Ja, ik ben helemaal blij…
Kreeg net “weer” een smsje van me tante…
Helaas kunnen we Selman niet meenemen in de koffer, want die zit al vol…
Hij is een hele lieve en leuke jongen.
Hij vertelde dat hij heeel veel van je houd… Schattig he ?
Groetjes…
aahhh ik wil nu helemaal weer terug naar hem…
Ik vind het zo leuk als ik dit dan hoor van me Tante…
Groetjes Yoella…
@Yoella: Inderdaad erg lief!!! Heerlijk he zo’n gevoel!!
Nog maar 6 dagen dan zit ik gewoon al weer in Turkije (nou ja in het vliegtuig)!!! Kan echt niet wachten… Heb vandaag een mailtje gehad van een jongen uit Bodrum… een vriend van mijn vriend… Hij vertelde mij dat Yasar naar huis is gegaan, omdat hij geen reden meer had om in Bodrum te blijven… Ik was de enige reden dat hij was gebleven daar!! Dus als ik hem nu zou willen opzoeken zou ik nog verder moeten reizen… Heb het dus maar helemaal uit mijn hoofd gezet:o Begin hem echt steeds meer te missen!! Hij stuurt nog wel steeds trouw elke dag minimaal 3 smsjes:D Dus dat zit wel goed!! Als het goed is zie ik hem over 233 dagen weer!! Dat zou namelijk 6 juni zijn!!
@Cynthia: jammer dat je vriend is weggegaan en dat de kans nu nog kleiner is geworden om hem te zien! Maar probeer er gedurende je verblijf niet te veel aan te denken of anders heb je daar ook niets aan. Geniet gewoon van de tijd op het moment zelf en als het lot het wil dan zien jullie elkaar zeker nog wel eens terug!
Zijn vriend mailde ook, dat Yasar echt alleen van mij houdt, en dat ik zijn eerste vriendin ben, en dat hij heeft gezworen dat hij niemand anders meer wil enzo! Dus ik geloof er in!! En ik weet ook zeker dat ik hem gewoon in Juni weer ga zien!!
@MiZz-Stylo0w: goed nieuws dus van je tante! Leuk zeg!
@Cynthia: wat een schatje heb je toch! Straks zit je weer lekker in het Turkse zonnetje, lekker hoor!
Ow, dit weekend was wel heel erg. Ben twee keer uit eten geweest! Maar was erg lekker en vooral errug gezellig! Haha heb me de hele avond rot gelachen, echt leuk zulke avonden
@ MiZz-Stylo0w: Wat leuk zeg van je tante!! Leuk dat je ook nog op deze manier contact hebt met je vriendje! Ik hoop dat je tanta terug komt met een hele leuke videofilm van hem!! Laat je het ons weten? (vast wel )
@ Cynthia: Ohw wat ontzettend lief!! En HEEEL erg leuk om te horen natuurlijk!
@ Diamond en Linda: Ook nog gefeliciteerd van mij!! Ik ben een beetje laat, maar lees het nu pas! Dus zeg ik het nu maar Nog gefeliciteerd!!!
Ik heb verder eigenlijk niet zo heel erg veel te vertelen. Had vandaag last van een kleine kater Was gister weer een gezellig feest.
En ik heb zo’n ONWIJZE zin om naar Istanbul te gaan!!! Oj oj oj! Ik verheug me er echt op! Ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan daar! Nog 76 dagen! Mmm 10 weken klinkt beter…
Mn beste vriendin, die voor 6 maanden in Madrid zou studeren, komt eerder terug. Over 2 weken al haal ik haar op van Schiphol en kan ik haar weer lekker knuffelen en natuurlijk blijf ik dan meteen bij haar slapen. Kunnen we meteen de afgelopen gemiste 6 weken samen inhalen. Vind het wel heel jammer dat Madrid haar toch niet is bevallen, maar aan de andere kant ben ik natuurlijk wel heel blij dat ik haar strax weer zie…
@ Iedereen: iedereen, een hele fijne week toegewenst!!! Veel succes op werk of met de studie of met andere dingen die deze week gedaan moeten worden!
@Rien: Het smokkelen begint alweer zie ik: 76(nu75) dagen is eerder 11 dan 10 weken hoor:p !! Maar het geeft niet, geniet maar, ik wilde dat wij gingen!!! Je kan niet alles hebben, en een nieuwe auto, een andere motor, het houd ergens op dus.
Gister een stukje op de motor weggeweest, het was zalig alleen veel te kort. Hubbie wilde lief doen:confused: , en ging dus niet te lang weg. Had nog wel een uurtje langer gemogen dus.
Een nieuwe werkweek, met frisse moed:eek: (zou niet weten waar ik die vind) begin ik eraan.
Werk ze allemaal
Annemiek
T’is rustig hier! Was vandaag lekker vrij, heb in het zonnetje gezeten (wel binnen) met een paar tijdschriften, heerlijk! Morgen en vrijdag hele dag werken en de rest van de week vrij. Gelukkig ben ik volgende week vrijdag ook vrij, dan vertrekt m’n vriend voor twee weken. Samen met z’n ouders breng ik hem dan weg naar Schiphol…Ben heél benieuwd hoe hij het gaat hebben, zou er zelf best tegenop zien om zolang alleen in het vliegtuig te moeten zitten :o
@ Beppie: :o Woepsie! Hehe, ik ben positief ingesteld zullen we maar zeggen…
Ik heb weer een nieuwe bijbaan erbij!! Samen met een vriendin van me hadden we een solicitatie brief gestuurd naar Martinair promotions (hadden een actie van nieuwe verpakking van Douwe Egberts promoten) EN we zijn uitgekozen!! Uit alle brieven die waren verstuurd vonden ze die van ons er tussen uit springen
Dus ik werk nu elke zaterdag en vrijdag…mmm ik weet nog niet eens waar…hahaha! Nou ja komt wel goed!
@ diamond, heb ik allicht gemist, maar waar gaat je vriend naartoe???
@ kelebek, $$$$$$$$$ extra werk is extra geld, is weer naar turkije.
Net ff zitten kijken, ik heb dit jaar, herstel, de afgelopen 4 mnd, dik € 3000 achtergelaten bij de reisorganisatie in turkije, oh, my god.
tis volle maan, prachtig, zucht, ben dus drie keer met volle maan in turkije geweest, zucht. herinneringen…
en nog een sollicitatie, ook voor mijn back-up plan heb ik een uitnodiging, dus hij gaat lekker.
Les twee van turks voor beginners heb ik ookal onder de knie (nouja…) dus hij gaat lekker.
Iedereen bedankt voor de felicitaties Het was een heel leuk feest en mijn vader heeft heel erg genoten…
Diamond was het bij jou ook gezellig??
Cynthia: Wat een romantische vriend heb je zeg, die moet je in ere houden
Mizz Styloow: Super dat je vriend contact heeft met je familie… Zo is hij weer een stukje dichter bij je
Rieneke: Super zeg dat jullie uitgekozen zijn… Heerlijk de gedachte dat je met die centjes naar turkije kunt gaan… Dat maakt het werken ineens een heel stuk leuker.
vandaag terug post gehad van de touroperator! Uren zijn weeral eens veranderd… vertrekken om 10.40 en terug komen om 13.45
ben wel blij, vind ik nu dat ik betere uren heb dan voorheen. Ik moet niet speciaal mn slaap laten ervoor
Nog vier uurtjes en dan zit deze werkdag er weer op. Hij is namelijk behoorlijk saai :eek:
En hier op 't forum is het ook al zo stil, niks bij te lezen…
ppff, ik vond de drie maanden die tussen de ene en de andere vakantie zaten al lang duren, laat staan 6 a 8 maanden.
Hoe hebben jullie dat de afgelopen jaren gedaan dan??
Ik zit nu toch stiekum te kijken naar een lang weekend Istandbul in januari of februari:p
nee, mag niet van mezelf!!!
moeilijk, moeilijk
Ja we zullen de aankomende wintermaanden nog wel wat steun nodig hebben met z’n allen ben ik bang. Maar het voelt al heel anders als de vakantie weer geboekt staat. Straks als de gidsen er weer zijn dan race ik naar het reisbureau om een tas vol te halen (hoewel we allang weten wat het wordt haha). En dan kan het grote verheugen weer beginnen!