@ holidaylover: jij bent gelukkige die bericht nummer 2000 heeft mogen schrijven
Hahahaha het is hier veel te gezellig
Holidaylover: In april was ik in dat hotel naar de hamam gegaan, en toen werd mijn vriendin door yalcin gemasseerd, maar heb geen Altan kunnen ontdekken hoor!!! Maar ik zal ff opletten en anders vraag ik het gewoon aan Yalcin waar hij is…
Kan ook niet wachten!!! Ga volgend jaar zoiezo 4 weken naar Gumbet… In juni met mijn ouders en een vriend, en in Augustus met die vriendin van die massage!!!
Liefs
Gaaf hoor, dan zie je je vriendje ook weer. Is het ook een vriend van Yalcin en Altan?
Nee mijn vriendje kent Yalcin en Altan waarschijnlijk niet eens!!! Mis hem echt enorm!! Heb hem nu al 15 weken niet gezien!!!
Liefs
Zo nog een dikke drie uur en het zit er weer op voor vandaag. Net een paar vervelende berichten te horen gekregen hier. Gelukkig gaat het niet om mijn baan maar wel om een superleuke collega…
@Holidaylover: volgend jaar gewoon weer lekker naar Turkije meid! En misschien straks nog naar Marmaris…
@Linda: dat zegt genoeg, dat al die mensen terugkomen. Wij hebben ook wel 's een ander hotel geprobeerd, maar we vonden er geen een zo leuk als Riviera. Heerlijk hotel is het met een superligging! Ben je trouwens nog bij Sedir geweest?
Nou, ik ga maar weer 's ff verder hier…
Groetjes, Diamond
@ Diamond: ohw das niet zo mooi van het vervelende bericht. Nog veel succes op je werk.
Wij hebben verschillende hotels bekeken als we rondliepen of met de bus opgehaald werden voor excursies maar ik vond idd geen hotel zo’n mooie uitstraling hebben als riviera. Ik was meteen verliefd toen ik de bus uitstapte. En voor de ligging hoef je idd geen ander hotel te nemen. kwartiertje lopen en je zit in de haven en de weg oversteken en je bent op strand. Wat wil je nog meer.
Weet alleen niet wat je met Sedir bedoelt :rolleyes: hahaha volgens mij heb ik iets gemist. :huh:
groetjes Linda
@Linda: wij zijn ook een keer in Sultan Sipahi geweest (ligt rechts naast Riviera als je met je gezicht naar de deur staat) en in Grand Okan, ligt iets naar links. Maar Riviera beviel toch veruit het best hoor. We denken erover nog een keer naar Grand Zaman te gaan, die ligt daar ook heel dicht in de buurt.
Sedir is een restaurant waar erg leuke mensen werken en veel Nederlanders komen. Als je het hotel uit loopt (linksaf) dan zit het een stukje verderop aan de linkerkant.
Nog een half uurtje! Vanavond lekker patatjes eten ![]()
Groetjes, Diamond
Dag meiden !
Ben vandaag terug uit het zonnige Turkije! Het was alweer eens SUPER ! De graden die ik opstuurde zijn helaas niet aangekomen, sorry…
Heb weer leuke mensen ontmoet, mss heb ik vakantiejob voor volgend jaar enneuh…iedereen was gewoon zo super vriendelijk dat ik nog altijd denk dat ik droom. Ik heb zoveel gezien dat ik anders niet zou gezien hebben en ben er echt heel blij om! Super, super, super !!!
Hebben heel veel leuke dingen meegemaakt. Ook een minder leuke doordat mn pa 3 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen, maar dat heeft onze vakantie zeker niet minder leuk gemaakt !
Nou meer hoef ik wss niet te zeggen want jullie zijn allemaal Turkije-lovers dus weten jullie hoe leuk het er is ![]()
Ga nu ff wat gaan slapen of zo, heb nachtje doorgetrokken vannacht ![]()
vele groetjes xxxxxxxxxx
@ Diamond die hotels heb ik idd gezien. Er moet een hotel in de buurt liggen, weet niet hoe het heet maar is roze van kleur en deze moet ook erg goed zijn. Bij Sedir zijn we niet geweest maar dat moeten we de volgende keer dan maar doen.
oh lekker patat… heb ik ook wel zin in.
Ik ga vanavond heerlijk naar mijn vriend toe, is de enige avond dat hij thuis is dus daar moet ik dan maar gebruik van maken. :lol:
groetjes Linda
@Sevgilim: welkom terug meid! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wel vervelend van je vader, gaat het inmiddels weer wat beter met hem? Mooi dat je misschien meteen iets hebt kunnen regelen qua vakantiejob voor volgend jaar! Zal wel weer wennen worden hier in Nederland, want inderdaad, de zonnestralen die iedereen beloofd had hierheen te sturen zijn niet aangekomen ![]()
@Linda: is dat niet hotel Kaya? Sedir is erg leuk, we komen er elk jaar regelmatig om tussen de middag iets te eten of 's avonds nog ff een drankje. Er hangt aan de muur nog een foto van al het personeel samen met m’n vriend en mij…De patat was erg lekker, vooral omdat we het niet zo vaak eten. Is maar goed ook want anders gaat het straks niet meer lukken met die bikini :rolleyes: Veel plezier vanavond!
Groetjes, Diamond
Hallo Turkije-liefhebbers!!
Mijn sollicitatie ging goed, ze had er een goed gevoel over en morgen hoor ik het!!! Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken!
We zien wel!!!
Fijne dag allemaal!
Liefs
@Cynthia, nou het zou lekker zijn als het doorgaat. Ach een gratis/goedkope kracht kan nooit kwaad toch. Wil je alleen maar bij een reisburo stage lopen? Ik heb ook toerisme gedaan maar ook in een hotel achter de receptie stage gelopen. Ik vond het reisburo wel leuker hoor… Ik ben ook een paar jaar officemanager geweest van een reisburo, maar wilde toen toch het toerisme uit omdat ik ergens anders meer kon verdienen. Soms mis ik het wel hoor, maar meer salaris is ook wel weer handig… Hoeveel jaar moet je nog?
Nog 10 weken school, en 20 weken Stage en dan ben ik klaar!!! Ik zal echt blij zijn als ik klaar ben met school! Heb er de schijt van van die klote school elke keer!!!
Liefs
Nog drie uurtjes en dan morgen lekker een dag vrij. Is best hectisch, dertig uur werken in drie dagen…
@Cynthia: dat klinkt goed! Wanneer hoor je het?
Groetjes, Diamond
@diamond: Ik hoor het morgen rond een uur of 17… Ben benieuwd… Heb er op zich ook wel een goed gevoel over!!
Liefs
@Cynthia: Zal voor je duimen. Wel laten weten he!!
@Diamond: Lijkt me ook niets 30 uur in 3 dagen, ik heb al de P in dat ik die 8,5-9 op 1 dag! En moet je nu vrijdag ook gewoon?
Puber voor 6 dagen weg, rust!!! Hoop dat alles goed gaat met hem en zijn ouders. Nu eerst maar eens het hele huis door werken, kom aan niets toe de laatste tijd, ben ook zo aan het aftellen
Nog 8 werkdagen :P, klinkt wel beter dan de 26 dagen die we nog moeten tot vertrek ![]()
Annemiek
@Annemiek: vrijdag hoef ik maar vijf uurtjes, dan begin ik om 12:30, dus kan eerst nog ff lekker uitslapen ![]()
Nog maar acht werkdagen, dat klinkt een heel stuk beter! Heb ze ook ff geteld, ik moet er nog tien! Da’s veel leuker aftellen ![]()
Hoe was het in het beautycenter?
Groetjes, Diamond
@Diamond: ja hoor, alles gaat ondertussen allemaal goed! Begin echt wel heimwee te krijgen
Vooral als het etenstijd is, ik mis het typische Turkse eten
. Hier lijkt alles zo vettig…
Morgen rijbewijs examen !!! Nog snel een paar uurtjes gaan oefenen;
tot beetje later allemaal xxx
@Sevgilim: SUCCES morgen , zal voor je duimen !!
@Sevgilim: succes!
Groetjes, Diamond