Nog vier uurtjes werken en het is weer weekend! Dit weekend passen we op het huis en de honden van m’ n ouders want ze gaan lekker een weekendje weg. Volgende week veel werken (waaronder 3 dagen van 10 uur) omdat m’ n beide collega’s nu vakantie hebben. En ik heb ook zo’ n zin om te gaan…Dit weekend maar 's ff de vakantie gaan betalen want we zitten al zes weken voor vertrek…
Nog 39 en 53 dagen!!
Gister nog weer een leuke tuniek gekocht voor de vakantie. Tja, moet toch iets leuks hebben met lang mouw mocht het 's avonds afkoelen
@diamond. 10 uur werken volgende week. wallah allah allah! nou mij niet gezien hoor…o ja mocht je je vervelen ik heb je een PM gestuurd…
@ Canis. ja erg is dat he als het zo rustig is. zijn nu hier 3 collega’s met vakantie en kan het werk nog makkelijk aan hier. maar goed, na de bouwvak wordt het gelukkig weer beter.
Gaat het een beetje zonder je mannetje. alhoewel zonder??? hij staat vast overal bij je in huis en je computer ermee vol, dus je kunt het gevoel vast nog even goed vasthouden nu.
prettig weekend alvast allemaal, hopen op een zonnetje maar!!!
YEAHH Het is gelukt!! Ik ben de week doorgekomen! OWH ik dacht dat ik er nooit door kwam. Voor de kenners onder ons, vanmiddag sinds 1 uur heb ik 3 telefoontjes gehad!! En dan moet ik ook zeggen dat 2 ervan van collega’s waren. En dan duurt een dag dus lang!
Maar goed, nog 15 minuten en dan is het weekend. Ga jullie nogmaals allemaal veel plezier wensen, en maandag zal ik het weekend eens doorlezen.
Tot maandag allemaal
Annemiek
ik moet morgen ook nog de hele dag werken en dan heb ik weekend
Ga lekker de beest uit hangen. Als het niet in Alanya kan moeten we het hier maar doen toch
Maak er allemaal iets van want dit weekend krijg je niet meer terug
Pffff… iedeeen die zo blij is met het weekend… ja ja dan moet IK dus net wel werken hehe maar dat is ook maar 3 uurtjes (van 11 tot 2) … en dan 7.50 per uur nou kijk dat schiet dan lekker op… en ook nog relaxed werk…
moet fotos maken voor mijn werk…
maar moet wel om 9 uur aanwezig zijn… moet namelijk naar heerenveen met de trein daarvoor… maarja dat word natuurlijk ook weer lekker uitbetaalt
ja ik heb het maar goed met mijn baantje…
doordeweeks bij me ouders werken om schuld af te lossen en op zaterdag lekekr fototjes maken… nee ik heb niet oz heel veel te klagen
iedereen fijn weekend! rust maar lekker uit! off lekker uitgaan ofzo!
ieder geval prettig weekend iedereen!
Allah allah! Ik word hýer gek Salih zou morgenvroeg komen, maar nou kon zýjn vrýend weer geen bustýcket meer krýjgen!!ARGH!! Wat gaat er nog wel goed???
En nu gaan ze ook nýet naar ALanya, maar waarschýjnlýjk naar Fethiye, volgende week. Maar ze hebben me wel gevraagd of ýk daar dan ook heen kwam. En samen met hen vakantýe te výeren daar. Tuurlýjk kom ýk! Als het door gaat, kan het wel heel tof worden!
Maar er gaat constant wat mýs, voor een nýeuwe ontmoerýng tussen Salih en mýj! Word er echt verdrýetýg van! Zýt je beýde ýn Turkýje, kan je nog nýet býj elkaar zýjn!! Allah allah nog even en ýk pak gewoon de bus naar Kütahya…
Martelaarýj!! Ik mýs hem zo!
Hopelýjk gaat volgende week dan WEL echt door!!!
Frustrerend! Kijk je er elke keer naar uit om hem te zien en gaat het weer niet door…Hoop dat jullie elkaar straks gaan zien in Fethiye! Ik duim voor je hoor
@ diamond: morgen gaat het toch wel snel dan zijn we gelukkig met zijn drieen dus dat is wel gezellig en dan lekker weekend tot woensdag.
We weten nog niet wanneer we weer gaan ligt aan mijn stage en aan het werk van mijn vriend. Hoop wel dat we nog kunnen gaan en anders volgende zomer zeker.
@ rieneke: hmm das zeer frustrerend hopelijk zien jullie elkaar snel.
En iedereen die morgen niet hoeft te werken een prettig weekend.
En de anderen die net als ik morgen nog moeten, een fijne werkdag en daarna hebben wij ook weekend
Allemaal veel plezier dit weekend en tot snel! Kan dit weekend helaas niet op internet dus dat wordt pas weer maandag. Zal dus wel weer behoorlijk bijlezen worden
nog 7 nachtjes te gaa. volgend week zit ik in turkije.
laatse 3 weken is het best wel druk hier op het werk. ben blij dat ik nu ff een weekend vrij ben. Ik wens iedereen een hele fijne weekend toe + vakantie en geniet er nog van zolang het nog kan.
Hier een snelle update van mij!! Ik zit nu namelijk niet thuis, maar in een ander huis. Geloof dat ik het al een klein beetje heb verteld, eerder.
Ik pas op het huis en de hond van ons oppasadres, normaal gewoon met kinderen ;)! Het is echt leuk om “op kamers” te oefenen. Gewoon een beetje relax en gelukkig is het niet een erg bindende hond, als je haar maar gewoon een paar keer goed uitlaat. Punt is dat ze ongeveer NU naar buiten moet en het stortregent hier. Niet overdreven.
Ik denk dat ik haar maar ff de tuin in stuur en misschien zometeen ga lopen. Ik namelijk ook nog langs thuis (waar niemand is en ik dus voor de katten/post moet zorgen) en eigenlijk ook nog langs de stad om een broek op te halen en een broek en rok in te laten nemen. Ben benieuwd wat er van komt…
Gisteravond ben ik voor het laatst voor een jaar met mijn beste vriendinnetje uitgeweest. Ze gaat woensdag naar Amerika en hopelijk zie ik haar Maandag nog. Ik baal echt ontzettend, want ik ga áltijd met haar uit en zodra ik niet weet wat ik aan moet doen bel ik haar op. Hoe moet dat nou verder?!
Gelukkig is de boyfriend vrijwel constant bij me in huis en spreek ik vanaf volgende week geregeld nog met een aantal mensen af om bij te kletsen…
Wat zijn bij jullie de vooruitzichten qua activiteiten???
@ Rieneke: Balen joh, dat er steeds iets tussenkomt… Hopen dat dit wel lukt en anders ontvoer je hem gewoon in jouw kamer ;)! Nee serieus, ik hoop wel dat jullie elkaar snel weer kunnen zien… De hele tijd elkaar mislopen is maar niks.
@ Nur: Ik wil wel graag je avonturen volgen!!! Mijn e-mail is maretje@hotmail.com, maar ik zal straks even je mailadres opzoeken tussen alle berichtjes hier, dan mail ik het je ook nog wel!!
@ Diamond: Leuke dingen gedaan dit weekend? Zo internetloos (mits voor een paar dagen) kan best… innoverend zijn Tenminste… Als het bij een paar dagen blijft!!
@llemaal: Leuk weekend gehad? Veel gedaan? Vertel vertel!!