@Von: Thanks voor je vertaling… Ben er erg blij mee;)
@derest: Ja lief he die smsjes! Kan ik echt heel blij van worden! Gisteravond kreeg ik een smsje dat ik zijn prinses ben… Die roze wolk wordt alleen maar groter:p
Kan ook niet wachten tot de gidsen uitkomen! Dan kunnen we eindelijk gaan boeken! Hebben jullie al een idee waar jullie heen willen? Bij mij is de keuze snel gemaakt>> GUMBET!! Naar mijn askim natuurlijk!
@ maretje… Nee hij weet er nog niks van… en dat van de film ga ik ook niet zeggen, want misschien wil hij dat niet… ( hij moet wel van mij ) Ik moet hem ook nog duidelijk maken dat me tante het meeneemt voor hem… want hij denkt nog steeds… ( na 100x zeggen ) dat ik het opstuur…
@ Cynthia… Wij weten al waar we heen gaan… Dit jaar helaas geen Side … Omdat me vriend dan in het leger is… en me ouders een keer naar een ander plaatsje willen… Ze hebben zelfs al een voorboeking gedaan op hotel Le Jardin in Kemer… Ik hoop dat het daar ook leuk is…
@ MiZz-Stylo0w : Dat zal vast wel goed komen! Wat ik me zo bij Le Jardin kan inbeelden, is dat een vet mooi hotel toch??? Mijn broer is in Kemer geweest, en die vond het wel ok! Wel kleiner dan Side, maar wel leuk!!
@ Cynthia… Zijn er nog leuke winkeltjes in de buurt…?? Of nog een disco ? Dit jaar ging ik natuurlijk elke avond met me vriend weg, maar dan is hij er niet… Dus ik mag dan ( waarschijnlijk ) niet zo ver weg van het hotel… Erg jammer… want dit jaar ben ik samen met me vriend naar Manavgat geweest een dag enz. En alleen mag ik dat natuurlijk niet… Tjah, zo zie je nog is wat… Dat is weer is wat anders dan de heledag bij het zwembad liggen…
ik vind het ook altijd leuk als de zomergidsen weer uitkomen. Helaas heb ik nu geen zomervakantie in verband met stage lopen(5 maanden lang). Maar nu hoop ik dat ik stage mag lopen in turkije. Ik heb wel al drie brieven terug van de 3 bekende to, maar die moet ik weer terugschrijven en dan hoor ik weer verder bericht van ze. Over 4 maanden weet ik meer over stage plaats. In januari ga ik nog een weekje op vakantie.
@ besmile, nou januari is toch niet zo verkeerd, dat is al snel, en allicht mag je 5 maanden in Turkije stage lopen, da’s zeker niet verkeerd, toch??
@maretje, super joh, hij zal wel heel erg blij zijn.
jeetje, ooit geprobeert turks te leren cq uitspreken als je zo verkouden bent als een gestrand zeehondje in februari bij Pieterburen??? Jeetje. nasilsiniz is meer zoiets als nnhhha-hatsjoe-snizzzel-sin-snotter-uhum???
geen doen, maar het is wel mega leuk!!! hahaha, beetje bij beetje moet je het toch maar leren he??
@Maret: geen idee wat ik zou willen doen eigenlijk. Wat me altijd heel gaaf heeft geleken is werken voor Toeristiek. Dus de hele wereld over en hotels, plaatsen enz. nauwkeurig en objectief beschrijven. Heb er vroeger al 's op gereageerd maar toen was ik nog te jong. Ben nu inmiddels een stuk meer gesetteld en dat maakt de stap om zoiets te gaan doen wel een stuk moeilijker…Wie weet ooit…Ben benieuwd hoe je vriend gaat reageren op de brander!
@Bloem: voel je je alweer iets beter? Hoor zoveel mensen om me heen die verkouden zijn. En dan heb ik het zelf natuurlijk weer precies in de vakantie :mad:
@MizzStyloow: wat gaaf dat jullie alweer een voorboeking hebben gemaakt! Ben benieuwd hoe Kemer ja gaat bevallen.
@Cynthia: ja ik weet al waar ik naartoe wil! Tromgeroffel…Alanya haha. Oh ik ben ook zo voorspelbaar Maar met m’n vriend waarschijnlijk weer naar een andere plaats in Turkije, dat weten we nog niet precies.
@Besmile: duimen dat je naar Turkije kan voor je stage! Waar ga je in januari naartoe?
Zo volgens mij ben ik weer zo’n beetje bij. Had vandaag op m’n werk geen tijd om hier te lezen, het was zó druk. Had de ene vertaling nog niet klaar of de andere lag er alweer…
Vandaag lekker vrij! En m’n vriend ook dus da’s veel gezelliger! Zaterdag is hij jarig en ik moet dringend een leuk kadootje bedenken, heb alleen nog geen idee :eek:
Ben ondertussen aan het rondspeuren want we willen rond kerst nog een weekendje naar Brussel. Doen we elk jaar en is altijd zó gezellig.
succes met de speurtocht Diamond.
ha, een weekendje weg…tja je hebt ook zooooooooo weinig vakantie gehad dit jaar ha ha
nou geniet er maar lekker van !
@ Besmile: skieen! COOL! dat lijkt me ook super coool! Ik ben nog nooit op skivakantie/wintersport geweest… Wil het wel ooit nog eens doen. En dan lijkt mij het ook super leuk om in Turkije te proberen!!
@ Maretje: En, en, en hoe reageerde je vriendje??
@ MizzStyloow: Heey super cool, nu alweer een voorboeking!! Veel plezier met de voorpret!!
@ Bloem: Heel veel beterschap!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!!
Helemaal aan te raden Rieneke: skieën in Turkije, vooral als je beginner/beetje gevorderd bent. helemaal super, turkse muziek op de pistes en (uiteraard) heerlijk eten in de hotels. m’n vriendin en ik zijn er dit skiseizoen ook zeker weer te vinden !!
Vandaag zijn mijn tickets binnen gekomen!! We vliegen heen om 15.20 uur en terug om 20.50… Weer een dag kwijt maar goed, dat is niet anders!!!
Baal er nog steeds van dat ik mijn vriend niet ga zien!! Mis hem namelijk zooooo ontzettend!! Ik ga hem zo ff een brief schrijven en deze dan samen met wat foto’s opsturen!!!
Zit echt op een mega gigantische roze wolk!!! En hoop dat ik daar nooit meer vanaf kom!!
Hihi ik zit nu met een goeie vriend van me uit Alanya aan de skype telefoon! Super grappig! Skype is een programma, wat je kan installeren op je computer en dan kun je gratis bellen naar anderen die het programma ook hebben! (en dat zijn er echt heeel erg veel! en programma is makkelijk te installeren!) Ook k\un je bellen tegen lokaal tarief naar gewone telefoons, maar ik weet niet precies hoe dat zit en moet…
Maar geweldige uitvinding!! Zit nu al 3 uur aan de telefoon!! en nog steeds! Super leuk!!!