Veel Plezier-welkom Thuis 1

Nou daar ga je dan…zo verstoten van de eerste plaats… :frowning: Hahaha

1 middagje shoppen en er staan weer 2 a 3 pagina’s bij…jullie hebben niet stilgezeten…Heb vanmiddag nog lekker wat spulletjes gekocht voor de vakantie dus kom al lekker in de stemming…

@ Diamond, mn broertje…tjah…die had gisteravond klassenfeestje en dacht dat hij alles beter wist dan de dokter dus mitella af en zwaaien maar met die arm ( dokter: de arm moet rusten…) Dus als het gips er vrijdag niet af mag…eigen schuld! Veel plezier morgen met je vrijedag! die verveel dagen heb ik al 4 weken dan word het minder… :stuck_out_tongue:

@ Sevgilim, Ik ga naar hotel pigale beach resort 3 km buiten kusadasi geloof ik…weet nie of het wat is, de meningen zijn erover verdeeld maar we merken het vanzelf! :slight_smile:

@ Annemiek, zo’n zak mocht absoluut niet omdat het daar te warm voor is…in verband met zweten e.d gaat je arm dan schimmelen…ook nie zo’n lekker idee.

Had net een smsjuh van mustafa ( hijs nu met een vriend en neef op vakantie) dat hij de hele tijd aan me denkt en dat hij niet kan wachten tot het maandag is…Nou…ik inmiddels ook niet meer…kijk er zooooo naar uit :smiley:

Noujah hier hou ik het eerst maar weer bij voor vanavond…weltrusten voor straks allemaal :stuck_out_tongue:

Kus ezzz

@Sevgilim: kom je al zolang in Turkije ja? Ik pas vanaf 2001…Jij zult het dus best hebben zien veranderen in de loop der jaren denk ik of niet? Maar nog steeds fan dus, super! Ik hoef eigenlijk ook niet zo nodig ergens anders naartoe. M’n vriend wil volgend jaar ergens anders naartoe (heb dit jaar een beetje m’n zin doorgedrukt) maar gelukkig is m’n moeder ook een groot Turkije fan dus dat komt wel goed. We zijn het eens dat we volgend jaar eerst een rondreis gaan maken en daarna lekker gaan uitrusten op het strand, leuk :smiley:
En m’n vriendin zag het ook wel zitten om weer 's een weekje als vanouds samen weg te gaan, dus wie weet…

@Ezzzz: moest wel een beetje lachen om het verhaal van je broertje, heerlijk eigenwijs. Maar hij gaat echt wel balen van zichzelf als het gips er vrijdag niet af mag! Heb je leuke dingetjes geshopt voor de vakantie? Enne…lief berichtje hoor :wub:

Weltrusten straks!

Groetjes, Diamond

@ezzz: heb al van dit hotel gehoord en erlangs gepasseerd maar je bent met vakantie! Veel op je kamer zit je wss toch niet ? Ik en mn vriend zaten verleden jaar in Prince Ada, echt een verschrikkelijk hotel, niet vriendelijk, eten altijd zelfde en slecht ! Maar we hebben ons fantastisch geamuseerd ! Tenslotte maak je het plezier zelf, dus het zal wel meevallen !

@Diamond: Ik heb Turkije idd zien veranderen maar we blijven het leuk vinden. Ook de prijs / kwaliteit valt zeer goed mee. Hebben al veel gekeken om bv eens Cyprus of Kreta te doen maar als je de prijzen ziet :blink: Terwijl we voor hetzelfde geld een beetje langer kunnen gaan naar Turkije en we vinden het nog altijd ok daar!

Zo, ga me nu klaarmaken om naar mn werk te gaan. Zal weer bijlezen worden vanavond :stuck_out_tongue:
groetjes xxx

@Ezzz: Als je zo’n zak gebruikt om te zwemmen en verder af, is er geen probleem hoor!! Alleen moet het wel droog blijven en tussendoor lekker luchten! Verder is het idd zijn uitdaging nu, moet hij maar luisteren!
En ach, die 2de plaats, ik wilde dat ik er stond!!!

Nou vandaag maar eens lekker werken wat dingen uitzoeken op internet voor de puber, en morgen ook zo’n dagje, en dan vrijdag lekker VRIJ!!! Een heel lekker lang weekend: Vrijdag t/m maandag en dinsdag een halve dag, heeeel vervelend

Werk ze allemaal
Annemiek

[QUOTE=Canis,19-07-2005, 17:47:57]
@Von: Geeft niks hoor!! Ben ook een dagje niet geweest en kan gelijk 3 paginas bijlezen…damn kletskousen!! :stuck_out_tongue:
Maarre…even over dat toeristen visum…het is maar net hoe de pen van de IND in NEDERLAND staat…jawel…de aanvraag gaat naar den haag en daar gaan heeel lang denken. Nou ja, mocht je ergens nog mee zitten tegen de tijd dat je wil aanvragen…help ik je graag. (trouwens wel handig als je nu al begint ze doen er echt zoo lang over en als je m in december hier wilt hebben…naja…succes!! IIG.)

dank je wel.
ik ga morgenavond naar gem. alkmaar, waar ik dus woon en zal wel horen wat ik allemaal moet doen. al denk ik dat ik er op zich minder aan hoef te doen dan hij. Ik hoop gewoon zo dat het lukt,zal alles er wel voor over hebber. gister belde hij me weer…ow * * zwijmel * * …wat je van ver haalt is lekker he zeggen ze…
ik begin maar snel met de hele procedure, ik heb inderdaad wel verhalen gehoord dat er maanden overheen gaat.
ik hou je / jullie op de hoogte…

Originally posted by nur@19-07-2005, 20:58:59
** @Von: hosgeldin :smiley: jij zult het wel helemaal niks vinden.
Leuk om je verhaal gehoord te hebben, ik ben nu nog enthousiaster.
Kan je me nog vertellen hoe het ging toen je aankwam? werd je door iemand opgehaald en die bracht je naar je gastgezin? en hoe wist je waar de universiteit was??? ik hoop van je te horen…

dan ga ik nu slapen, ben doodop.

@iedereen ik reageer later wel een x :wink: **

@ nur, dat is allemaal een lang en leuk verhaal. ik zal dit forum er niet mee vermoeien, kan ik je misschien (privé)mailen of msn-nen als je tijd hebt??? laat me maar even weten.

@Annemiek: werkze vandaag! Uiteindelijk had ik het gister ook niet zo heel erg druk, in ieder geval niet met de telefoon. Bovendien is de helft van m’n collega’s inmiddels met vakantie dus ook daar komen geen klusjes vandaan. Lekker hoor zo’n lang weekend, ga je nog wat doen?

@Von: oh ik hoop echt dat het gaat lukken om hem hierheen te krijgen! En inderdaad wat je van ver haalt is lekker, haha vandaar dat ik ook geen echt Nederlandse vriend heb, weliswaar alleen half Indisch maar ik ben nooit gevallen op 100% Nederlandse mannen :smiley:

Zo nog 55 en 69 dagen!

Groetjes, Diamond

@von: nurcarka@hotmail.com is mail/msn dus kom maar hoor :slight_smile: ben erg benieuwd.

@diamond: klussen gaat super. gisteren mn linnenkast bij de ikea gehaald dus die gaan we vanavond in elkaar zetten en dan kan ik tenminste nog meer spullen kwijt. heb echt zoveel spullen (ok voornamelijk boeken)… maar het gaat heerlijk.

whoeiii, nog maar 11 nachtjes slapen

ben je een paar dagen niet op de computer…Komen er al een aantal mensen terug van turkije…(welkom terug in het altijd zonnige en leuke nederland :stuck_out_tongue: ) en kun je weer een aantal pagina’s bijleze…Niet meer zoveel babbele :angry: want dan moet ik teveel bijleze :stuck_out_tongue:

wat ik nog heb kunne onthoude…we hebben verliefde en gewonde mensen aanwezig…

@ezzzz…Jammer dat je broertje zn domme actie op het klassenfeest uithaalde…Tog maar hopen dat het gips ervan af mag…!!

@Nur…Ik hoor wel wanneer ik welkom ben in je huisje he :stuck_out_tongue: Maar tog alvast bedankt voor je uitnodiging…

Nou verder weet ik nix meer wat ik gelezen heb…en ben niet van plan weer zoveel pagina’s bij te leze…ik ben echt TE erg…hehehe…

maandag en gister moeten werken…Was weer gezellig…Moest namelijk weer ingewerkt worden…Het meeste wist ik nog wel…Maja is tog altijd leuker om met zn 2e te werken dan alleen…Vandaag mn eerste dag alleen en morgen weer samen :smiley:

groetjes yvonne

Originally posted by nur@20-07-2005, 10:02:44
** @von: nurcarka@hotmail.com is mail/msn dus kom maar hoor :slight_smile: ben erg benieuwd.

**

ok ben vanavond thuis dus zal je ff mailen en als je online bent merk ik het wel, msn’nen we ff
groetjes

@Nur: succes meid met je kast vanavond. Als er iets is dat ik niet kan is het kasten van IKEA in elkaar zetten :blink: , er mist altijd wel iets, of ik kan het niet vinden. Heerlijk hoor je eigen huisje maken, en daarna lekker naar je favoriete land!!!

@Diamond: Weer niets bijzonders dit weekend. De puber is nog wel een paar weken bij ons, en dan is het huis ineens veel meer werk. Ook de boodschappen is dan een ramp(wat eten die gasten veeeeeel). Dus dan maar lekker een extra dagje en het weekend tijd voor mij!!!
Hier is het bijna stil te noemen. Meer dan 1 uur voorbij zonder telefoon :huh: , word er echt gek van!

Allemaal veel plezier met de regen buiten
Annemiek

Ja blegh wat een weer ineens zeg…Had ik eindelijk een leuke rok gevonden waarnaar ik al tijden op zoek was, is het zulk weer :frowning:
Vanmiddag nog ff met een vriendin naar de Ikea geweest en nog op zoek geweest naar een nieuwe telefoon, maar zoals gewoonlijk weet ik weer 's niet wat ik wil…Morgen nog een dag werken en dan alweer weekend! Vindt het de laatste tijd supersnel gaan, nou ja komt de vakantie ook alleen maar weer dichterbij…

Groetjes, Diamond

Gedaan met werken voor vandaag, morgen vrije dag ! Alweer heel wat bij te lezen zo te zien !

@Diamond: Ooit al anders meegemaakt, wanneer je een nieuwe rok koopt dat het dan ineens niet meer zo een mooi weer is :stuck_out_tongue: Precies of het weer doet erom ! Troost je met de gedachte dat je hem altijd nieuw kan aandoen dan wanneer je in Turkije bent :wink:

groetjes xxx

oww bah wat ben ik jaloers op de mensen die op het lijstje staan om naar turkije te gaan en dan vooral de mensen die naar alanya gaan :stuck_out_tongue:
ik ben echt net een weekje terug (nog niet eens) en wil nu weer me koffers pakken en achter me zus aan te gaan en daar ook werken!
maar mijn financien zijn het daar niet mee eens… sta nogal wat in het schuld bij mijn ouders :s
dus ik vandaag naar werk zoeken,… en het was te verwachten… echt nergens hebben ze mensen nodig!
ik weet ook niet meer wat ik te zoeken heb hier in nederland!
maar goed… hopen dat ik de loterij win :stuck_out_tongue: hehe

@Sevgilim: wat grappig idd… komt die naam niet zovaak voor daar? ik ben nog niet echt op de hoogte van de namen die veel voorkomen… murat alleen :stuck_out_tongue: daar ken ik er nu al 3 van ofzo…
maar waar woont jouw bayram ? :stuck_out_tongue:

Hey Anke

‘Mijn’ Bayram woont in Izmir, werkt sinds 2 jaar in Cyprus dus heb ik hem al zolang niet meer gezien. Ik heb hem leren kennen in het hotel waar ik volgende week nu ook weer naartoe ga. Maar we blijven reeds 4 jaar contact houden ook al zit hij nu verder weg, alleen ik geraak niet gemakkelijk in Turks Cyprus :frowning: Het is erg duur en er zijn geen rechtstreekse vluchten naar het Turks gedeelte… Dan moet je alweer via Engeland ofwel via turkije maar dat zie ik helemaal alleen niet zo goed zitten … Maar nomaal gezien als alles goed loopt is hij binnen een jaartje terug in Turkije. Maar we zien wel wat de tijd brengt, zo een tijdje elkaar niet gezien te hebben. Zoals ik al eerder op een ander onderwerp zei: indien ik hier iemand vind zal ik denk ik het niet tegenhouden maar dat zien we later wel. Ben nog jong en wil gewoon ff profiteren :smiley:

@Anke.
Ja, en 1 van dat lijstje naar Alanya, ben ik. :stuck_out_tongue: Maar je kan nog mee hoor, want we hebben 2 x een 4 persoonsappartement en we zijn met ons vieren, dus kunnen er nog 4 extra mensen mee! :lol:

Mvg. Roanna

hey sevgilim

“mijn :P” bayram… nou ja is niet echt mijn vriendje of iets maar wel mee gezoend enzo heb ik ontmoet in mei… in het hotel waar ik toen zat met mijn zus en ouders… ik ben toen in juli teruggegaan en toen zag ik hem weer! was echt super om hem weer te zien! maar hij moet volgend jaar het leger in dus dan zie ik hem zoieso een jaar niet… langer zelfs…
maar het is gewoon zo raar om verliefd te zijn op iemand die zo ver weg woont en elke keer vraag ik mezelf weer af… van of hij mij wel echt leuk vind of gewoon zo bij elk meisje doet…
ik heb dan wel contact nog met vrienden van hem in dat hotel en me zus die in turkije werkt die hem wel zien en wel zeggen dat hij mij mist enzo… maarja elke keer weer de vraag of dat van die leuke praatjes zijn of dat hij het echt meent en echt verliefd op mij is.
best frustrerend…
want hij werkt ook nog heel veel… iedereen daar in turkije trouwens… dus hem spreek ik niet zo vaak… heb hem nadat ik terug was hem 1 keer aan de telefoon gehad… maar ja dat is ook gigantisch duur…!
en omdat ik op dit moment schulden heb bij mijn ouders… en niemand werk voor mij heeft kan ik met geen mogelijkheid weer naar turkije!
maar goed…
heel verhaal :stuck_out_tongue:

Waar in Turkije heb je hem leren kennen dan ?

@Sevgilim: is inderdaad nog nooit anders geweest nee. Zelfde als je een leuke trui ofzo koopt, dan is het ineens warm :smiley: Maar in Turkije zal ik hem zeker vaak dragen, nog 55 daagjes wachten…

@Anke: dat heimwee gevoel, ik ken het maar al te goed. Je wilt wel á la minuut weer in het vliegtuig stappen. Jammer dat je voorlopig nog geen mogelijkheid hebt om weer terug te gaan, maar je weet maar nooit. Ik had ook niet verwacht eind september nog weer een week richting Alanya te gaan…Ik hoop dat je snel een leuk baantje vind!

Groetjes, Diamond

@diamond…Ach volgende week word het weer beter…Dussss kun je hemdan aan…Hier heeft het gelukkig nog niet geregend vandaag wel hard gewaaid…Fiets normaal minder dan 10 minuten van het werk naar huis…vandaag heb ik er 20 minuten over gedaan en heb nog hard moeten trappen ook :frowning:

@Anke…Voor je het weet ben je weer daar…Ook al heb je nu nog nix om naar uit te kijken…Als het eenmaal geboekt is (hopelijk dit jaar nog en anders volgend jaar) dan ben je voor je het weet weer in het geliefde land…!!

Morgen eindelijk weer eens lkkr uitslapen en dan lekker luieren…Heb avond dienst…Dus is wel lkkr!!

Groetjes yvonne