@Bloem: ik heb juist jouw probleem maar dan andersom. Ken nu ongeveer een jaar een jongen in Alanya, die gewoon een vriend is maar waar het super mee klikt. Als ik daar ben dan is het altijd ontzettend gezellig, maar als ik weer thuis ben dan gaat er zo weinig initiatief van hem uit. Nauwelijks een keer een berichtje enz. Begin me soms echt af te vragen of het allemaal fake is…Jammer hoor.
Ik snap 'm, erg frusterend. Ik ben nu 32 dagen in turkije geweest, en heb dus goed kunnen zien, hoe “mijn” jongens met de , vrouwelijke, gasten omgaan, en tja, dan zie je toch echt een beetje het player, als ze maar betalen en met me meegaan, en weer terugkomen idee.
En dan zeggen ze wel dat ze je missen en aan je denken en van je houden (jaja) maar of ze het echt menen?? erg moeilijk om dat in te schatten, ben wat dat beteft ook heel sceptisch, ik geloof het allemaal niet zo, daarom geniet ik er ook van zolang het duurd, no strings attached.
maar het blijft lastig, want mijn hart slaat wel elke keer op hol, als ik zie dat ik een sms-je van hem heb gekregen.
Aan het einde van deze maand heb ik gewoon 39 dagen in Turkije doorgebracht!! Niet slecht zeg ik zelf. Maar helaas zijn het er maar 16 waarin ik het echt super heb gehad!!!
@Diamond: Het is nu zeker ik ga 6 Juni!! Heb vandaag ff (oude) gidsen gehaald, om alvast ongeveer een prijsopgave te krijgen… Het gaat me waarschijnlijk 550 euro kosten voor 2 weken all-in… Maar ik krijg mijn ouders wel zover dat ze het betalen… Ze gaan namelijk ook mee… In Augustus ga ik ook zeker nog een keer, maar weet nog niet precies wanneer!! En heb het nummer gevonden eindelijk! Het is Africanisme met Zoukey(lift your leg up) HEERLIJK!! Nu verlang ik gewoon echt helemaal terug naar Turkije! Vorige week zat ik gewoon nog bij mijn vriend in de auto… Het voelt echt al dat het een eeuw terug is!!!
Heb weer een smsje!! Hij stuurde nu weer dat hij me erg mist, en dat er niks aan is zonder mij. Dat ik hem nooit moet vergeten omdat hij mij nooit meer kan vergeten!!
Hij is zooooo lief… Begin hem ook alleen maar leuker te vinden zo… Luister de hele dag turkse muziek, met zijn ring om mijn vinger, en dan maar lekker wegdromen!!!
Weet er iemand hoe ik het volgende kan vragen:
“Kan je me je huisadres sturen, dan kan ik je een brief en wat foto’s sturen!”
@Cynthia: Leuk dat je een ring kreeg en al die lieve woordjes! Hihi, vannacht kwam mn vriendje op msn en ik vertelde hem dat ik zoooo blij was met mijn kaartje die ik van heb heb gekregen, waarop hij dan zei dat hij ook nog een cadeautje had liggen voor mij die ik zou krijgen als ik hem terug zie (binnen 2 weken dus )Ik kan echt niet denken wat ik zou krijgen en hij wil er niets over zeggen! Dat word dan maar afwachten hehe.
@Maretje: niet erg, ik denk dat iedereen soms eens een moment heeft waarop het even moeilijker is om op iedereen te reageren…Waarbij ook mijn verontschuldigingen aan iedereen moest ik iemand hebben overgeslaan, sorry!
Morgen ga ik naar het reisbureau terug om mn vriendje bij me op de kamer te boeken. Zelf vind ik dat het tamelijk goedkoop is voor een weekje ( 138,11€) kamer, ontbijt en avondmaal inbegrepen. Valt nog mee toch? Ik had het erger verwacht eerlijk gezegd!
@ Diamond: volgens mij heb ik iets gemist. Ik zie verschillende mensen reageren op je foto’s, maar ik kan niets terugvinden dat je ze erop hebt gezet :o
kom net thuis van de bios,
check ik nog eventjes mijn e-mail:
Ik heb een uitnodiging voor een selectiedag voor reisleidster bij DE organisatie!!! Ik noem geen namen, maar dit is echt het beste van het beste!!!
pas eind november, of gelukkig eind november, kan ik nog een beetje bijschaven!!!
woehoe!!!
tis een begin, nu als een razende turks leren, want dat is natuurlijk een mega pre om mij in Turkije te werk te stellen!!!
kan natuurlijk straks niet slapen van het geweldige nieuws!!
@ maretje, door zo veel te werken, kun je niet aan Turkije denken, gaat de tijd tenminste snel voorbij.
@ chyntia, ik begrijp je helemaal, zo’n sms-je laat je echt fladderen op je roze wolk, veel plezier!!!
@ Bloem: GEWELDIG nieuws! Gefeliciteerd!! Heeel erg veel succes op de selectiedag!! Ben benieuwd! Ik duim voor je!!!
@ Chynthia: Heerlijk he die roze wolk!! Geniet er van!
Ik heb dit jaar een record aantal dagen in Turkije (of zowiezo ooit in het buitenland) gezeten!! Maar liefst 60 dagen!! Heerlijk! En dan ga ik in december ook nog eens 17 dagen naar Istanbul!!! Woow zo lang ben ik nog nooit weg geweest!! Maar was echt super! Hoop dat jullie ook allemaal snel weer kunnen!
askim, bana lütfen senin ev adresi gönderebileceksin??sana bir mektup ve resimler göndermek istiyorum.
tis niet helemaal letterlijk maar zo begrijpt hij het wel. succes
liefs yvon
@Bloem: wat goed nieuws! Wordt spannend straks in november! Ik begin ook steeds meer te denken richting een tijdje buitenland, alleen nog geen idee hoe of wat…
@Sevgilim: hihi nog ff twee weekjes geduld, ben wel benieuwd wat 'ie voor je gekocht heeft. Succes op het reisbureau vandaag, prijs valt inderdaad nog wel mee toch…
Vanochtend lekker vrij, vanmiddag werken. Heb lekker Turkse muziek opstaan dus kom de ochtend wel door
@ bloem: wat spannend zeg… Maar eind november is het al zo!!!
@ Cynthia: Wat romantisch zeg!!
@ Maret: zo met 3 man gewerkt in plaats van met 6 dat is wel even een verschil… Als ik moet werken moet ik wel zeggen dat ik van drukte hou dan gaat de tijd tenminste snel om.
@ Annemiek: Wat een stoere moter…
@ Iedereen: kan niet wachten tot de nieuwe reisgidsen uitkomen in December. Dan kan ik gelijk boeken en dan sta ik weer in het lijstje Dan gaat de tijd weer wat sneller.
Iedereen een hele fijne dag. Ik moet zo naar stage en dan ben ik vanvond pas om half 11 thuis en dan morgenvroeg om 6 uur weer opstaan om weer te gaan. Vrijdag moet ik naar school. Zaterdag in de bakkerij werken en dan WEEKEND. 's avonds feest want mijn vader word 50.
@ maretje, dat lijkt me altijd wel, mensen die op vakantie gaan, zijn vaak al leukere mensen dan op het werk of zo.
@diamond, zo moeilijk kan het toch niet zijn, kijk eens op monsterboard voor het buitenland of ga lekker in Turkije in het toerisme werken, alleen dan kun je niet meer op vakantie naar Turkije.
ba, ik ben ziek, mijn stem is nog steeds weg, ik heb nu knallende koppijn en mijn hele hoofd en neus zit potdicht, vannacht moest ik ook zo hard hoesten dat ik moest overgeven. Blegh. heb het helemaal gehad.
oh ja, volgens mij kun je bij veel on-line reisburo’s nu al boeken hoor!!!
Je kan natuurlijk ook al een voorboeking doen ( hebben wij gedaan… )
En dan in november de nieuwe gidsen kijken…
Als je wat leukers vind, kan je het altijd nog annuleren…
Me tante zit nu ook lekker in turkije… ( ik ben jaloers )
Gelukkig kon ze op het laatste moment nog wat meenemen voor me vriend…
Erg leuk, want ze gaan hem nog filmen voor mij… en foto’s maken…