Veel Plezier-welkom Thuis 1

@ Jill: Vorige post had ik je even over het hoofd gezien… WELKOM!! Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat dit een superforum is. Iedereen kletst gezellig met elkaar en steunt elkaar, ook al klinkt dat nogal heftig. Super :smiley:

@ Diamond: Wow dat zijn wel lange uren… Maar aan de andere kant: Als het druk is, schiet het wel op en het tikt natuurlijk wel lekker aan… Poeh, toen mijn vader met pensioen ging, moesten ik en m’n zusje 1250 brieven in 3 vouwen en in enveloppen doen, enveloppen dichtmaken, postzegels en adressen erop plakken… Super fijn werkje <_<

@ Holidaylover: Ik ben jaloers op alle tripjes die je maakt!! Waar ben je al geweest en hoe ga je naar Rome? Ik zou er zo graag nog eens heen gaan… Je ziet nóóit alles in die stad… dreams on

@ mootje: Gezellig dat je weer terug bent, hoewel je zelf waarschijnlijk nog wel een poosje baalt. Hier kun je natuurlijk wel je frustraties even uiten!!

@ Cynthia: Ik weet zeker dat het deze keer wel goed komt met afrijden :slight_smile: Succes!!

Liefs, Maretje.

@Jill: Vergeet je in mijn antwoord op je andere topic helemaal welkom te heten. Dus: Welkom hier, ik weet zeker dat je het helemaal geweldig gaat vinden om met ons mee te kletsen. Nogmaals vast veel plezier in Marmaris

@Mootje: Aan alle leuke dingen komt weer een eind, dus ook nu. Suc6 met het oppakken van de dagelijkse dingen en vooral sterkte met het wennen aan dit weer.

@Cynthia: zal aan je denken over 14 dagen.

@Diamond: nog een half uurtje!!! Voor mij dan. Ik mag in deze weken al om 16.30 weg, wel errug lekker :smiley: . Nou houd vol

@llemaal: Ik ga morgen niet aan jullie denken, maar gewoon me laten verwennen en genieten
Groetjes
Annemiek

Maretje, ik heb idd wat weekendjes en mijn grote zomervakantie heb ik ook al gehad.

Ben in juni 2 weken naar Griekenland geweest, ben in juli 5 dagen in Londen geweest. Die vriendin van mij uit Engeland is ook hier geweest vorige week dus dan doe je ook veel dingen en neem je dagen vrij. Over 2 weken een weekendje gewoon hier in Nld. EN ik wil nog een x naar Engeland toe, maar dat ligt eraan wanneer. Als ik naar Turkije ga dan wordt dat pas eind november en als Turkije niet doorgaat ga ik in dat weekend. Rome is pas 27 oktober en daar gaan we heen vliegen. Ben wel een beetje geschrokken hoe duur het is om naar Rome te gaan, maar ik moet daar gewoon heen, volgens mij moet iedereen dat doen,…tenminste dat is wat ik hoor. We gaan dan 3 nachten…dus ik hoop een hoop te zien dan.

3 nachten Marmaris lijkt me dus ook top, ik hoef niet voor een slaapplaats te zorgen want dat is er al. Nu alleen nog een gunstige vlucht. Ik hoopte niet meer dan 200 euro uit te geven, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken. Het is dan geen hoogseizoen meer dus wie weet over 2 weken meer geluk.

XXXXXXXXXX

@Holidaylover: leuk dat je d’r weer bent! Je bent echt een tijd weggeweest zeg! Hoop dat het nog gaat lukken om naar Marmaris te gaan, zou wel gaaf zijn! Maar Rome heb je in ieder geval in het vooruitzicht, ook gaaf! Hoe was het zeilen in Griekenland? Enne…wat betreft de Mustafa Sandalsms’er, daar hoor ik ook niet veel meer van. Soms bij vlagen :smiley:

@Maret: en kan zo lekker sparen voor de vakantie :smiley: Vandaag is supersnel gegaan, er was vanmiddag ineens een boel te doen. Heb net Turks eten besteld voor de mensen die overwerken en het staat hier bij me op de balie…Ruikt lekker!!!

@Annemiek: veel plezier morgen, geniet er lekker van!

Groetjes, Diamond

@diamond, kon je je een beetje inhouden met dat lekkere turkse eten o pde balie?? of moest je ook ‘toevallig’ ineens overwerken??..ik had het wel geweten.
hé vergis ik me nou of heb je echt al de meeste berichten op je naam staan haha…net een turk he praten praten praten. tenminste dat zegt m’n vriendje me geregeld. als ik hem ook een brief schrijf is het ook niet 1 kantje of zo,dan krijgt hij er vaak meteen een stuk of 6 voor z’n kiezen haha…
ik kan helaas op m’n werk niet zo veel op dit forum kijken, mn baas kijkt op m’n scherm hihi…slechte plek uitgezocht idd :angry: Maar daar heb ik ook wel wat op verzonnen. knippen uit Word en hierplakken werkt erg goed en zit ik niet de hele tijd met dit scherm voor m’n neus haha :slight_smile:

@Holidaylover & Jill. Geri hos geldiniz, welkom (terug) dus. O jee, ook al zulke vakantieliefhebbers…Nou, gezien de berichten houden we daar hier niet zo van hoor , van vakantie, dus denk niet dat jullie je hier weer thuis zullen voelen… :rolleyes:

@Cynthia…hebben ze er zo lang over moeten doen om te constateren dat je je enkelbanden gescheurd hebt…sjonge zeg das wel erg balen. Voorzichtig hoor want anders kan het een langdurig verhaal gaan worden, ik weet er helaas alles van. Maar veel sterkte en hoop dat het afrijden evengoed zal lukken over 2 weken. We gaan voor je duimen natuurlijk!!

Zo nu ff boodschappen halen voor de boel z’n deuren sluit…het is nou eenmaal geen Turkije hier…

@diamond. had je vast al gezien dat je in topic ‘turkse muziek’ antwoord hebt van Ben Sommerveld himself :smiley: :smiley:

heyzz wereldwijzer bezoekers :lol:

ben dr weer heel even… die vriend van mn vriendin was verongelkt…20 of 21 was ie…Zo zie je maar hoe snel het kan gaan…poehpoeh

Mn verjaardag was echt helemaal super…Was dinsdag avond(avond voor mn verjaardag0 met die vriendin mee gegaan naar haar ouders vakantiehuisje…Daar hebbe we nog wat buite gezete en later naar binnen…heb me die avond echt super geamuseerd…Haar broer en die vriend wat ook daar ware…Whahah daar kun je echt lol mee hebbe De dag erna (mn verjaardag) zijn we naar phantasialand gegaan…Jammer dat het weer toen TE goed was en dat er TE veel bezoekers waren…Maarja ondanks de drukte en de lange rijen…Heb ik echt n topdag gehad…Toen ik savonds thuis kwam belde filiz :smiley: hebbe we eve goed bijgekletst… dussss… Weer n verjaardag om nooit te vergete…Nu op na de 18 :wink:

Mensen de vakantie gaat echt te snel…heb nu zelfs alweer 3 weken erop zitten met werken…Van mij mag de regen nu wel wegblijven want ik word er echt GEK van :angry:

Nog maar 63 dagen…Het begint echt op te schieten…En nog maar 20 daagjes voordat Filiz EINDELIJK weer terug komt Kan echt niet meer wachten nu… :rolleyes:

Nou ik hoop tot snel!!! Ennuhhh niet meer teveel kletsen want dan moet ik weer zoveel bijleze…Hehehe

groetjes yvonne

@ Cynthia: Gelukkig dat het al wat beter gaat met je voet. Hoop dat het over 2 weken nog beter gaat zodat je je rijbewijs kunt halen! Ik zal voor je duimen.

@ Maretje: veel succes vrijdag in het restaurant.

@ Diamond: Als ik muziek hoor die beladen is met herinneringen uit Alanya krijg ik binnenpretjes en begin ik ook spontaan te lachen. Mensen om me heen snappen er idd niets van, behalve mijn vriend natuurlijk we hebben meestal dezelfde binnenpretjes.
Ben je trouwens al eens in de zomer naar hotel riviera geweest of alleen in het naseizoen?

@ Mootje: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

groetjes Linda

@Von: ik heb me nog kunnen beheersen met het eten, maar het had er niet veel langer moeten staan :smiley: Ik zag het laatst ook, dat ik inmiddels de meeste berichtjes had gepost haha. M’n vriend was er helemaal niet verbaasd over, kan in het echt ook moelijk m’n mond houden :smiley:
Wat slim, van dat knippen en plakken met Word! Ik zit gelukkig op een plekje waarbij niemand op m’n scherm kan kijken, ideaal! Kan het op m’n werk meestal niet laten ff hier te kijken en te reageren.
Ja leuk he, dat berichtje van Ben Sommerfeld! Het is echt zó’n lekker nummer!!

@Yvonne: zo te lezen heb je een erg leuke verjaardag gehad! Ook leuk dat Filiz belde vanuit Turkije! Gaat het allemaal goed met haar en heeft ze het nog steeds zo naar d’r zin?

@Linda: ik ben eigenlijk nooit echt in het hoogseizoen gegaan, wel in juni, begin juli en oktober. Kan niet wachten om er straks weer naartoe te gaan :smiley:

Groetjes, Diamond

@Diamond…Was echt leuk om van haar te hore ja…!!Ze heeft het er nog steeds heel erg naar haar zin…en toen ik zei dat het nog maar 3 weken ware dat ze daar is kreeg ik al meteen de melding dat ze het liefst daar bleef…Dat is natuurlijk n goed teke…Maar ze MOET terug kome…Mis haar nu echt…!!Maar ze heeft me ook al gezegd dat ze me volgend jaar meeneemt…Das das n plus :wink:
ga haar over n paar minuutjes n smsje sture om haar te felicitere…Me muppie word 18 :smiley: En als ik terug ben van het werk maar even n telefoontje plege…moet weer ff bijgepraat worden he :stuck_out_tongue:

@iedereen…Ik weet dat het niet echt over turkije gaat ensow…Maar heeft niet iemand nog goede tips om wat kilotjes kwijt te rake?? het is namelijk ECHT nodig dat er bij mij n paar weggaan…
En ik weet dat de meeste antwoorden zullen zijn niet snoepen,gezond eten en sporten…Maar ik sport, eet redelijk gezond (in elk geval genoeg groenten en ook fruit) alleen snoepen…pfff tis allemaal zo lekker hehehe :lol: Nou hoop dat iemand me kan helpe…!!

groetjes yvonne

@Diamond…Was echt leuk om van haar te hore ja…!!Ze heeft het er nog steeds heel erg naar haar zin…en toen ik zei dat het nog maar 3 weken ware dat ze daar is kreeg ik al meteen de melding dat ze het liefst daar bleef…Dat is natuurlijk n goed teke…Maar ze MOET terug kome…Mis haar nu echt…!!Maar ze heeft me ook al gezegd dat ze me volgend jaar meeneemt…Das das n plus :wink:
ga haar over n paar minuutjes n smsje sture om haar te felicitere…Me muppie word 18 :smiley: En als ik terug ben van het werk maar even n telefoontje plege…moet weer ff bijgepraat worden he :stuck_out_tongue:

@iedereen…heeft iemand nog goede tips om wat kilotjes kwijt te rake?? het is namelijk ECHT nodig dat er bij mij n paar weggaan…
En ik weet dat de meeste antwoorden zullen zijn niet snoepen,gezond eten en sporten…Maar ik sport, eet redelijk gezond (in elk geval genoeg groenten en ook fruit) alleen snoepen…pfff tis allemaal zo lekker hehehe :lol: Nou hoop dat iemand me kan helpe…!!

groetjes yvonne

Haha @ Poellie: JAh Dat geheim wil ik ook nog wel eens weten…ik wil er ook wel wat kwijt! :lol:

Maar heb tegelijkertijd ook een tegengestelde vraag…weet iemand hier hoe ik Kumpir moet maken? Of heeft iemand het recept bij de hand? Ik vind dat wel zooooo lekker en het lijkt (maarja al dat eten ziet er niet zo ingewikkeld uit maar blijkt het wel te zijn) te maken…

Overigens…Goedemorgen!! :stuck_out_tongue: hehe… Weer flink gekletst zie ik gister avond…Ja ik kan op mn werk nog wel regelmatig even langskomen maar 's avonds…sjah druk druk…

groetjess Canis

@Von: Ja inderdaad daar zijn ze lekker snel achter he! Ik liep zelf al meteen rond met dat idee! Maar goed het komt wel goed, doe het deze week nog rustig aan!!!

@llemaal: Jullie moeten morgen allemaal ff voor me duimen hoor! Heb een sollicitatie voor mijn volgende stage… weer bij een reisbureau! Hoop echt dat het wat gaat worden!!!

Volgende week 3 uurtjes autorijden, en dan is weer het moment van de waarheid daar!!! Ben echt bang dat ik weer ga zakken! Maar goed ik doe mijn best gewoon, meer kan ik toch niet doen!!

Nou mensen fijne dag vandaag!

Liefs

@poellie: Veel water drinken!!! Dat helpt bij mij in ieder geval… En ik eet geen snoep en koek, maar flikker wat soorten fruit in de blender, en eet dat dan op!! Gezond, en lekker!!

Succes!!

Zo, de ochtend zit er alweer op. Supersnel gegaan. Qua dagen tot de vakantie gaat ineens ook snel zeg! Nog 35 en 49 dagen!!

@Poellie: tja, ik ben ook nog steeds op zoek naar de gouden tip. Bij mij zal het waarschijnlijk wel sporten worden want daar doe ik de laatste tijd niks aan. Qua snoepen weet ik me de laatste tijd aardig in te houden (afgezien van die Mars dan gisteravond :huh: )

@Cynthia: ik ga voor je duimen hoor morgen!

Groetjes, Diamond

Hello, hier ben ik weer, snel hè…

@Diamond…tja ik denk dat ik hier zeker 4 maanden niet ben geweest. De tijd gaat ook zo hard… Komt misschien ook omdat ik niet naar Turkije ben geweest. Het kriebelt wel hoor, zeker nu mijn vriendinnen naar Marmaris gaan. Maar ik denk wel eerlijk gezegd dat ik Bodrum leuker vindt. Toch nog bij vlagen smsjes. Ik ben de laatste x gebeld en nog steeds blijf ik aan die knakker denken…echt stom! Maar ja het was ook zo’n een gave vakantie!

@Cynthia, jij weet wel wie ik ben hè… Ik ken Adem ook… Klote dat je enkelbanden zijn gescheurd! Succes met je solli!

@Poellie, lijnen tja het is moeilijk!! Ik heb er soms moeite mee en soms niet. Ik heb niet zo heel veel overgewicht maar een vriendin van mij wel en zij heeft het met hulp gedaan en is toen heel veel afgevallen, ik heb toen meegedaan met haar als steun en ik viel er ook vanaf in een korte tijd… Kijk maar op www.newfigure.nl Niet schrikken van de pillen hoor, dat deed ik eerst ook maar dat zijn alleen maar mineralen en vitaminen die je sterk houden als je bepaalde voedingsmiddelen mist. Ik weet niet hoeveel je moet afvallen maar 2 kilo bij dit programma per week is haalbaar en ik sjoemelde af en toe weleens stiekem, kon namelijk in het weekend niet van de rosé afblijven…hihihi!! Nog gefliciteerd trouwens!

@Canis, geen idee wat Kumpir is…ben wel benieuwd…

Nou ik ga maar weer eens aan het werk… ik heb niet zo’n zin meer en ik wil dat het donderdag is. Het is hier braderie-feestweek en dat is altijd gezellie dus ben ik daar in ieder geval donderdag en vrijdag te vinden…

XXXXXXXXX

Holidaylover: Ik heb zo’n flauw vermoeden;) Ik zag het al op Lokum… Naat was het he :wink: Adem> Dat hoofdstuk is voor mij echt helemaal afgesloten hoor!!

Nog 7 weken, dan zal ik Yalcin en Altan is ff zoeken voor je… :wink: Yalcin werkt in het hotel waar ik heen ga, dus die zal ik wel tegenkomen!!!

Liefs

@Cynthia, yes it’s me… Ik wist al dat het afgesloten was…maar zo alleen wist je wie ik was…hahaha!!

Jaaaa…je moet Altan echt de groeten doen…Yalcin natuurlijk ook wel…maar Altan is echt mijn scheetje! Tof hoor dat je weer gaat!!!

Oja, als Yalcin daar werkt moet Altan er ook zijn…hun zijn broers en ALLLLTIJDDD samen…hihihi!!

@ poelie de gouden tip vind ik toch echt op vakantie gaan naar turkije. Hoe het kan weet ik echt niet maar ondanks dat ik me helemaal vol gegeten heb met alle lekkernijen ben ik in 2 weken 3 kilo afgevallen :blink: en voor mezelf hoef ik niet perse af te vallen maar was toch wel lekker :stuck_out_tongue:
Voor de rest is water drinken heel goed.

@ cynthia: veel succes met sollicitatie

@ Diamond: Wat me vooral opviel aan de nederlanders die in het hotel waren was dat ze er allemaal al meer dan 4 keer geweest waren B) hahahaha en ik ga ook zeker terug.