Veel Plezier-welkom Thuis 1

Jow ýk ben echt helemaal de datum kwýjt, of ýýg op welke dag we leven… Is het alweer vrýjdag??? Ik dacht werkelýjk dat het woensdag was… Waar zýjn de dagen gebleven?
Ik vermaak me hýer nog steeds prýma! Ben de dagen aan het aftelen tot Salih weer komt. Zýjn naam ýs Salih (eýgenlýjk met 2 puntjes op de i maar weet nýet hoe je dat doet hýer).
Leer de mensen hýer steeds beter kennen (nýet altýjd even posýtýef) Leer ook steeds meer Turks echt super! Ik heb ýedereen beloofd dat ýk volgend jaar vloeýend Turks kan… (Heeft er nog ýemand een snelvolg cursus voor me ýn de aanbýedýng… :stuck_out_tongue: :huh: )
Ik probeer jullýe verhalen wel een beetje te volgen, maar jullýe typen altýjd zo snel en veel!!

@ Nur: hoe gýng het nou??

@ Lýnda: zo te lezen heb je wel een leuke vakantýe gehad. Alanya ýs ook super leuk!! Ik vermaak me nog prýma hýer!

@ Maret: hoe was jou vakantýe?

En wat hoor ýk nou over Onur aýr?? Ik moet mn týcket nog omboeken…

Lýefs Rýeneke
(ýk geloof dat ýk geen extra zonnestrale meer hoef te sturen? of toch voorde zekerheýd maar wel?)

Hey damess!!

Ja daar ben ik weer :smiley: Gister ging niet helemaal goed, maar ik ben weer back in action… Kan iemand me een samenvatting geven voor wat er allemaal aan de hand is bij iedereen??

@ Nur: jij ging toch de 31?! Alvast veel plezier :smiley: Hoe is het met je huisje??

@ Kelebek: leuk dat je een nieuwe vriend hebt!! (ik neem aan dat Salïh je nieuwe vriend is) hoe heb je em leren kennen etc…??

Liefs, Maretje.

dag dames, daar ben ik eindelijk.
beetje chaos hier momenteel, want ben een uur geleden gebeld dat ik morgenavond al vertrek ipv zondag. hoe zo’n half dagje je planning helemaal in de war kan gooien zeg

gisteren tja, wat zal ik zeggen. het is nog heel moeilijk allemaal. die meid is niet meer zozeer in de picture (long story) dus t is nu echt helemaal tussen ons. dat is wel positief. maar verder weet hij het gewoon niet. denk dat ie bep. vrijheden niet op durft te geven. hij doet in elk geval moeilijk, zal wel iets mannen eigens zijn :frowning: dus ik durf er weinig over te zeggen. denk dat voor ik naar turkije ga er nog weinig zal gebeuren. als hij me zo zou bellen zou ik wel hier alles laten liggen maar ja, betwijfel het. hij moet maar ff uitzoeken wat hij nou wil. ik baal er flink van maar het is maar even niet anders. heb nu ook een hele hoop andere dingen aan mijn hoofd en dat heeft ook even prioriteit.
ik hoop dat ik kan zeggen: word vervolgd :slight_smile: maar denk dat dit nog niet over is :wink: want hij kan in elk geval al absoluut NIET zeggen dat hij me niet leuk vind :wink: dus dat is wel weer mooi. gos wat een gedoe he.

maar in elk geval, mijn aftellen is dus wat korter geworden. Nu kan ik eindelijk zeggen:
NOG 1 NACHTJE SLAPEN

best wel lekker gevoel eigenlijk. :slight_smile:

Goeiemorge wereldwijzer :lol:

@Lindalight en Maretje…Welkom back in Nederland…!!

@Lindalight…ZO te horen hebben jullie het dus goed naar je zin gehad…gelukkig!!! Gaan jullie snel weer boeken of is dat nog niet zeker??

@Kelebek…Jammer dat jullie elkaar nu even niet kunnen zien…Maja nog maar ff en dan ben je weer bij hem…Ofjeh hij bij jou :stuck_out_tongue:

@Nur…Nou ik hoop dat het toch nog allemaal een beetje goed komt/is gekomen tussen jou en leuke jongen…!!
Heeel veel plezier…Wel echt fijn dat je n dag eerder vertrekt…je plannen lopen dan n beetje in het water maar je bent wel eerder in Turkije!!

@Beppie…Khoop dat je puber het gaat redden dit weekend…Maar zal wel lukken…Toch nog n beetje succes ermee!!

Op het werk is echt bijna niks te doen…Ook heel veel mensen zijn op vakantie dussss…Maja ach…Dan lees ik toch gewoon n boekje ofsow :stuck_out_tongue: Ik krijg mn tijd wel om…Alleen beetje jammer dat bij ons aan de receptie geen internet op de computer zit…Anders bleef ik helemal actief hierzo…Hoefde ik teminste niet zoveel steeds bij te leze :stuck_out_tongue:
Wat zijn de plannen van iedereen dit weekend?? Ik heb mijn hele planning nog leegstaan <_<

groetjes yvonne

Hé meiden!

@Kelebek: toch nog maar een paar zonnestralen deze kant op hoor, het is weer waardeloos. Veel regen hier en erg benauwd. Veel plezier met Salih, geniet er lekker van!

@Maret: ben je alweer een beetje gewend hier? Al heimwee? Enne…heb je veel foto’s gemaakt?

@Nur: heel veel plezier meid! Eindelijk is het dan zover, en ook nog een dagje eerder! Heb je alles klaar staan voor je vertrek? Wel fijn dat die jongen eerlijk tegen je is, maar wel een vervelende sitiatuatie. Maak je er niet teveel zorgen over, je ziet wel hoe het gaat lopen. Nu eerst lekker naar Turkije! Geniet ervan en heel veel succes met alles!!

@Yvonne: jammer dat je geen internet hebt op je werk. Zo kom ik de rustige uurtjes juist door. Plannen voor het weekend: vanavond verjaardag van m’n schoonzusje en voor de rest nog geen idee, ff kijken wat het weer gaat doen deze dagen :angry:

Nog 45 en 59 dagen!!

Groetjes, Diamond

@Diamond…Wel leuk zn verjaardag!!Altijd wel gezellig!! Denk niet dat ik veel ga doen…Straks of morgen misschien nog naar Oma en misschien dat ik straks nog n vriendin bel om uit te gaan…Ff kijken of ik zin heb :stuck_out_tongue: :lol:

Groetjes yvonne

Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Het lijstje begint alweer een beetje korter te worden, wordt tijd dat we er eentje voor volgend jaar gaan bijhouden :stuck_out_tongue:
Bij ons wordt het trouwens volgend jaar waarschijnlijk toch een rondreis met een week strand, deze week maar weer 's even in de boeken gedoken hihi.

Groetjes, Diamond

@Nur: Veel plezier de komende tijd, en als je uiteindelijk terug komt neem dan wat zon mee, wil je, ik word wat triest van het weer de afgelopen dagen!

@Diamond: Gaaf, dat hebben wij ook altijd willen doen, alleen dan met eerst 1 week strand, dan de rondreis, en dan nog 1 week strand. Gingen we info halen bleek dat 2 keer zo duur met die ene week extra. Nou dan maar een auto gehuurd en zelf her en der het land bekeken.

Sta ik toch ineens op de 4de plaats qua vertrek!!! En als Nur morgen weg is zelfs op de 3de, zou het dan nu lekker snel gaan?? Nog 5 weken, het lijkt een eeuwigheid.

Weinig plannen voor het weekend, hoorde gister dat mijn collega maandag het ziekenhuis in moet, moet ik ineens 5 dagen werken :frowning: ! Dan maar rustig houden morgen, zo’n lange week is heel intensief

Fijne zondag allemaal
Annemiek

Ja, en ik na morgen 4e, :lol: maar maandag eerst een weekje weg naar Spanje! :stuck_out_tongue:

Mvg, Roanna

@Annemiek: het lijkt ons ook super! Straks voor de zesde en zevende keer naar Turkije maar eigenlijk nog weinig van het land zelf gezien. Vandaar dat we nu volgend jaar toch wel graag iets meer willen bekijken. En dan daarna nog een heerlijk weekje luieren in Alanya, lijkt me de ideale combi. Hoop dat het allemaal doorgaat. Balen dat je nu ineens zoveel meer uur moet werken volgende week zeg. Ik werk volgende week ook meer dan normaal en als 't weer rustig is (waarschijnlijk wel) kunnen we lekker hier kletsen :smiley:

@Roanna: lekker hoor, maandag naar Spanje! Jij gaat tenminste richting de zon, heel wat beter dan hier in het regenachtige Nederland :frowning: Hoe laat ga je vliegen?

Zo vanavond verjaardag gehad en lekker gegourmet, altijd leuk! Zometeen nog ff kijken of er nog wat op tv is en dan lekker slapen (dromen van Turkije!)

Groetjes, Diamond

Nou mijn zaterdag was toch nog wel leuk…
Eerst naar oma geweest…daar tot half 5 gezete…Whahah mijn oma is echt te lomp :lol:
Toen we thuiskwamen heb ik met pap en mam n paar uurtjes gekaart…En heb toen nog 2 films gezien…Een op sbs6 en heb tot net n film gekeke op nederland3…Die was echt leuk…Met travestiete…En toen ik erachter kwam dat de computer nog aanstond ben ik hier beland :stuck_out_tongue:
Nou dus dat was mijn zaterdag…

@Beppie…Jammer dat je opeens zoveel moet werken…Maja ach denk maar zo…Wat extra werken=extra geld=extra veel uitgeven op vakantie…Of natuurlijk alvast n andere vakantie boeke (leuker!!)

@Roanna…Heel veel plezier in spanje!!Kun je op de trugweg misschien niet wat zon meeneme???

@Diamond…Had het gesmaakt?? :stuck_out_tongue:

Ik denk dat ik weer n paar daagjes hierzo afwezig ben…Morge komt n andere beste vriendin van me terug van n weekje amsterdam…Dus dat word flink bijkletse en natuurlijk weer wat bij elkaar hangen…Ma+di werken…Woensdag mn echte verjaardag…Komt nog wat bezoek…
Pff en dan die andere dagen nog…(poeh kheb t drukker dan ik had gedacht :stuck_out_tongue: )

Tot over n paar daagjes dan maar :slight_smile:

Groetjes yvonne

Hallo!!

Ik ben gelukkig weer thuis!! Heb mijn enkelbanden zwaar beschadigd in Turkije, en liep daardoor mijn laatste week op krukken… Vraag niet hoe het komt want het is echt dom… Ben van de stoep gedonderd!

Maar goed ook dat gaat wel weer goed komen. Ben gister om 17 uur geland en zat om 20 uur al weer bij de Ehbo… Lekkere thuiskomst he!

Nou meiden ik spreek jullie wel weer!

Liefs Cyn

Even een ophelderýng: Salih ýs nýet mn nýeuwe vlam, maar dýe leuke jongen van vorýg jaar waar ýk het steeds over had :smiley:
Ik heb hem weer ontmoet en zoals jullýe hebben gelezen was dat een zeer aangename ontmoetýng :stuck_out_tongue:
Hýj komt vrýjdag weer, ýk ben nu voor hem en een vrýend van hem op zoek naar een hotelkamer ýn ALanya, aangezýen ýk de juýste contacten hýer heb, kan ýk het makkelýjker výnden dan zýj blýjkbaar… :stuck_out_tongue:

Lýefs Rýeneke

@Yvonne: ja, was erg lekker! En gezellig, weer lekker even bijgekletst. En natuurlijk weer teveel gegeten :blink:
Alvast een heel fijne verjaardag!

@Cynthia: welkom terug! Maar wat vervelend dat je een week op krukken moest lopen. Doe je het een beetje rustig aan?

@Kelebek: je zult de dagen wel aan het tellen zijn tot vrijdag :smiley:

Nog 44 en 58 dagen!

Groetjes, Diamond

@ Diamond. Nu, wij gaan dit keer niet vliegen, maar met de bus naar Spanje. We moeten om 11.15 bij de Mac staan en worden dan opgehaald en gaan als het goed is, rechtstreeks door. ( Montemarreizen) We gaan met een heel stel hoor, net als trouwens over 5 weken naar Turkije. Dus we vermaken ons wel in die bus! :lol:

Ik las laatst dat jou vriend Indo is! Mijn man is Indisch en heb dus hele mooie Indo kids. :smiley:

Sta ik al op de 4e plaats? :stuck_out_tongue:

Mvg. Roanna

Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Nou vooruit, je staat vierde :stuck_out_tongue:
Denk ook wel dat je je prima vermaakt in de bus, maar ook wel erg blij bent als je over bent. Haha ik ben ooit een keer met een vriendin met de bus naar Salou geweest, we waren helemaal gaar toen we de bus uitkwamen. Naar welke plaats gaan jullie?
Mijn vriend is inderdaad Indisch (lekker eten :smiley: )En dat zijn inderdaad altijd van die mooie kindjes ja!

Groetjes, Diamond

:unsure: Oeps: Ik zit net even te tellen, maar moeten natuurlijk nog ruim 6 weken wachten, voordat we naar Alanya gaan.

@ Diamond: Wij gaan naar Malgrat de Mar. Komen daar voor de, ik dacht, 6e keer! Salou zijn we ook meerdere malen geweest. Ja, waar eigenlijk niet? De ene keer met de bus, maar de meeste keren met het vliegtuig hoor!

Als we thuis komen van Spanje, moet ik weer 4 weken werken en dan voor de verandering weer een keer naar Turkije, waar ik ook echt zin in heb. :lol:

Ik beloof dat ik mooi weer mee terug neem, want vandaag was het weer pet hè!

En ja zeker weten, Indisch eten mmmmmmmmm. :stuck_out_tongue:

Mvg, Roanna

Meiden ik baal van dit weer. Mag ik nog 1 daje rust voor die hele week eraan komt, regent het met bakken uit de lucht. Mijn hubbie had allerlei plannen voor de tuin, de puber wilde z’n fiets gaan spuiten, en ik dacht lekker met een boekje de tuin in, maar nee, de douche staat aan buiten :blink:

Nou dan maar weer een paar filmpjes gehuurd en zo met de hele bups voor de buis.
IK WIL ZON!!!

En ja, Indisch eten is zalig :lol: !!
Annemiek

Zo… Nu dan eindelijk mijn vakantie verhaal:

Turkije was wel leuk, maar niet zo denderend als vorig jaar. Dat kwam vooral doordat er weinig te doen was. Er was wel een entertainment team (waar ik dus eigenlijk mee zou gaan werken), maar; totaal geen enthousiasme, chagrijnig, deed alleen net wat ze gevraagd werd etc. etc. niet zo best dus. Was blij dat ik daar niet tussen zat.

Helaas wilde ook mijn zusje en ouders niet al te veel doen door de hitte, en het was ook redelijk benauwd.

Dit alles wil trouwens niet zeggen dat ik het niet naar mijn zin heb gehad. Het was heerlijk om gewoon lekker uit te rusten en nergens over na te denken, maar op het laatst wilde ik wel weer naar huis…

We zijn naar de bazaar geweest, 2x en naar een hamam. Ook hebben we de watervallen van Antalya gezien, dus ik heb (gelukkig!!!) niet de hele vakantie alleen maar op een ligbed gelegen. Verder gewoon lekker relax en iedereen deed een beetje waar hij of zij zin in had…

Geen heimwee dus, deze keer, maar wel ontzettend veel foto’s van grappige momenten!!!

Liefs, Maretje.

Nou mijn planning klopt dus niet helemaal…Mn vriendin is nog niet terug uit amsterdam…Denk dat ze vanavond pas de trein pakt…
Noujah en de computer stond tog aan en had eve nix te doen dussss hier ben ik dan tog weer :stuck_out_tongue:

@Cynthia…Johhh…Wie valt dr nu ook van n stoep :stuck_out_tongue: Wel rot…want t verpest tog n beetje je vakantie…Khoop dat t snel wat beter gaat…Dus jij kunt de eerste paar weken hinkelend door t leve gaan…

@Diamond…je moet ook niet teveel eten :wink:
En bedankt…

@Maretje…Jammer dat het niet zo leuk was als vorig jaar!! En als je tege zn team aan moet kijke word je vakantie niet bepaald beter heheh…Naja je bent nu wel lekker uitgerust…Das ook belangrijk

Groetjes yvonne