@Ezzz: nou wat jammer voor je! Is niet zo leuk als ze om hun leeftijd liegen. Wat ga je nou doen?
@ezzzz: balen voor je. Ik ben benieuwd wat je gaat doen.
Ik weet effen iet meer hoe oud je ben.
succes met alles.
He heerlijk weer, dat wordt vandaag weer effe genieten.
effe bijkleuren want dat kleurtje is er aardig af.
groetjes van jac
Heey Meiden!!
Alles lekker met iedereen?? Allemaal lekker van het weer aan het genieten??
Ik zit een beetje in een klote situatie! Ik werk al 3.5 jaar bij dezelfde winkel, en heb ook behoorlijk hechte banden met het personeel… Ik was net op de zaak… En het gaat echt heel slecht met het zoontje van mijn collega… Hij heeft voor de 2e keer leukemie gekregen, en daarover nu ook nog een ziekenhuisbacterie… Het zou zo maar kunnen dat hij het niet overleefd!! Hij ligt nu op de Intensive Care, en het gaat echt niet goed!! Vind het zo moeilijk allemaal… Weet niet echt wat ik er mee aanmoet!
Sorry maar ik moest het ff aan iemand kwijt… En ben alleen thuis dus gaan dan alleen maar zitten piekeren!!
Moet zo ook naar het ziekenhuis voor mijn enkel(dat gaat wel een stuk beter) dus heb wel weer even wat afleiding!!
Liefs Cynthia
hey!
Ik vind het best wel een moeilijke situatie…ik had al mn vermoedens dat hij ouder was…hij leek wel ouder, word al grijs, en hij weet heel veel van politiek, wereld problemen en weet ook heel goed wat hij wil…Hij is met die dingen bezig waar een 25 jarige nog niet zo snel aan denkt. Maarjah je vraagt het ook niet zomaar omdat je hem toch vertrouwd…
Ik zou voor een jaar naar spanje, maar ik wou nu graag voor een paar maand naar turkije om hem beter te leren kennen…en hij reageerde al wat raar op mijn vraag ( na aanleiding van zn smsjes d8 ik dat hij het wel leuk zou vinden) maar dat kwam dus hierdoor…Ik wil nog steeds heel graag naar hem toe al vind ik het een K** streek die hij geleverd heeft…Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je het na een tijdje nie meer durft te vertellen en ik kon aan hem ook wel zien dat hij er heel veel spijt van had…Ik heb hem een keer bedrogen dus ik vind dat ik hem zo wie zo nog een kans moet geven en ik kan hem wel vergeven maar vergeten…ik denk dat je het altijd in je achterhoofd houd…
Een logisch gevolg op de leeftijd is dus ook dat hij nie net klaar is met zn lerarenopleiding maar dat hij al 6 jaar lesgeeft… :blink:
Noujah hijs nou voor 10 dagen aan het lesgeven op een talenkamp en we hebben besloten dat we in deze tijd gaan nadenken over wat we nou precies willen…
Sorry voor het lange verhaal…
Kus es
@ jac, ik ben zelf 20…
JOEPPIE!!! Weer een werkdag minder!!!
Het is duidelijk nog steeds vakantie, en dan duurt de dag lang, maar ik ben er weer 1tje door gekomen!!
@Cynthia: Wat vreselijk!!! Je kunt er niets aan doen!! Afgelopen februari kwam mijn collegaatje terug van wintersport met het bericht dat daar haar nichtje van 7 was overleden
! Niets kan je voor ze doen, alleen er zijn en luisteren. En blijf luisteren, en houd het bespreekbaar, ook over een half jaar of later. Het is verschrikkelijk maar uiteindelijk willen anderen er niet meer over praten, en dan valen ze in een gat.
Iedereen tot morgen
Annemiek
MORGEN NAAR TURKIJE EN OVERMORGEN ZIE IK MN VRIEND ![]()
@ Cynthia…Vreselijk zeg!! Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt dus ik zou niet weten wat je moet doen…maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen!
Kus es
Jeetje… Iedereen heeft hier wel erge verhalen en ik wilde de mijne eigenlijk ook even kwijt… Maar die van mij is lang niet zo “erg”…
@ Cynthia: Dat is flink balen meid… Weet je zeker dat er nu geen leugens meer zijn en dat je wel echt die kant op wilt?
@ Ezzz: WOW… Als het om kinderen gaat, lijkt het altijd erger. Het is serieus een van de ergste dingen die ik me voor kan stellen, dat je, als je ouder bent, je kind kwijt raakt. Zo hoort het niet, en het moet ontzettend moeilijk zijn, denk ik… Heel veel sterkte aan jou en ook aan je collega…
Ik ga weer verder met opruimen… Vandaag is laatste dag in het huis en vanavond komt mijn moeder controleren. Ze vertrouwt me niet… (Part of wat ik kwijt wilde, maar dat komt nog wel)
Wens me succes, heb de benedenverdieping al stofgezogen en ben bezig met dweilen. Moet de keuken nog opruimen en de post sorteren. Dan ben ik beneden klaar en dan op naar boven: bad- en bedkamer!!!
Liefs, Maretje.
@ Cynthia: iemand verliezen is het ergste wat er bestaat en zeker als het veel te vroeg is, wens jou en je collega heel veel sterkte en kracht toe om vol te houden in deze moeilijke tijden…
@Ess: spreek je zo wel ff… ![]()
@Maretje: het is heel naar als je familie je niet vertrouwd of als je nooit aan hun verwachtingen kan voldoen…ken het wel een beetje, maar op een gegeven moment moet je lekker voor jezelf kiezen. Het is jou leven… Ken het hele verhaal niet hoor! maar hoop dat het allemaal weer ok wordt.
@ Iedereen: heb vandaag lekker heeeelemaal niks gedaan, was vrij en heb heel lui de hele dag in de zon gelegen…bij mn ouders gegeten dus hoefe lekker ook niet te koken. Morgen nog een dagje werken…voor zover er wat te doen is daar. En dan lekker weekend, heb alleen nog geen plannen… :unsure:
Liefs Canis
@allemaal: Thanks… De doktoren hebben de hoop al opgegeven… Hij is pas 5… En 3 jaar terug is er bij hem leukemie gevonden, hij was destijds genezen(Zeiden ze) Nu blijkt dus dat hij nooit kanker-vrij is geweest… Misschien is het voor die kleine beter om niet meer te leven… Maar wij hebben het er allemaal zo moeilijk mee!!!
Liefs
Marretje je hebt de namen omgedraait ![]()
ezzzz toen ik mn 1e turkse vriend leerde kennen zei hij dat hij 19 was, ik was toen 12. later vertelde hij aan mn moeder dat hij eigenlijk 1jaar ouder was.
hij is nu met een nederlandse vrouw getrouwd en blijkt dat hij nu eigenlijk 29 is. sommige turken weten dus niet hoe oud ze in werkelijkheid zijn, maar die vriend van jou wist wel dat hij 30 was begrijp ik uit je verhaal.
@ Turkije-fan…Jah hij weet wel dattie 30 is…hattie mij alleen wel wat eerder mogen vertellen ![]()
Volgens mij doet leeftijd er niet echt toe als je elkaar graag ziet…
Nog maar weer eens ff het lijstje
@Turkije-fan, je stond er niet bij, maar heel veel plezier daar, en neem de zon mee terug!!!
@Sevgilim/Jill: zijn de koffers al klaar??? Lekker hoor, al ga ik snel ik ben toch jaloers ![]()
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Jill: 23 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
Vanaf woensdag al lekker vakantie, en dan sta ik dus ook op de eerste vertrekplaats!! JOEPPIE!!!
@llen die nog moeten werken vandaag: Veel sterkte, want ik hoor overal dat het heel rustig is, en de dagen zolang duren
@lle anderen: HET WEEKEND IS BEGONNEN!!!
Ik moet dus vandaag nog ![]()
Groetjes
Annemiek
@ Annemiek: Ja, ja, …en na jou, kom IK ![]()
Moet vandaag ook nog een paar uurtjes werken, maar da’s niet erg.
Prettig weekend voor iedereen.
Ps, vanavond eerst nog naar Tempo Doeloe in de stad. Allemaal Indo rockbandjes, dus dat wordt weer swinge!!! :lol:
Mvg, Roanna
Goeiemorgen meiden!
@Cynthia: ik kon zonet pas weer bijlezen dus vandaar dat ik nog niet had gereageerd. Wat een vreselijk nieuws meid…Jeetje krijg er kippenvel van. Zo jong nog en dan al zo vreselijk ziek, ik kan me voorstellen dat je je rot voelt en er steeds over loopt te piekeren. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
@Ezzzz: kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je vriend over z’ n leeftijd heeft gelogen. Ik hoop dat jullie er binnenkort een keer goed over kunnen praten samen.
@Turkije-fan: ik weet niet of je inmiddels al bent vertrokken maar een heel fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!
@Maret: hmmm dat klinkt niet echt leuk. Ik hoop dat je eruit komt met je moeder. Veel succes!
@Annemiek: ik moet vandaag ook nog werken maar er is hier aardig wat te doen moet ik zeggen. Ben ondertussen natuurlijk hard aan het aftellen, heb zo’ n zin in het Turkse zonnetje ![]()
Nog 25 en 39 dagen wachten…
Groetjes, Diamond
wat hebben die turkse mannen toch met leeftijden?
Dat is eigenlijk wat ik me nu afvraag.
Mijn oom blijft maar vol houden dat hij 50 is.
Elk jaar zegt hij dat, maar een poos terug zag ik een paspoort en ik ben gaan rekenen en hij is al 68 jaar.
en dat kan wel kloppen want hij scheelt ongeveer 15 jaar met mijn tante.
Voortaan moet ik maar eerst vragen naar een id kaart of rijbewijs, dan weet je gelijk of ze de waarheid spreken of niet.
Misschien zijn turkse mannen toch een beetje ijdel. HaHaHa.
iedereen een fijne dag en een heerlijk weekend.
Ik heb zaterdag een vrijgezellenfeest van een vriendin van mij.
En maandag ben ik jarig dus ik moet gaan inkopen.
En sevgilim een hele fijne vakantie!!!
groetjes van jac
@Roanna: Voor jou duurt het nog heeeel lang hoor :lol: (geintje, maar als jij gaat ga ik 2 dagen later naar huis, en daar wil ik nog niet aan denken!!)
@Diamond: Hier is het nog steeds heel rustig. Verveel me rot, en spelletjes op internet gaat ook vervelen. Ik kom er heus wel door maar het duurt zo lang!!
Morgen kunnen we onze nieuwe auto ophalen!!! We hebben een Peugot 1007 gekocht, met die kikke deur!!
Nou jullie horen hoe zij rijd(auto’s zijn bij mij een zij
!)
Groetjes
Annemiek
MERHABA
ok ging even wat mis maar ok.
het is hier nog steeds super en helaas moet over 1 week alweer weg.
von was jouw examen ook 3 dagen??? we gaan gek worden met zn allen hier zeg 3 dagen examen hoe verzinnen ze het.!!!
en dan bijna weer naar huis helaas zal het hier zeker missen.
verder nog steeds prima ook met de turkse jongens heb er genoeg achter mn kont aanlopen dus … maar soms grrrrr… ook met mn turkse ex gesproken en dat was heerlijk maar ook pijnlijk en nu wil hij mij weer terug maar ik weet niet wat ik wil dus… gaat dus lekker.
en mijn turks gaat ook super. mn huiswerk heb ik amper fouten in dus dat is positief geloof ik ![]()
cynthia heel veel sterkte voor jou en natuurlijk je collega.
maretje: moeders…
ezzz: turkse mannen en leeftijden schiet niet op. de meesten liegen over hun leeftijd. t is dat ik bij emin zijn id gezien heb maar hij zegt ook rustig 28 terwijl hij 26 is en soms zelfs 24… werkt niet echt… hoop dat je kunt bedenken wat je wilt maar als je hem verder nog leuk vind hoeft het leeftijdsverschil niets te betekenen. hihi ik had in olympos een scharrel die dacht dat ik 25 was :o (ben 21) maar weet nog niet of ik dat als een compliment moet opvatten of juist niet.
sevgilim en jill alvast een super vakantie gewenst jullie zijn weg als ik terug kom dus… have fun!!!
ga weer want mn uur is bijna om
knuffel Alexia
@: Annemiek.
Dat is ook toevallig! ( als toeval bestaat!) Wij hebben 2 weken geleden een proefrit met de 1007 gemaakt en kwamen later thuis met folders van de 206.
Maarja, dat bekende kwartje tekort hè! ![]()
Hele mooie auto Annemiek en veel plezier ermee zo ook met aftellen van jullie vakantie en de voorpret.
Nogmaals een goed weekend allen. Mvg, Roanna B)