Cynthia heel veel sterkte voor jou en je collega,laten we hopen dat het misschien toch nog allemaal goed komt want soms bestaan wonderen toch.
Sterkte!
Groetjes,Jill
Cynthia heel veel sterkte voor jou en je collega,laten we hopen dat het misschien toch nog allemaal goed komt want soms bestaan wonderen toch.
Sterkte!
Groetjes,Jill
Oei koffers,nee nog niet gepakt is toch zo gebeurd dus dat zal iets voor maandag zijn,zie wel een beetje tegen de vliegreis op want we vliegen met
Fly air.
Groetjes,JILL
Hallo allemaal…hoe gaat het hier???
Even een tijdje niet geweest want ik lag ziek in mijn bed…heb niet alles gelezen dus ben niet van alles op de hoogte…Ik wil graag weer meedoen met aftellen want ik ga as dinsdag(23e dus) weer even terug naar Marmaris…Joepie ![]()
@Mootje: goeie reis! ik vertrek morgen naar Marmaris. Naar welk hotel ga je?
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Jill: 23 Augustus…Marmaris!
Mootje81: 23 Augustus…Marmaris!
Annemiek: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Bloem29: 17 September…Bodrum!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!
@Mootje: je staat er weer tussen, en ook nog weer 's bijna bovenaan ![]()
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Nog 24 en 38 dagen tellen…
Groetjes, Diamond
Goedemorgen allen.
Ja hmmmmm, zo kom ik natuurlijk nooit bovenaan! ![]()
Maar iedereen die voor ons gaat, alvast een hele fijne vakantie gewenst .
Leuke plannen voor het weekend Diamond? Nou ik wel! Ik ga vanavond naar een concert van Blof dus! ![]()
En Annemiek, heb je de auto al opgehaald? Veel plezier ermee.
Mvg. Roanna
@Roanna, en de anderen ook hoor: Nee
!!! Heeft de dealer de verkeerde auto geleverd gekregen!!! Wij hadden haar met climatcontrol besteld, en zij is met airco gekomen. Nu is airco niet verkeerd, maar als je climat gehad hebt, dan is airco een flinke stap terug. Nu moeten we weer 2 maanden wachten tot de volgende nieuwe word geleverd!!!
Maar ach geen probleem. Hebben we een nog nieuwere auto. En nu eerst op vakantie!!!
Idd zo kom ik nooit op de 1ste plek te staan!!!
Maar ik blijf aftellen, nog 3 werkdagen en dan heb ik al lekker vrij!! En nog 15 dagen en dan gaan we
Allemaal genieten van het zonnetje
Annemiek
@Roanna: veel plezier bij het concert!
@Annemiek: balen zeg dat ze de verkeerde auto hebben binnen gekregen. Nog weer ff geduld hebben dus…Vindt het wel mooie auto’s trouwens. Nog maar 3 werkdagen, da’s lekker joh! Ik moet er geloof ik nog vijf…
@Sevgilim: ben je alweer helemaal klaar voor vertrek? Heb je een beetje goede vluchttijden?
Groetjes, Diamond
@Diamond: Mijn 3 dagen zijn komende maandag t/m woensdag, dus ik heb vanaf donderdag VAKANTIE!!! Ohww ik kan niet wachten!!!
De zolderkamer is bijna klaar, maar als het gaat zoals nu, kan de puber er vanavond slapen!! En hij weet het nog niet, is een paar daagjes met zijn ouders weg geweest, en komt over een uurtje ofzo ‘thuis’! Verrassing
!
Morgen dan de elektra afmaken, en het slot in de deur en dan maandag iets van een kastje scoren, ach klinkt allemaal zo makkelijk!! Is het voor mij ook, alleen ik hoef het niet te doen, dat doet mijn hubbie!! Lekker makkeli he
!!
Behalve Roanna, gaan de anderen nog leuke dingen doen??
Fijne zondag allemaal
Annemiek
@Annemiek: lekker zeg dat je al vanaf donderdag vakantie hebt! Fijn dat het ook goed gaat met de verbouwing bij jullie thuis.
Wij gaan enk ik vanavond een bioscoopje pakken, zo maar eens even kiken wat er allemaal draait. Morgenmiddag verjaardag van m’n oma en 's avonds trakteer ik m’n ouders en vriend op een etentje. Zonet even overlegd en we gaan dan lekker Italiaans eten. Wat dat betreft zou ik ook wel een keer naar Italie willen hoor ![]()
Groetjes, Diamond
@ cynthia: he bah wat verschikkelijk om te horen! schrok er echt van… zo jong!! sorry dat ik nu pas erop reageer, was nog niet eerder op internet geweest! heel veel succes voor jou en je collega’s met alles!! en als je erover wil praten… hebben we hier een geweldig forum ;)! succes ermee meid!!
@ ezz: het is toch ook allemaal wat met die leeftijden! maar ik denk dat leeftijden niet echt belangrijk zijn… maar ligt er aan hoe jij je erbij voelt! en wat jij voor hem voelt natuurlijk! het is wel een beetje een raar idee misschien dat hij toch 5 jaar ouder is dan dat hij zegt! gewoon goed nadenken van of je het heel erg vind dat hij ouder is… en dat hij daarover gelogen hebt! maar zelf denk ik dat leeftijd er niet zoveel toe doet… maar dat is natuurlijk voor iedereen anders en van hoe je je erbij voelt enzo!
@ iedereen: beetje leuk weekend mensen? ![]()
Liefs Anke
@Diamond: Morgen stijgen we pas op in de namiddag 15u45 en om terug te komen stijgen we pas rond 22u00 op ginder. Dus hebben we eigenlijk heel onze dag alhoewel ik het liever omgekeerd had gehad, want aan je laatste dag heb je toch niets, moet je de kamer uit bij zo een warmte niet echt ideaal. Maar ja, ik klaag niet want ik mag gelukkig zijn dat ik nog es op reis kan gaan deze zomer.
@Iedereen: een GOEIE REIS aan iedereen die de komende dagen/weken vertrekt !!
@ vandaag vertrokkende/binnenkort vertrekkenden: VEEL PLEZIER
@llemaal: sorry dat ik zo weinig reageer… Weinig internet tot mijn beschikking, maar binnenkort ben ik weer terug…
Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen… Slecht nieuws is altijd balen en ik wens iedereen die daarmee te makn heeft heel veel sterkte toe.
Liefs, Maretje.
Nog 23 en 37 dagen!!
Allemaal een fijne zondag!
Groetjes, Diamond
@llemaal: Thanks voor jullie reacties!! Hij ligt nog steeds in kritieke toestand… Zijn aderen en nieren lekken, en het is waarschijnlijk wachten tot zijn darmen het begeven, en daar uiteindelijk aan overlijdt!!! De kans dat hij het overleefd is 0.001 % en als hij het overleefd dan zijn hij voor de rest van zijn leven invalide zijn!! Hoe hard het ook klinkt, het is voor dat kind het beste als hij komt te overlijden!!!
Over 5 weken naar mijn vriendje… Heb ik wel ontzettend veel zin in, maar dit
is toch wel een donkere wolk wat er overheen schaduwt!
Morgen afrijden, ben bang dat ik er met mijn hoofd niet echt bij zal zijn, maar ik doe mijn best!
Nou meiden jullie horen het wel weer van me!
Liefs
@Cynthia: wat erg! Heel veel sterkte en succes morgen tijdens het afrijden, ik duim voor je dat je het haalt!
Groetjes, Diamond
@ cynthia: Heeel veel succes met het afrijden!! ik duim ook voor je!!
@ cynthia: wow veel sterkte… Nogmaals, ook aan je collega… En veel succes morgen, mijn duimen zullen hard werken!!
Liefs, Maretje.
Hallo Sevgilim,
Goede reis morgen en heel veel plezier in Marmaris!
En wie weet komen we elkaar nog tegen.
Groetjes,Jill
Succes cynthia ik zal voor je duimen!
Groetjes,Jill