hihi ben nu alweer aan t kijken wanneer ik kan gaan!!!

@filliz: fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad!! en geniet nog maar van je leuke herinneringen!!

groeten myrna

Hoi allen.

Ik weet niet of dit bericht hier thuis hoort, maar wou het toch even vermelden.

Ik kreeg net een nieuwbrief met daarin de mededeling, dat de Turkse diva van de popmuziek, Sezen Aksu, een concert geeft in Nederland. Ik zelf ken haar niet, want daar ben ik, denk ik, ook te weinig Turkijeganger voor, maar ik dacht misschien jullie wel.

Ze treed op, 2 en 3 December in het Rai-theater te Amsterdam.
Info + tickets, www.sezen-aksu.nl
Bron: Spirit Travel- Corendon.

Mvg. Roanna :wink:

Vandaag mijn spullen aan het pakken, en dan is het morgen alweer zover!!! Heerlijk, heb er toch wel zin in :wink:

Vanavond nog werken, en dan morgen rond 11 uur richting Schiphol! Vrij vroeg maar bij ons de ringweg gedeeltelijk afgesloten, dus het moet wel!!!

Vind het opzich ook wel een beetje eng om naar Turkije te gaan, met al die aardbevingen daarzo!! maar goed, we zien wel!

Meiden ik spreek jullie over een week wel weer! Ik zal aan jullie denken;)

Liefs Cyn