@Fransijn… Heeel veel plezier in Side…
En als je me vriend tegen komt… ( Heeeel toevallig ) doe hem dan maar de groetjes… ![]()
@Cynthia… Ja, mijn herstvakantie begint nu al…
Ligt er denk aan waar je woont…
X Yoella
@Fransijn… Heeel veel plezier in Side…
En als je me vriend tegen komt… ( Heeeel toevallig ) doe hem dan maar de groetjes… ![]()
@Cynthia… Ja, mijn herstvakantie begint nu al…
Ligt er denk aan waar je woont…
X Yoella
fransijn, geniet van je vakantie!!!
en heel veel plezier
@Fransijn: prettige vakantie !
Begint de herfstvakantie nu al in Nederland ?
Vandaag heb ik ook post van het reisbureau gekregen. Ik heb mn hotelvoucher en zo maar mn vliegtuigtickets zitten er niet in en zonder ben ik niet veel hé
. Maandag ff gaan bellen.
groetjes xxx
Bij ons begint de herfstvakantie pas over een week, maar in het oosten waren de vakanties sowiezo laat dit jaar…
@Sevgilim: wat raar dat je alleen een hotelvoucher hebt ontvangen en de tickets niet. Maandag inderdaad maar snel ff bellen…Weet je je vluchttijde4n al wel?
Groetjes, Diamond
@Diamond: De vluchttijden staan al op papier die ik vanmorgen heb ontvangen. En ok, zie ik nu pas dat ze zijn veranderd bij twee weken geleden !!!
Ik had nog niet naar de uren gekeken totdat jij me ze vroeg?! Normaal gezien moest ik rond 11u opstijgen, zie ik nu dat ik pas om 20.30 opstijg ! Ben ik daar om 1.00u en dan nog een uur rijden naar het hotel, o jééé! Terugkomen is hetzelfde gebleven: opstijgen ginder om 7.15.
Dus: nu gezien verlies ik gewoon 2 dagen !!! en ik heb maar een weekje
:eek:
Nu lees ik mn brief helemaal en er staat op dat ik mijn tickets voor het vliegtuig moet afhalen aan de balie in de luchthaven, great! pfff een nachtvlucht, doe ik echt niet graag, zeker niet als ik nu alleen ga zijn …
groetjes xxx
@ sevgilim, jeetje he, wat een rot tijden. misschien kun je wel eventjes slapen als je 's nachts vliegt, maar je bent idd 2 dagen kwijt. Ik vind dat zo rot he, van die vliegtuigmaatschappijen enzo. Dat slaat toch nergens op.
twee weken geleden zat ik nog gewoon in Turkije!!! boehoehoe!!!
@Sevgilim: zonde dat je zulke tijden hebt…inderdaad twee dagen kwijt aan reizen. Dus moet je de overige dagen nóg meer gaan genieten maar dat zal wel niet zo’n probleem zijn ![]()
Hopen dat je in het vliegtuig nog ff kunt slapen…
@Bloem: ik zit ook nog steeds te denken wat ik drie weken geleden nog allemaal aan het doen was in Turkije…Hoezo heimwee haha. Voel je je inmiddels al iets beter?
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
Marjogege: 22 Oktober…Marmaris!
Sevgilim: 27 Oktober…Kusadasi!
Rieneke: 23 December…Istanbul!
@Marjogege: ik heb je erbij gezet hoor!!
Vandaag verjaardag, m’n vriend is 30! geworden. Haha loop 'm al de hele dag ermee te pesten ![]()
Groetjes, Diamond
diamond, gefeliciteerd met je vriend!! maak er een leuke dag van voor hem.
het moet niet gekker worden, nu heb ik drie vreemde turkse telefoonnummers die mij om de haverklap bellen en snel ophangen, voordat ik het gesprek kan aannemen. Frustrerend, maar ik ga toch echt niet terugbellen, want ik weet zeker dat ik ze niet ken.
@bloem29… Ja, dat heb ik dus ook een keer gehad… Alleen dan niet uit Turkije, maar ergens anders heeel ver weg… Alleen als ik dan opnam, gingen ze tegen me praten en als ik in iets in het engels zei… ginge ze gewoon verder… Toen heb ik een keer terug gebeld… en was bijna al me beltegoed kwijt… Heeel vaag… Daarna elke keer weggedrukt als ze me weer belde…
@ Diamond… Gefeliciteerd he… ![]()
@Diamond: Gefeliciteerd he, met die ‘oude’:eek: man van je!! Zalig zo’n jonge vent, die van mij is ondertussen al weer 45!!!
Heerlijk weekend, mooi weer. Heb m’n helm en pak voor op de motor gekocht en morgen lekker een ritje maken met m’n ventje!!!
Tot morgen maar weer
Annemiek
Hey diamond, Gefeliciteerd hij heeft de magische getal bereikt. Tenminste zo noemen we dat hier.
Een fijne dag:p
Nou ik ga heerlijk genieten van het weertje.
Groetjes aan iedereen.
Hee allemaal
ff berichtje van mij:
Iedereen een fijn weekend
Diamond gefeliciteerd met je vriend. Mijn vader is vandaag 50 geworden dus wij hebben ook feest thuis. we gaan lekker uit eten met de hele familie. Heb er zin in ![]()
Groetjes Linda
@ Linda… Jij natuurlijk ook gefeliciteerd… ![]()
@Diamond en Linda: gefeliciteerd beiden !
@Linda: gefeliciteerd met je vader! Beetje late reactie maar we zijn net terug van het etentje. Zijn lekker bij de Mexicaan geweest! Heerlijk!
@Annemiek: veel plezier morgen op de motor! Hopenlijk wordt het net zulk lekker weer als vandaag.
Groetjes, Diamond
Volgens mij wordt het weer heerlijk weer vandaag…
Teminste… hier schijnt de zon al…![]()
Groetjes Yoella…
Linda@ jij ook nog gefeliciteerd met je vader natuurlijk.
groetjes
Ja hier is het zonnetje er ook alweer. Heerlijk dat het zo laat in het jaar nog zulk mooi weer is. Maar dat mocht ook wel na die tegenvallende zomer dit jaar…
Ga lekker nog ff buiten zitten!!
Groetjes, Diamond
Ik kreeg net een smsje van me vriend…
Dat hij nu met me familie staat te praten…
Aaaahh… echt zo lief van ze… ![]()
Groetjes Yoella
@ linda, alsnog gefeliciteerd.
@ yoella, super joh, ookal zit je zo ver uit elkaar, toch een beetje contact. Heerlijk toch???
Ben aan het werk, heb pauze, mijn stem is nog zozo
Gisteravond naar een vriendin geweest die ik twee weken geleden heb ontmoet in Turkije, oh wat doet het pijn, heerlijk om weer lekker over “onze turken” te praten, want iedereen wordt hier langzaam gek van mij en wil niks meer horen en tja, ze waren er natuurlijk niet bij, dus dat is toch anders.
maar ook heimwee, oh, oh, we wilden echt terug. Weer foto’s uitgewisseld, ik heb nu echt een goede collectie, oh, mijn schatjes.
Ik mis ze zo…ben daar dus 32 dagen geweest dit jaar. Zucht.
Oh, wat doet mijn hart pijn…