heee even een berýchje vanuit antalya.
het is hier heerlijk het gaat super met de studie en de bommen ach er is weinig ernstigs gebeurd. een paar gewonden maar geen doden gelukkig. zat er wel bij in de buurt blijf gewoon lekker hier
nou ik ga weer ff verder en als ik terug ben haak ik wel weer in op jullie verhalen
gelukkig hoef ik nog niet aan naar huis gaan te denken. heb idd gemaild moet je gewoon even je mail lezen Von maar het is hier heerlijk, ik zit in niveau 2 meteen en het is heel wennen want mn docent wil geen engels spreken (hij kanhet wel) en hij spreekt super snel. maar ik moet zeggen ik leer echt al heel veel hier
@dýamond: als jij m ook wilt hebben kan je idd wel vragen of ze m doorsturen anders mail me maar ff met je adres: nurcarka@quicknet.nl of hotmail.com de ene x zal ik van de ene en de andere x van de andere mailen dat zie ik wel. maar zal niet altijd hier langskomen alleen ff snel mailen en dan weer de zon in dus…
naja ik ga nu weer ff rondneuzen op het forum en dan weer wegwezen
leuk dat je even van je laat horen uit Antalya. Gelukkig inderdaad de aanslag geen doden. Moest wel even aan je denken toen ik het hoorde, je schrikt er toch weer van.
Leuk om te horen dat je het goed naar je zin hebt daar Nur. Dus ook op niveau 2 terecht gekomen, leuk zeg!!! ja dan leer je zeker heel veel bij, dat was bij ons ook het geval. maar inderdaad: ze kunnen wel Engels maar alle andere talen dan turks zijn ‘verboden’, en da’s eigenlijk maar beter, dan leer je het wel het snelst.
Diamond had je verslag wel gelezen volgens mij. Ben erg benieuwd, ff mail openen thuis…
Meid ik wens je in elk geval heel veel plezier. je mist hier zoals je waarschijnlijk al verwacht, helemaal niets. vooral niet aan het weer: gister 1 dag mooi en dan ken je het wel weer dan is het meteen weer gedaan met de pret. Vandaag een partijtje water uit de lucht gevallen niet normaal. maar goed, daar hoef jij je voorlopig niet druk om te maken, worstel jij je eerst maar even door de verleden en toekomende tijden heen haha!!..
Moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben, wil graag ook weer die kant op en verder met turks. Maar 22 september ga ik ermee verder aan de volksuniversiteit in Amsterdam, daar hebben ze een vervolgklas als je elders al wat turks gedaan hebt, dus we zullenzien hopelijk sluit het een beetje aan.
Hoop dat je gastgezin net zo leuk is als waar ik gezeten heb, dan heb je echt een supertijd. maar dat zal wel blijken uit je mail.
veel plezier nog en denk voolopig nog niet aan thuis zou ik zeggen…
Zó, moest weer ff bijlezen hoor Vandaag toch niet heel veel van het shoppen gekomen, heb wel even gekeken voor een piercing maar nog niks gekocht. Morgenavond tijdens de koopavond hier nog maar even verder kijken. Verder wel lekker een broodje gegeten, is altijd leuk. Vanmiddag lekker zitten lezen. Jeetje wat een hoosbui hier zonet, niet normaal. Zat in de auto en je kon geen hand voor ogen zien. Waar blijft de zon toch
@Canis: welkom terug! Hoe is het allemaal gegaan met het gesprek? Lijkt het je wat? Ben benieuwd naar je verhalen!
@Anke: jeetje…wat een rotdingen die je hebt meegemaakt zeg. In ieder geval veel sterkte. Enne…niet meer zo lang wegblijven hier he, kost je veel te veel tijd om bij te lezen
@Linda: ow wat erg…Ik weet wel een beeld bij de haven maar vraag me af of dit dezelfde is. Hihi en ik ga nu al voor de zesde keer, schaam schaam…
Hoeveel hebben jullie trouwens voor die fotoreportage betaald? Mijn vriend en ik willen ook graag zoiets doen maar heb geen idee wat zoiets kost…
Ha, ben je toch nog zo erg geworden als wij, zeiden we toch al
@Nur: super dat je het zo naar je zin hebt! Ik heb je mailtjes wel gehad hoor, erg leuk om te lezen wat je daar allemaal mee maakt. Geniet ervan en veel succes met alles!
@Poellie: hoop dat ik t goed heb, maar volgens mij ben je vandaag toch jarig…
Van harte gefeliciteerd!!
Vandaag de hele dag werken, heb gelukkig een klus liggen waar ik vandaag mee aan de slag kan. Het is hier echt stil! Vanavond nog even de stad in, in de herkansing voor de piercing.
@ Iedereen: Ik ben er weer…na gisteren een beetje rustig aan te hebben gedaan vandaag alweer op het werk. Geen bal te doen en het is pas 8 uur :blink: Genoeg tijd om over mijn veel te korte tripje te vertellen!
Goede reis gehad! heenweg mocht ik in Comfort class zitten echt zwaar relaxed. Toen ik het Turkse land dichtbij zag komen kreeg ik een breeeede glimlach op mn gezicht en een gevoel van rust…THUIS…was ik Mijn vriend had een auto gehuurd dus we waren zo in Alanya. De volgende dag bespreking met COnstructie bedrijf. Heb geen zin in details…het was gewoon niks. Wel een mooie kans was het geweest, maar het klikte gewoon niet met die mensen. 's avonds uit eten geweest met directie en mijn vriend. Wel ontzettend interessant om een internationaal sollicitatie gesprek mee te maken. Veel geleerd. Ik heb nog een paar villa’s in aanbouw bekeken…een dagje zwembad gedaan en veeel veel met mn vriend gepraat. Het liep allemaal niet zo lekker voor ik ging.
Dagen zijn echt gevlogen en ik denk gemiddeld 4uur slaap per nacht ben nog helemaal gesloopt. Mis mn mannie enorm. Ben weer terug bij “af” Maar de liefde wordt alleen maar sterker… We vechten ons kapot om bij elkaar te kunnen zijn…Ik weet niet wat ik eerst ga doen maar wil eigenlijk voor een periode van 2 a 3 maand daar heen, zit alleen met de kosten voor een dubbel huis, maar ik verzin wel wat.
Terugreis viel tegen in de tourist class haha :lol: verwend was ik! Kwam samen tegelijk met een vriendin aan op Schiphol en zijn samen naar huis gereden…
Voor nu genoeg gekletst denk ik?
@Canis: jammer dat het niks is geworden, maar je hebt een paar superdagen gehad zie ik, heerlijk! En weer een ervaring rijker… Ook fijn dat het met je vriend inmiddels helemaal weer goed gaat.
Toe maar, comfort class, lekker luxe zeg! Zal de terugweg inderdaad wel behoorlijk zijn tegengevallen ja als je dat gewend bent…
Vanmiddag moet ik naar de gipskamer voor controle van mijn enkel! Heb vanmorgen een verkeerde beweging gemaakt in mijn bed, en heb nu zoooooo veel pijn weer!!!
@llemaal: Ik heb besloten dat ik mijn vriend niks ga vertellen en dat ik die zoen gewoon vergeet! Ik was gister aan het bellen met mijn boy, en hij was zoooo lief weer, ik kan en wil het hem gewoon niet vertellen, omdat ik zoo veel voor hem voel! Dat lijkt me gewoon de beste oplossing!
Als ik hem over 8 weken zie, dan is die zoen toch helemaal verdwenen uit mijn hoofd!!!
Nou jullie horen het wel wat ze gaan doen met mijn voetje!
@Cynthia: Sterkte met je voet! Hoop dat de pijn gauw zakt, en dat het dan weer rustig aan beter word. Wat betreft die zoen, ik ben nu 22 jaar getrouwd, en als ik mijn man moest gaan vertellen over iedereen die mij heeft geprobeert te zoenen, dan kan ik de komende maanden vooruit :blink: ! Soms is niet vertellen beter, zeker als je weet dat ze je niet geloven of het niet begrijpen. Mijn man begrijpt het gelukkig wel dus als ik me er rot over voel kan ik het kwijt. Als jij dat hebt kun je het bij ons kwijt, dus das ook opgelost !
Het lijkt wel of het op m’n werk met de dag stiller word! Vanochtend al wel 10 telefoontjes gehad in bijna 3 uur!! Gelukkig werkt mijn msn, en kan ik hier even rondlezen, maar anders zijn de dagen niet door te komen!
Groetjes
Annemiek
Ja precies, dat is wel lekker hoor, dat jullie iemand gewoon serieus nemen! Ik zat eerst op een ander forum, en daar was iedereen vijandelijk tegen elkaar!!
Same here! Zit me al te vervelen vanaf het moment dat ik hier zit…Damn wat gaat die dag langzaam…gelukkig heb ik gezellige collega’s…zitten nu dus te puzzelen met stomme puzzeltjes en vre-se-lijk te snoepen hehe…
Overigens mail ik me de hele dag al gek met mn Lieffiej… das dan wel weer gezellig…
Ga even lunchen…tot later
liefs Canis
@Diamond en Canis: Al eens de spelletjes op internet gevonden ? Ik heb daar nu dus ook toestemming voor gekregen. Mag ook in de zomerperiode een half uurtje eerder dicht, is ook mooi meegenomen. Ga nu met de auto, en kan dus een half uur later weg, ben een ruim uur eerder thuis. Ook errug prettig! Zeker nu we de puber in huis hebben, komt toch een hoop extra werk bij kijken :blink: ! Maar ach, hij brengt ook gezelligheid mee, dus das ook prettig.
Nog 1 dag en dan weekend. Mijn collega is langdurig ziek, moest dus deze week 5 dagen! Volgende week komt er een invaller dus weer gewoon 3, gelukkig. Vind werken helemaal niet erg, maar als het zoooo stil is dan word ik er niet vrolijker op.
Ach nog 31 dagen en nog 24 dagen tot ik al vrij ben, dat houd me op de been
Annemiek
Hihi wij zitten hier ook al te snoepen, er is een collega uit het buitenland over die allemaal koekjes en chocola heeft meegenomen mmm.
Nog vier uurtjes, hoop dat het een beetje snel gaat…Morgen zitten we qua dagen alweer onder de 40, zo langzamerhand komt het best dichtbij, joehoe!!
heey iedereen!
ik blijf idd nooit meer zolang weg… heeel veel om bij te lezen dan
@ Cynthia: ik vind ook niet dat je het hoeft te zeggen tegen je vriend… als het niks betekend en het niet ‘echt’ een zoen was maar gewoon iemand die je probeerde te zoenen… is er geen probleem denk ik!
aan de ene kant kan je het wel vertellen, maar misschien komt het voor je vreind dan anders over en snapt hij het misschien niet hoe het gegaan is… nee ik vind niet dat je het hoeft te vertellen… dus ik ben het met je eens
wat raar eigenlijk he dat iedereen hier ongeveer helemaal verslaafd is aan turkije… als ik het met vrienden over turkije en mijn liefde in turkije heb snappen ze het niet en reageren heel irritant eigenlijk!
vooral als ik over bayram praat (die turkse jongen) ik snap dat het moeilijk te begrijpen is… sjah iedereen heeft wel es een vakantie vriendje… maar niemand snapt dat ik meer voor hem voel dan alleen voor vakantie… en ja iederen die dan zegt dat turkse jongens niet te vertrouwen zijn… ja natuurlijk zitten er turkse jongens bij ide niet te vertrouwen zijn maar toch niet allemaal… je merkt denk ik wel of iemand te vertrouwen is of niet…
maar AAARRRGGG wat mis ik hem!
en ik weet ook echt niet wat ik ervan moet denken… over paar maand moet hij het leger in! moeilijk moeilijk moeilijk
@ Anke: dat probleem heb ik dus ook, mijn vriendinnen (op 1 na) kijken me ook altijd vreemd aan…Wat moet je nou met een turk die tog meteen weer een ander meisje heeft zodra jij wegbent!! Daar kan ik zooo moe van worden! Wat weten zij er nou van, wat ik voor hem voel!
Gewoon laten kletsen, jij weet toch wat je voelt en niet zij!!
@ cynthia : ja idd bij mij ook op 1 na… die snapt het ook niet helemaal maar wel beter maar gelukkig snapt mijn zus mij wel… die heeft ongeveer hetzelfde maar wel vervelend dat je er niet gewoon met vriendinnen over kan hebben… die zitten idd echt van ja die heeft nu alweer allemala andere vriendinnne… heeeel irritant word je idd moe van
gelukkig dat er hier mensen zijn die het wel snappen
Phoe wat een onwijs saaie en lange dag was het vandaag. Heb van 8 tot 6 moeten werken in de bakkerij in mijn eentje en het was zo onwijs rustig dat ik me erg heb lopen te vervelen. Heb volgens mij elke vierkante meter 100 keer gepoetst om de tijd om te krijgen. :blink:
Maar ja je moet toch wat om wat vakantiegeld te verdienen, ben blij dat ik dit werk normaal alleen op zaterdag hoef te doen dan heb ik namelijk wel meiden om me heen waar ik tegen aan kan praten.
Hahaha daar worden ze ook al gek van me…
Nog 2 dagen en ik heb weekend heerlijk, dan ga ik naar mijn schoonouders op de camping. Gezellig want er komen ook vrienden van ons dus dat wordt heeel weinig slapen in het weekend
@llemaal: Het is vrijdag en ik heb de deur wagewijd open gezet, want het WEEKEND staat ervoor :lol: !! En ZOOO ik heb er zin in! 2 hele dagen vrij! Ik ben er zo aan toe. Heb al de hele week niets te doen op mijn werk, terwijl er thuis zoveel te doen is, dat ik denk dat die 2 dagen al om zijn voor ik er goed en wel erg in heb. En dan speelt de zon ook nog verstoppertje.
Geen verdere plannen voor het weekend, maar ik kijk uit naar dinsdag: Lekker een dagje met een vriendin naar de sauna, met alles erop en eraan!!! ZALIG B)
Allemaal suc6 deze laatste dag en vooral een fantastisch weekend
Annemiek
@Allemaal: Thank God it’s Friday!!! Damn wat kan vervelen toch erg zijn…soms snak je weken lang naar een beetje rust, maar van gekheid niet meer weten wat je moet doen op het werk is ook erg!. :blink: Heb wel een mooie foto collage gemaakt op mn computer met de fotos van mn lieffiej haha…weet niet meer welke site ik nu eens zal bezoeken en zelfs de sjit klusjes heb ik al gedaan…en om het allemaal nog erger te maken weet ik komend weekend ook niet wat ik ga doen…Iemand ideeen??
kom later wel weer even langs waaien hier…