Veel Plezier-welkom Thuis 1

jeeeej nog 3 nachtjes :smiley:

ik vlieg waarschijnlijk (onder voorbehoud grrrr) om 20:00 aan de ene kant wel lekker want dan kom ik niet in de hitte aan maar aan de andere kant… ik moet 9 uur volgende dag weer aan de studie :blink: naja ik zie wel

verder zijn mn kloosterplannen stopgezet (tijdelijk :wink: ) Hij komt vanavond bij me langs. Dus… maar ik zie wel hoe dat gaat lopen

JEEH

Sta bovenaan de lijst!! morgen Vlieg ik :stuck_out_tongue: !!! Zit nu op mn werk en bedenk me dat ik eigenlijk alles vanavond nog moet doen…
Noujaa gewoon mn lijstje afwerken…moet goedkomen.
Denk dat ik morgen niet meer online ben…dus voor ieder1…Tot snel.

Na woensdag horen jullie de verhalen wel…

Groetjess

@Canis: Heel veel plezier daar. Maak er een te gekke tijd van, ben een beetje jaloers!!

@Nur: Ga aan je denken vanavond, maar volg je gevoel! En laat dat klooster maar achter wat vanavond ook brengt! Ook daar staat alles centraal om 1 Man, en das wat je net wilt ontlopen!!

Hier schijnt ineens de zon, maar het is ook cokbenauwd!
Annemiek

@Canis…Heel veel plezier…En tot snel!!

@Nur…Jij ook heel veel plezier en ook n beetje succes vanavond…Wat er ook geeurd het blijft in je voordeel…Als hij voor jou kiest noujah dan heb je hem :wink: En kiest hij voor dat andere meisje dan kun je je ogen goed de kost geven in turkije…

@Beppie…Wel spannend met je puber…Maar het zal wel allemaal goed komen!!

@Jekka…Waar in Limburg ben je dan…??

Moet daluk werken…Van 12.15 tot 16.45 naja het is iets…hehehe
Hoop dat straks de zon nog schijnt…!!T word eindelijk wat beter weer :smiley:

Groetjes yvonne

Heeyoo ben ýk weer!
Ik heb dýe leuke jongen nog nýet weer gezýen na onze ontmoetýng… Hýj zou vandaag weer proberen naar Alanya te komen, maar vrees dat het hem nýet gaat lukken. ANders had hýj al gebeld :frowning: Hýj zýt nu ýn het vakantýe huýsje van zýjn ouders ýn Belek. En hýj výnd het een te gedoe als ýk daar heen kom (bovendýen zýjn zýjn ouders er nu ook…)
Maar volgende week ýs hýj hýer zowýezo! Ohw dan laat ýk hem echt nýet meer gaan hoor! Hýj komt dan met een vrýend van hem, dýe mýj ook graag wýl ontmoeten (we kennen elkaar výa msn). Ze hebben alleen nog geen hotel kamer…
Jeetje ýk mýs hem nu zo erg!! Zýtten we beýde ýn Turkýje en dan nog kunnen we elkaar nýet zýen… wat ýs dýt voor martelaarýj!!! :frowning: snýf!

Lýefs Rýeneke

@Rieneke: Wat een toestand!!! Las al eea op je site, maar dacht dat het allemaal nu goed gekomen was!!! Al reageer ik niet op alles, houd je site in de gaten hoor!!!

@Poellie: ik denk het ook, maar is wel spannend. Geeft gezonde spanning. Een puber alleen thuis is al spannend, en als het niet je eigen puber is dan is het nog spannender!!!

En de zon blijft hier schijnen
Annemiek

Zo kan eindelijk opp internet, heeft er vanmorgen de hele tijd uitgelegen hier…Saai hoor, kon een deel van m’ n werk hierdoor ook niet doen, en niet hier lezen natuurlijk :angry:

@Annemiek: heb je nog een beetje te doen daar? Hier is de telefoon erg stil…Komt vast helemaal goed met de puber, die redt zich vast prima!

@Nur: veel succes vanavond! Wel zo prettig dat jullie elkaar nog even spreken voordat je vertrekt. En dan is het al bijna tijd voor jou om te gaan, lekker hoor!
Heb je je huisje al bijna klaar?

@Canis: veel succes en plezier in Alanya!

@Yvonne: werkze! Hoop dat je daar airco hebt, het is hier al zooo warm binnen…

@Kelebek: hihi helemaal verliefd, leuk! Nog ff doorzetten en je ziet hem weer!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Dat denk ik ook, maar ik heb ook nog zoiets als een man, en die gaan minder op hun intuitie af dan wij vrouwen :wink: ! Hier is het afgrijzelijk mega stil! Telefoon heeft 20 keer gerinkeld en dat was het. De extra werkzaamheden zijn er nu ff niet, door de vakantie, en dan duurt die dag eeeeeeuwig!!! Maar ik ga het overleven, en mag iets eerder weg, en dan is het WEEKEND!!!

Mocht ik niet meer reageren:
@Canis veel succes morgen en maak er wat van
@Nur: 20.00 is ook een voordeel, heb je de hele zondag om te kijken of je je koffer wel vol genoeg hebt :stuck_out_tongue: !! Heel veel plezier daar, en ik hoop dat vanavond een beetje goed uitpakt!!!

@llemaal: Heel fijn weekend en tot volgende week
Annemiek

@ iedereen: Dank jullie wel!! Tot snel…(helaas veel te snel!!! :frowning: )

@ kelebek misschien zie ik je nog wel lopen in Alanya haha… :stuck_out_tongue: …Hoe heet je nieuwe vlam eigenlijk?

@nur: Succes vanaaf…Komt vast goed!

liefsss Canis

Hey allemaal!!! Binnenkort ga ik nalezen, nu nog ff narusten van de leuke vakantie;) langer verhaal komt morgen, maar door de benauwdheid hier ben ik vanmiddag half van mn stokje gegaan, dus erg slap…

Liefs Maretje.

pffff wat zijn jullie snel zeg hahah

@poellie ik zit in roermond, vandaag was t weer heerlijk van de benauwdheid heb ik totaal geen last ik hou van warm en benauwd weer :stuck_out_tongue:

@ canis, heel veel plezier meid en geniet van t weer daar lekker geen regen!!!

Weten jullie trouwens meer over onur air gister aaf was er weer wat op over dat ze zich niet aan de afspraken hadden gehouden ofzo???

www.editie.nl Dat is 'm volgens mij onder binnelands nieuws.

Morgen leker na stad met me beste vriendin hopelijk gaat t niet regenen <_<

Doei doei veel liefs jekka

oepsss lees t net sorry (over onur air)

Groetjes jekka

@Maretje: Welkom thuis!! Hoop dat je een fantastische tijd gehad hebt, en ben benieuwd naar de verhalen!!

@Jekka: Hoop dat je dagje winkelen lekker word/is geweest en het weer heeft meegewerkt.

Hier is nu de zon en is het mega benauwd, maar het zal wel snel veranderen!

Lekker een dagje niets doen, hoor net dat ik volgende week 5 dagen moet :unsure: , dus ga het er nu van nemen!!
Groetjes
Annemiek

Hee allemaal

Daar ben ik weer na een onvergetelijke vakantie… Ik heb ontzettende heimwee.
Ik heb het echt super gehad. We gaan heel snel weer terug
Hahahaha ook ik ben nu besmet met het alanya virus.

groetjes Linda

fotos en verhalen volgen nog eerst ff 36 blz bijlezen :huh:

@Nur. En vertel vertel vertel; ben erg nieuwsgierig…
hopelijk hebben ze internet in het klooster… :rolleyes:

@Lindalight & Maretje: welkom thuis…
zal weer wennen zijn hier voor jullie. Maar gelukkig is hier nog altijd ons forum voor al jullie verhalen en heimwee kwijt te kunnen.
Ben benieuwd naar jullie verhalen.

nix gemist hier hoor in dit kikkerlandje.
en het goede bericht; we krijgen weer wat zon te zien volgende week…
dat zeggen ze in elk geval. weet al niet eens meer wat dat is: zon

@Nur: ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan!

@Maret en Linda: welkom terug! Kom maar op met alle verhalen, ben superbenieuwd wat jullie allemaal hebben meegemaakt! En Linda, zie je wel: Alanya is verslavend :smiley:

Nog 46 en 60 dagen!!

Groetjes, Diamond

hee allemaal

zal even kort een verslagje doen van onze vakantie, uitbreiding op verhaal voglt vast nog wel als ik heimwee aanvallen krijg :stuck_out_tongue: .

De heen vlucht was super en om kwart voor 9 smorgens waren we al in antalya het was echt heerlijk warm. Om 12 uur waren we in hotel riviera in alanya en ik vond gelijk alles heel mooi. Ik was erg moe maar wou toch niet gaan slapen. hahaha had ik beter wel ff kunnen doen want toen we ff zijn gaan lopen om omgeving te verkennen werden we gelijk bij 6 restaurantjes aangesproken… Ik ben toen maar snel weer teruggegaan naar hotel om te slapen want als ik uitgeslapen ben kan ik meer verdragen dan als ik moe ben… kon er niet tegen dat opdringerige. :wink:
De volgende dag zijn we gelijk naar hamam geweest, hahaha heerlijk is dat zeg, daarna voel je je helemaal schoon en een zachte huid heb je daarna. Savonds kroegentocht gedaan maar dat vond ik niet zo leuk, overal waar je kwam werd het ineens hollands :frowning:
Dinsdag hebben we foto’s gemaakt met fotograaf van het hotel, ze zijn echt super mooi geworden. De rest van de week hebben we veel geluierd in zon en savonds of bij hotel iets gedronken of naar de haven geweest.
Wij vonden vooral janus, robin hood en havana club leuk.
De tweede week zijn we met boottocht meegeweest is ook erg relaxt en gezellig. :smiley:
De laatste donderdag was fotograaf van hotel jarig en wij waren uitgenodigd om zijn verjaardag te komen vieren met zijn vrienden. Dat was heel gezellig, we werden helemaal in de groep opgenomen ook al was de communicatie beetje stroef omdat er maar een paar engels of duits spraken. Eerst waren we naar een turks cafeetje geweest en daarna waren we tot sluitingstijd gaan feesten en dansen in de haven. het was echt een super avond. Vrijdags zijn we ook weer met hun gaan stappen. Was erg gezellig. De laatste dag viel erg zwaar. hahaha we werden wel uitgezwaaid door verschillende mensen. Was wel lief. Toen we met de bus naar vliegveld vertrokken wilde ik zo weer uitstappen. En nu bijna een week later heb ik nog steeds heimwee naar alanya.
We gaan snel weer terug.

groetjes linda

He Linda, leuk verhaal! Kan het me zo allemaal voorstellen hoe je het verteld! Wat vonden jullie van het hotel? En Alanya is gaaf he, kan al bijna niet meer wachten om weer te gaan! Heb je Kaan nog gezien bij de Janus, werkt buiten achter de bar, is een vriend van mij…
Vond je vriend het allemaal ook leuk?

Groetjes, Diamond

He diamond,

wij vonden het hotel helemaal super en we willen in oktober weer terug gaan en volgend jaar zomer weer. Het eten was ook errug goed. En het personeel was ook erg leuk!! Wat me opviel was dat de nederlanders die we daar ontmoet hebben elke keer weer terugkomen naar het hotel. Bijna iedereen was er al eens geweest! En wij gaan ook zeker vaker terug. We hebben echt een super tijd gehad. Hmm jammer wij zijn bij janus vooral binnen geweest… Dus ik denk niet dat ik Kaan gezien heb. Mijn vriend vond het ook helemaal leuk en is ook net als mij helemaal verslaafd geraakt en heeft ook heimwee.

groetjes Linda

Misschien zien we elkaar nog wel in oktober, dan zijn wij er ook weer :smiley:
En inmiddels ook alweer voor de vierde keer Riviera…

Zo nog een kwartiertje en het is weer weekend! Kreeg net van een collega een heel lekker drankje, haha da’s soms wel een voordeel van receptioniste zijn, kreeg eerder deze week ook al taart en een ijsje. Erg leuk! En we zijn weer een dag dichterbij de vakantie. Het begint hier leeg te stromen want de bouwvak is hier in de regio begonnen…

Allemaal een goed weekend!

Groetjes, Diamond