YES!!! De laatste dagen voor mijn vakantie zijn ingegaan !!!
Verder eigenlijk niets nieuws, moet dus nog 2(met vandaag mee 3) dagen werken en dan ben ik lekker vrij. En nu duurt alles extra lang. Maar het gaat vanzelf voorbij
@Cynthia: Succes vandaag, je kan het weet ik zeker, dus laat het ons straks maar weten!!
@llemaal. zo daar ben ik ook weer es, kon tijdje niet langskomen hier en ik zag het al, heb alweer wat pagina’s gemist…ben nog niet bijgelezen dus sorry als ik belangrijke / vervelende/ leuke dingen ‘gemist’ heb en dus niet gereageerd heb.
maar meteen het goede nieuws is dat ik donderdagavond het vliegtuig instap naar Istanbul voor een paar daagjes. zondag alweer terug. MOET gewoon even heen, ik dacht ik doe het gewoon ik zie wel.
werkse allemaal en degenen die bijna gaan (Diamond voor jou schiet het ook alweer lekker op …HEERLIJK !!) : VEEL PLEZIER !! ! B)
@ Cynthia: weet niet of je ondertussen al gereden hebt…maar SUCCES!!!
Weeerr een saaie ochtend! Er is nog steeds veel te weinig te doen hier op werk. Bouwvak is allang voorbij…maar de markt trekt gewoon niet aan. Naja…ga maar eens wat telefoontjes plegen.
Heb nog steeds niet geboekt gewoon…maar reken wel erop dat ik toch rond de 12e september weer vertrek. …
Heerlijk!..fijne dag allemaal!
@Maretje: Na 15 jaar naar ons geliefde Turkije hebben we dit keer eens naar Griekenland geboekt!! Geheel (n)iets anders, maar we gaan het zien. We hebben alles in Turkije zo’n beetje gezien, heel wat in het achterland rondgereden en veel mooie en leuke dingen meegemaakt. Maar de koek is nu een beetje op, en we willen verder gaan kijken. Voelt een beetje als vreemd gaan, maar ook weer leuk omdat je helemaal niet weet waar je in terecht komt.
Ach die stilte is ook hier nog steeds bezig. Kan niets doen, heb niets te doen, en de telefoon lijkt stuk te zijn <_< !!! Maar ik kom die laatste dagen wel door en dan eerst een 4 weken vakantie!!!
Groetjes en diegenen die morgen vertrekken: Ga er een fantastische vakantie van maken en ik verheug me weer op de verhalen bij thuiskomst!!
Annemiek
Allemaal bedankt voor het duimen! Het heeft me heel goed geholpen, ben namelijk geslaagd!!! Moest om 10 uur, en het was bijna een foutloze rit!!! Heb dus meteen mijn rijbewijs opgehaald Ben blij dat er nu in iedergeval 1 last van mijn schouders af is…
Situatie van die kleine jongen is nog steeds hetzelfde! Zijn nieren werken nu helemaal niet meer, hij is dus nu langzaam zijn lichaam aan het vergiftigen…
@Cynthia!!! JOEPPIE!!! Goed gedaan meid, en nu ga je het pas echt leren, want de beginselen ken je dus net!!! Maar wel helemaal lekker, je eigen vervoer als niemand de tijd heeft!! Heb je ook al een eigen autootje??
Wat duurt een dag zo lang, ik val hier bijna in slaap. Krijg haast geen telefoon en er is niets te doen, en dat bijna 9 uur lang!!!
Annemiek: Nee ik heb nog geen auto, omdat ik niet gewoon nog niet nodig heb! Ik ga naar school en dat is 20 minuten fietsen, en naar mijn stage ga ik met de trein heb toch OV… Dus eerst maar ff een jaartje sparen voor een autootje denk ik!!!
@ Cynthia: GEFELICITEERD!!! wat geweldig idd weer beetje last van je schouders af! ben trots op je ;)!!
he bah wat erg voor die kleine!! is er ook geen hoop meer dat het goed gaat komen dat ernog wat aan gedaan kan worden? hoop echt dat er een wonder gebeurd dan!! heel veel succes daarmee!!
maar gelukkig is je rijbewijs binnen…
Ze kunnen niks doen… Heb mijn collega zojuist gesproken, en zijn buikje is helemaal opgezwollen en blauw… Het is nu echt wachten op het moment dat zjin darmen openspringen… Zijn bloeddruk en hartslag zijn wel onder controle, en hij wordt af en toe ook wakker, en zegt dat hij zo’n buikpijn heeft… Als hij het overleefd, zal hij verder geen leven meer hebben! Hij heeft ook nog kanker, en daar is ook weer een chemokuur voor nodig, maar hij heeft dan geen weerstand meer, en dan wordt hij weer zo ziek!!!
Ik hoop ook dat er wonderen bestaan, maar ben er bang voor!!
Ben wel heel blij dat ik het toch gehaald heb ondanks deze situatie!!
oww bahh!! ik bedoel het niet lullig… maar misschien is het dan beter dat hij het niet red… niet omdat ik dat niet zou willen maar om als hij geen leven zou hebben is het misschien toch beter als hij dood zou gaan zonder pijn en al die chemokuren achterwege zou laten!
een kennis van mij had ook kanker en ook allemaal chemokuren… dat is echt helemaal niks… hij heeft het dan ook niet overleefd omdat hij niet meer kon eten en drinken op een gegeven moment…
het klinkt hard als ik zeg misschien is het beter dat hij overlijd… maar ik bedoel het zo dat hij dan geen pijn heeft! of nou ja zo min mogelijk pijn!
want juist omdat het’nog zo’n jong ventje is… !
ik hoop echt op een wonder voor jullie allemaal!!
en dat je het hebt gehaald met deze omstandigheden vind ik echt knap! echt super meid!
en heel veel succes!
ik denk aan julile en hoop samen met jullie op een wonder!
@Annemiek: nog maar twee daagjes werken voor jou, heerlijk!! Ben benieuwd hoe het morgen op mijn werk is, afgelopen week had ik het idee dat het al wel weer iets drukker begon te worden. En anders kunnen we morgen lekker kletsen als het rustig is
@Von: wat gaaf dat je een paar dagen naar Istanbul gaat! En ook al is het maar een paar dagen, denk dat je het super gaat hebben daar
@Canis: hé niet 12 september vertrekken hoor, zak ik weer verder naar beneden in het lijstje Ga je weer lekker richting Alanya?
@Maret: hoe gaat het inmiddels met jou? Gaat het alweer wat beter tussen jou en je moeder?
@Cynthia: GEFELICITEERD! Hartstikke goed gedaan meid! En ook extra knap omdat je er waarschijnlijk niet helemaal bij was met je hoofd…Ook ik blijf hopen dat wonderen bestaan…
@Jill & Mootje81: zijn jullie d’r helemaal klaar voor? Ontzettend veel plezier gewenst en jullie zien het: we zijn benieuwd naar alle verhalen
Vandaag lekker een dagje vrij, weinig gedaan, beetje gelezen en op de andere hond van m’n ouders gepast. Was soms op zoek naar de andere hond en dan schoot me pas weer te binnen dat ze er helemaal niet meer is. Bepaalde dingen ben je zo gewend, is vreemd nu het ineens anders is…
Morgen werken en daarna hoef ik lekker nog maar vier hele dagen, joehoe!!
@llemaal: Gister heb ik een nogal harde en onhandige botsing gehad met de schuifpui van een vriendin. De schuifpui is heel, mijn neus en gezicht zijn een ander verhaal. Ik dacht vanmorgen dat het wel meeviel maar in de loop van de dag ging het meer pijn doen en kloppen. Toch maar ff de dokter gebeld, en langs geweest: niet gebroken :huh: , maar de bloeding is in mijn voorhoofd-, bij- en neusholte gelopen en dat is nu megabeurs!!! Moet heel rustig aan doen en oppassen met zonnen :blink: !! En over 14 dagen zitten we er al.
Nou het enige ‘goede’ is dat ik nu dus al VAKANTIE heb, maar ik had liever gewerkt.
Houd jullie op de hoogte en ga maar weer eens koelen en rustig zitten
Groetjes
Annemiek
@ Annemiek: Jij hebt wel pech hè de laatste tijd? Eerst dat van je nieuwe auto en nu loop je weer tegen die schuifpui op en ben je beurs!! Houd je inderdaad nu maar een beetje rustig, anders kan je nog geen eens op vakantie. En je hebt het zo nodig toch?.. Wie niet?
Als iedereen weer voor ons gaat, schiet het niet erg op voor ons zeg! Ik blijf maar in het midden hangen! :lol:
Enneh, nog even vertellen… dat concert van Blof was mega goed.
Ja vandaag is het eindelijk zover,als alles een beetje mee zit zijn we tegen half 2 in Dalaman.
Koffers gepakt,nu nog snel een paar uurtjes slapen.
Tot over een week groetjes allemaal!
@Annemiek: je staat bovenaan! Wat een pech heb je nu weer zeg…Doe het maar heel rustig aan zodat je er straks op Kos niet al teveel last van hebt. Sterkte!