Veel Plezier-welkom Thuis 1

@ Kelebek. wat super dat je het zo naar je zin hebt daar!
inderdaad die verhalen over leugens heb ik vaker gehoord. het lijkt als je er op vakantie bent allemaal zo leuk en aardig onderling te gaan, maar ondertussen als je er langer zit dan zie je precies hoe de verhoudingen liggen en dat er maar op los gelogen wordt. En dat échte vrienden maar moeilijk te vinden zijn.
Succes nog en genietse van het zonnetje. Hier schijntie ook wel maar je kent de eeuwige hollandse schapenvelden hè (of ondertussen misschien niet meer, maar ze zijn er nog hoor maak je niet ongerust).

@diamond; morgen lekker vrij! lekker joh ga je nog wat leuks doen? duim voor een zonnetje voor je. het zou wel mooi weer worden alleen in de ‘loop van de dag’ bewolking (zoals gewoonlijk). hoop dat dat ‘in de loop v.d. dag’ niet al om 10 uur 's morgens is…
werkse nog vandaag. hier is het erg rustig.
bedankt voor je PM, schrijf je nog wel ff terug

Hihi zo’ n rare dag brengt ook wel weer voordeeltjes hihi. Heb net allemaal luxe broodjes gekregen met salades en drinken, lekker!!

Jammer hoor dat sommige mensen daar je zo belazeren. Ik heb een heel goede vriend daar en bij hem heb ik echt een heel goed gevoel, kan me niet voorstellen dat hij niet oprecht is. Zou me ook behoorlijk tegenvallen als hij toch anders blijkt te zijn…

@Von: waarschijnlijk morgen even kijken voor een andere navelpiercing. Wil graag voor de vakantie een ander kleurtje. Daarna misschien nog even winkelen. Vanavond het nieuwe huisje van m’ n schoonzusje bekijken, ben benieuwd.

Groetjes, Diamond

@llemaal: Sorry dat ik niet zoveel meer reageer, maar moet eigenlijk met mijn voet hoog liggen en dat kan niet zo makkelijk achter de pc!!! Verveel me nu zo erg, dat ik toch maar ff langskom…

Ik voel me kut… Ik ben in mijn vakantie door een andere jongen gezoend, heb hem weggeduwd, maar het voelt niet goed! Ik wilde het niet, maar voel me nu schuldig tegenover mijn vriend!!! Moet ik het hem vertellen? Ben bang dat hij niet begrijpt dat ik hem helemaal niet wilde zoenen!

Hmmm <_< ik weet het niet meer…

Liefs Cyn

en daar zit je dan met je voetje omhoog jezelf een beetje schuldig te voelen. hoop dat je jezelf in elk geval lekker verwent / laat verwennen en jezelf in het zonnetje geïnstalleerd hebt…

wel rot wat je is overkomen, ten eerste al met je voet natuurlijk; hoe lang gaat dat grapje nog duren? tja, turkije is niet het land dromerig over straat te lopen met al die hoge stoepen. Maar goed meid in elk geval veel beterschap. en de boeken en dvdtjes zijn geduldig hoor…

gezoend door een andere jongen en jij duwde hem meteen weg? nou dan is er toch niets aan de hand. tja, als het tenminste écht niet meer dan dat was natuurlijk.

maar heb je een nl of turkse vriend? sorry ben het vergeten.

maar succes met je voetje, weet precies hoe het is, vorig jaar m’n enkel gebroken en inderdaad ook eerst zit er nix anders op dan pootje omhoog en daarna…beste beentje voor maar!!!

Mijn voet kan nog wel even duren… Heb nu een drukverband tegen de zwelling, en moet donderdag naar het ziekenhuis, en dan gaan ze het waarschijnlijk tapen, maar hoelang dat gaat duren ik zou het niet weten!
Hou nu maar lekker marathons met mijn dvdtjes…

Die zoen betekend helemaal niks voor mij. Het was een zoen van maximaal 10 sec. En mijn vriend is Turks, dus dan is het gewoon moeilijk uitleggen!!! Hou echt van hem, en ben bang dat als ik het vertel dat ik hem kwijt raak!!

Liefs

Hee allemaal,

Hier de foto’s van onze vakantie. Ik kijk ze nog elke dag door. Heerlijk is dat om herinneringen op te halen.
Er zijn nog foto’s die mijn vriend heeft en die ik er dus nog niet bij kan zetten dus die komen nog erbij…

mijn album 1
mijn album 2

groetjes Linda

@Cynthia: sterkte hoor met je voet, jeetje dat je dat nu net in Turkije moest overkomen zeg! En over die zoen, ik kan het me voorstellen dat je je er lullig over voelt, maar het is niet jouw schuld. Die jongen zoende jou tegen je zin en je hebt hem weggeduwd. Als je nou mee had gedaan…Ik zou er verder niet over beginnen tegen je vriend, Turkse mannen zijn over het algemeen behoorlijk jaloers geloof ik en je kwetst hem er alleen maar mee. Bovendien, wat schiet je ermee op als hij het weet, misschien ziet hij er wel meer achter terwijl dat helemaal niet het geval was/is…

Nog een dik uur en dan zit deze werkdag er ook weer op…Is uiteindelijk toch nog best snel gegaan, maar doe mij toch maar een ‘gewone’ werkdag hoor!

Ps. hebben jullie het verslag van Nur gelezen, leuk he?!

Groetjes, Diamond

@ Cynthia: Wat een vervelende situatie. Door het stil zitten op de bank met je voet ga je natuurlijk juist piekeren. maar als die kus niets voor jou betekende is er toch niets aan de hand, daarbij je hebt hem van je afgeduwd.
Als ik zelf in zo’n situatie zou zitten zou ik het niet van me af kunnen zetten voordat ik het mijn vriend verteld had.
maak je in ieder geval niet gek en veel beterschap met je voetje :slight_smile:

groetjes Linda

@Linda: leuke foto’s!Er komt me een boel bekend voor, leuk is dat! Volgens mij is het inderdaad een andere fotograaf, deze ken ik niet. Maar die ober van het restaurant was er wel toen wij er ook waren, volgens mij was hij er vorig jaar ook al. Zijn jullie nog van die rots afgesprongen met de boottocht? Ik vind het altijd supereng, tot nou toe ook nog maar niet gedaan. Zie me m’n bikini al verliezen onderweg :huh:
Dat beeld op een van de eerste foto’s, is dat die bij de haven of is dit een andere? Ja soms kom ik dingen tegen die ik nog helemaal niet gezien heb, onvoorstelbaar :blink:
De sunsetfoto’s zijn leuk! Wil ook nog wel een keertje zoiets doen…

Groetjes, Diamond

HET HEEFT HIER GEREGEND!!! :blink: :blink:
Allah allah allah allah!!

Haha misschien krijgen jullie daar wel het Nederlandse weer en wij hier het Turkse :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@ diamond: volgens mij was hij ook pas in juni begonnen in het hotel, ik weet het niet zeker maar dacht dat hij zoiets zei. En hij blijft waarschijnlijk ook maar tot april in het hotel als fotograaf. Is wel jammer want we hebben er echt onwijs leuke momenten mee gehad :smiley:
Dat beeld bedoel je dat met die man met zijn zoons? dat is op de hoofdstraat het atatürk monument.
Wij zijn niet van de liefdesgrot gesprongen. Ik ben ook zo ontzettend bang om mijn bikini dan ineens te verliezen en de boot zonder broekje of topje weer te moeten betreden. Ik zie het al helemaal voor me.

Hahaha regen… misschien dan voor vandaag goed dat ik in Limburg ben. Hier is het heerlijk weer geweest vandaag.

groetjes Linda

@ linda: leuke foto’s… volgens mij ben jij net als ik: nog een keer kijken en nog een keer en nog een keer… Heeeeerlijk toch, dat heet nou vakantie napret :slight_smile:

@ diamond: verslag van Nur? Mis ik iets?

@ Beppie: ben je de dag nog doorgekomen?

@ Cynthia: he wat lastig :frowning: Ik denk niet dat je het je vriend hoeft te vertellen, maar als je er erg mee zit, kan het wel opluchten… Succes ermee!!!

Liefs, Maretje

Goeiemorgen dames :smiley:

Nog 41 en 55 dagen…

@Linda: het zal toch niet zo zijn dat ik dat beeld elke keer voorbij ben gelopen zonder het ook maar te zien :huh: Haha hoezo met je hoofd in de wolken lopen…

@Maret: ze heeft het niet hier op de site gezet. Toen jij nog op vakantie was vroeg ze wie van hier een beetje op de hoogte wilde worden gehouden dmv een mailtje, vandaar. Als je wilt kan ik hem wel naar je doorsturen hoor, vindt ze vast wel goed :smiley:

Zo vandaag lekker vrij en op het moment schijnt het zonnetje hier. Straks lekker m’n slippertjes aan en naar de stad. Morgen en vrijdagmiddag nog werken en dan is het alweer weekend, hihi de laatste weken gaan echt snel!

Groetjes, Diamond

Goedenmorgen allemaal

@Maretje: Ja de dag van gister ben ik door gekomen, maar wat denk je…moet nog tot vrijdag zo verder :blink: !! Maar ach jet gaat wel lukken, en ga 's avonds gewoon van het mooie weer in de tuin genieten!

@Diamond: Lekker hoor, shoppen terwijl ik hier zo zielig en alleen aan het werk ben :unsure: . Hoop dat je veel lol hebt gehad, en goed geslaagd bent

Weer een dag vol rust en niets te doen, maar ik ga het redden
Groetjes
Annemiek

Canis is weer terug!!

@ Kelebek: Allah Allah Allah Allah JA! hahahahah :stuck_out_tongue:

Damn ben kapot…heb even vlugjes al die paginas bijgelezen…en zal als ik wat meer geslapen heb ook vooral uitgebreid verslag doen, maar ben nu moe…maar vooral leeg…mis mn mannie ontzettend kon niet slapen zonder hem…

Weet niet hoe snel ik weer ga boeken maar volgens mij zit ik volgende maand weer in Turkye…Zo ga even koffer leeghalen want daar had ik geen zin in vanmorgen om 5 uur :blink: Tot straks…

liefs Canis

@Canis: welkom thuis! Het zal wel elke keer wennen zijn om zonder je mannie te zijn, maar dat is het nadeel. Veel sterkte de komende dagen in ons koude kikkerlandje, en haal je truien maar tevoorschijn, want je zult ze nodig hebben

Groetjes
Annemiek

@Canis welkom thuis. ow voel echt met je mee. moet je weer overal en aan alles wennen en inderdaad; samen zijn met je mannetje went helemaal snel, dan kan je meteen niet meer slapen, constant aan het malen word je gek van.
Maar gelukkig schijnt hier de zon (achter de wolken) ook…
als je weer een beetje geaclimatiseerd bent en het besef hebt dat je weer in dit geweldige kouwe kikkerlandje zit … mogen we dan even meegenieten en wegzwijmelen bij wat leuke vakantieverhalen???..
Sterkte meid !

@ Diamond: lekker aan het shoppen? wel verslag uitbrengen natuurlijk hè, je kunt me niet zeggen dat je met lege handen van het shoppen terugkomt met de uitverkoop…eerder met een lege portemonnee haha!
en welke kleur piercing is het geworden??

heb verslag van Nur nog niet gelezen: heeft ze zeker gemaild?? heb nog niet gekeken in m’n mail thuis. ben wel erg benieuwd hoe ze het heeft !!

@Linda. superfoto’s zeg, echt mooi. ben 2x in alanya geweest, was erg leuk. maar jij hebt het ook goed naar je zin gehad daar zo te zien.
nou, lekker nagenieten dus voor jullie !!

Wat een k…weer hier hè, dat wordt echt nix deze zomer meer.
vh weekend beachvolleyballen in Vrouwenpolder…de voorspellingen zijn helaas niet al te best. Ow je kunt hier ook nooit iets organiseren of plannen, loop je altijd tegen het weer aan.
Gisteren was het dan aardig weer, maar het is altijd maar voor een blauwe maandag dan komt de bewolking alweer opzetten.

Zou graag meteen richting de zon vliegen, maja geen vrije dagen meer , dat wordt toch maar een zonnebankie en wat turkse muziek…

werkse allemaal !

Heeey iedereen!!
ik ben weer veeeeelste lang niet op de site geweest zie ik al wel weer!
maar waren een paar dingen gebeurd hier! een kennis van mij is overleden aan kanker dus dat was een beetje een schok, het zat er natuurlijk wel aan te komen en het was geen goeie vriend maar toch komt het wel redelijk dicht bij je… dus daar schrik je wel heel erg van!
en een andere kennis die ik wel redelijk goed ken was in elkaar geslagen bij uitgaan hier en had 2 liter(!!!) bloed verloren dus ook in levensgevaar… maar daar gaat het nu weer goed mee gelukkig!
duss vandaar dat ik tijdje niet hierop was!

he wat vervelend voor je enkel! reageer nogal laat maarja,… beter laat dan nooit is mij altijd geleerd :wink:

oww bahh! wat mis ik mijn lieve zus erg!!! :frowning:
he bah ik mis me vriendje ook :frowning:
ik heb hem al een tijdje niet meer gesproken maar wel een vriend van hem die ik ook wel ken… die houdt me een beetje op de hoogte daar :slight_smile:
en rieneke spreek ik gelukkig nog wel regelmatig!!

ik kom nu snel weer terug!

groetjes Anke

@ Anke: wat vreselijk voor je meid. Veel sterkte ermee.

@ iedereen: bedankt voor de leuke reacties op de foto’s, ik kijk ze inderdaad elke dag, en elke keer als ik ze zie dan lijkt het net als ik weer daar ben. Als ik de foto’s dan allemaal gezien heb, heb ik weer helemaal heimwee.
Gek vantevoren had ik echt het idee dat ik niet zo erg werd als jullie :stuck_out_tongue: maar het virus heeft mij ook helemaal in zijn macht.
Al mijn vrienden en familie wordt helemaal gek en de mensen die ook naar Alanya gaan die ik ken ben ik helemaal gek aan het maken met mijn enthousiasme.

@ diamond. Hahaha jij loopt echt met je hoofd in de wolken. Het standbeeld is echt niet te missen. Staat op een heel groot plein dicht bij de haven. Wij hebben daar vaker met vrienden afgesproken als we gingen stappen of als we gingen shoppen. Ook de mensen van de kroegentochten verzamelen zich daar.
Maar is toch leuk zo zie je nog eens iets nieuws van Alanya :slight_smile:

@ Canis: Welkom terug hier in Nederland. Hoop voor je dat je snel weer terug kunt om je mannetje weer in je armen te sluiten :slight_smile:

@ beppie ik moest vanmorgen ook werken. Bah er was geen kip te doen, en ik was ook nog eens alleen. Ik werk op zaterdag als bijbaan in een bakkerij en nu in vakantietijd moeten de zaterdaghulpen door de week uithelpen als iemand met vakantie is.
De tijd ging veel te langzaam. En daar komt ook nog eens bij dat de kassa kapot ging en ik dus alles uit het hoofd moest doen :angry: Maar ja. Morgen, vrijdag en zaterdag moet ik nog en dan heb ik ook weekend :smiley:

Hahaha te veel smilies