Veel Plezier-welkom thuis 2

@Cynthia: woehoeuuwww, weeral een stap verder met je tickets! Geeft je een leuk gevoel niet ? Ik verwacht de mijne ook ieder moment. Nog precies twee weekjes vandaag :smiley:

groetjes xxx

@Sevgilim: Ja inderdaad weer een stap dichterbij!! Maar als ik heel eerlijk ben, heb ik er niet eens zo heel veel zin in… Mede doordat ik Yasar niet ga zien!!

Wat zeur ik eigenlijk, ieder van jullie zou in mijn plaats willen gaan!?!

Liefs Cynt

Heey Cynthia! Super cool!! Nu kan je ook weer heerlijk gaan aftellen met de zekerheid dat je gaat!

Zit nu nog steeds met die vriend aan de telefoon, super leuk om ook de turkse gesprekken op de achtergrond te horen! Probeer me heel hard te concentreren om te verstaan wat ze zeggen :stuck_out_tongue:
Hihi had al opgevangen dat iemand vroeg waar ik vandaan kwam :stuck_out_tongue: Super leuk dit! Gaan we vaker doen!

Liefs Rieneke

hellows ben ik ook weer even. heb in elk geval goed nieuws: ik krijg eindelijk thuis een internet aansluiting. het slechte nieuws alleen is dat dat nog tot 7 november duurt
:frowning: baal wel maar helaas het is niet anders

verder met de studie gaat het super hartstikke leuk nog steeds :slight_smile: qua liefde ik heb niks te klagen :wink: nog heerlijk vrijgezellig en die ene leuke jongen? we hebben weer contact dus ik zie het allemaal wel :slight_smile:

@Maretje: Het is niet zo dat ik echt niet wil, maar baal gewoon dat ik hem niet kan zien… Terwijl ik zooooo dichtbij hem ben… Misschien moet ik toch maar overwegen om de bus te pakken naar Bodrum!!

Liefs Cyn

@Cynthia: ja idd, een bus nemen is inderdaad de beste oplossing. Deze zomer zat ik met mijn beste vriend in Marmaris terwijl ik de twee weken ervoor de hele tijd met mn turkse vriend heb opgetrokken. Hij wist dat ik in Marmaris zat en vroeg me of ik wou gaan. Maar ik kon moeilijk eisen van mn maatje dat hij met me mee zou reizen met de bus zo een 4u lang. Heb ik dan ook uitgelegd aan mn vriendje en meteen beloofd dat ik wel nog eens zou gaan bezoeken een andere keer. Nou ja, mijn belofte heeft hij goed onthouden, vandaar dat ik binnen twee weken alweer in Turkije zit ! Maar ik heb een goed gevoel bij hem en zou graag de tijd die we hebben samen, goed doorbrengen, hij is tenslotte ook altijd goed en eerlijk voor me geweest.

groetjes xxx

nou nou, ik leef nog, maar wat een baaldag zeg.
nog steeds snip en snip verkouden.
speciaal toch naar mijn werk voor ene vergadering: gaat ie niet door,
rijd ik terug naar huis, word ik aangereden!!!
alleen maar schade maar toch: schrikken. gelukkig neit mijn schuld, maar een heel gedoen om het te laten maken. zucht.

vanavond wel lekker gekletst met mijn turkije-vriendin. Alle mannen van de vakantie vergeleken. ik kreeg een sms van een vreemd turks nummer, dus we zijn heel de avond bezig geweest met sms-en enzo.

weet iemand misschien wat het volgende exact betekend?? Thanks

hangi ulkeden (puntjes op u)
Turkce biliyormusum
askim dudaktan

ik denk zoiets als je meot wel turks spreken of leren ofzo, en het andere kussen ofzo?? wil het graag precies weten.

thanks

nou nou,
ben er zo goed en kwaad als het kan uit,

maar wat ik van askim dudaktan moet maken?? schatje lippen??? ikke nie snappe??

ik ga maar eens slapen
truste
droom maar fijn allemaal over turkije, ik weet dat ik het ook doe!!

@Cynthia: kan me wel voorstellen dat het anders voelt dat je straks in Turkije zit en HEM niet ziet! Ben je in hetzelfde land en toch niet samen…Maar het wordt vast superleuk joh!

@Sevgilim: ja jij gaat ook alweer bijna! Lekker hoor!

@Bloem: nogmaals beterschap meid. Bah, zo irritant als je zo verkouden bent :mad: Heb je lekker gedroomd over Turkije? Ikke wel :smiley:

Vandaag nog de hele dag werken en dan alweer weekend! Morgen is m’ n vriend jarig en gaan we lekker uit eten ā€˜s avonds. Heb gister een Turks nummer als beltoontje op m’ n mobiel ingesteld dus ben elke keer erg blij als er iemand belt haha.

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ja het zal vast wel leuk worden, maar het wordt echt zo’n uitrust vakantie… Uitgaan zal ik waarschijnlijk niet doen, omdat ik met mijn ma en oma ga… Maar goed een weekje niks doen, en in het zonnetje?? liggen is ook altijd lekker natuurlijk! Oh en shoppen!!!

@Bloem: Jeetje wat balen van die aanrijding… Askim dudaktan: Schatje ik zoen je >> Zoiets volgens mij… Vraag het net aan een turk op msn, en die zegt… My love from lips :confused: Ook niet echt duidelijk dus!!

@Sevgilim: Ik heb me er bij neer gelegd dat ik hem niet ga zien… Omdat als ik hem zou zien is het voor een paar uur… En dan moeten we weer afscheid nemen, en dan wordt het weer zo moeilijk!! Nee ik zal moeten wachten tot Juni… En dan ga ik 2 hele leuke weken beleven!!!

Liefs Cyn

@Cynthia: is ook niet verkeerd, zo’ n weekje luieren in het zonnetje! Kom je tenminste uitgerust weer terug :smiley:

Twee collega’s gaan deze maand nog naar Turkije, mocht helaas niet mee…Heb erg m’ n best gedaan maar helaas :wink:

Gelukkig is het hier vandaag iets rustiger, de afgelopen dagen was het gekkenwerk. Ga maar weer ā€˜s verder met m’ n vertaling…

Groetjes, Diamond

Whahah ik word gek van school. KOm ik op school en wat blijkt, je hebt maar 1 les maar die gaat door. AHa kan ik nu al weer genieten van de herftvakantie en van het mooi weer.

Iedereen een fijne weekend en mensen die herftvakantie hebben een hele fijne vakantie

groetjes besmile

Me stage is nu ECHT afgelopen… Ik vind het erg jammer, heb het er heel erg naar me zin gehad… ( op een basisschool groep 1/2 ) en na de herfst vakantie gewoon weer naar me eigen schooltje…:frowning:

Me tante zit nu lekker in Turkije… en ze heeft me vriend al gesmst, dat ze iets voor hem heeft en dat ze dat moest geven van mij… Hij komt vanavond om half 12 naar hun hotel… :slight_smile: Haha… hij is ook wel gek hoor… Zo laat… :stuck_out_tongue:
Wel jammer, want ik denk als ze dan gaan filmen en foto’s maken… dat je het niet goed ziet… :frowning: Maarjah, het wordt vast heeel grappig… ( tante die geen engels kan, en denkt dat ze het wel kan… :stuck_out_tongue: ) En ze vind hem nog wel een lekker ding ook… :smiley: whaha… dat wordt wat…

@ allemaal… prettige herfstvakantie… Gaat er nog iemand naar Turkije ??

@MiZz-Stylo0w: Ja jammer is dat he, als je zo’n leuke stage hebt gehad, en deze dan afgelopen is!! En die foto’s van je vriend zullen waarschijnlijk wel lukken hoor! Mijn foto’s van mijn vriend in het donker zijn ook gelukt!!! Heb jij nu al herfstvakantie dan? De mijne begint pas volgende week!!!

@Diamond: Ja dat is ook wel zo… Lekker niks doen en nog bijkomen van mijn vorige vakantie haha :stuck_out_tongue: Balen dat je niet mee kon met je collega’s!!

Liefs cyn

@Bloem: dat betekent inderdaad zoiets als ā€œschatje van m’n lippenā€, dat klinkt voor ons misschien raar maar zo letterlijk moet je het dan ook niet vertalen.
Tis in elk geval errug lief haha !!

maar wat een gedoe met die aanrijding! Gelukkig ā€˜alleen maar’’ materiĆ«le schade…:slight_smile: :mad:

hangi ulkeden (puntjes op u) = vanuit welk land
Turkce biliyormusum : ik ken geen turks
askim dudaktan ā€œschatje van m’n lippenā€

@Von: Spreek je zo goed turks?? Hoe heb je dat geleerd?

Liefs Cyn

Nog 1 nachtje slapen en ik ga naar Side.:slight_smile:
Heb er onwijs veel zin in.
Weer veel leuke dingen doen. Genieten van alles wat Turkije mij te bieden heeft.:cool:

Zal een weekje niet meelezen en reageren op dit Forum.

Voor iedereen die ook (nog) gaat heel veel plezier en genietse.
Sorry voor diegenen die ook wel hadden willen gaan.:eek:

Veel groetjes, Fransijn

Fransijn: Heel veel plezier!!! Lekker genieten!!

Liefs Cynthia

@Fransijn: heel veel plezier! Heb je niet nog een heeeel klein plekje over in je koffer :smiley:

Nog anderhalf uur en het is weekend! Hebben jullie nog leuke plannen?

Groetjes, Diamond