Veel Plezier-welkom Thuis 1

@Jill: misschien wel waar maar ik doe mijn rijopleiding met mijn eigen begeleider vanaf 18 jaar en mag ook niet alleen de baan op.

@Kelebek: jammer dat hij niet kan komen ! dikke knuffel

@Canis… Nee ik weet niet van dat smsje nou komt, ik denk alleen persoonlijk niet van mijn vriend, want daar kreeg ik gister weer een smsje van met zijn eigen telefoon en hij vertelde mij dat zijn tegoed op is… Dus het lijkt me sterk dat hij daarvoor eerst met die andere telefoon zou sturen… Ik heb het mijn vriendin wel meteen verteld, en die sprak hem op msn… Ze heeft er niks over gevraagd, omdat hij meteen weer tegen haar begon dat hij haar mist en van der houdt enzo… Naja we zien wel allemaal!!

@allemaal: Ben aangenomen voor mijn volgende stage :smiley: Ze zag het helemaal zitten, dus ik kan vanaf november weer aan de bak :slight_smile: Echt beter!!!

Morgen voor het eerst na mijn enkelbanden weer proberen te werken… Poeh zal wel een zwaar dagje worden! Het is nog zeker niet over, maar anders wordt ik helemaal gek thuis!!! Dus morgen vanaf 7.30 moet ik werken tot 17.00 waaaaah dat is wel lang!!!

Liefs

@ Roanne: welkom terug, fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt.
Nu op naar turkije :stuck_out_tongue:

@ Poellie: Veel plezier dit weekend

@ Sevgilim: mmm jammer maar volgende keer gaat het vast beter. Hier in NL is het ook erg irritant met het afrijden. Ik ben de 1e keer gezakt en ze konden toen geen goede reden geven. Maar vaak is het hier een pure geldkwestie. Ik had geen tussentijdse toets gehad en daardoor waren ze een hoop geld misgelopen. Dus moeten heel veel mensen nog een keer alleen omdat ze niet genoeg geld aan je verdient hebben.
Wat grappig eigenlijk die oefeningen met die paaltjes :stuck_out_tongue:
Bedenk me nu dat ik volgende week vrijdag een jaar mijn rijbewijs heb :smiley:

@ Maretje: Leuk he zo’n blunder, kon mij nu ook gebeuren zoiets.

@ Cynthia: Misschien was dat smsje wel bedoelt voor je vriendin in plaats van jou en heeft hij het per ongeluk verkeerd gestuurd.
Proficiat met je stageplek en veel succes morgen met werken.

@ Kelebek: Wat vervelend dat jullie elkaar steeds om wat voor reden dan ook niet kunnen zien. Hoop dat jullie snel samen kunnen zijn.

Nog 1 dagje werken en dan WEEKEND en voor de geluksvogels die nu al weekend hebben veel plezier en maak er wat van want dit weekend komt nooit meer terug! :lol:

groetjes Linda

@lindalight: Ja dat denk en hoop ik ook… Mijn vriendin zou er anders echt kapot van zijn!!! We zien het wel over 6.5 weken!!

Fijn weekend allemaal!

Ik wil naar de zon! Ben het Nederlandse weer zo verschrikkelijk zat! Zou toch zonde zijn als de zomer zo onopgemerkt voorbij gaat en we zo doorgaan naar de herfst :angry:
Moet nog 32 en 46 daagjes wachten, langzaam aan komt het dichterbij!!

Besmile: 13 Augustus…Side!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Jill: 23 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Besmile: een heel fijne vakantie in Side! Ging je niet naar het nieuwe Side Star Park, of haal ik je nu door de war met iemand anders? Anyway, geniet er lekker van!

@Annemiek: klinkt heerlijk, je dagje in het beautycenter. Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar lijkt me ook wel wat. Lekker helemaal niks en alleen maar genieten…Toch maar 's een keertje voor kijken.

@Anke: hihi, ik ken het. Als ik in de stress zit rook ik ook een stuk meer. En als ik in Turkije ben ook, ben dan net zo’n Turk :smiley: Wel frustrerend ja, dat je helemaal niks van 'm hoort. Ik had het een tijdje terug ook, maar dan met een gewone vriend. Zó irritant dat je dan gewoon helemaal niks van ze hoort terwijl je je telefoon wel 100x checkt op een dag of er al bericht terug is. Ik hoop dat 'ie je snel weer een leuk berichtje stuurt!

@Roanna: viel de busreis jullie zo tegen dit keer? Eerlijk gezegd moet ik er ook niet meer aan denken hoor, maar als het moest stapte ik zo in om naar Turkije te gaan :smiley: Fijn dat jullie verder wel een leuke vakantie hebben gehad! Je hebt tenminste het zonnetje gezien, ik zou niet meer weten hoe dat ding eruit ziet :blink:
En wat lekker dat jullie straks weer naar Turkije gaan! Zo kun je je bruine kleurtje tenminste bijhouden!

@Sevgilim: balen joh! Zul je zien dat dingen die normaal altijd goed gaan op zo’n moment dus echt niet lukken. Bij mij was het ook een ramp met het afrijden. Als ik het nu terug zou zijn zou ik me denk ik doodlachen, het leek echt nergens op. Heb gelukkig in de loop der jaren een stuk beter leren autorijden :smiley: Volgende keer gaat het vast goed joh!

@Maret: moest wel lachen om je blunder, zou ook zo echt iets voor mij wezen om te doen he…Gelukkig maar dat ze nog in de deur zaten maar je hebt die dag dus behoorlijk wat afgewandelt of niet?

@Kelebek: kan 'ie nou alweer niet komen! Vindt het echt zo sneu voor je! Elke keer verheug je je erop en steeds zegt hij weer af…Wanneer kom je nou eigenlijk weer naar Nederland dan? Ik hoop dat je hem voor die tijd nog wel kunt zien hoor, zit je allebei in Turkije en nog lukt het niet om elkaar te zien…Ik duim voor je!

@Cynthia: wat een vreemde situatie zeg met dat sms’je…Ben benieuwd of het gewoon per ongeluk was of dat je binnenkort nog weer iets krijgt…Gaaf dat je bent aangenomen voor je volgende stage! Wanneer ga je beginnen? En bij welke reisbureauketen is het?

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij, en anders reageer ik straks nog wel een keer…

Groetjes, Diamond

@Diamond: Helaas doe ik mijn rijexamen in een slechte periode. Iedere keer het examen juist wanneer ik terug kom van Turkije. Dit wil zeggen dat ik iedere keer meer dan een week niet heb kunnen oefenen en dan er direct moet aan beginnen… Maar we zien wel, eens goed mn best doen !

Ondertussen zie ik dat ik terug bovenaan het lijstje ben gekomen (Tweede plaats). Zie er al terug naar uit en zou graag nog eens in de kerst gaan naar Istanbul. Is een droom van me om Istanbul eens te zien in de winter. Ben er nog nooit geweest en zou zoooo graag de blauwe moskee zien !

diamond ik ga wel naar side star park. heb veel zin in de vakantie. en ga er zekers van genieten.

Fijne weekend iedereeen. en meiden die nog gaan op vakantie wil alvast een fijne vkantie toe wensen en geniet ervan.

groetjes besmile

@ diamond. Inderdaad viel die busreis tegen. Het was wel goed verzorgd hoor, maar ja, je weet op het laatst niet meer hoe je moet zitten/liggen. Hoewel wij al vaker met de bus waren geweest.

Misschien kwam het ook wel, omdat we de laatste 2 jaren 4 keer met het vliegtuig naar Spanje en Turkije waren geweest en we worden een dagje ouder :smiley: Nee, voorlopig voor mij geen lange busreis meer, waar ook naar toe.

Maargoed, we kijken alweer uit naar ons reisje naar Turkije in September. Ik ben zo benieuwd met wie we gaan vliegen en hoelaat enzo. We gaan met een Turkse charter is de bedoeling, maar welke maatschappij weet ik nog niet. Verrassing dus! Onur Air? :stuck_out_tongue: denk ik!

Mvg, Roanna

jeetje rýeneke…
wat erg voor je…!! hoop dat hýj alsnog komt…!!
vandaag weer een dagje vrýj…:Dgelukkýg
lekker uýtgeslapen…en num met n paar arkedaslar de stad ýn…echt super gezellýg
het ýs nog steeds super leuk en de týjd gaat zoooo snel over 2 weken ben ýk alweer gewoon thuýs…!! ýn het koude kýkker landje…!! het eerste wat ýk dan ga doen ýs slapen…ýk slaap hýer ma gewoon 7 uurtjes per nacht…! en ýn mn pauzes heb ýk vaak andere dýngen te doen, zodat van spalen ook nýe vel komt
het werk ýs echt super leuk…en je maakt ýedere dag wel wat mee… pff ýk heb syrax zooo veel te v3rtellen als k wat meer týjd heb…
meýden ýk mýs jullýe…ma over 2 weken doe ýk uýtegbreýd verslag…

dýkke kusz

fýlýz

@Sevgilim: de volgende keer gaat het vast goed joh! We zullen hier met z’n allen voor je duimen dan :smiley: Je gaat gewoon al bijna weer naar Turkije, lekker hoor! Waarschijnlijk ga ik Istanbul volgend jaar ook voor het eerst zien, het lijkt me ook zó gaaf!

@Besmile: ben je al 's eerder in Side geweest of wordt dit de eerste keer? Ik heb al een boel goede reacties over het hotel gehoord dus dat zit wel goed! Wij hebben er ook nog even over zitten twijfelen, maar wie weet een andere keer. Side lijkt me ook nog steeds wel erg leuk…Hebben jullie een beetje fatsoenlijke reistijden (bedenk me net dat jullie misschien al wel weg zijn nu. Nou ja dan lezen we het wel als je weer terug bent :smiley: )

@Roanna: zal inderdaad wel weer erg wennen zijn als je een paar jaar achter elkaar hebt gevlogen en dan weer opgevouwen in een bus moet zitten. Ik weet vaak tijdens een vlucht naar Turkije al niet meer hoe ik moet zitten laat staan tijdens zo’n lange busreis…Wij vliegen in september ook met Onur Air, ben benieuwd. Maak me er in ieder geval geen zorgen over, jij?

@Filiz: ben je over twee weken alweer terug? Wat gaat het allemaal supersnel! Geniet er nog maar even lekker van daar en ik kijk uit naar al je verhalen straks!

Vandaag een klein beetje zon! Wordt er meteen een stuk blijer van! Ze zeggen dat het deze week beter gaat worden, nou ik hoop het!

Groetjes, Diamond

ik ben bijna 5jaar geleden in Istanbul geweest in de winter. ik vond Istanbul niet zo geweldig, misschien komt het omdat ik toen nog maar 12 was.

over 6dagen ga ik naar Turkije-Kemer

Ik hoor wel eens vaker van mensen dat ze Istanbul een beetje vonden tegenvallen. Ik heb er best hoge verwachtingen van, ben dus erg benieuwd…Straks in december snel gidsen halen en kijken of de rondreis die we op het oog hebben nog in de gidsen staat.

Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?

Groetjes, Diamond

Heb vandaag es gekeken wat ik dit schooljaar kan gaan beginnen aangezien ik er niet door was. Ben nu sterk erover aan het nadenken om gewoon enkele talen te volgen in een soort avondonderwijs, waaronder Turks er zeker en vast zal inzitten ! En dan een job in turkije of zo te gaan zoeken voor een paar maanden of zo… Heb echt geen zin om dit jaar school te volgen…

@Meiden: Wat een weekend!! We zijn aan het verbouwen, na 10 jaar komt eindelijk de zolder aan kant!!! De ene kant word een ruimte voor het wassen, de machines staan al jaren daar, en nu word de ruimte afgesloten en is het echt de ‘natte’ ruimte!
Aan de andere kant is mijn hubbie een logeerkamer aan het maken, niet mega groot maar wel lekker ruim. Kan de puber ook een eigen kamer krijgen zolang hij hier is, en heeft dan eindelijk(na bijna 2 maanden) een plek waar hij zich kan terug trekken!
Maar de troep :blink: !!! Het hele huis ligt onder het zaagsel, gips en andere S…! Ik word er een beetje simpel van. Opruimen heeft geen zin, morgen ligt het er precies zo weer! Hoop toch wel dat we er morgenavond een beetje door zijn.
Alle wanden staan, en hubbie is aan het afsmeren, zodat ik straks de platen kan voorstrijken, en hij morgen alles met structuur kan gaan bewerken. Dan begint het er allemaal een beetje als een kamer uit te zien

Houd jullie wel op de hoogte als het klaar is

Verder is het stil in huis, nu de puber een weekje op vakantie in eigen land is, kamperen! Ik wil de was niet zien die hij meeneemt, met al die regen deze week!!!

Nou iedereen een fijne zondag, zal er door de werkzaamheden niet toe komen jullie te schrijven
Groetjes
Annemiek

@Annemiek: sterkte met de verbouwing. En ach, het moet toch eerst slechter worden wil het beter worden :smiley:
Klusze!

Vanavond lekker niks doen, ff kijken of er nog een leuke film komt. Morgenvroeg uitslapen en 's avonds bij vrienden gourmetten. Heerlijk zo’n lekker relaxed weekend. Volgende week 25 uur werken dus da’s ook wel fijn :smiley:

Groetjes, Diamond

Had ik al gezegd dat ik mýsschýen toch volgende week naar Istanbul ga?
Een vrýend van me nodýgt me al de hele týjd uýt om langs te komen en aangezýen ýk mn terug vlucht nou nog steeds moet omboeken dacht ýk: heey mýsschýen kan ýk wel vanaf Istanbul terug vlýegen…
Zou wel leuk zýjn nog even een paar daagjes Istanbul zýen :smiley:
Maar alles moet nog geregeld worden en ýk moet even kýjken, maar lýjkt me wel erg leuk! Dus ga mn best doen!
Ik hou jullýe op de hoogte!

Dýkke kus Rieneke

@Rieneke: zou wel erg gaaf zijn als je een paar daagjes Istanbul kunt doen en van daaruit kunt terugvliegen! Ik hoop voor je dat het gaat lukken!

Ik verveel me, er is echt he-le-maal niks leuks op tv :angry:

Groetjes, Diamond

What women want was net op net 5… Maarja dat is

1. al afgelopen
  2. heb ik die film al 7x gezien ofzo…

@ Filiz: leuk dat je wat van je laat horen!! Ben benieuwd naar alle verhalen en ben blij dat je het zo naar je zin hebt

@ Rieneke: zwaar balen zeg… Zie je hem nu uiteindelijk nog?

@ Diamond: Poef jij doet dus hetzelfde als ik… Morgen heb ik een lui dagje met mn boy… Misschien dat we bij zn moeder langsgaan maar ik denk dat hij eerst tot 16u slaapt ofzo (hij komt dan ook pas om 6u thuis van werk)… Beetje saai :wink:

Naja that’s all for now!

Liefs, Maretje.

Wie weet kom ik je nog wel ergens tegen in MARMARIS,Sevgilim,wij hebben de tickets al binnen.
Weet iemand van jullie toevallig of je in Marmaris ook een jeep kan huren en zo ja eventueel de naam van de firma.
Ik heb op internet al gezocht bij verschillende maatschappijen maar helaas geen jeep.

Groetjes,Jill

@Jill: hehe, ja wie weet zien we elkaar daar ! In welk hotel blijf je en wanneer ben je daar ?