Veel Plezier-welkom Thuis 1

@Roanna: ik ben ook een keer naar Malgrat de Mar geweest, toen zaten we in hotel Tropic Park, misschien ken je het wel. Leuk plaatsje! En lekker hoor, als je terug komt een maandje daarna weer naar Turkije. Enne…graag een boel zon deze kant op, wat een verregende dag was dit weer…M’n vriend kookt eigenlijk nooit Indisch, maar als we bij z’n ouders gaan eten dan krijgen we het regelmatig :smiley:

@Annemiek: ook wij hebben zonet een dvd’tje gekeken. Dacht dat het een superflauwe film zou zijn maar heb er toch wel regelmatig om moeten lachen. Heerlijk op zo’n zondag waarop je toch weinig anders kunt doen dan binnen zitten.

@Maret: jammer dat het toch wat minder leuk was dan vorig jaar. Merkte het al een beetje in je vorige post vanuit Turkije. Volgend jaar toch maar weer naar een iets levendiger gedeelte dus? Ik ben ook benieuwd hoe dat straks bij ons gaat. Voorgaande keren kozen we altijd voor een hotel midden in het centrum, straks zitten we ook in een all in waarbij we waarschijnlijk ook vrij veel bij het hotel zullen zijn. Je bent in ieder geval lekker uitgerust en waarschijnlijk ook lekker bruin geworden…

@Yvonne: heb ik ook vaak hoor, toch nog ff hier kijken als ik niks te doen heb (en anders trouwens ook haha)

Groetjes, Diamond

Heej !

Zoo, ben ook weer terug … heb het gewoon egt te erg naar mn zin gehad in Zuid-Frankrijk … ben niet egt aanspreekbaar nu door iedereen om me heen, voel me niet egt zoo super. Had geen zin om daar weg te gaan en moest ook egt huilen toen k afscheid moest nemen (van een bepaald persoon natuurlijk …) Pff, zat ik nu nog maar daar maarja het is niet anders …
Ik heb wel gister een mailtje van hem gehad (hij zit daar nog …) en dat deed me wel weer goed … hij zei dat ie me supererg miste enso … wel lief :slight_smile:

Sorry heb nog geen tijd (en zin :unsure: ) gehad om jullie berichtjes te lezen maar dat komt nog … k ga nu weer verder met uitpakken …

Tot snel … liefs,

Hé Missy! Welcome back! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Wel een moeilijk afscheid dus…Is het een Nederlandse jongen?
Sterkte met uitpakken en bijkomen en bijlezen haha

Groetjes, Diamond

Dat klopt Diamond. Malgrat is een klein gezellig plaatsje en in Tropic Park zijn wij ook al eens geweest. Bijna alle hotels zijn over het algemeen wel goed daar.

Maargoed, ik wil op deze topic maar niet verder afdwalen, want het is per slot van rekening een Turkije topic. :smiley:

Ik ga nu even mijn koffer controleren ofdat ik niks vergeten ben en als ik terug ben, laat ik de koffers maar beneden staan, want ik heb ze toch weer snel nodig voor Turkije! B)

Ps. Ik kan ook niet Indisch koken, maar mijn man en zijn familie wel! Dus, :stuck_out_tongue: dan weet je het wel!

Mvg, Roanna

Hee allemaal,

Iedereen die terug is in Nederland, fijn dat jullie terug zijn en ik hoop dat jullie het net zo geweldig hebben gehad als ons :stuck_out_tongue: .
De afgelopen week dat ik terug ben krijg ik steeds te horen dat ik maar terug moet gaan omdat ik chagrijnig ben <_< krijg je als je heimwee hebt. Gelukkig was het gister minder, heb moeten werken en savonds een verjaardag dus was even back to reality, maar vandaag is het eens zo erg. De vakantie van mijn vriend is voorbij en hij is internationaal chauffeur dus dat betekend dat ik hem, na drie weken samen zijn, pas weer volgend weekend zie :angry:
Is erg balen maar het is niet anders :wink:

Groetjes linda

@ Lindalight: volgend weekend…dat zou ff lekker zijn zeg. duurt nog zeker 10 weken voor ik m’n mannetje weer om z’n nek mag vliegen.
Tja, maar die zit dan ook in Istanbul.

Gewoon veel leuke dingen plannen deze week dan kom je de week wel goed door.
en is het des te leuker om elkaar weer te zien, toch??.. Sterkte!

@Maret. nogmaals welkom terug in het altijd zonovergoten en gezellige Holland. Wat lees ik nu…niet zo denderend gehad??? Inderdaad, dat was al een beetje te merken aan je vorige berichtje.
Nou dat scheelt, tenminste geen heimwee nu, toch?..komt nog wel, met nog een paar dagen van dit K…weer.
Maar hoe is het met je (nederlandse) lover? die had je toch ontmoet net voordat je naar Turkije ging of haal ik nu een paar verhalen door elkaar??
Of heb je uit verveling misschien wel een turk aan je haak geslagen…
Nou hoe dan ook: welkom terug in Holland.

@ Missymoi. Welkom terug. Ja ja, dat wordt bijlezen hier, geen tijd om te chagrijnen dus. Dus je hebt je lover moeten achterlaten, een franse jongen die je daar hebt leren kennen? en wanneer kunnen jullie elkaar weer zien?? Wat klote is dat he , afscheid nemen, weet er helaas alles van.
nou wen se maar weer in Nederland en let op je sms rekening haha…

@Linda: haha over dat chagerijnige ken ik maar al te goed. Niks is dan eigenlijk nog leuk of interessant hier, het enige dat je wilt is weer terug! En dan zie je je vriend na drie weekjes lekker samen ook weer minder, da’s meteen weer met een klap terug naar normal life he…Nou ja, jullie gaan misschien toch nog weer in oktober, heb je weer wat om naar uit te kijken! Wij waren er vorig jaar tijdens de ramadan, vond het wel bijzonder om er in die periode te zijn.

@Roanna: veel plezier!

Jeetje het is vandaag alweer 1 augustus, gaat echt snel! Voor je het weet is de zomer (zomer, wat was dat ook weer?) over! Hier begint het zonnetje een beetje door te breken, hopen dat het zo blijft ook!

Nog 43 en 57 dagen!

Groetjes, Diamond

@ Von: mmm 10 weken zijn idd wat langer ja :rolleyes: dat ene weekje kom ik ook wel door. Moet woensdag t/m zaterdag werken dus die dagen zijn hopelijk snel om. Het is zeker des te leuker om elkaar daarna weer te zien.
Hij was degene waar ik de afgelopen week samen mee gedroomd heb over Alanya maar nu moet ik het deze week alleen doen… en met jullie natuurlijk :stuck_out_tongue:

@ Diamond: Wanneer is dit jaar de ramadan eigenlijk?? Wij hebben nog niet geboekt want mijn vriend moet eerst kijken of hij vrij kan krijgen en ik moet volgend jaar 10 maanden stage lopen en ik weet ook nog niet hoe het geregeld is met vakantiedagen enz. Dus daar moet ik nog ff achteraan gaan.

groetjes Linda

Haha @ von: nee geen turkse jongen aan de haak geslagen dit jaar!! Het was wel leuk hoor! Gewoon lekker relax… Maar ik kan heel slecht tegen stil om mn zonnebed liggen. En helaas is dat wat mijn zusje doet op vakantie… Naja, les voor als ik zelf op vakantie ga, zullen we maar zeggen… De mensen die meegaan moeten duidelijk wel (ook) gewoon dingen willen doen en zien!!

Ik heb inderdaad vooral heimwee naar het lekkere weer… Met 2 dagen thuis ging ik hier al van m’n stokje omdat het zo benauwd was!!!

Met mijn vriendje is alles helemaal oke! Ik zie em vanavond en vanaf woensdag heb ik voor twee en halve week mijn eigen huis (de mensen waar ik normaal altijd oppas gaan op vakantie en ze willen hun huis/hond niet alleen laten… That’s where I come in :wink: )… Dus dan zullen we eens zien hoe snel we elkaar de koppen in slaan!!

Hoe was jouw vakantie? Je ben toch alweer terug, maar je gaat over 10 weken alweer!! Dat is pas een lekker vooruitzicht!

Ik ga hééééél misschien in december naar Amerika voor 2 weken ofzo!! Super! Een van m’n beste vriendinnen gaat voor een jaar die kant op en die wil ik niet zolang missen… En haar vriendje (pas een maand, dat is pas lullig) ook niet!! Dus gaan we, hoop ik, een groeps"uitje" regelen :smiley: :lol:

Hoe is het verder met iedereen?? Wat hebben jullie dit weekend gedaan en wat staat er voor deze week op de planning?

Zo eindelijk weer een berichtje Maret-style terug (= veels te lang :wink: )

Liefs, Maretje

@Maret: Gewoon lekkere berichten plaatsen hoor, niets te lang! En wat betreft die heimwee naar het weer, helemaal mee eens, ik word er niet goed van!!!

Op mijn werk is het mega stil, en ik zit een beetje moedeloos naar buiten te kijken. Ok het is droog, maar niet om lekker happy te worden. Al zou ik dat ook niet worden als de zon lekker scheen, dan baalde ik weer dat ik werken moest :blink:!! Een echte hollandse, jullie kunnen het lezen :rolleyes: !

nou de middag ga ik ook nog wel door komen, en dan nog maar 4 daagjes te gaan voor het weer weekend is
Groetjes
Annemiek

@ maret; helemaal gelijk heb je. zonnestoelen en luieren op het strand zijn lekker maar niet dag in dag uit, dan staat die zonnestoel zo ongeveer in je rug… maar gelukkig heb je het evengoed lekker naar je zin gehad.

leuk dat je naar amerika gaat naar je vriendin, gezellie. zou ik ook te lang vinden hoor, mn vriendin een jaar in amerika. en dan helemaal voor haar vriend, dat zal je altijd zien, maak je allemaal plannen en heb je ineens een relatie. wel leuk maar dan moet je elkaar ineens weer missen, da’s minder…

@beppie1: kan je helemaal de hand schudden. het is dat wat collega’s met vakantie zijn, anders had ik helemaal niets te doen hier. doodrustig door vakantie en bouwvak.
en dat weer… tja wat doen we eraan: emigreren dan maar?!! :slight_smile:

@ diamond; wat zei je ook weer over dat zonnetje?..

@ beppie: ik herken het ZO erg!! Ik heb uiteindelijk maar besloten dat Nederland een land is voor rond de 25 graden en een beetje zon met schaapswolken.
Kouder is namelijk te koud en warmer is te warm (of te benauwd)… Bovendien zijn die wolkjes er om niet te hoeven balen dat je binnen zit… Maarja, voor het ook echt zulk weer is… :o !

@ von: flauw is dat he… Dan heb je eindelijk “langetermijn” (in dit geval een jaar) plannen, en dan zal je altijd zien dat je dan verliefd wordt op een kei leuke jongen… Ze had ook eerst getwijfeld of ze wel wat moesten beginnen, maar het is maar goed dat ze dat wel hebben gedaan… Anders zou je altijd blijven denken; ja maar wat nou als… Boven dien hebebn ze een super anderhalve maand gehad en ik hoop dus op een groepsuitje :slight_smile: !

@ diamond: had je iets over de zon gezegd?? Hier is ie ver te zoeken momenteel :frowning:

Liefs, Maretje.

nou zet me er maar bij:

17 september ga ik naar Bodrum!!!

da’s over 6 weken en 5 dagen!!!

Ik ga lekker 15 dagen weer naar Turkije!!
Ik heb net geboekt, en ik ga weer naar hetzelfde hotel waar ik dit jaar al eerder geweest ben!! Tis te erg voor woorden, ik weet het, sorry!!!
Kan ik meteen lekker rondvragen of ze nog personeel voor volgend jaar nodig hebben!!!

IK kan niet wachten (het erge is dat ik pas 5 weken terug ben :wub:

Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Bloem29: heb je erbij gezet hoor :smiley: En groot gelijk hoor, zolang het kan, lekker gaan! Naar welk hotel ga je?

@Linda: ik weet eigenlijk niet wanneer de ramadan dit jaar begint, ik dacht omstreeks 5 oktober. Weet iemand dit?

@Maret: ik wist helemaal niet dat je vriend ook alweer terug was. Hoe heeft hij het gehad? Lekker dat je straks voor 2,5 week een ‘eigen’ huis hebt. En met die ruzie zal het wel meevallen toch :wink:
Leuk dat je misschien nog naar Amerika gaat! Jeetje een jaar is inderdaad wel lang om elkaar niet te zien, ook voor haar vriendje. Typisch dat mensen altijd net iemand tegenkomen als ze voor langere tijd weggaan. Eerst bij jou zelf, toen bij Nur ook al…

@Annemiek: ben benieuwd hoe het morgen op mijn werk is. Er is één of andere telling waarbij niemand op z’n plek zit. Ben bang dat het een erg saaie dag wordt waarbij ik veel alleen zit…

Volgens mij zou het weer morgen iets beter worden? Vandaag scheen hier af en toe toch het zonnetje wel lekker, maar zomerweer kun je het natuurlijk niet noemen…

Groetjes, Diamond

oh wat is het koud in NL.

ik ga weer naar de WoW beach Club in Bordrum!!!

woehoe, nu nog maar 6 weken en 4 dagen

Jeetje wordt vandaag een heel rare dag op m’ n werk. Zit hier bijna in m’ n uppie en het is erg stil. Da’s op zich niet zo erg want kan naar bijna niemand doorverbinden…

Nog 42 en 56 dagen! Ik heb zooooo’ n zin om te gaan!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ja dat zal een heel vreemde dag worden dan. En vooral veel irritatie omdat je niets doen kan! Hier is het nog steeds heel stil en dan duurt de dag/week mega lang!!

@llemaal: Schijnt eindelijk de zon een dag, moet je weer werken, het is nooit eerlijk verdeeld :angry: ! Maar goed, ik ga ervan maken wat er te maken valt. In ieder geval kan het thuisfront de dingen gaan doen die al weken gepland worden, iets schuren en verven/spuiten. Met die regen kwam daar niets van.

Annemiek

Ohw bah bah bah Ik lees hier weer een beetje bij en alleen maar over slecht weer ýn NL… Hýer ýs het wat met 34 graden ook ýets mýnder warm dan vorýge week en ook hýer ýs het bewolkt.
Maar nog steeds heel erg lekker!!!
Ohw ohw ohw ýk voel me hýer thuýs ýn Turkýje!! Ik woon (zoals velen waarschýjnlýjk al weten) nu ýn een appartementje ýn een Turkse wýjk en het ýs hýer gewoon super!!!
Ik zýt hýer nu býjna 5 weken en ýk zýe hýer nu wel dat er veel mensen echt “fake” zýjn! En ook nog eens de mensen van wýe je het het mýnst verwacht! Ben op het moment bezýg een aantal vrýenden te verlýezen, maar ja aan de andere kant zýe ýk nu wel hoe ze echt zýjn. En daar wýl ýk echt nýet bevrýend mee zýjn!! Er wordt me hýer een potje gelogen nýet normaal, alleen om de mooýe schýjn heel te houden. Allah allah allah allah!
Maar verder ýs het hýer helemaal super!!! Wýl nýet meer naar NL!

ýk hoop voor jullýe dat de zomer zých ýn NL snel weer van zých laat horen (en voelen)!

Lýefs Rýeneke
(ýk stuur nog maar weer wat meer zonnestralen, maar ýk kan er nýet te lang mee doorgaan hoor. De laatste keer dat ýk jullýe zonnestralen stuurde, zakte de temp hýer ýneens býjna 10 graden…kunnen we nýet nog eens gebruýken :P)

@Annemiek: hoe gaat het daar? Hier is het erg stil…

@Rieneke: typisch he dat nu je daar woont een boel mensen door de mand vallen qua eerlijkheid. Ik vraag me bij sommige kennissen van mij ook af in hoeverre ze eerlijk zijn…Heb laatst ook al het contact met iemand daar verbroken. Nou kom maar op met een paar extra zonnestralen, we kunnen ze gebruiken hier in Nederland. Alhoewel hier al een tijdje het zonnetje schijnt. Morgen hopenlijk ook want dan ben ik vrij…

Groetjes, Diamond

@Rieneke: Ja zo gaat dat daar. En iedereen kan je waarschuwen maar je moet het zelf gaan inzien, anders geloof je er niets van. Tuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die zijn er zo weinig dat je daar niet van uit moet gaan. Wij kennen een oude man, en die is redelijk echt, maar ook daar zijn er dingen die mij mijn nekharen laten voelen. Wat die zonnestralen betreft, niet zo egoistisch hoor, jullie kunnen die 10 graden best missen, en wij hebben ze zo hard nodig! Het is hier echt afgrijzelijk geweest de laatste week. Dus denk zo af en toe eens aan ons.

Annemiek

P.S. Heb je net gereageerd, komt Diamond er weer tussen!

@Diamond: Heel stil, heb misschien 10 telefoontjes gehad! Kom tenminste wel aan het andere werk toe wat ik nu beneden doen moet. Maar ik baal er wel van. Mooi weer, niemand op kantoor, en ik zit hier een beetje te nixen! Wel af en toe kijken hoor, morgen, als ik me verder verveel(tenminste wel betaal, das weer een extraatje :stuck_out_tongue: !)