Veel Plezier-welkom Thuis 1

@Diamond: Als we terugkomen naar België zijn we rond 8.30 al in Brussel! Echt wel héééééél vroeg als je het mij vraagt, maar, als het tijd is om te vertrekken nu ja, geen probleem, je valiezen zijn dan toch gepakt en véél kan je die dag niet meer doen … Dus, onze uren vallen goed mee :stuck_out_tongue: :smiley:

nog 6

Nog 50 en 64…

@Sevgilim: inderdaad mooie tijden. En tja, die laatste dag, naar huis moet je toch weer een keer. Kun je als je weer thuis bent meteen je foto’s laten ontwikkelen :smiley:

@Nur: heb je al iets gehoord?

Groetjes, Diamond

@ nur…ne haber??? al nieuws van je lover?? nou ik zou het wel weten hoor een fransoos of een turk haha…

@sevgilim goeie reis , lekkere tijden, heb je mazzel mee. lekker al vanaf de eerste dag volop genieten!! ben wel jaloers hoor, ik wil ook!!!

Nog een paar uurtjes !! Ik moet straks mn hondje naar een dierenpension gaan doen voor 14 daagjes :frowning: en ik doe het echt niet graag. Maar ja, binnen 2 weekjes zien we hem terug en deze mensen zijn er echt wel heel lief mee, maar toch niet leuk om hem af te geven …

Ben momenteel mn kleren bijeen aan het rapen en echt, het zijn er nu al té veel en er volgen er nog <_< Heb de grootste valies mee dat we hebben :smiley: Maar ik heb geluk, ik mag 25 kg meenemen maar als ik nog wat terug wil meebrengen vanuit turkije, denk ik dat ik beter een selectie zou beginnen maken van mn kleren want kheb gewoon téééé vééééééél mee B)
Ik denk wss dat ik een maand op reis ga :wink:

@Sevgilim: kan het me wel voorstellen dat je het moeilijk vindt om je hondje naar een dierenpension te doen, maar gelukkig weet je dat er goed voor hem wordt gezorgd en over twee weekjes kun je hem weer lekker zelf vertroetelen. Ik weet nog toen ik vorig jaar op vakantie was in Mallorca ik opeens een heel vreemd gevoel kreeg. Bleek later dat op dat moment onze hond werd geopereerd…ff offtopic maar het schoot me opeens weer te binnen.

Als ik je niet meer spreek vantevoren: een heel fijne vakantie en nog ff succes met inpakken. Volgens mij is dat altijd bij iedereen een drama, wat neem ik mee, wat niet…Geniet lekker van je tijd in Turkenland :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@Diamond: wat jammer van je hondje, heeft hij het gehaald ? O jéééé ik hoop dat mn hondje dit niet moet tegenkomen :frowning: Ben er echt niet goed van ! Ik heb hem nog maar van Nieuwjaar en hij is zo een schattige pup! Maar we weten al dat er nog 3 hondjes van zijn ras gaan zitten waarmee hij lekker kan spelen.

Ondertussen zijn er NOG meer kleren bijgekomen en aangezien ik me nu realiseer dat ik meer in bikini zal liggen, zal ik proberen enkele stuks thuis te laten :slight_smile:

Bedankt, ik stuur jullie wat zon op :wink: Ik weet niet of ik op Internet zal (kunnen) komen deze vakantie, anders hoor ik jullie binnen 2 weken wel weer, zal alvast véél bij te lezen hebben !

Straks laat ik jullie wel es weten hoeveel kilo ik uiteindelijk moet meesukkelen naar Turkije :wink:

@Sevgilim: het is gelukkig allemaal goed gekomen. Ze voelde zich al een tijdje niet lekker en toen wij weg waren zijn m’n ouders met haar naar de dierenarts gegaan. Daar bleek dat ze meteen geopereerd moest worden. Maar omdat ze al oud is was het wel een risicovolle operatie. Zou haar niet kunnen missen hoor, ze hoort al zolang bij ons gezin.
Wat leuk dat je een puppie hebt, wat is het voor een soort hondje?

Ja graag een beetje zon deze kant op, dit weer is wel erg deprimerend. Moet morgen werken, heb ik er tenminste geen last van. Maar is dit nou zomer :angry:

Groetjes, Diamond

@Diamond: Mijn pup is een Engelse Cocker Spaniel. Lichtbruine kleur. We zijn juist terug van ons hondje te gaan brengen en ze hebben er al wat mee gespeeld toen we er waren en het deed goed te zien dat hij zich amuseerde, dus ik ben al wat geruster om op reis te vertrekken en hij schiet goed op met zijn vakantievriendjes en vriendinnetjes :wink: !
Onze kat zal bij deze weer eens vakantie hebben bij ons thuis :wink:

Kheb gehoord dat het zéér goed weer is in Turkije, erg warm, dus kan ik best wel enkele graden missen om jullie op te sturen :smiley:

groetjes, ga nu mijn koffer maken B) xxx

@Sevgilim: lieve honden zijn dat! Gelukkig maar dat 'ie het bij z’n tijdelijke adresje al zo naar z’n zin had. Die vermaakt zich wel!
Kom maar op met die extra graden, had vandaag alweer een trui aangetrokken :angry: Lekker slapen vannacht en een heel goede vlucht!

Groetjes, Diamond

dag dames hier :slight_smile:

leuke jongen is terug uit Frankrijk alleen minder leuk is dat hij daar iemand heeft ontmoet en nu niet weet wie van ons hij nu leuker vind dus hij wil nadenken = hopeloze zaak dus…
ik hoorde al een paar dagen niks meer van m dus vermoedde het voor een deel eigenlijk al. ik zie wel wat er gebeurd. ik bedoel maar, ik vind m in elk geval wel erg leuk, maar ja, deze week zal ik m niet meer zien en daarna ben ik in Turkije dus hopeloze zaak dus… (tenzij hij tot inkeer komt maar dat zal wel niet). heb er ff de balen van. vind ik na meer dan een jaar, eigenlijk zelfs 2 jaar eindelijk iemand echt weer heeeeeel erg leuk… :frowning: :angry:

ik ga het klooster maar in denk ik

Oh Nur wat een teleurstelling zeg! Had je toch wel goed aangevoeld dat er iets niet goed zat…Waarom zijn mannen soms zulke klootzakken, ja sorry hoor, vindt het gewoon echt jammer voor je! Het klonk allemaal zo veelbelovend. Sterkte meid!

Groetjes, Diamond

ja dat heb ik ook dus… moet ie me niet eerst ruim 3 weken echt duidelijk maken dat hij me hartstikke leuk vind en nu… ok het kan gebeuren natuurlijk maar ben wel pissig dat ie niet gewoon meteen heeft gezegd en me eerst een paar dagen niks laat horen. … mannen :frowning: :angry:

Precies, maar hij zal het je wel persoonlijk hebben willen vertellen en niet over de sms ofzo. Maar toch blijft het een klotestreek! Kop op meid, je gaat straks lekker naar Turkije, laat hij het lekker gaan uitzoeken!

Groetjes, Diamond

@ Nur wat BALEN voor je. Kan me voorstellen dat je je zwaar K… voelt. Maar gelukkig is er altijd dit forum. Ha, nog ff en we beginnen een AA groep. Maar wat een knuppel zeg, ja sorry hoor maar daar kan ik dus echt niet tegen en ik heb dan ook maar 1 advies: ‘DUMPEN’ EN GEEN MINUUT MEER AAN VERSPILLEN !
(mocht je het er niet mee eens zijn…dat zijn de meeste meestal niet met mijn adviezen…)
O ja enne advies 2: waar ging je ook al weer naartoe op vakantie?..juist, ja ik bedoel maar ik zou het wel weten.

Sterkte ermee meid. Enne o ja, ik heb je een mail gestuurd. Hoop dat je weer wat wijzer wordt van m’n verhaal. En anders zie ik je mailtje wel weer verschijnen, wel gezellig!

@Sevgilim, waarschijnlijk lees je dit niet meer maar echt hoor, je kunt daar wel wat graadjes missen. En hier lijkt het meer op herfst dan zomer, dus je weet wat je te doen staat. Graadje of wat erbij en zonnestraaltjes, kunnen de thuisblijvers wel gebruiken hier…alvast bedankt! Goeie reis en geniet ervan.

@Von (en diamond): advies 2 klinkt me zeker zeer goed in mn oren momenteel :wink: advies 1 ook wel maar dat wacht ik nog ff af. niet dat ik eigenlijk nog iets van hem verwacht, maar ben toch wel benieuwd wat zijn uitkomst nou is. ik ga in elk geval niet op m wachten Hij zoekt het maar lekker uit :slight_smile:

had je mail gelezen :slight_smile: thanks, ga vast nog wel een paar vragen bedenken :wink:

met jou al weer wat beter?

@Diamond: ja, idd ze zijn enorm lief! zal hem wel wat missen maar heb een fotootje in mn handbagage gestoken :wink:

@Nur: Wat een rotstreek zeg van die jongen! Mannen :blink: bah … Soms zou je denken dat ze echt geen gevoelens hebben ! Veel sterkte meid !

@Von: bedankt! Op de graadjes mag je rekenen, Khoop dat ze toekomen !

@Iedereen: Een goeie reis aan iedereen die vertrekt, enneuh: niet té veel kletsen hé anders mag ik al direct weer overuren doen bij mn thuiskomst :stuck_out_tongue:

Mn valies weegt 18.2 kg :stuck_out_tongue: en ik mag er 25 meenemen. Ik weet niet wat ik vorige jaren deed toen ik slechts 15 kg mocht meenemen :o Nu ja, alles geraakt erin en ik mag nog spullen meebrengen van turkije!

Dit was mn laaste berichtje,
Vele groetjes, en als ik kan laat ik jullie zeker en vast iets weten hoe ik het daar heb ! dikke smakkerds aan iedereen !!

Nog 49 (yes eindelijk onder de 50!) en 63 dagen!

Vandaag werken, ben benieuwd of het nog een beetje druk wordt. Volgens m’ n collega was het gister al een stuk rustiger…

Canis: 29 Juli…Alanya!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Groetjes, Diamond

Originally posted by nur@25-07-2005, 20:17:42
**
had je mail gelezen :slight_smile: thanks, ga vast nog wel een paar vragen bedenken :wink:

met jou al weer wat beter? **

Met mij gaat het wel weer wat, het gaat een beetje op en neer. Maar het is ook nog van dat trieste weer, en dat werkt bij mij ook altijd een beetje negatief door.

Mensen, wat een zomer hier in holland. Ha moest erg lachen, stond vanmorgen in de krant bij het weerbericht: “zonnig”. Ik weet niet wat ze hier onder zonnig verstaan maar goed. moet toch werken…

en dan te bedenken dat het in ons paradijsje gewoon 40 graden is en de hele dag de zon schijnt…owwwwwww ik wil ook. En ik mis de armen van m’n vriendje om me heen. Vooral in zo’n periode als nu…
Maar goed de zon zal toch wel weer eens gaan schijnen??

Ik wil ook zon! Wordt hier niet vrolijk van ook al zit ik de hele dag binnen. Was vanmorgen ook erg moeilijk om m’ n bed uit te komen om zes uur, het was nog bijna donker! En inderdaad, dan te bedenken dat het in Turkije zulk lekker weer is…
Ik heb trouwens het contact verbroken met een vriend in Turkije. De laatste tijd moest al het initiatief van mij komen en had er geen zin meer in. Heb z’ n nummer gedelete, kom dus niet meer in de verleiding nog iets te sturen. Als 'ie nog contact wil dan moet 'ie maar eens een keer uit zichzelf iets sturen ofzo…

Groetjes, Diamond