Wow ik had weer voldoende bij te leze toen ik weer hier kwam…Wat een kletskousen zeg!!
Heb zo te leze ook veel gemist…Er is veel gebeurd en niet allemaal zn leuke dingen…Maar gelukkig zijn er ook nog n paar leuke dingen gebeurd…
De mensen die al in de zon liggen te genieten daar in turkije…Heel veel plezier!!!
Kword eg zo pissig als ik in de zomer in nederland met zn weer moet opstaan he Zomer = zon geen rege…Grrrrr
Gister alvast mijn verjaardag gehouden…was zeer gezellig…We zaten achter in de tuin (onder een afdak) omdat het niet al te koud was…maja dan nog…Heb maar een paar truien en vesten naar benede gehaald…Want binne zitte vind ik beetje ongezellig…Nu kon je gezellig met iedereen praten…Als je binnen zit is dat tog minder…
Mja jammer van het weer…maar daar laat ik mn feestjes niet door verpeste
vandaag en morge lkkr vrij…Nu nog hopen op beter weer…want met dit weer vrij hebben …daar vind ik ook nix aan…
Nou ik ga maar eens stoppe…
Groetjes yvonne
Ps…Nog maar 75 dagen…T word steeds minder…Was ik al maar bij de 10 :rolleyes:
WIEUW WIEUW WIEUW RIEN IS VERLIEFD!!! Ohw mýjn got!!!
Ik sta gýster ýn de Býstro Bellman wýe komt er voorbýj lopen??? Juýst ja dýe leuke jongen van vorýg jaar! We keken elkaar aan en we hebben elkaar nýet meer losgelaten
OHw het was super!!!
En hij is gewoon helemaal geweldig!! Echt super lief!! Lig ik te slapen op zijn borst, geeft ie me heel voorzichtig een kusje op mn hoofd. En ik was in gesprek met een vriend van hem geeft ie een kusje op mn arm. HIJ IS ZO LIEF!!!
En hij komt misschien naar NL!!! In januari! Wah wah wah!
Ik ben echt zo onwijs verliefd!!
Lýefs uýt het nu wel heel erg zonnýge Alanya (letterlýjk en fýguurlýjk)
@Nur…Hmmzzz…Ik snap t al…Nou ik zou zegge…Geniet jij van alles wat je tegen komt op vakantie…En met van alles moet je de nadruk leggen op mannen
En van dat klooster…Zou je je daar niet nog een keer goed over bedenken…??Maar als je besluit uiteindelijk vastligt kom ik je vast en zeker opzoeken…Als jij maar vaste klant hier blijft
@Rieneke…Wat leuk joh dat je verliefd bent…Dus liefde op t eerste gezicht bestaat echt…hehehee… Geniet nog van de tijd die je daar (alleen en samen) doorbrengt in het (bijna) altijd zonnige Turkije
@rieneke: wat leuk heerlijk om zo’n verhaal te lezen. geniet er maar van
@poellie: hihi hij kan me idd wat. als ik za nog niet gehoord heb wat hij nou wil kan ie de p… op ga ik zeker genieten. zijn vast wel leuke (turkse) jongens daar en dat klooster. ach, neem gewoon mn pc mee
@von: dat trieste weer werkt zeker door. wat een k… weer. ben blij dat ik me er op kan verheugen dat ik over een week lekker in de zon zit.
ik ga zo lekker naar de kapper, ze krijgt de vrije hand dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden.
@Nur: Klooster lost niets op!! Dacht ik ook altijd, maar op de een of andere manier komt er weer iemand langs, en ineens gaat die niet meer weg :rolleyes: !! En dan is het leven weer zalig!
@Rieneke: Jij weet dus nu wat ik hierboven bedoel!! Geniet er maar lekker van, mannen kunnen dus ook heerlijk lief zijn!
@llemaal: Wat een K…weer!!! En dan duurt het nog 39 dagen voor ik de zekere zon ga opzoeken! Maar het begint vorm te krijgen
Nog 48 en 62dagen!
Volgens mij komen er binnenkort toch alweer een paar mensen terug? In ieder geval Maret dacht ik…Hebben we weer wat vakantieverhalen te lezen
Ik ben het weer hier in Nederland toch wel zo zat! Hoop dat de dagen omvliegen zodat we straks binnen no time op het strand in Turgutreis zitten met een cocktailtje erbij…
@Canis: ben je al bijna klaar voor vertrek? Heb je je een beetje voorbereid op het gesprek? En hoor je daar in Alanya al of jij het geworden bent?
Vandaag weer een dagje vrij, morgen weer werken. 's Kijken wat ik vandaag ga doen…
@Diamond: Wat dacht je van een lekker terrasje met dit zalige weer !! Of lekker de tuin in?? Of gewoon boekje lezen met een kop thee/koffie/warme chocomelk, want dat is met dit weer denk ik het beste!! Lijkt wel herfst!!
Wij willen vanalles in de tuin en aan de buiten zijde van het huis gaan doen, maar met dit weer komt er niets van! Balen!!!
zo daar ben ik weer even…weer bijgelezen en maar weer eens reageren…
@ Diamond: Hmm ja ik heb me niet echt voorbereid…maar dat komt helemaal goed…klets wel wat aan! In princiepe zijn zij geloof ik enthousiaster over mij dan ik over een baan daar…nu ik het allemaal heb laten bezinken is het wel een enorme stap…het is geen vakantie baantje ofzo. Maar ik ga gewoon kijken wat ik ervan ga vinden.
Over 2 dagen zie ik mijn mannie gewoon weer!! hij huurt een auto en komt me ophalen op antalya…Ga hem deze keer echt helemaal om zn nek vliegen…ondanks dat we problemen hebben…sjah helaas…
Heb trouwens vandaag nog mail contact gehad met de directie van het bedrijf!! haha…hij vraagt me heel lief of ik 2 single rooms wil of 1 double…euhmm… :rolleyes: DOUBLE PLS…
Ow shit ja moet nog pakken…dat ga ik vanavond dan maar even doen…moet geen probleem zijn voor 5 daagjes…
Jaja Joke, maak ons maar lekker!!! Hier is het echt takkeweer, het komt in amsterdam met bakken de lucht uit en ik baal ervan als een stekker, want zomer is geen regen!!!
Nou het is nu droog dus maar ff buiten genieten dan
Annemiek
@Annemiek: heb vanmiddag lekker een enge dvd gekeken met een lekkere kop thee en koekjes erbij, daar is het echt weer voor! Morgen schijnt het ook weer waardeloos te worden, wel heel warm maar geen zon ofzo. Blegh warm weer en regen, vreselijk!
@Joke: kom maar op met dat terrasje! We gaan gewoon met z’n allen jouw kant uit en dan lekker genieten van de zon, een drankje, sigaretje enz enz. Kon dat maar…Heb je de laatste tijd nog weer dolfijnen gezien tijdens de excursies?
@Canis: begin je een beetje te twijfelen ja? Voor hoelang zou het dan de bedoeling zijn dat je daar gaat werken? Nou ja, gewoon allemaal maar kijken hoe het gaat, wie weet wordt je nog wel heel enthousiast als je daar bent. En je ziet in ieder geval je vriend weer, da’s al super natuurlijk. Hoop dat jullie problemen snel worden opgelost! Geniet van de paar dagen dat je er bent he! Veel plezier! En succes natuurlijk!
k moet zeggen dat t hier in limburg waar ik zit vandaag heerlijk weer was we hebben lekker over de markt gestruint en door de stad gelopen heb een leuke winterjas gekocht bij wonderwomen. en nog wat frutsels op de markt.
Heej joke waar ergens in kusadasi zit jij?? Had t de vorige x ook gevraagd maar toen had je me verkeerd begrepen denk k. Hopelijk lees je dit en kun antwoorden voordat we weer 10 bladzijde verder zijn mwahahaha
Nou meiden geniet nog maar ff van het verschrikkelijke weer ga ik ook doen
Veel liefs jekka
Nog 47 en 61 dagen! Joehoe, heb nu pas een beetje het gevoel dat het weer wat dichterbij komt. Heerlijk!
Ben benieuwd wat het weer vandaag gaat doen. Volgens mij wordt het hartstikke warm. Hopenlijk is het hier op het werk een beetje vol te houden…
Dan morgenmiddag nog en dan is het alweer weekend, weer een week voorbij!
@Diamond: Ja dat dichterbij komen dat heb ik ook. Maar ook met een zorgpunt, want de puber moet zichzelf bewijzen dat hij de verantwoording heeft om die dagen in ons huis door te kunnen brengen. Het is dus dubbel, ik kijk er verschrikkelijk naar uit, en het is nog zo kort zal het allemaal goed gaan of moet hij naar zijn ouders!?!?! :blink:
Ook hier is de vakantie dubbel ingeslagen, het is mega stil en ik verveel me rot!
Vandaag nog, en dan weekend tot dinsdag. Geen extra dingen doen gewoon lekker rustig weekend, misschien wat familie bezoek doen of krijgen maar we gaan het zien.