Veel Plezier-welkom Thuis 1

Hoi.

En ik sta lekker in de midden zo’n beetje. Dat schiet ook al op dus! :stuck_out_tongue:

Zal mij trouwens benieuwen wat betreft die "opdringerige"verkopers! Kon er 2 jaar geleden niet aan wennen, maar we zien wel. Ik heb al aardig wat tips hier gelezen . Dus, komt vast goed! :smiley:

Mvg, Roanna

@Von: Geeft niks hoor!! Ben ook een dagje niet geweest en kan gelijk 3 paginas bijlezen…damn kletskousen!! :stuck_out_tongue:
Maarre…even over dat toeristen visum…het is maar net hoe de pen van de IND in NEDERLAND staat…jawel…de aanvraag gaat naar den haag en daar gaan heeel lang denken. Nou ja, mocht je ergens nog mee zitten tegen de tijd dat je wil aanvragen…help ik je graag. (trouwens wel handig als je nu al begint ze doen er echt zoo lang over en als je m in december hier wilt hebben…naja…succes!! IIG.)

Sta ik gewoon nummer 3 op de lijst!!!GRIN :smiley: toch jammer dat het maar zo kort is…mja…ga sowieso nog een keer dit jaar en dan kom ik weer opnieuw in de lijst…geen man overboord dus. Denk dat ik dit weekend ook maar vast wat pakken ga aangezien ik de hele week gewoon moet werken…

groetjesss Canis

En als alle vakanties er dit jaar opzitten gaan we gewoon weer een lijstje maken voor volgend jaar :smiley:

Ik sta nu nummer 9…Trouwens had wel verwacht dat er meer mensen waren komen aftellen hier in het hoogseizoen…Nou ja, misschien maar goed ook, anders was het hier helemaal niet te volgen geweest :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Zullen wij er anders nog een reisje bijboeken? Vergroot het lijstje dan weer :wink: :stuck_out_tongue:

Ja er zit niks anders op ben ik bang, morgen allemaal naar het reisbureau :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Ik wil wel meedoen met aftellen…dan kom ik gelijk nummer 1 op de lijst…

23 juli…marmaris!!! :rolleyes:

Sorry…jullie zakken nu wel een plaatsje :frowning:

Groetjes Mootje

Mootje81: 23 Juli…Marmaris!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Canis: 29 Juli…
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Ik heb je d’r bijgezet hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley: Ben je al eerder in Marmaris geweest?

Groetjes, Diamond

Bedankt Diamond…ik ga nu voor de 3e keer…het bevalt me daar prima.

Ik zie dat jij nog wel een tijdje moet wachten… :frowning:

Liefs Mootje

Sssssssst ik wil het niet horen :stuck_out_tongue:
Ik probeer nog maar een beetje te teren op de afgelopen vakantie in juni, maar heb toch al wel weer erg veel zin om te gaan hoor. Helemaal als ik iedereen hoor die binnenkort gaan vertrekken. Heb jij je koffers al gepakt? Dus jij bent een echt Marmarisfan, leuk! In welk hotel/app zit je?

Groetjes, Diamond

Ik zal je je even beter laten voelen…mijn laatste vakantie was vorig jaar augustus…ik ben er na een jaar lang werken zonder vakantie dus ook zeker wel aan toe…Ik heb mijn koffer nog niet gepakt maar ben al weken lang bezig om te kijken wat ik mee wil nemen en om nieuwe dingen aan te schaffen…inpakken ga ik deze week beetje bij beetje…ben benieuwd hoe veel ik dit keer boven de 20 kilo zit… :rolleyes:
Ik zit dit jaar in app sariana (hou niet zo van hotels)…ben er nog niet eerder geweest…ben benieuwd…

Groetjes Mootje

Ha ik voel me inderdaad weer wat beter ja, wat dat betreft heb ik het dit jaar erg luxe qua Turkije :stuck_out_tongue:
Hoelang blijf je?

Groetjes, Diamond

2 weken…zou nog wel langer willen blijven maar dat gaat niet…ik heb een nagelstudio dus ik kan mijn klanten niet te lang op me laten wachten. Maar ik ga er gewoon alles uithalen wat er in zit zodat ik er voorlopig weer even tegen aan kan.

snik…snik…snif … :frowning: ben gezakt naar de derde plaats … en Ezzzz jij ook eh B) hehe maar binnenkort sta ik ook wel es bovenaan :slight_smile:
het is echt niet zo lang meer na een jaar verlangen ! daarbij heb ik dan wel nog geluk dat ik deze vakantie twee keer naar Turkije mag gaan !

nou…idd…niets te klagen dan toch sevgilim…!!! En een weekje is zo voorbij joh…Vorig jaar had ik ook de mazzel dat ik binnen 2 maanden 2 keer op vakantie ging…helaas moet ik het dit jaar met een keertje Turkije doen…

Nu, die mazzel heb ik dus ook! :stuck_out_tongue: In augustus een week naar Spanje en in September een week naar Turkije.

Als ik terug kom van Spanje, hoef ik nog maar 4 weken te wachten, om naar Turkije te gaan!

:smiley: Mvg, Roanna.

Hé Mootje, wat leuk dat je een nagelstudio hebt! Ik zit ook nog steeds te twijfelen over gel/acrylnagels maar ben er nog niet helemaal uit…Vindt het vooral erg mooi staan bij bruine handen, dus zou het eigenlijk voor m’n vakantie moeten doen…

Groetjes, Diamond

Bij mij zitten er slechts 12 dagen tussen. Vorig jaar had ik maar 8 dagen om vlug mijn koffer te legen, te wassen, strijken tussendoor nog gaan werken en terug te vertrekken. Nu vind ik het wel iets leuker dat er wat meer tijd tussen zit, kan ik me weer op het gemak klaarmaken… :stuck_out_tongue:
Maar ik besef heel goed dat ik wel geluk heb dat ik 2 x mag gaan.

Vanaf morgen weer hard werken voor de laatste week en dan lekker relaxen !
Zal weer véél mogen bijlezen als ik morgenavond thuiskom :frowning:
Nou dan weet ik ondertussen weer direct wat gedaan :smiley:

Vele lieve groetjes xxx Sevgilim

@Von: hosgeldin :smiley: jij zult het wel helemaal niks vinden.
Leuk om je verhaal gehoord te hebben, ik ben nu nog enthousiaster.
Kan je me nog vertellen hoe het ging toen je aankwam? werd je door iemand opgehaald en die bracht je naar je gastgezin? en hoe wist je waar de universiteit was??? ik hoop van je te horen…

dan ga ik nu slapen, ben doodop.

@iedereen ik reageer later wel een x :wink:

@Sevgilim: ik heb er ook maar een weekje tussen zitten. We komen op woensdag weer en vertrekken de woensdag erop alweer. Dus ook snel koffer uitpakken, wassen, strijken en koffer weer inpakken. Nog anderhalve dag werken tussendoor en ik ga alweer :smiley: We hadden het liefst iets later gevlogen (in oktober ofzo) maar zat al vol (vanaf Twente), en ach ik vind het niet zo erg. Zou zelfs zo de volgende dag weer vertrekken, heb een boel over voor Turkije hahaha.

@Nur: hoe gaat het met klussen?

Groetjes, Diamond

@Diamond: hehe ja idd, als het moment er is, heb je er idd héél véél voor over! Ik zal zeker geen nee zeggen om naar Turkije te gaan, ook al zit er maar een dag of zo tussen :smiley: Ik ga al een +/- 9 jaar met héél véél plezier naar Turkije en het zou erg moeten tegenvallen vooraleer ik een andere bestemming aandoe ! Voorlopig: Turkije Number One ! :rolleyes:

groetjes Sevgilim