wat is het hier rustig zeg … niet eens een hele pagina bij te lezen.
sevgilim: Hoe meer tijd in ons droomlandje hoe beter zullen we maar zeggen
diamond: leuk dat jullie het ook leuk gehad hebben… Ik moet ook nodig minder gaan snoepen wil ik volgend jaar zomer er nog zo uitzien als van de zomer in bikini
Ik kan ook mee gaan treuren want voor mij wordt het ook pas weer in de zomer eer ik naar Alanya kan gaan. Het wordt zowiezo zeker hotel riviera. Heb net contact gehad met mensen die we daar hebben leren kennen en zij gaan volgend jaar natuurlijk ook weer Dat wordt weer gezellig.
Weet iemand van jullie trouwens een site waarop je de hotelbezetting kunt zien van hotels in turkije?? Iemand vroeg ernaar en ik ben er dus naar opzoek… Ik weet niet of ik dit mag vragen op het forum en anders sorry dan moeten jullie hier maar geen reactie op geven :rolleyes:
zo wat ben ik blij dat ik weer terug ben zeg!!!
en dan bedoel ik alleen omdat ik dat weer gezellig kan komen kletsen hier!!!
ik zal dus weer vaak online zijn hier aangezien ik toch niet veel te doen heb…
jullie weten wanneer jullie weer gaan maar ik weet t gewoon nog eens niet
dit is echt zo balen want mijn vriend wil dus eerder t leger in en dan doelt hij op november… dus als hem dat gaat lukken zie ik hem waarschijnlijk niet meer voordat hij een soldaat word
ik heb gister met hem op msn gezeten en ik had begeven moment een beetje ruzie uitgelokt (slecht hé van mij…) maar ik mis hem zo erg en baal zo erg dat hij nu eerder wil gaan. dus ik hoop echt dat t hem niet gaat lukken en dat ie pas in maart kan gaan. dan kan ik hem nog opzoeken en genieten voordat ie weg moet…
Nog een week en een dag en ik mag vertrekken. Moet nog eens kijken of ik alles in huis heb enz…
Heb vandaag gelukkig geen school, ideaal op je verjaardag! Heb al leuke cadeautjes gekregen en mn gsm staat niet stil !
Nu nog eens kijken of mn vriend in Turkije het niet zal vergeten zijn vandaag, hihi.
@Linda: wat bedoel je precies met hotelbezettingen
Ik hoop dat het volgend jaar weer net zo lekker is in Riviera als dit jaar maar dat zal wel lukken. Nog twee maand en we kunnen weer boeken!
@Myrna: ben ook blij dat je d’r weer bent meid!! Ik hoop dat je je vriend nog wel kunt gaan zien voordat 'ie in het leger moet. Ik duim voor je!
@Sevgilim: Gefeliciteerd! Een héél fijne dag! Wat heb je allemaal voor leuke kadootjes gekregen?
@Diamond: geklede botjes met hakken (mn vorige had mn hond kapot gebeten ) en ik had er graag nog eens zo gehad. Zou ik die al kunnen meenemen naar Turkije ? Dan nog douchegel zelfde van mn parfum maar ik vond het te duur om zelf te kopen en nu heb ik het gewoon gekregen!! een stripverhaal voor op het vliegtuig en sudokuraadsels van mn zussie ook om mee te nemen hihi (kan ik me uren mee bezighouden!). En nog een handtasje die ik al zeer graag had gehad en voor de rest nog geld, die ook goed uitkwam . (En van mn hond die me kwam wakker maken : een paar lekjes ) Straks taart gaan halen en kunnen we nog lekker vieren !
@Sevgilim: Van Harte met je verjaardag!!! Wilde je wel wat geven maar kon het niet in de computer krijgen, sorry!
Op mijn werk weer eens errug rustig. De puber heeft vandaag een kennismakingsdag bij de marine, dus we hebben samen gereisd. Vanmiddag ook weer terug, best wel gezellig. Verder hier eigenlijk niets nieuws, het is echt herfst. Ik wil zoooon!!!
@allemaal: iemand een mooi katje ? Ging daarjuist achter taart en zo een lief klein katje achtervolgde me de hele tijd… Het was nog een drukke straat dus ik denk dat het afgezet is… Heb het dus meegebracht omdat ik hier wat rustiger woon maar aangezien ik al een hond en een kat heb, denk ik niet dat nog een katje welkom zal zijn, zeker niet omdat ik volgende week vertrek… en mn pa heeft het niet echt voor véél dieren in zijn huis dusja, zit ik er mee. Heb al gebeld naar het asiel of ze eentje missen of gezocht word maar het is pas open vanaf 14u dus nog een paar uur en ik heb zoveel werk voor school !
Heb gister echt flinke ruzie gehad met mijn vriend… Hij smste me wie er bij me was, want hij was gebeld door een turk met hetzelfde nummer als mij… Die vertelde hem dat ik een turkse vriend heb in Nederland wat dus echt niet klopt!! Maar hoe kan iemand met mijn nummer bellen, als ik in mijn bed lag, en mijn telefoon onder mijn kussen lag. We hebben een uur over en weer gesmst, dat hij het moeilijk vond om me te geloven enzo… Maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen!! Hij geloofd me, en zegt dat iemand een spel met hem heeft gespeeld, maar dat hij niet weet wie…
@ sivgilim: VAN hARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
hoe oud ben je geworden als ik zo brutaal mag zijn?? en het leukste komt natuurlijk nog, je mag weer naar turkije!!! Nog nieuws van je Turkse vrienden, hebben ze aan je verjaardag gedacht??
@ cynthia, wat een raar verhaal zeg?? Ik snap er ook niks van, is het niet gewoon toeval of is er gebeld via zo’n 0900-nummer ofzo?? Ik snap wel dat je vriend helemaal doorgedraaid is, zou ik ook wel raar vinden trouwens, gelukkig geloofd hij je, dat is toch het belangrijkste??
@ myrna, welkom terug zou ik zeggen, maar ik snap niet zo goed. Is het juist niet fijn dat als hij eerder het leger in gaat, dat hij ook weer sneller terug is?? Als je nu moet wachten tot maart, dat zijn 5 maanden, en dan daarna zie je hem 15 maanden niet, tegen de tijd dat hij dan pas terug is, dan heb je hem toch veel langer niet gezien, dan als hij nu al in november het leger in zou gaan???
Misschien begrijp ik het niet goed hoor, maar ik snap je natuurlijk wel, je wilt natuurlijk dat hij helemaal niet hoeft te gaan!!! en terecht, dat lijkt me maar niks hoor.
Ik heb gisteren toch heel stiekum nog zitten kijken om toch nog een weekje naar Turkije te gaan in dec of jan of feb. Maar nee, het mag niet, het kan niet, het is niet verstandig, nee, nee, nee!!! Moeilijk hoor.
@Bloem: ik ben 19 geworden vandaag op naar de 20 dus ! Het laatste jaar met een 1 ervoor , zal nooit meer terugkomen. Van mn Turkse vrienden heb ik nog niets gehoord. De ene is altijd een maand te laat, denkt altijd dat ik in November verjaar (wat eigenlijk ook zo moest zijn) en van mn vriend waar ik nu naartoe ga, heb ik vorige week al een kaartje gekregen via de post, wat ik héél leuk vond, mss stuurt hij me vanavond wel nog een bericht…
Ja ik weet het nog goed, toen ik van de 19 naar de 20 ging. geen tiener meer, maar voor heel veel jaren twenty-something.
Ach, alles heeft zo zijn charme.
@sevgilim: jah! gefeliciflapstaart!! hihi… geniet er nog maar lekker van want volgend jaar zit je in de ‘TIG’ en kom je er nooit meer vanaf!!!
@bloem: ja ik begrijp wel wat je bedoelt maar als hij in november gaat zie ik hem dus ruim 5 maanden niet en als hij dus in maart gaat kan ik hem nog opzoeken voordat ie gaat. en dan zie ik hem natuurlijk ook een lange tijd niet maar dan wil die nog wel 2 x verlof nemen om elkaar te zien… ach weet je, t maakt eigenlijk allemaal niets uit want t blijft gewoon K*T!!!
@Bloem: taart eten vanavond ! Voor de rest, vandaag was iedereen naar school, gaan werken, … Ik zal het wel in het weekend vieren, iedereen heeft dan wat meer tijd
Sevgilim GEFELICITEERD!!! De dag is alweer bijna voorbij…maar in het weekend kan je et gewoon lekker nog een keer vieren
Ik had vandaag een soort kennismaking en uitleg over mn nieuwe baantje, WAHHHHHhhhh super baantje!!! Verdient lekker veel! en ook nog eens super leuk werk! Echt van alles doen ze! Heb er super zin in om te beginnen! Volgende week moeten we (ga samen met een vriendin) naar Utrecht voor de echte uitleg en training. En ik denk dat ik volgende week vrijdag moet beginnen met werken. En we kunnen ook op beursen komen te staan en je kon ook aangeven welke beurs je graag heen wilde (heb meteen gezegd dat ik wel naar de vakantiebeurs wilde dus misschien kunnen jullie me daar wel zien, in zo’n mooi stewardessepakje(mag je helaas niet houden)) Hihi super zin in!
@Annemiek: en hoe heeft jullie puber het gehad op de kennismakingsdag? Lijkt het hem wat? Ben je de saaie dag nog een beetje doorgekomen?
@Sevgilim: jij bent dus wel verwend met leuke kadoortjes! Wat heb je nu gedaan met dat katje? Ik zag in Alanya echt zó’n lief babykatje, had 'm wel mee willen nemen…Hij kwam de hele tijd bij me op schoot zitten, zó lief!
@Cynthia: wat raar dat er iemand met hetzelfde nummer belt als jou! Tsss iemand is lekker aan het stoken zeg zo te horen. Gelukkig dat je hem hebt kunnen overtuigen dat er niks aan de hand is.
@Bloem: ik kijk soms ook wel ff tussen de aanbiedingen hoor. De zomer lijkt nog zó ver weg
@Diamond: Toen ik de vijfde keer ging gaan kijken op de middag zo ongeveer, kwam het katje niet meer. Mss heeft het ergens anders eten gevonden of zo, of mee gelopen met een andere kat hier in de buurt. Mss komt ze ook wel terug (hoop ik) Ik heb namelijk een nieuw huis voor haar gevonden! De vriendin van iemand uit mn klas zocht een katje. Het was echt zo een schatje, maar ver kan het niet zijn. Hier vlakbij woont er een boer, mss zit het daar .
Zo zo , mn vriendje heeft me vannamiddag een bericht gestuurd voor mn verjaardag! Dat maakt het helemaal goed !