Veel Plezier-welkom Thuis 1

ezzzz heel veel plezier :smiley: en laat ons horen hoe het is met je chatvriendje :smiley:

hehe ezzzz ja kan goed zijn ! Maar ik moet je dan eerst nog kunnen herkennen ! :stuck_out_tongue:

Bedankt iedereen dat zall wel lukken hoop ik :smiley:

Daarom komen we elkaar onbewust tegen he :stuck_out_tongue: Kheb kort haar en ben since gister blond :huh: Beetjuh apart:s maarjah dat zullen er wel meer zijn he…!! :stuck_out_tongue:

ok ezzz, ik zal es uitkijken :smiley: Ik heb lang blond haar meestal zit het samen, ben niet groot en ja… voor de rest weet ik niet hoe je mij zou herkennen :lol:

allebei een roos meenemen :wink: :stuck_out_tongue:

ik hoef nog maar **7 **nachtjes te wachten :smiley:

hahahaha Nur, leuk idee ! Ezzzzz: je weet wat je te doen staat :wink: hihi

@Ezzzz: over een uurtje vertrekken jullie al naar Schiphol, gaaf! Geniet er lekker van! En ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan met je chatvriendje, veel plezier :smiley:

Nog 51 en 65 dagen!

Groetjes, Diamond

Nog een half uurtjuh :smiley:

Ik laat jullie na, of tijdens de vakantie wel ff weten hoe het gaat…

@ sevgilim, vanaf de 26 zal ik altijd een roos bij me dragen :stuck_out_tongue:

Tot over een paar weekjuhs allemaal!

Kus ezzz

@Ezzz: goeie reis en succes met je chatvriendje !

Voor mij nog 2 daagjes en ik mag Ezzzz achterna :smiley:

Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Canis: 29 Juli…
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…IƧmeler!

@Sevgilim : heel veel plezier alvast in Kusadasi! ben er dit jaar vanuit Izmir even een weekendje geweest. en was er 2 jaar geleden met vakantie. ja , wat kan ik zeggen: GENIETSE !!!

@de rest die nog op het lijstje voorkomt: ik ben jaloers…!!!

owwww, wat een rotweekend is dit zeg: denk ik even een lekker rustig weekendje te hebben, wordt het gewoon ronduit een LKJLKJ:JL:Kweekend, eerst bericht dat een hele goeie vriendin van me is overleden en erachteraan een telefoontje van m’n moeder dat m’n opa met spoed met maagbloeding in het ziekenhuis is opgenomen. En ze waren met vakantie in Belgie dus gister meteen na het ene rotbericht in sneltreinvaart met de auto naar België…Hij is nu stabiel, hopen dat het zo blijft, want kan even nu niet meer slecht nieuws erbij hebben…

zoals altijd: even turkse muziek door de boxen heen laten knallen…gek maar helpt altijd…
sorry meiden moest het even kwijt, maar zulke berichten horen natuurlijk hier niet thuis ik weet het…

@Von: ik heb je een pm gestuurd…

Groetjes, Diamond

@von: jammer voor je! :frowning: Mss helpt een dikke knuffel via dit forum hier ?

@Diamond: het geeft een goed gevoel nu ik zie dat ik bovenaan het lijstje sta op nr 1 :smiley:

@iedereen: goeie vakantie aan iedereen die nu nog na mij moet vertrekken

Ga nu beginnen alles een beetje in orde te leggen zodat het ook leuk thuis komen is B)

groetjes xxx

Wauw… De laatste keer dat ik wat van me liet horen zaten ā€œweā€ op 167 pagina’s en nu?! 13 pagina’s erbij! ONgelofelijk en natuurlijk super cool…

Nog even een brichtje dat ik het hier nog steeds naar mn zin heb, maar heb nu ook wel weer zin om in Nederland te zijn en daar gewoon uit te gaan en mn vrienden te zien…

Ik spreek jullie snel weer!!

Liefs, Maretje.

@Sevgilim: ja lekker he om bovenaan te staan! Geeft een erg goed gevoel haha. Heb je alles al een beetje klaargezet voor vertrek? En hoe laat vliegen jullie?

@Maret: nog ff lekker genieten daar hoor! Voor je het weet ben je weer terug in Nederland en dat verveelt ook behoorlijk snel :frowning: Alhoewel je dan wel weer lekker actief kunt meekletsen hier :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

@von, heb je ook ff gepmt. :slight_smile: en natuurlijk hier ook nog een dikke knuffel.

@algemeen: jeeeej, ik sta nu 3e in het rijtje. Dacht dat het nooit zou gebeuren. verder heb ik liedje waar leuke jongen me op versierde weer toevallig op de radio nu en ik baal want heb al 3 dagen niks gehoord. miss is zijn beltegoed op door al dat gesms in frankrijk :wink: maar toch erg irri. als het nog langer duurt ga ik m overmorgen ofzo ff bellen en anders bekijkt ie t maar (hihi loop ik me te frustreren hier omdat ie niet smst of belt en miss ligt ie daar in fr maar ergens in t ziekenhuis maar dat zal wel niet ook weer overdreven :wink: ) maar het schiet niet op. 4 weken lang elke dag tig keer sms gekregen zelfs terwijl hij op vak in FR zit en nu al paar dagen niks. ben paranoia denk ik :o

@maret: nog heel veel plezier daar. Geniet ervan :smiley:

@Nur: haha zou ook precies mijn reactie kunnen zijn. Maar hij zal vast wel een goede reden hebben dat 'ie niet kon sms’en. Wedden dat 'ie vandaag of morgen weer wat stuurt :smiley:

Groetjes, Diamond

@Diamond: We vliegen om 9.20 vanuit Brussel, er komt ons iemand halen om 5.00 ongeveer. Dus, de tijden vallen nog goed mee (als we geen vertraging zullen hebben)

@Sevgilim: mooie tijd om te vertrekken hoor. Heb je meteen lekker nog een heel stuk van de dag daar! En terug (weet het, wil je Ʃcht nog niet aan denken!)?

Groetjes, Diamond

Originally posted by diamond@24-07-2005, 19:44:26
** @Nur: haha zou ook precies mijn reactie kunnen zijn. Maar hij zal vast wel een goede reden hebben dat 'ie niet kon sms’en. Wedden dat 'ie vandaag of morgen weer wat stuurt :smiley:

Groetjes, Diamond **

grrrrr :wink:

naja ik zie het wel en anders zoek ik in Antalya wel een leuke turk :wink: :smiley: