Veel Plezier-welkom Thuis 1

Goeiemorgen allemaal :smiley:

Hoorde ik het goed dat het vanaf maandag weer een beetje zomers word? Zou inmiddels ook echt tijd worden lijkt me zo…

Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Jill: 23 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…IƧmeler!

@Sevgilim: je staat alweer bovenaan, doe je goed :smiley:

Nog 30 en 44 dagen!

Groetjes, Diamond

Wij vertrekken 23 augustus voor 1 week naar Appartementen Cosmopolitan.
Dit ligt niet onmiddelijk in het centrum vandaar dus dat wij een auto willen huren,ook omdat het denk ik niet zo gemakkelijk zal zijn om met de rolstoel op de dolmus te stappen.
Alleen is de vertrektijd bij de dag van terugreis niet zo gunstig,we vliegen dan al om 5 uur smorgens.
Maar we kijken er echt naar uit!

Groetjes,JILL

Goedemorgen allemaal!! Hoop inderdaad dat het weer een beetje beter wordt want hier wordt ik echt zo sachi van! Denk er zelfs over om te emigreren HAHA :stuck_out_tongue: En tot overmaat van ramp zijn mn armen een landkaart…het beeeeetje bruin wat ik had gescoord in die paar dagen komt er nu allemaal afzetten :blink:
Heb gister avond marco borsato en vrienden zitten kijken op talpa…voor de rest denk ik niet dat die zender me gaat boeien…maar meebleren met oer nederlandse marco liedjes was wel ff leuk.
Trouwens kom binnenkort ook weer ergens midden in de lijst te staan, maar heb nog geen idee van datum precies, eerst moet mn vriend terugkomen van werk opdracht, heb m nu al een week niet gezien (op cam) damn dat is echt naadje…maar ja even volhouden nog. Wens jullie allemaal nog een fijne vrije?? zondag toe…
liefss Canis

@Diamond: Ik ga in November weer beginnen bij Startravel… Heb er nu alweer zin in! Over dat smsje… Ik denk persoonlijk dat het een foutje was omdat hij op msn elke keer weer tegen haar begint dat hij van haar houdt enzo!!!

Gister een vreselijk zware dag gehad op mijn werk… Totaal niet druk maar echt enorme pijn in mijn voet!! Vanaf 14.00 uur kon ik er echt niet normaal meer op staan! Morgen ook weer werken dus pijnstillers mee, en dan overleef ik het wel!

Liefs Cyn

Hýer ýs wel veel op de tv!! Elke keer als ýk de tv aanzet ýs er wel ýets op, zo’n beetje!
En vaak ook nog gewoon ýn het engels met turkse ondertýtelýng (leer je veel van!), maar soms ook wel gewoon turks nagesynchronýseerd…ýets lastýger :stuck_out_tongue:
Ik heb gýster Spýderman 2 gezýen :stuck_out_tongue: en laatst was the Rýng ook op tv. Maar verder kýjk ýk nýet zo heel erg veel tv hýer.

Ik weet trouwens nýet zeker of Istanbul nog wel door kan gaan :frowning: Volgens Corendon waren alle vluchten vanaf Istanbul naar NL volgeboekt tot 2 september (ýk moet 27 augustus weer terug zýjn…)
Maar nou zag ýk zelf nog een vlucht beschýkbaar naar Brussel…mýsschýen kan ýk dýe dan wel nemen :smiley: Mn OV ýs dan toch al weer geldýg, alleen het kleýen stukje naar NL moet ýk treýnkaartje kopen…
Ik hou jullýe op de hoogte!

Zo daar ben ik weer, heb einedelijk tijd gehad om alles 20 pagina’s te lezen.
Maar Diamond, ik ben zo jaloers op jouw. IK HEB NOG STEEDS HEIMWEE van AEGEAN DREAM RESORT.
Ik kan telkens wel janken, ben aan proberen om in oktober weer te gaan. Sta op de reserve lijst.
Ja gaat een hele leuke vakantie toegemoet.
De starlight bar super gezellig en lekkere cocktails.
Het plaatsje zelf super gezellig.
Het is allemaal een grote familie geworden van mij.

groetjes jac

Moet ff m’n hart luchten hoor, voel me zo k*t!

Het gaat erg slecht met onze hond. Ze is al oud en had de laatste tijd veel moeite met lopen maar de laatste dagen gaat het slecht met haar. Ben vandaag natuurlijk meteen naar m’n ouders gegaan en ze zag er zo zielig uit…
Morgen komt de dierenarts om te kijken maar we zijn bang voor een slecht bericht. Zie er zo tegenop, ze is zolang bij ons geweest en je gaat je zo aan zo’n beest hechten. Ga morgenvroeg meteen weer naar m’n ouders want ben toch de hele dag vrij…

Groetjes, Diamond

@Diamond: wat jammer voor je hond! Hopelijk zla er toch nog goed nieuws komen! Ik duim voor je meid ! En zeggen dat ik het al moeilijk had dat ik de mijne 2 weken naar een dierenpension moest doen! Echt zo spijtig voor jou! Ze zijn gewoon een deel an je leven geworden .
Sterkte !

xxx

@ Diamond: Nee, ik maak me echt geen zorgen over met wie we gaan vliegen. Al is het dan Onur Air. We zien het wel!

Ook wil ik jou sterkte wensen met jullie hond. Zelf hebben wij geen huisdieren op een paar vogeltjes na, maar mijn dochter heeft een maand of wat geleden ook het hondje moeten laten inslapen vanwege een ernstige ziekte. Zij was er ook echt een paar dagen kapot van. Maar soms kan het niet anders.

Mvg. Roanna

@Diamond: Veel sterkte met dit alles! Ik begrijp je heel goed, ik heb verleden jaar afscheid moeten nemen van mijn laaste hond. Zij was oud, qua leeftijd, maar nog heel jong en speels. Niemand die haar bijna 13 gaf, tot haar 11de heeft ze behendigheid gedaan, en werd elk jaar clubkampioen van de gewone honden, niet de bejaarden. In de winter is zij toen uitgegleden en had een acute hernia, wat slecht te opereren was, zeker bij een oudere hond. Dan blijft je maar 1 keuze, en die was niet echt makkelijk!
Heel veel sterkte morgen, wat de uitkomst ook mag zijn
Heel dikke kus en knuf
Annemiek

Heel veel sterkte Diamond,ik hoop echt dat alles goed komt met je hond.

Groetjes,Jill

@ Diamond: sterkte meis! Hoop dat het meevalt of in iedergeval dat er wat aan gedaan kan worden… Onze hond moest verleden jaar ook inslapen…en ze was nog maar 4 :angry: Ze was te agressief maar ja voor ons was ze lief…
Hoe dan ook sterkte Diamond!! Jong of oud het blijft sjit!

Canis

Hallo allemaal!!

Ben net 6 uur terug op nederlandse bodem maar wil echt wel weer terug nu…!!! Heb op een paar probleempjes na echt een geweldige tijd gehad, en natuurlijk heerlijk weer!!

Heb eindelijk mustafa( mijn chatvriendje) ontmoet en dat was echt super leuk! de eerste dag was ik ziek maarjah sĆ”vonds toch maar even naar hem toe om hem te zien en het klikte meteen heel goed. Volgende dag weer ziek, s avonds toch weer weg maar halverwege de avond kon ik bijna niks meer dus heeftie me de hele nacht op zn kamer verzorgt met vers fruit, natte koude doeken en ga zo maar door…echt heel lief! ( tis namelijk nie echt charmant, ik boven een wc pot :huh: ) Nog 2 dagen ziek geweest en hierna ging alles goed, heb anderhalfe week bij hem in het hotel geslapen ( beetjuh jammer voor mn ouders hun centjes…) Hebben alleen maar leuke dingen gedaan en het was echt helemaal geweldig…vorige week zondag zou hij terug naar huis, had al een ticket voor de bus e.d wordt ik sochtends wakker en hij leek heel ver weg met zn gedachten, dus ik vragen wat er is paktie zn telefoon en beld de busmaatschappij dattie zn ticket ook kan verschuiven…hiervoor moestie naar de garage in de stad en met veel moeite heeftie het voor elkaar gekregen dat hij 3 dagen later weg kon dus ik was helemaal blij!! :smiley: Maarjah 3 dagen later alsnog afscheid nemen en dat was best zwaar…Traaaaaaanen…Maar 2 uur nadat hij was vertrokken hattie alweer 5 keer gebeld om mn stem te horen… :slight_smile:

zooo dit was het even voor nu, moest dit even kwijt duik nu mn bedjuh nog ff weer in…kon nu even snel omdat mn broertje nog slaapt :smiley:

Kus ezzz

Diamond, ik ben benieuwd hoe het met je hond is. Sterkte hoor.
Ik herken de situatie waar je in zit.
Heb het een poosje terug ook meegemaakt.

Heel veel sterkte.

groetjes van jac

Hallo meiden, allemaal een leuk weekend gehad?

@ Diamond, wat vreselijk al moet je afscheid nemen van je hond…ik heb wel geen hond maar ik kan me voorstellen dat zo’n diertje helemaal bij de familie hoort! Heel veel sterkte en ik hoop dat het evt meevalt.

@ Cynthia, gefeliciteerd met je stageplek bij Startravel…leuk!

@ Ezzzzzz, waarschijnlijk zweef je nu nog tussen Turkije en Nld maar welcome back…

Ik ga weer aan het werk, heb niet zoveel tijd om alles terug te lezen…toedels!

@ Ezzz: WELCOME HOME! Maar ik denk zo dat je dat liever nog even niet hoort. Echt helemaal leuk dat je het zo leuk hebt gehad en dat ie dus zeer zeker niet tegen is gevallen! Hmm hoor graag meer happy storys! :lol: Slaap ze voor nu.

@ Diamond: Weet je al meer?

Verveel me nog steeds gek hier, denk dat ik maar een paar uurtjes eerder naar huis ga, dit is ook niks. Voel me trouwens ook gewoon zwaar naadje. Heb net stiekum op de wc een potje zitten janken. dat heb ik nog nooit gedaan kan het normaal altijd allemaal goed scheiden…zullen wel hormonen zijn ofzow? Shit wat een rot dag…wens jullie een heeele fijne dag…

liefs Canis

@ Diamond: veel sterkte met jullie hond, ik hoop dat de hond eraan geholpen kan worden.

Wij hebben ook een hond gehad en een week voordat zij 16 werd (zij was al echt oud) moesten we haar in laten slapen omdat ze 2 hersenbloedingen had gehad, was echt zielig. Het enigste waar ik toen troost uit kon halen was het feit dat het voor haar beter was. Het is niets om je hondje te moeten zien leiden.

Heel veel sterkte ook voor je ouders.

@ Ezzz welkom terug. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad en dat het zo klikte tussen jou en je chatvriend.

groetjes Linda

@ Ezzzz: helemaal gelukkig dus? Even voor de duidelijkheid: jullie waren vrienden of meer? Slaap je nu lekker aan het dromen over Turkije?

@ Diamond: Ik hoop dat het goed nieuws was… We hebben iets dergelijks ook meegemaakt maar daar zal ik je niet mee vervelen en ik wens je vooral heel veel sterkte want zoiets is gewoon zwaar balen meid!!

@ Canis: Alles weer oke? Hoe kwam het dat je zo’n baal-dag had?

@ Jac: Verhalen? verhalen verhalen verhalen!!!

Liefs, Maretje.

Wat een klotedag vandaag!

M’n moeder belde vanochtend om half tien om te vertellen dat de dierenarts er om tien uur zou zijn. Ze zei dat ik zelf moest kijken of ik erbij wilde zijn als ze eventueel een spuitje zou krijgen. Heb het al een aantal keren meegemaakt en wat een vreselijke momenten zijn dat. Maar ik ben meteen in m’n auto gesprongen, ze is per slot van rekening twaalf jaar bij ons geweest en dan verdient ze het wel om op zo’n moeilijk bij degenen te zijn waar ze haar hele leventje bij is geweest. Ik heb gescheurd, bang dat de dierenarts er eerder zou zijn dan ik en ik te laat zou zijn. Als ze vandaag hier in de buurt zouden hebben geflitst dan zou ik behoorlijk wat boetes hebben gekregen. Toen ik de hoek om kwam zag ik gelukkig geen auto staan…Maar m’n vader kwam meteen naar buiten gerend, de dierenarts zou niet meer komen, ze was uit zichzelf overleden…Knal! Janken! Wat een naar gezicht om haar zo te zien liggen, alsof ze elk moment weer wakker zou kunnen worden. Ze heeft nog een tijdje bij ons gelegen, toen heeft m’n vader haar begraven bij ons in de tuin, wat een klotemoment was dat. Op het moment voelt het nog heel onwerkelijk, alsof ze me zo weer komt begroeten als ik binnen kom lopen. Alsof ze me gewoon beschermt als iemand iets doet wat haar niet aan staat…Maar helaas, ze is er niet meer…

Groetjes, Diamond

@ diamond: meid veel sterkte…