@Diamond: Gister was zalig!!! Lekker de hele dag niets doen, een paar behandelingen, heeerlijk eten en lekker bijkletsen met mijn vriendin. Doen we zo eens in de 2 maanden, ff tijd maken voor elkaar, en lekker ontspannen. Eind van de maand ga ik met een andere vriendin, iets eenvoudiger, maar gewoon lekker, dan heb ik dus al vrij :rolleyes: !!
@ Sevgilim: Heel veel succes morgen!!! een vreidnin van mij moet morgen theorie doen en zit al helemaal te stressen! dat is dus iets wat je NIET moet doen… gewoon rustig blijven… komt allemaal goed in ieder geval heel veel succes… ik duim voor je!!
pff jah hoor ik ben er idd weer es een paar daagjes niet en heb weer veel om bij te lezen!! maar wel altijd weer leuk!
oww ik word echt helemaal gek… rook echt teveel…(ja ben weer begonnen :S… is echt moeilijker dan ik dacht) ik weet echt niet meer wat ik moet… heb een soort of vriend in turkije maar ik hoor echt helemaal niks van hem! vrienden van hem zeggen dat ie me wel heel leuk vind enzo en blablabla maar ik hoor gewoon echt niks van hem… hij heeft het dan misschien ook wel heel druk en geen telefoon enzo maarja… alleen is et ook maar mijn telefoon overlaten gaan met iemand zn telefoon of iets van zich laten horen dat ik tenminste weet dat hij mij wel leuk vind en niet met een ander meisje is ofzo… AARRRGGGGG word echt gekk hier! wat moet ik hier nou mee? pffff lastig!!
nou moest het echt even kwijt hoor! frustratie even kwijt
@ Sevgilim: heel veel succes met je rijexamen. Als iemand af moet rijden moet ik altijd denken aan mijn examen. Ik was echt elke rijles keer op keer super zenuwachtig. Dat was echt niet gezond meer. Ik was dus ook blij toen ik mijn rijbewijs had. Ik zal ook voor jou duimen en het gaat je vast wel lukken
@ beppie: 8 werkdagen klinkt inderdaad veel leuker!
@ Diamond: veel plezier morgen op je vrije dag. 30 uur in 3 dagen is idd niet echt te doen. Ik moet morgen ook van 8 tot 6 werken dus 10 uur werken heb er onwijs veel zin in :huh: maar we komen er wel door heen. Word waarschijnlijk toch niet druk dus kan een leesboekje meenemen en dan gaat tijd lekker snel
@ Anke: wat een vervelende situatie zeg. Idd het druk hebben is geen excuus.
Gooi je frustratie er maar lekker uit :lol: Is af en toe wel nodig…
@iedereen: bedankt voor de steun ! Heb juist gaan oefenen en het ging tamelijk zeiden ze. Maar ik begon gewoon moe te komen van al het manoeuvreren. Hopelijk komt het goed! Zal erg mijn best doen !
Zo!!! De koffers toch maar even voor tijdelijk naar de zolder gebracht, maar kon heel veel spullen als zonnebrand en dergeljke erin laten zitten , want over zo,n kleine 4 weken hebben we het toch weer nodig voor Turkije.
Nu Diamond, ik denk nu ook dat dit voor ons de laatste keer met de bus was. Ondanks dat wij het al zo vaak gedaan hebben, begint het me nu toch tegen de staan. Wat een rit weer! Nee, dan toch maar liever met het vliegtuig. Maakt niet uit waarheen, als het er maar warm is!
Verder hebben we het hèèl leuk gehad hoor! Lekker bruin geworden enzo. Erg warm weer gehad en weer veel leuke mensen ontmoet.
Verder wil ik iedereen het beste wensen waar men ook mee bezig is hier, las ik even snel weer. ( Moest veel lezen zeg!) Maar ik heb nog deze week vakantie B) dus kan alles nog ff rustig na lezen.
@sevgilim: Succes… Ik weet niet hoelaat je moet maar ga ervoor!!! Ik weet hoe moeilijk het is… Ik was de eerste keer ook zo nerveus… Een vriendin van mij moest gister voor de eerste keer afrijden en die is net als ik gezakt <_< Wat hebben die mensen van het CBR toch?? We zijn nog om precies dezelfde reden gezakt ook!!!
Ik heb trouwens gister een smsje gekregen van de vriend van mijn beste vriendin… Dat hij me mist en van me houdt… Ik hoop maar zooo dat hij dit niet meent… Of dat mijn vriend het met zijn telefoon heeft gestuurd!!
@sivgilim…Welkom back!!Zo te hore was het weer top…heel veel succes met je rijexamen!!
@Allemaal…Thnx voor de tips…En die van naar turkije gaan vond ik eerlijk gezegd tog de beste Voor mijn gevoel eet ik me dan helemaal dood (al valt t eigluk wel mee) en tog val ik af Water drinken doe ik ook genoeg doe nix anders…hehehe vind t gwoon lkkr…Of cristal clear…Mja…Kmoet gwoon doorzetten…Kga zaterdag op de weeg staan (eerder had ik mezelf verbode)…Khoop dat er minstens n gram af is
@Cynthia…Raar van dat smsje…maar zal waarschijnlijk wel van je vriend kome…
net trug van bij oma poetsen, straks van half5 tot 9 werke…en dan op stap…heb ik echt zin in…vrijdag is hier n feest in het dorp…Zaterdag staat nog leeg op de planning en zondag is hier n soort braderie…Sta daar ook met een kraampje…Ga kaarten verkopen…N kennis van ons doet dat als hobby…Zij doet altijd zoveel voor mi jen ik krijg altijd vanalles van haar dus doe ik eens een keertje wat voor haar…Ben ik niet lief
@Cynthia: Heb mijn eerste oefening die ik moest doen nu, verkeerd ingoefend, toen zei de begeleider: ok, onvoldoende maar doe maar door, mss ben je er toch nog door. Helaas ! En er stonden zoveel mensen op mn vingers te kijken, wat ik echt niet kan hebben ! Volgende keer beter, eerst genieten van mn tiendaagse Marmaris !
@Cynthia: eerste oefening: tussen paaltjes rijden, heb ik via rechts geleerd maar moest nu via links beginnen, ging dus nie zo goed, ik stond niet recht om te beginnen. Vooruit parkeren: 2 cm met de bumper buiten het vak, niet goed. Keren in een straat, khad de stoep mee en ik zat vast en ja… Bij de eerste oefening had k mn hoop al opgegeven …
@ sevgilim: Zonde Meis! ACh volgende keer beter toch!? Maar is dat standaard in belgie? Ik heb nooit tussen paaltjes hoeven doorrijden, ben mss daarom ook wel ineens geslaagd :rolleyes: .
@ Annemiek: Ja hoe was het dagje kuren? Perzikhuidje??
@: Cynthia: Weet je al van wie het smsje is??? :unsure: hoop maar voor je dat het idd van je vriendje komt, want anders krijg je rare situaties.
Zo na een rustig vrij dagje ga ik maar eens even aan het koken…Fijne avond allemaal…en voor sommigen al fijn weekend gewenst…
@Canis: In belgie moet je dus eerst een theoretisch examen doen. Daarvoor was ik geslaagd en dan kreeg ik min.9 maanden en max. 12 maanden de tijd om mijn praktisch examen te gaan afleggen. Dit praktisch examen bestaat uit 2 delen: Manoeuvres (parkeren, draaien, achteruitrijden tussen paaltjes) en op de baan: gewoon paar kilometer rijden op autostrade, voorang van rechts en zo om te zien of je de theorie echt wel kent in de praktijk.
@ Sevgilim. jammer hoor, zonde !!! maar dat door die paaltjes heenrijden tja kom maar in NL examen doen, hoef je dat soort rare fratsen niet uit te halen. bijzondere verrichtingen was ook niet mijn sterkste punt haha…
maarre…gewoon lekker door blijven lessen hoor komt echt wel goed ooit !!
@ Sevgilim: Ach ja, even het grote België-Nederland Cultuurverschil vergeten Wij hoeven niet door paaltjes heen te rijden (of er omheen, maar ik zou er waarschijnlijk gewoon overheen gaan…)
Oke even de blunder van de dag (of maand):
Ik pas op een huis, dus niet mijn eigen huis (waar mn ouders enzo rondhangen), maar een andere. Daar pas ik ook op een hond. Dit heb ik allemaal al verteld. Elke dag ga ik een heel eind lopen met dat beest en dan loop ik dus ook naar Thuis (Thuis = waar mijn ouders normaal gesproken rondlopen, maar die zijn momenteel ook op vakantie)… Zo ook vandaag.
Met een grote tas met alle was die gedaan moet worden en nog een gewoon tasje en dat beest, toch ruim 45 minuten lopen. Ik kom bij mij thuis aan… Sleutels weg. En dat was ZO stom want ik doe die sleutels altijd vast aan mijn broek (riemgat). Ik overal zoeken. Gebeld naar een vriendin waar ik f langs ben geweest, misschien dat ik ze daar had laten liggen, want er zaten op zich wel de sleutels van 3 (!!!) huizen aan vast. Als ik die dus kwijt was, kon ik niks meer.
Daar waren de sleutels niet, dus maar weer terug naar het huis waar ik op pas en hopen dat de buren een sleutel van het huis hebben… Kom ik thuis:
sleutels in de deur!!! Ik was me echt kapot geschrokken… Dat doe ik toch weer leuk…
Heey mensen!
Pfffff ýk word hýer gek! Nou kan Salih weer nýet komen… Argh!!! Kreeg een smsje: I am sorry but ý thýnk we can’t come… bla bla geen reden. En dat hýj gýng proberen met kerst naar Nederland te komen…
Maar ýk wýl hem NU EN met kerst!!!
Ik mýs hem zohohohooooo snýf snýf
Wel allah allah wat ýs dýt voor bullshýt! Kom gewoon hýerheen!!
Gýster stuurde zýjn vrýend nog een smsje dat ze toch naar Alanya kwamen en nog een hotel zochten (aparthotel het lýefst) dus ýkmeteen zoeken en half uurtje later al een hele goeýe gevonden (met mn goeýe contacten:P) en kamer werd vastgehouden voor ze tot zaterdag (als ze zouden komen) En dan ýneens vandaag dýt smsje, wel allah allah allah allah!!
WEEEEEEHHHHHhhh ýk wýl hem zo graag nog even knuffelen en zeggen dat ýk hem zoooooo leuk výnd voor ýk terug ga naar NL…
Wat jammer Sevgilem,derde keer goede keer zullen we maar zeggen.
Trouwens ik woon ook in Belgie dus dat hebben we gemeen,maar ik denk dat het rijexamen hier toch iets soepeler is dan in Nederland.
In Nederland mag je zonder dat je examen helemaal niet alleen rijden en bij ons kan je al vanaf je 17e rijden met en leervergunning.
In elk geval alvast succes bij je volgende examen in september,dan zal het zeker wel lukken!