Oh Diamond. Wat erg dan voor jou en je familie. Ik wens jullie allen heel veel strekte toe en doe maar even kalm aan hoor! Als het beestje erg ziek was, is het toch beter zo, hoe erg ook voor jullie.
Sterkte hoor! Mvg, Roanna
Oh Diamond. Wat erg dan voor jou en je familie. Ik wens jullie allen heel veel strekte toe en doe maar even kalm aan hoor! Als het beestje erg ziek was, is het toch beter zo, hoe erg ook voor jullie.
Sterkte hoor! Mvg, Roanna
@Diamond: Wat jammer! Echt ik meen het, moet echt raar voelen om afscheid te nemen van zo een trouwe vriend… Zelf weet ik niet heel goed hoe ik zelf zou reageren! Mss is het wel beter als ze pijn had dat het zo moest zijn maar toch is het nooit leuk om je hondje zomaar op te geven! Héél véél sterkte meid. We zijn er voor je ! Dikke knuffel xxx
Diamond, ik vind het erg naar voor je.
Veel sterkte!
liefs van jac
Meiden, allemaal héél erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Echt fijn om hier zoveel steun te vinden, ben echt blij dat ik jullie heb leren kennen!
Kreeg zonet dit berichtje en vond 'm zó mooi:
May I go now?
Do you think the time is right?
May I say goodbye to pain filled days and endless lonely nights?
I’ve lived my life and done my best an example tried to be.
So can I take that step beyond and set my spirit free?
I didn’t want to go at first, I fought with all my might.
But something seems to draw me now to a warm and living light.
I want to go, I really do.
It’s difficult to stay.
But I will try as best I can to live just one more day.
To give you time to care for me and share your love and fears.
I know you’re sad and affraid, because I see your tears.
I’ll not be far, I promise that, and hope you’ll always know…
That my spirit will be close to you where ever you may go.
Thank you so for loving me
You know I love you too.
That’s why it’s so hard to say goodbye and end this life with you.
So hold me now just one more time and let me hear you say…
Because you care so much for me,
You’ll let me go today
Groetjes, Diamond
@ Diamond: gecondoleerd…weet niet of je dat zegt in dit geval maar vind het toch op zn plaats… sterkte ermee! en natuurlijk zijn we hier meer dan gewoon een forum voor elkaar…
Tranen stromen overigens over mn wang van het mooie stukje…
Canis
Diamond, meisje Sterkte!!!
Verder niet zoveel nieuws!
Liefs Cynthia
Ohw Dýamond! Ik heb je verhaal over je hond gelezen en ýk wýl je heel erg veel sterkte toewensen! Ik heb nog nooýt een huýsdýer verloren maar we hebben nu wel thuýs een kat en als dýe zou overlýjden…Ohw kan er nýet aan denken!! Verschrýkkelýjk, je kan je ontzettend gaan hechten!
Ik heb je gedýchtje ook gelezen, super mooý!! Wow! Krýjg er kýppevel van!
Dýkke knuffel van mýj voor jou!!!
Ik ga waarschýjnlýjk toch naar Istanbul! Maar dan voor een paar daagjes! en dan weer terug naar Alanya. Vlýeg terug vanaf Antalya want er was geen vlucht meer vanaf Istanbul
Maar nu dus een paar daagjes Istanbul
Heb er zýn ýn. Als het goed ýs vertrek ýk al over een paar daagjes (18-22st augustus)
Lýefs
@Diamond: Mooi gedichtje! Hoe gaat het ondertussen een beetje met jou?
@Kelebek: Doe ze de groeten in Istanbul! Ben echt jaloers! Véél succes daar en geniet er maar van !
groetjes xxx
@ Diamond: oww bah wat vreselijk van je hond! ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt maar oww bah wat zou ik het erg vinden als mijn katje zoites zou overkomen!! echt verschrikkelijk! heel veel sterkte meid!!
@ Rieneke: wil je nou echt iedereen hier jaloers maken dat je zo lang in turkije zit
ik mis het daar zooo erg!!
ik heb smsje van “me turkse vriend” (bayram) gekregen ![]()
ik helemaal blij natuurlijk!!
maar oww wat is het moeilijk om verliefd te zijn op iemand die zoooo ver weg woont… echt verschrikkelijk! en het geld om daar elke keer heen te gaan heb ik niet… snif snik snotter snif snik !!!
en bang dat hij je vergeet en… AAARRRGGGG ik word echt helemaal gek… wat moet je hier nou mee… ik wil hem zoo graag weer zien!!!
hoe doet de rest dit
haha oww bahh!! ik wil echt uit de schulden zijn nu en teruggaan naar bayram!!!
maar 1 pluspuntje me lieve lieve zussie komt volgende week weer naar nederland!!! JEEEEEJJ!!!
maar dan hoor ik dus nog minder van bayram… maarjah…
echt ben zooo blij dat zij weer snel terugkomt!!
ik hoop dat ik haar dan niet doodknuffel ![]()
kunnen we lekker over salih en bayram praten en janken en pfff… vervelend hoor zo’n vriend zo ver weg
maar goed…
Liefs Anke
@Diamond heel veel sterkte meid!!
@ Maretje, ik heb hem via de chat ontmoet en toen vonden we elkaar al heel erg leuk… Maar nu is het echt mijn vriendjuh
Ben zo blij, en verdrietig tegelijk omdat hij zover weg woont…
Kus es
Hoi meiden, nogmaals heel erg bedankt voor al jullie superlieve berichtjes! Ben vandaag druk aan het werk dus heb gelukkig niet al teveel tijd om na te denken en te piekeren. Vannacht wel slecht geslapen, alles bleef de hele tijd maar door m’ n hoofd heen malen…
Gelukkig komt de vakantie steeds iets dichterbij, heb er zoveel zin in! Nog 28 en 42 dagen!
Groetjes, Diamond
@ diamond: Wat een super mooi gedichtje… Veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je de mooie jaren met je hond een mooi plaatsje in je herinneringen kunt geven.
groetjes Linda
@llemaal: Mooi weer en erg rustig op het forum/deze topic!!
Heerlijk he, die zon. Gister en vandaag een lekkere vrije dag, dus echt lekker genieten
Eigenlijk niets bijzonders te melden, maar wel dsruk aan het aftellen!!
Nog 19 dagen, maar nog beter: nog 5 werkdagen en dan VAKANTIE!!!
Groetjes
Annemiek
Vanmorgen lekker vrij dus hopen dat ik straks nog even in het zonnetje kan zitten…Morgen ben ik ook vrij en dan zou het geloof ik ook erg mooi weer worden, komt dat even goed uit ![]()
Nog 27 en 41 dagen!
Eerst vond ik dat we wel erg laat gingen (we hadden ook eerder gewild maar dat kon niet ivm het werk van m’n vriend) maar nu iedereen zo langzaam aan terug komt van vakantie hebben we het nog lekker tegoed. Ook wel erg fijn…
Iedereen een fijne dag!
Groetjes, Diamond
Goedemorgen allemaal…
Wat is het nog steeds een suffe bende op het werk, dacht dat het deze week wel weer aan zou trekken maar helaas… Idd…morgen wordt het heel lekker weer en lig ik lekker met de bikini in de tuin…ben ook vrij joepiejj ![]()
Ik wil zooo graag een ticket boeken nu, maar ik moet wachten op vriend…damn straks moet het allemaal weer op het laatste moment. Heb besloten toch maar 3 weken te gaan, want misschien kan mn vriend geen uitstel meer voor het leger krijgen en dat betekend februari…baai baai zwaai zwaai
Maar ik wil er nog niet aan denken…misschien kan ik beter een maand gaan…of gewoon helemaal niet meer terug komen…zucht als dat makkelijk was geweest had ik het miss al wel gedaan…
NOu jaa…heb jullie wel weer genoeg verveeld met ludevedu…ga weer wat doen hier…geniet van het mooie weer…
Liefss Canis
Wat is het hier rustig!! Vanmiddag druk geweest en geen tijd gehad om hier te lezen, maar het bijlezen viel erg mee dit keer haha.
Morgen lekker vrij, dus ga heerlijk van het zonnetje genieten! Voorbruinen voor straks want het kleurtje van afgelopen vakantie is alweer helemaal verdwenen ![]()
Groetjes, Diamond
@ Diamond: Ik hoop dat je een rustige dag hebt gehad. Ik had nog niet gereageerd, maar gecondoleerd. Het is verschrikkelijk om zo’n trouwe vriend kwijt te raken, want ook al is het geen mens, dit zijn juist de vrienden die voor je door het vuur gaan.
Liefs, Maretje.
@Maret: thanx meid. Het is wel leeg zo zonder m’n vriendinnetje…
Hoe gaat het verder met jou? Het opppassen in het huis en je vriend?
Vandaag vrij! En reken maar dat ik lekker ga genieten van het zonnetje! De vakantie komt ook lekker dichtbij, nog 26 en 40 dagen wachten…
Allemaal een fijne dag!
Groetjes, Diamond
Eindelijk daar is ie dan de zomer!!!
Iedereen die ervan kan genieten ga lekker erin zitten. Gisteren was trouwens de eerste dag, sinds dat ik terug kom van alanya, dat ik in mijn rokje van de zon kon genieten. Hahaha nu valt iedereen pas op dat ik bruin ben :blink:
Maar ik moet ook snel de zon in want het kleurtje is al aan het vervagen. ![]()
Nou iedereen een hele fijne dag en ik hoop dat het hier wat drukker wordt.
groetjes Linda :rolleyes:
Jaaah zomer…heerlijk…ben ook al 4 dagen terug… ![]()
Gister niet zo leuk nieuws gehad…mustafa vertelde me dattie tegen me gelogen had…en nu blijkt dat hij 5 jaar ouder is dan hij zei dattie was. ( 30 ipv 25) hij had dat in het begin gezegt omdat hij dacht dat ik anders niet met hem wou praten, maar toen is er tussen ons toch iets meer gebeurd dan alleen praten maar toen durfde hij het niet meer te vertellen :blink:
Noujah ga ff douchen en dan naar de tandarts :huh: Bah…!!
Fijne dag allemaal!
Kus es