@ diamond: makelaardij. Ben zelf nog steeds helemaal verbluft, ben alleen maar bezig met onderzoeken van mogelijkheden heb nog niet eens kunnen nadenken wat het allemaal teweeg zou kunnen gaan brengen, maar voor nu stort ik me er gewoon in en zie wel waar het schip strand…ofwel waar Canis strand Heavy allemaal maar wel leuk!! Als je meer wil weten hoor ik het wel, maar wil niet weer zon lange post doen en wil ook niet alle details eruit gooien zonder dat er ook maar enig zicht is op iets…
@Sevgilim: zou inderdaad super zijn, en reken maar dat het een feestje zou worden :lol:
@Canis: klinkt leuk! Ik ga in ieder geval voor je duimen! Waar verblijf je ergens die vijf dagen in Alanya? Bij je vriend? En nu ben ik ook meteen wel heel nieuwsgierig waar je hem van kent
M’ n collega heeft nu lekker vakantie…Ze zei dat het hier rustig begon te worden maar de eerste uurtjes was het behoorlijk druk hier. Gaat de dag tenminste ook lekker snel, dat scheelt dan weer.
@Diamond: Hier is het aan de receptie redelijk rustig. Ben met mijn andere baantje boven bezig, wel veel te doen, maar geen zin. Ga zo uren compenceren!! Weekend was lekker rustig, niets gedaan, alleen geluierd! ZALIG :lol: !!!
Nou me nog ff druk maken, en dan rond 11/11.30 weer naar huis!
@Annemiek: het begint hier nu ook rustiger te worden merk ik al…En ik moet nog tot 17:30! Ga je vanmiddag nog wat leuks doen? Morgen ben ik vrij en dan donderdag weer de hele dag…
@Diamond: lange dag voor jou :blink: wss niet zo leuk als je niets te doen hebt…mss kan je nog wat dromen dan van Turkije :rolleyes: Doe ik toch vaak als het even een kalm moment is op mijn werk Ben je van Nederland of van Belgie ?
Haha ik droom altijd over Turkije, helemaal als het rustig is hier op 't werk…Zie mezelf alweer helemaal op het strand zitten
Enne…ik kom uit Nederland Doe jij vandaag nog iets leuks?
@Diamond: Nee, huis gister gedaan, was is klaar(wat een hoop was heeft zo’n puber zeg :o !) gewoon lekker niets doen. Moet toch nog ff wachten, want mijn compie op het werk heeft kuren, en ze gaan me terugbellen om alles ok te maken(Balen, wilde net naar huis!)
Nou lekker wachten dus, koffie erbij, sigaretje, ach en de baas betaald!
Morgen en overmorgen receptie, vrijdag een extra vrije dag, en dan maar zeggen dat we een slecht leven hebben
Werkze iedereen, en geniet van de vooruitzichten, ik ben er zo aan toe
Annemiek
Vandaag doe ik niets speciaals, juist een en ander gaan bijhalen om volgende week te vertrekken zoals zonnecreme en zo… Vanaf morgen moet ik weer beginnen werken dus is het vandaag ff op het gemak
Heey iedereen!!
ik ben weer terug sniik snotter sniik!
was echt een super vakantie… !
ben met me vriend heen gegaan en met me ex terug… :S oftewel het is uit…
wel jammer maar het ging echt niet meer zo… duss dan kan je het beter uitmaken…!
maar hij snapte het gelukkig (op den duur) wel en legde zich er (op den duur) wel bij neer en hebben er gewoon een leuke vakantie van gemaakt…
kon hij weer leuk vrouwen kijken en ik mannen
nou en dat hebben we geweten ook…
dr lopen mooie mannen rond daar
we zijn nu gelukkig nog goeie vrienden!
maar was echt een super vakantie mis het nu alweer!
wil echt terug!!!
@ de mensen die naar alanya gaan… : van bayram afblijven… die is van mij… hehehe… hij werkt in alanya in angora beach hotel…
en als mensen hem toch zien zoenen… meld het hier… hehe
sjah je moet die turken wel een beetje in de gaten houden… want echt te vertrouwen zijn ze niet hoorde ik al wel weer…
nou ja sommige turken dan he…
hij is niet mijn vriend dus eigenlijk mag hij doen wat die wil… maar toch… gaat even om het idee…
nou ja heb wel alweer een lang genoeg verhaal getypt…
@iedereen die nog op vakantie gaat…: HEEEL VEEEL PLEZIER!!!
@ Rieneke…: ik mis je heel erg! maar nog heeel veel plezier in alanya en doe iedereen de groeten!
Wat jammer vor jou dat het uit is met je vriend. En wat grappig toen ik zag dat jou vriend Bayram heette, de mijne ook hihi, hoor je niet vaak deze naam…
Nog 5 daagjuhs dan gaat essie eindelijk naar Kusadasi…heb er zo’n zin in…!!!
@ Anke, Gelukkig dat je toch een leuke vakantie hebt gehad, en je hebt al weer lekker genoten van het vrijgezelle leven zo te horen
@Sevgilim, Ik geloof dat we dezelfde missie hebben vandaag de laatse dingetjuhs inslaan…( dingetjes…tis eigenlijk nog veel te veel ben ik bang maar j emoet overal op voorbereid zijn… )
hehe ja idd het is nog veel maar als ik vakantiespullen nu ga halen, voel ik me gewoon al goed, te weten dat ik volgende week al aan het zwembad zal liggen (of toch bijna ) Ik verlang er zoooooo naar !!!
Prettige vakantie ezzzz ! en al de andere mensen die binnenkort ook gaan !
@Ezzzz: je bent de eerste in het lijstje! Hoe gaat het inmiddels met je broertje?
@Anke: fijn te lezen dat je zo’ n leuke vakantie hebt gehad! Wel vervelend dat het net uit gaat als je op vakantie bent, maar ja als het niet meer gaat…Gelukkig dat jullie nog wel gewoon vrienden zijn! Heb je alweer plannen om weer terug te gaan
Zie ik ineens dat ik op de 6de plaats van vertrek sta!!! Ohw ik wil nu!!! Gewoon lekker met mijn hubbie een aantal dagen niets doen en lekker ontspannen!!!
@Von, vanzelf kom je er weer op hoor! @Anke: Welkom thuis(al zul je dat wel niet willen horen!!), ‘ff’ bijlezen en je weet bijna niet meer dat je weg geweest bent! Gelukkig schijnt het zonnetje hier ook een beetje. En er zijn zoveel mooie mannen! Gelukkig heeft het jullie vakantie niet verpest, en hebben jullie kunnen genieten. @Ezzz: nog 7 dagen en je bent weg, zalig gevoel toch! Hopelijk valt de arm van je broertje een beetje mee, en anders zo’n zak halen bij de apotheek(hier doen hoor, daar kennen ze die niet!)
@Canis beetje later reactie sorry, maar DANK JE WEL voor je info. ik weet dat het een hele onderneming en een hoop papierwerk is en inderdaad dat het dan maar net is hoe de pet staat van de medewerker in Antalya of hij z’n visum krijgt of niet. maar ik ga het toch proberen . Mocht het allemaal niet lukken ga ik daar gewoon weer heen eind v.h. jaar maar wil zo graag dat hij even NL ziet en m’n leventje hier en uiteraard met m’n ouders en vrienden kennis kan maken.
Nog drie kwartier en dan zit vandaag er ook weer op (qua werk dan)…
Weer een dag dichterbij de vakantie
Morgen vrij, nog geen idee wat ik ga doen, zal wel een verveeldagje worden denk ik…