Veel Plezier-welkom Thuis 1

Wat ik me eigluk nog afvroeg (misschien dat het hier wel eens een keer besproken is)…
Hoe heet iedereen?? Hoe oud is iedereen?/ en waar woont iedereen??

Ik denk dat bij de meeste mensen bekend is dat ik Yvonne heet…Ik ben 16 jaar (3-8 word ik 17 :smiley: ) en ik woon in Limburg in een dorp genaamd Cadier en Keer…En dat is in de buurt van Maastricht…

misschien wel leuk…Zo leren we elkaar nog een beetje beter kennen…

Groetjes yvonne

@beppie: kast staat half. was best een lastige :o hihi ikea handleidingen zijn soms idd niet al te duidelijk :smiley:

Nog 10 nachtjes slapen :smiley: wow bijna mag ik

Nog 54 en 68 dagen! Voor m’ n gevoel gaat het de laatste tijd best snel, maar komt misschien ook omdat ik veel dingen heb gepland. Nou ja, zoveel te beter :smiley:

Vandaag de hele dag werken, het is hier nog niet echt druk…

Groetjes, Diamond

@Nur: Das dus waar ik ook altijd last van heb. Ligt wss aan ons vrouwen, want als mijn man erbij komt is het “klusje” zo geklaard :angry: !! Sterkte met het afbouwen en verdere inrichten.

@Yvonne: Ja is al eens besproken, maar voor jou komt ie nog een keer: Ik heet Annemiek ben 41 :wink: getrouwd geen kinderen maar wel een lease-puber, en woon in de polder! Ja wat ouder dan de meeste van jullie maar dat mag de pret niet drukken(mag nl niet meer klagen over mijn leeftijd van de meiden en de puber, ben zo jong als je je voelt!)

Nou nog 7 uur en dan heb ik lekker weekend, kan niet wachten. Weer somber ik word daar ook niet vrolijker van, dus laat de klok maar snel gaan

Groetjes
Annemiek

Jeetjuh 1.5 dag niet geweest en er zijn weer een paar Blz… bijgekomen…Dat wordt weer ff bijlezen…

@ yvonne: eerst maar even voor jou, ik ben Esther, maandag net 20 geworden :stuck_out_tongue: en ik kom uit het hooge noorden…Friesland dus!!

Zow wat je zegt ezz…dagje hard werken geen tijd om te spieken en gelijk 4 blz bijlezen… :blink: en ik ben al zo lui vandaaagg…lekker vrij dat wel! maar het is rot weer hier het regent :ph34r: dus ik zit lekker binnen met een kopje thee turks cdtje! Volgende week vlieg ik gewoon!
Heb gister met mn misschien wel nieuwe baas gesproken en ze gaan gewoon mijn verblijf regelen ik heb alleen ticket gekocht GNAGNA hoezo dom blondje? gewoon volhouden!
Voor Yvonne: Ik ben mart, 22 en woon ook in de polder.

groetjess Canis

@Canis: waar de polder??

Geen bal te doen op mijn werk, ben van puree ellende maar gaan schoonmaken
Annemiek

@Annemiek: Het geweeeeldige dronten <_< haha en ik heb net hetzelfde ook uit ellende gedaan thuis…damn wat een sjit weer! jij? ik gok op lelystad of almere :slight_smile:

groetjes Canis

Jongens, of eigenlijk meiden :smiley: wat is het druk hier! Heb nu pas tijd om weer ff wat te typen hier! Maar moet eigenlijk meteen weer verder :frowning:

Groetjes, Diamond

@Yvonne: Of All places: Lelystad!! Maar ik vind het niet erg hoor. Wonen er prima, alles is bereikbaar, beter dan Dronten :wink: ! Wij hebben de trein! En zo op schiphol, das toch het belangrijkst! En wie weet komt er een vliegveld om de hoek!

Ben nu wel ff klaar met die k…kasten
Annemiek

heyyyy

Zitten er hier eigenlijk ook veel Belgen op dit forum ?

Zo de rust is weer een beetje teruggekeerd, nog een paar maaltijden bestellen voor overwerkers en de telefoon gaat nog af en toe. De rest is gelukkig ook allemaal af, dacht dat ik het nooit allemaal zou afkrijgen vandaag. En dan hebben er veel vakantie, nou is niks van te merken hoor…
Maar we zijn weer een dagje dichterbij Turkije en daar gaat het om :smiley:
Vanavond nog even de stad in, kom vast nog wel iets tegen dat van pas komt in Turkije haha.

Groetjes, Diamond

@beppie: het probleem is alleen dat mn vader erbij is :wink: en hij snapte het ook niet… :smiley: (maar als ik alleen geweest was idd dan had nog niet eens de helft gestaan)

af en toe dan lees ik mee met deze topic, maar ik reageer heel weinig. Ik ben nu flink aan het aftellen voor de vakantie naaar turkije. ik moet nog 22 nachtjes wachten voordat ik in Side zit. De planning was eerst dat we weer naar green nature zouden gaan ( het zou dan de derde keer zijn), maar vanwege flinke prijsverschil zit dat er niet in en ga dan ook voor het eerst naar Side toe. Heb er best wel veel zin in.

Groetjes besmile

Side is prachtig echt waar :slight_smile: ik ga er binnenkort ook naar toe.

trouwens dames ff een oproepje. ik weet niet misschien maar is er maybe iemand die benieuwd is naar mn belevenissen daar? ik ga geen weblog doen maar heb al een hele hoop mensen (fam en vrienden) beloofd af en toe een algemene mail te sturen. iemand die nog op de lijst wil? geef maar een gil (of een pm dus ;))

nog 9 nachtjes

heerlijk de 1 eraf :smiley: nu maar wachten op mn ticket :wink:

Nog 2 daagjuhs…Zondag is het eindelijk zover!!! :smiley:

Originally posted by nur@21-07-2005, 21:13:31
** Side is prachtig echt waar :slight_smile: ik ga er binnenkort ook naar toe.

trouwens dames ff een oproepje. ik weet niet misschien maar is er maybe iemand die benieuwd is naar mn belevenissen daar? ik ga geen weblog doen maar heb al een hele hoop mensen (fam en vrienden) beloofd af en toe een algemene mail te sturen. iemand die nog op de lijst wil? geef maar een gil (of een pm dus ;)) **

JAAAAAAAAAAAA , graag!! ben natuurlijk errug benieuwd!
ik stuur je ff een PM, en ben jou ook niet vergeten hoor, zal je alles nog uitvoerig mailen voordat je weggaat!!..
groetjes

nog 29 daagjes…

@Nur: ik ben ook benieuwd naar je belevenissen daar! Stuur je morgen ff een pm, heb nu heel weinig tijd om te reageren…

Groetjes, Diamond