@Nur: mij mag je ook altijd iets laten weten hoor, ben enorm geïnteresseerd in al jullie verhalen !
Heeeejjjj lieve mensen daar ben ik weer,
Woooooww het was echt supper we hebben echt alleen maar leuke dingen gedaan. en het weer hmmmmmmm we vlogen vanmorgen een grauw en koud nederland binnen iedereen int vliegtuig baalen hahahah. ![]()
We zijn paar dagen in kusadasi geweest en een paar in izmir echt heerlijk.
Met ons huis schiet t echt niet op die vent heeft ons betoept maja word alemaal geregeld dus t komt wel goed allemaal.
In kusadasi zijn we flink geschrokken door die bom aanslag en toen we paar dagen daarna zaten te eten hoorde we ineens een knal zeg k je. was t een verdacht paketje wat ze opbliezen iedereen in rep en roer maar gelukkig nix aan de hand. Vreselijk he wat er allemaal gebeurd. op de plek van de aanslag lagen alemaal rozen en de vlagen van de nationaliteit van de slachtoffers hingen er. iedereen stond er even stil. Ze vertelde ons dat de man die de bom droeg waarscheinlijk op weg was naar t poilitie buro dat een paar meter verder aan de overkant van de straat ligt maar dat de bom te vroeg afging. Naja das ook niet zeker namaar dat zeiden ze in elk geval. En s’avonds werden er allemaal mannen die op bankjes zaten met tassen aangehouden om de tassen te controleren enzo. Maja ik hoop dat t niet meer gebeurd maar dat zal we niet he
![]()
We hebben ook heele leuke dingen meegemaakt en gezien en gedaan. echt te gek. we zijn naar t huisje van maria gegaan ze zeggen dat daar haar laatste jaren heeft doorgebracht. en naaar efes. en naar een kei leuk zwembad in izmir vond vooral die kleine leuk. en flink geshopt mwahahahaha. en ik ben de naam vergeten maar in izmir heb je zon berg(ja ja je hebt er meerdere ja hahahah) En daat ga je met zon skilift omhoog en boven op die berg kun je bqq zelf je vlees enzo kopen en dan lekker smikkelen daaro kei leuk. behalve dat me vriend hoogte vrees heeft en dus bijna in ze broek deed en Allah elke seconde om hulp vroeg ahaha. maar hij heeft t toch maar gedaan he (voor mij
) ach we hebben in die 8 daagen echt te veel gedaan om op te noemen maar t was echt te gek!!! Oja en ohhhh hebbe jullie dat strand in cesme gezien woooooowwwwww echt zooo mooi he je ziet gewoon de bodem van de zee zoooo schoon he en dat zand echt mooi leek gewoon net of ik op een of ander tropisch eiland zat hahah.
Hopelijk hebben jullie t ook gezellig gehad jullie zijn echt snel hier he ahahaha ik moet zoo veel bijlezen maar gelukkig vind ik dat leuk
@nur ikke ook wille ikke ook hahah zou ik echt kei leuk vinden dus …
Me mail jekka0383@hotmail.com
Nou meiden ik vind t jammer dat ik terug ben maar wel gezellig dat ik weer hier kan komen.
Heel veel liefs jekka ![]()
Originally posted by sevgilim@22-07-2005, 19:33:17
** @Nur: mij mag je ook altijd iets laten weten hoor, ben enorm geïnteresseerd in al jullie verhalen ! **
ok stuur me maar je mail adres
dan zet ik je op mn lijst
nog 8
Nog 52 en 66 dagen!
@Jekka: zal wel wennen zijn, van de warmte in Turkije naar het regenachtige Nederland. Maar fijn dat jullie zo’n leuke vakantie hebben gehad! Wel vervelend dat het met jullie huis niet helemaal loopt zoals verwacht, hopen dat het vanaf nu beter gaat. Viel het met vliegen allemaal mee want daar zag je nog een beetje tegenop voor je vriend en zoontje? Las vanochtend dat er nu weer een bomaanslag in Egypte, Sharm el Sheikh is geweest, vreselijk!
@Nur: bijna meid! Ik ga je even pm’en ![]()
Mootje81: 23 Juli…Marmaris!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Canis: 29 Juli…
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
@Mootje81: ik weet niet of je al weg bent, maar een heeeeeel fijne vakantie in Marmaris!
Groetjes, Diamond
@ezzzz: je hebt bijna je eerste plaats terug en ik mijn tweede ![]()
@jekka: leuk om te lezen hoe goed je het daar had !
@iedereen: goeie reis ! zal het hier vertellen worden deze winter ! ![]()
hey meýden…
hoest met jullýe??
met mýj nog steeds goed het ýs nog steeds super leuk hýer ýn kusadasý…heb het erg naar mn zýn!!
het ýs echt super warm…ma best wel uýt te houden…doe nu veel actývýteýten ýn het water met de kýnderen…erg lkkr dusz…!!
vandaag voor t eerst ýn 4 weekn een kroket gehad…wat was dat lkkr joh…!!
ýk denk dak zoveel býj te lezen heb las k weert thuýs ben…ma dat doe ýk graag hoor!!
ben benýeuwd naar alle verhalen van dýegene wat op vakantýe zýjn geweest…en voor degene wat nog moeten gaan …heel veel plezýer…!! ma dat zal zeker lukken…!!
hele dýkke kusz…mýs jullýe wel hoor!!
filiz
Hé Filiz, leuk je te horen meid! En super dat je het daar zo naar je zin hebt! Leuk die wateractiviteiten met de kinderen en inderdaad erg lekker als het zo warm is. Kan me voorstellen dat die kroket erg lekker was haha, zoiets kun je best missen denk ik. Veel plezier nog daar!
Liefs, Diamond
@Filiz: Hoop zeker dat die kroket lekkerder was dan die van ons in Marmaris, bah die was echt goor!! Maar wel goed te horen dat alles zo goed gaat!
Hier een lekker ontspannen weekend, wat spelletjes doen, shoppen met de mannen, en vooral me niet druk maken, HET WEEKEND GEVOEL!!!
Groetjes
Annemiek
@Nur…Ik wil graag alles hore…Mijn emailadres: y_vaessen@hotmail.com
@Jekka…Fijn om te hore dat het na je zin hebt gehad…alleen wat jammer van je huisje…Maar als alles word opgelost komt het gelukkig tog nog goed!!!
@Beppie…Dat klinkt echt als een heerlijk weekend ![]()
Iedereen die al op vakantie is en heb gemist + degene wat nu de komende dagen gaan…Heeel veeel plezier…!!!
Eigenlijk moeten we een keer met z’n allen checken wanneer iedereen dit jaar weer terug is in Nederland, kunnen we een keer wat datums prikken voor een meeting, kunnen we daar in ieder geval voor aftellen ![]()
@Annemiek: heerlijk toch zo’n weekend! Wij doen ook lekker weinig, eindelijk eens een weekend dat we weer 's op zaterdagavond thuis zijn. Misschien straks nog een dvd’tje huren ofzo…
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Canis: 29 Juli…
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
@Ezzzz: je staat weer bovenaan hoor
Heb je je koffer al gepakt?
Groetjes, Diamond
Zijn het mijn gedachten of zijn er mensen weggevallen tussen de periodes dat ik op reis ga ?
jeej, ik sta 4e in het rijtje. ik kan me nog wel herinneren dat ik laatste stond ![]()
ik heb iedereen die me nu het mail adres gegevven heeft toegevoegd. zal miss 1x in de week mailen, ik zie wel. heb er zo’n zin in gewoon. mn koffer staat al klaar. nu de spullen nog. aar dat zal wel loslopen hoop ik
@Diamond: Heb eergister m´n dvd voorraad voor de komende week gehuurd!! Al heeft zo’n puber soms een iets andere smaak, toch staan er een stuk of 3 waar ik wel ff voor ga zitten! Ook staat er een matrixavond op de planning, wel cool, maar ik ga het wel zien! En als wij dan aanstalte maken naar bed te gaan en de puber gaat stappen, MEN wat ben je dan oud(
)!!
Verder iedereen die de komende dagen gaat:
Maak er alles van wat er inzit!!
Veel plezier
Annemiek
nu nog 3 weekies oftewel 20 daagies dan zit ik in Side. Iedereen nog een fijne weekend verder.
groetjes besmile
@Annemiek: wij hebben net Meet the Fockers gehuurd, ben benieuwd. Hou normaal niet echt van dit soort films maar had het vorige deel ook gezien en die was best grappig. Wat lekkere hapjes en drankjes erbij en kijken maar, heerlijk!
@Ezzzz: een heel fijne vakantie! Hoe laat vliegen jullie morgen?
Iedereen een fijn weekend!
Groetjes, Diamond
Wat gezellig…Beppie met t gezinnetje dvdtjes kijke…Diamond met dr vriend(?) dvdtje kijke…
Was me ook al aan t bedenke dat te doen…Ma ga me eerst douche…Dan ff klein wandelingetje maken naar en wei…En daar is dan een bbq…Ga eens kijken of het daar gezellig is…Zo niet…Dan denk ik dat ik bij iemand thuis op de bank plof en daar de gezelligheid opzoek
Morgevroeg werke…
Nou iedereen een gezellig weekend toegewenst en tot na het weekend!!!
Groetjes yvonne
Ik heb hem in alanya ontmoet… hij werkte in het hotel waar ik was… in mei en in juli!
aaahhhh ik wil echt zoo graag terug ![]()
nou ja ik moet ook weer gaan!
spreek jullie snel weer!
en iedereen die binnenkort weggaat…
HEEEL VEEEL PLEZIER! en mensen die naar angora beach hotel in alanya gaan… je weet het he… van bayram afblijven
hehe nee grapje… nou ja… ![]()
Jeeeej het is bijna zover!!!
Nog 1 nachtje slapen…
@ diamond. De koffer is idd klaar, onder streng toezich van mijn mams ingepakt en hij weegt nu “maar” 26.5 kilo… ![]()
We vliegen morgen avond om half 7 en we gaan rond half 1 richting schiphol heb er nu al zin in!
Mustafa ( mn chatvriendjuh ) smste net dat hij er al was en dattie een kamer in een motel naast ons hotel heeft, dus ik zie hem morgenavond al als we daar aankomen…spannend… ![]()
@Sevgilim, misschien kom ik je nog wel onbewust tegen daar in kusadasi ![]()
Dit was het ff voor nu, moet mn rok nog ff naaien…
Kus ezzz
heel veel plezier meid ook met je chatvriendjuh en stuur aub een beetje mooi weer deze kant op.
Ik ben jaloers ik wil ook weer ookal ben ik net terug hahaha.
Nou meid have fun en tot snel weer!!!
liefs jekka ![]()