Veel Plezier-welkom Thuis 1

Heb nu vakantie…
Heerlijk, ben een uurtje eerder weggegaan…
Maar uhm ik sta nog niet in de lijst… Haha
Fijn weekend allemaal…

Joanne

ik heb vandaag gewerkt! heb echt een te relaxed baantje moest vandaag naar heerenveen (voor mij 1 uur reizen ongeveermaar word ook allemaal betaald en uitbetaald hehe) bij de abn amro foto’s maken voor de familie weken (jaja van de reclame :P) echt te relaxed werk… beetje fototjes maken sigaretjes roken… en daar word ik dan voor betaald… en nog goed ook!!! hoefde maar 3 uurtjes te werken! ja ik heb et maar goed met me baantje :P!!

@ me zussie (rieneke): Geef salih even een schop onder ze kont van mij :stuck_out_tongue:
en als je met hem naar fe… dinges gaat… HEEEEL VEEL PLEZIER! (oww fethyie zie ik net staan) en doe em dan maar de groeten
en please zeg de verassing ik ben zooo benieuwd…!!!
geef bayram dikke kus van mij!

@ Maretje: wat vervelend dat je vriendin voor half jaar naar amerika gaat… altijd jammer als je uitgaansvriendin niet meer met je uitgaat! maar voor je het weet is het half jaar voorbij en hebben jullie veel uitgaan in te halen

@ Iedereen: alweer een prettig weekend :stuck_out_tongue:

kuss Anke

haaai peepzzz

zow ik ben n paar daagjes weg en dan meteen alweer zoveel pagina’s erbij…dan zeg ik ook ma ff: allah ALLAH allah!!!

ik heb niet echt bijgeleze is beetje vee nu…
ben nu bij mn beste vriendin (niet bij filiz neej :stuck_out_tongue: ) en heb te hore gekrege dan n vriend van haar dood is dus is allemaal wel n beetje kut maar ze houd zich er gelukkig goed onder…

heb wel geleze dat jullie mn verjaardag niet vergete zijn…BEDANKT (K)

@Lindalight…Je fotos zijn echt leuk…!!

Nou ik hoop dat ik niet al te veel gemist heb… Nou voor degene die alweer terug zijn geniet van het nederlandse zomerweer (ahum) en voor degene die binnekort gaan heel veel pelzier…

Tot snel!! groetjes yvonne

Trouwens…
Ik zit nu op de 100berichtjes…Jippie :lol:

En nog maar 35 berichtjes en we zitte op de 2000…Wat n feest mensen

Hihi kon 't niet laten, ff snel een berichtje. Gisteravond lekker gegeten bij een pannekoekenhuis, was ik geloof ik al tien jaar niet meer geweest ofzo!

Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Besmile: 13 Augustus…Side!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Maret: balen hoor dat je vriendin zo lang weggaat. Ik hoop dat je haar in dat jaar nog 's lekker kan opzoeken daar en kan zien hoe ze daar leeft. Zou wel gaaf zijn!

@RichardJoanne: lekker dat je nu vakantie hebt! Geef ff door wanneer jullie gaan en waarheen, zetten we je ertussen!

@Anke: was benieuwd of je nog steeds bent gestopt met roken! Heb laatst zelf ook nog een poging gedaan maar is niet helemaal gelukt :huh:

@Yvonne: heb je een leuke verjaardag gehad? Wat erg voor je vriendin zeg. Valt me de laatste tijd op dat je zoveel verhalen hoort van mensen die jong overlijden…Dus reden te meer om te genieten van alles!

Morgen tien uur werken dus ben hier denk ik wel regelmatig te vinden :stuck_out_tongue:

Nog 37 en 51 dagen!!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: 10 uur werken? Wow… Gezellig!! Hopelijk is het een beetje druk, dan gaat de dag sneller voorbij. Zo vind ik het in ieder geval altijd!

@Yvonne: Wat erg voor je vriendin. Ik ben het met diamond eens dat je de laatste tijd veel overlijdensberichten hoort van jongere mensen. Dat vind ik maar niks! Heel veel sterkte en succes voor haar!!

@Anke: foeifoei, toch weer begonnen met roken ;)?! Wel relax, je baantje zo… Vrijdag ga ik meelopen bij Chalet Brakkestein. Een heel chic restaurant in Nijmegen. Zou wel prettig zijn als ik daarmee “aan zou kunnen komen” bij de Hotelschool zeg maar…

Vrijdag was laatste avond uit met m’n maatje. Echt balen ja. Een jaar is lang!! Ik hoop écht dat ik er nog naar toe kan, maar dat zou dan eigenlijk óf met de herfst moeten, en dan is zij nog aan het settlen en dan heb ik nog niet zoveel geld. Of het zou in maart ofzo moeten, maar dan is ze alweer bijna terug en dan heb ik school (geen idee qua vakanties)… Dat is dus niet zo best. Maar November/December zijn de duurste maanden om naar de VS te gaan. Thanksgiving, Kerst en Oud en Nieuw worden daar zo uitbundig gevierd dat hget trekpleisters zijn geworden!! We zien wel hoe het loopt…

Hoe is ieders weekend??

RichardJoanna, wanneer gaan jullie waarheen? Lekker vieren dat je vakantie hebt he!?

Liefs, Maretje.

Sta ik ineens op de 4de plaats qua vertrek, kan niet hoor meiden, dat duurt te lang. Vansdaag nog 28 dagen en nog 3 weken werken en dan heb ik eerst een weekje vrij!

@Diamond: 10 uur!!?? En dan met de huidige rust?? Ik wens je sterkte, en zal je regelmatig wel terugantwoorden, ik hoef er gelukkig maar 8

Verder hier een relatief rustig weekend, met TE veel regen.

Dinsdag lekker een dagje bijtanken in de sauna, met beauty behandelingen. Niet dat ik er mooier van word, maar Men, is dat allemaal lekker ontspannend.
Annemiek

@cynthia.hoe is het met je voet? beste beentje voor maar he. hoop dat je alweer een beetje rondhuppelt!!!

@llemaal. Zo als ik nu nog niet uitgewaaid ben…gisterochtend om 5 uur m’n bed uit gegaan (en dat op ZATERDAG…), vervolgens met de trein naar Leiden. daar samen met een vriend van me richting Vrouwenpolder (Zeeland) en dagje gebeachvolleybald. Was erg gezellie . Maar had weinig met volleyballen te doen, tenminste als je windje voor had. kwestie van de bal aanraken. Net teruggekomen,ben zo rozig en doorgewaaid als wat.
En ff op wereldwijzer: jullie hebben weer wat pagina’s volgeschreven.
En inderdaad nog zo’n 50 berichtjes en we hebben 2000 reacties op dit topic, eigenlijk ongelooflijk.

@ Yvonne: ik had eigenlijk nog niet gereageerd op je (vervelende) berichtjes. Ik wens je een hoop sterkte. Laatst is een goede vriendin van me ook overleden aan deze ziekte en ze laat 2 dochtertjes van 4 en 9 achter. tis verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. Ik wens je een hoop sterkte toe. Probeer het waarom maar niet te begrijpen; een antwoord zul je niet vinden.

@Maretje. Jammer voor je dat je (beste?) vriendin voor zo lang weg gaat. Tja, dat wordt een dure sms -en/of telefoonrekening. Zit niets anders op. Ach, wat in een goed vat zit…Gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg mogelijkheden toch een beetje bij elkaar te zijn dmv internet, mail , webcams etc. En een schrale troost, voor je het weet is er alweer een jaar voorbij. Succes ermee!

@diamond.bedankt voor je berichtje, zal je nog ff terugberichten.

OWWWW ik wil vakantie!!! (ben net 3 weken terug da’s nog het ergste)
Zit nu lekker TRT te kijken , leuk muziekprogramma nu. Even wegdromen dus…

:frowning: :frowning: Ik ben helaas weer terug in het land :frowning: :frowning:

Hallo iedereen,

Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen,wat een gezellige club en wzt me hier opvalt is dat iedereen zo leuk met elkaar omgaat.
Nu ik toch hier ben even een vraagje ik vertrek 23 augustus een week naar Marmaris,kan iemand mij vertellen of het centrum een beetje rolstoelvriendelijk is?
En in oktober gaan we een weekje naar Kemer daar heb eigenlijk dezelfde vraag over.
Voor iedereen die nog moet vertrekken Fijne vakantie!

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes,Jill

@ Allemaal: Het weekend is weer voorbij gevlogen ondanks dat ongelooflijke ?+@HDD**&^%V$weer :stuck_out_tongue: En nu weer aan het werk, de laatste saaie week voor ons gelukkig dan is de bouwbak weer voorbij.

Ik heb tot nu toe ook nagelaten te reageren op de verdrietige berichten, krijg er altijd een nare herinnering bij, want helaas moet ik zeggen dat ik weet hoe het voelt. Realiseer me meer en meer dat alles zo snel over kan zijn. Gelukkig is er ook heel veel leuks in deze wereld en probeer daar aan vast te houden. In ieder geval gecondoleerd en veel sterkte.

Mensen volgens mij hebben we binnen deze week die 2000 nog wel vol. Hehe :lol: Ik zal deze week ook mijn bijdrage doen!

@ annemiek: geniet!!! heeerlijk zon beauty dagje. Ben beetje jaloers op je…ook wel zin in een perzikhuidje hehe.

Tot later, liefss Canis

Zo, de kop is er weer af, ben alweer drie uur aan het werk. Gelukkig ligt er het eea wat af moet dus ik ben wel lekker druk. Blij van want de telefoon gaat bijna niet. 10 uur is trouwens best lang vind ik, en helemaal zonder pauze…Tja, er moet toch iemand bij de telefoon blijven he :huh:

Nog 36 en 50 dagen!!

Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Besmile: 13 Augustus…Side!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Jill: 23 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Jill: welkom op dit leuke en gezellige forum meid! Ik heb je meteen ff in het lijstje gezet, kun je meteen mee aftellen :smiley: En inderdaad, het is hier echt leuk, iedereen gaat hier met respect met elkaar om. Bovendien leer je elkaar zo echt een beetje kennen. En het allerleukste is natuurlijk dat we dezelfde passie hebben :stuck_out_tongue:

@Mootje81: hoe heb je het gehad?

Groetjes, Diamond

Ja idd de kop is eraf. Voor mij is het pas 2 uur, en de telefoon doet niets, en er ligt geen werk, dus ik vind mijn 8 uur al te lang :unsure: !
Maar…morgen en overmorgen dus lekker vrij, en das waar ik voor ga op dit moment!
Stond ik gister nog op de 4de plek van vertrek, is het vandaag ineens de 5de! Niet zoveel bijboeken hoor meiden! Ik wil gewoon weg!! En al ga ik niet naar het favoriete land, ik ga wel lekker weg ja!

@Diamond, lekker weekend gehad? Nog iets leuks gedaan? Wel volhouden hoor! Ik heb net lekker de parkeerplaats gecontroleerd(kan ik ff roken :rolleyes: !), anders kan ook ik die uren niet weg, en heb ook geen pauze, net als jij.

Suc6 deze week iedereen
Annemiek

hee allemaal

zo dit weekend is veel te snel omgevlogen… nog ff 2 daagjes vrij en dan kan ik weer beginnen met 4 daagjes werken.
Ben nu aan het luisteren naar muziek dat we veel hoorden in Alanya en er komen steeds leuke herinneringen boven. Als ik 50 cent met Candy Shop hoor moet ik gelijk denken aan een turkse jongen waarmee we paar keer op stap zijn geweest. Als dat nummer begon werd hij helemaal gek. Dan ging hij dansen als een robot, begon hij steeds te schreewen en begon hij tegen alles aan te dansen alsof het een meisje was. Ik heb me daar steeds kapot om gelachen. hahaha. :stuck_out_tongue:

@Diamond en Annemiek: hopelijk gaat voor jullie de dag snel voorbij.

@ poelie bedankt voor je reactie op mijn foto’s :smiley: hoe was je verjaardag trouwens?

@ mootje81: fijne vakantie gehad?

groetjes Linda

hallo allemaal!

Even een berichtje van mij: Donderdag kreeg ik dus eindelijk te horen dat mijn enkelbanden zijn gescheurd!! Heb nu tape en kan al aardig lopen!! Pijn is ook wel minder, maar lekker is het nog steeds niet!!! Mijn werk heeft me nog een week extra vrijgegeven zodat ik nu pas zaterdag hoef te werken!

Vandaag over 2 weken precies moet ik weer afrijden… Hoop maar dat het nu wel lukt!! We zullen wel zien!

Wordt gek van al die berichten over explosieven enzo in Turkije… Als er een negatief reisadvies zou komen, dan mag ik dus niet heen van mijn ouders… En dat betekend dus dat ik mijn vriendje niet kan gaan zien!! Hmmm… We hopen gewoon met ze alle dat het stopt!!

Nou mensen werkse of zoals ik verveelse!!!

Liefs

Hey allemaal!!!

De week is weer begonnen… Heb zo’n zin in vrijdag, dan ga ik meelopen bij een restaurant en ik hoop écht dat het wat is. Begin me namelijk nu idd te vervelen en ik wil graag bezig zijn. Verder hier nog steeds in dat huis, met hond… Vriendje is momenteel even weg, maar die woont hier ook wel zo ongeveer in :slight_smile:

@Von: Het lijkt me dat je wel lekker bent uitgewaaid. Je moet er wat voor over hebben (vroeg opstaan) maar dan heb je ook wat. Lijkt me wel heel erg leuk in ieder geval, zo’n dagje aan het strand. Gelukkig weet ik vanaf ongeveer januari ook hoe dat is als ik in Scheveningen woon!!
Ik denk inderdaad dat de telefoonrekening erg hoog zal worden, maarja… Dat moet dan maar, anders heb ik niks om aan te doen :wink:

@Diamond: moet je nu weer 10 uur, of was dat vorige week?

@Cynthia: Mooi dat je been alweer beter is… Maarja, nog steeds wel balen… Veel sterkte ermee!

Euh… Ik heb iets verkeerd gedaan… Of ik ben aangestoken door mn vriendje of ik ben teveel in de kou/regen buiten geweest de afgelopen week, maar ik begin nu wel een beetje te snotteren/loopneus :frowning: Beetje jammer dus!!

Hoe is het verder met iedereen??

Liefs, Maretje

Bedankt Diamond voor je leuke reactie en inderdaad leuk dat ik in het vertreklijstje sta maakt het aftellen wat gemakkelijker.

@Annemiek: lange dagen he, zo zonder pauze…ff een sigaretje roken zou ik ook wel willen, maar helaas. Nou straks dan maar als ik thuis ben :smiley:
Lekker hoor, twee daagjes vrij, en dan ook nog lekker naar zo’ n beautycenter, ik wil ook!

@Linda: ja leuk he, die herinneringen die boven komen bij al die liedjes die je daar hebt gehoord. Ik heb 't ook en zit soms met een megasmile terwijl niemand er dan iets van snapt :smiley:

@Cynthia: gelukkig dat het iets beter gaat. Hopen dat je over twee weken op kunt voor je rij examen! En die exposies, bah ik heb er ook een beetje een rotgevoel bij hoor…

@Maret: spannend hoor, vrijdag! Hoop dat het wat wordt voor je! Ik werk inderdaad deze drie dagen tien uur op een dag. 's Ochtends lijkt het een mega lange dag, maar als je zo bezig bent met van alles dan valt het ook nog wel weer mee.

@Jill: het samen zo aftellen is supergezellig en alle andere dingen die we hier bekletsen ook :smiley:

Ik ga weer verder met vouwen, moet 1300 formulieren vouwen en in enveloppen stoppen :huh:

Groetjes, Diamond

Sorry dat ik hier weer eens inbreek…heb echt in geen tijden meer wat van me laten horen!! ERG HÈ!! Ik zat weer even met jullie mee te lezen en zie dat jullie allemaal nog leuke uitjes op de planning hebben. Gaaf hoor!!

HEELLLLL misschien ga ik ook nog wel voor een paar dagen, mits ik een leuke vlucht kan vinden. 3 vriendinnen van me gaan naar Marmaris toe en vroegen of ik mee ging, na al mijn vakanties die ik al gehad heb en Rome in het vooruitzicht lukt het me echt niet om nog zoveel vrij te nemen en zo snel wat money bij elkaar te sprokkelen. Dus is een weekend daar stappen ook gaaf…we will see of het doorgaat.

Diamond…heb je nog weleens wat van je Mustafa Sandal-smser gehoord?? Ik wel nog een paar x maar das nu wel al een paar maanden stil hoor.

Ik ga nu maar eens proberen wat vaker hier te komen, ik ga eerst maar weer eens verder lezen hier op de site…toedelsssss!!!

H’daylover!

Hallo luitjes,

Ik heb een geweldige vakantie gehad en baal er natuurlijk flink van dat ik weer terug ben. Ik had toch liever nog lekker op het strand gelegen…maar helaas, de plicht roept weer.

@Jill, voor zover ik me kan bedenken moet je je prima kunnen redden in een rolstoel in Marmaris.

@Cynthia, succes met afrijden…hoop dat het goed gaat met je been.

Groetjes Mootje