EINDELIJK!!! Dacht dat ik nooit bovenaan zou komen!!!
@Diamond en Roanna: Tuurlijk doe ik rustig aan. Ik ben nu de eerste die weggaat, en ik wil er wel van kunnen genieten. Heb toch en mijn man en de puber die me kunnen helpen !!
Nu heb ik 2 dagen eerder vakantie en ik ga er lekker van genieten. Het zonnetje schijnt hier, en we zijn de laatste dingen voor de zolderkamer aan het doen. Wat verven enzo, dus alles op z’n gemakkie
Werk ze allemaal, en voor diegene die naar school moeten: Sterkte
Annemiek
Nou hier is het droog gebleven vandaag, maar de zon schijnt niet. Maar toch denk ik dat voor mij de zon wel even heeft geschenen.
Kreeg namelijk net een mail van mijn reisbureau, dat wij met Transavia vliegen ( dus geen Turkse charter) en s’morgens 6.50 uur vertrekken en s,avonds 21.15 uur weer terug gaan.
Dus als het goed is, 8 volle dagen vakantie. :lol: Zal wel onder voorbehoud zijn, maar dat stond er niet bij. Oh, ik hoop maar dat het zò is!
@Nur: geniet nog lekker ff van je laatste daagjes in Turkije!
@Roanna: zouden inderdaad heerlijke tijden zijn. Ik hoop voor je dat het zo blijft!
@Maret: nog geen bijzondere plannen die ik ga doen voor de vakantie. Maar wat niet is kan nog komen
Ben nu lekker twee dagen vrij! Heb vanmiddag een collega enthousiast gemaakt met het hotel in Turgutreis, hij wilde in oktober ook nog een weekje naar de zon hahaha.
@ Anke: Ja ik weet het, je hebt gelijk! Hij kan er ook maar beter vanaf zijn… Het is gewoon beter als hij geen pijn meer heeft… Voor de ouders is het ook slopend! Mijn collega was vandaag gewoon weer aan het werk tot 14 uur… Kan het niet begrijpen dat hij niet veel liever bij zijn kind wil zijn… Denk dat het misschien afleiding voor hem is ofzo!!!
@llemaal: ben er gister meteen op uit getrokken met de auto van mijn ouders… Wel vreemd hoor een benzine auto als je hebt gelest in een diesel! Maar ging op zich wel goed!!
Oh nog maar 5 weken… Ik kan gewoon niet meer wachten om met mijn beste vriendin, een week door te brengen met onze vriendjes!!!
ik heb bij t topic vriendje ook al een berichtje achtergelaten dus vind t onzin om hier weer t zeflde te typen maar t gaat heel goed met me en blijf waarschijnlijk tot november in alanya.
@diamond… sorry voor je van je lieve hondje!! beetje laat maar ik lees t net pas en wilde toch ff wat zeggen. ik weet precies hoe je je voelt wat ik mis mijn hondje ook nog steeds sinds hij vorig jaar maart is overleden. hij is 16 jaar bij ons geweest dus dan ga je je toch enorm hechten aan een huisdier… veel sterkte nog!!!
Hé Myrna, leuk je weer te horen meid! Fijn dat het allemaal zo goed met je gaat en dat je vriend en jij zo gelukkig zijn. Wel erg dat 'ie in november het leger in moet, kan het me voorstellen dat je er tegenop ziet…Geniet nog maar ff lekker van elkaar!
Nog vijf weken en dan komen we weer die kant op, geef me tegen die tijd even je nummer dan spreken we een keer af! Nog heel veel plezier verder in Alanya! En thanx voor je lieve reactie
Nog 20 en 34 dagen!! Het komt in zicht nu
Allemaal een fijne dag, zo eens bedenken wat ik vandaag zal gaan doen…
zit vandaag vol met zenuwen. Moet volgende week beginnen met stage, heb er onwijs veel zin in maar ben toch heel zenuwachtig…
Ben alles beetje door aan het lezen hoe het gaat lopen de tien maanden dat ik stage moet lopen en ik krijg er steeds meer zin in maar het is wel veel.
Morgen ga ik met een vriendin naar Leiden die woont daar op kamers dus dan heb ik ff wat afleiding.
@ cynthia: geloof dat ik nog niet gereageerd heb, super dat je je rijbewijs hebt. Haha en inderdaad in begin is het wennen aan een benzine auto maar dat komt helemaal goed hoor. Nu kan het echte autorijden beginnen. Veel plezier…
@ Myrna wat fijn dat het goed gaat tussen jou en je vriend. Maar als het zo goed gaat slaan jullie je vast wel door de periode heen dat hij in het leger zit.
Wou dat ik ook weer in Alanya zat, mis het nog steeds heel erg.
hey hey mensen…
ben al een tijdje niet meer geweest (sorry) maa mijn computer is kapoetos We zijn aan het kijke voor n nieuwe mja… hehe duurt nog wel ff dnek ik…
dus ik dacht laat dat hier ff wete voordat ik verist word
Als ik mn compuer heb kom ik weer bijleze…Tot snel (hoop ik)
Wat jammer van je computer. Hopelijk ben je snel weer terug
Het is hier heeeeeel erg rustig… Mensen waar zijn jullie toch allemaal?
Jullie zijn toch niet allemaal in turkije :huh: Ik ook een beetje maar dan met mijn gedachten :lol:
Hoop dat het snel wat drukker wordt dan hebben we weer wat om te kletsen.
jammer, begint inmiddels weer wat drukker te worden op het werk, dus kan helaas niet zo veel meer langkomen hier.
inderdaad, is voor ons doen rustig hier op het forum, zitten er inderdaad vast een aantal te genieten in ons vakantieparadijs…
wat een zomer hebben we dan ook zeg, WAARDELOOS gewoon !!
tja waar bleven en blijven die zonnestralen toch die ze ons allemaal beloofd hebben om op te sturen?..
@Myra, super om te lezen dat het tussen jullie zo goed gaat. oeff, dat wordt moeilijk straks als hij in dienst gaat. hoop dat jullie dan een beetje contact kunnen houden evengoed…
@diamond. Gaat het ondertussen weer een beetje met je?? had je berichtje van je lieve hondje ergens gelezen, (ik weet het heeeeeeeeeeele late reactie), echt sneu voor je/jullie.
Maar gelukkig ook iets positiefs voor je…nog even ‘aftellen’ en dan stap je weer lekke richting de zon. maarre je weet het al onze hoop is op jou gericht voor wat betreft die zonnestralen hè …
@ Cynthia. ook late reactie van me, maar wat een verhaal zeg van dat zieke jongetje. moet er zomaar veel aan denken, al ken ik hem en z’n familie niet eens. het klinkt en is inderdaad heel hard, maar het zou beter zijn als hij maar gaat en geen pijn meer heeft.
wat sterk van je collega om evengoed te gaan werken. ja, je snapt soms niet dat mensen dat in zulke situaties evengoed doen. maar het lijdt natuurlijk wat af van de situatie en ze hebben dan toch een bepaalde ‘zekerheid’ nodig al klinkt dat misschien raar.
Heel veel sterkte in elk geval !
@ Linda , succes met je stage alvast en veel plezier in Leiden!
@ Nur…ow ja kom je dan alweer terug??? wat is dat snel gegaan zeg!!! ben echt ontzettend benieuwd naar je verhalen.
zal moeilijk worden voor je om afscheid te nemen daar, vond ik in elk geval wel van m’n "leventje"daar met gastgezin, school etc. voelde me al snel ingeburgerd en wilde dus absoluut niet weg.
maar goed, genietse nog even. enne sorry, illussie armer misschien maar je bruine kleurtje spoelt er hier weer snel af hoor…
Tot snel!!!
@Von: Ja het blijft moeilijk … Hoop serieus dat het voor hem snel is afgelopen!!! Het klinkt zo hard, maar het is echt wel zo!! Verder weet ik niet echt hoe het gaat, heb namelijk niet gewerkt vandaag!! Hoor morgen wel weer hoe het gaat!
@Lindalight: Stage is altijd eng in het begin… Ik moest dan zelf 5 maanden en was ook behoorlijk zenuwachtig!! In ieder geval veel succes, en het gaat echt wel allemaal goed komen!
Vandaag heerlijk wezen shoppen met mijn ma… Lekker afleiding, en ik reed natuurlijk haha…
Komende 3 dagen werken Eigenlijk totaal geen zin in…
@Linda: bij wat voor een bedrijf ga je stage lopen en als wat precies? Je hebt het vast wel ergens verteld maar ik kan het me even niet herinneren…Veel plezier in Leiden morgen!
@Poellie: superirritant dat je computer kapot is. Hopenlijk heb je snel een andere en kun je hier weer lekker meekletsen!
@Von: bij mij op het werk is het inmiddels ook weer een stuk drukker. Zowel qua telefoon als ook collega’s die terug zijn en klusjes hebben. Maarre natuurlijk veel belangrijker: HEEL VEEL PLZIER IN ISTANBUL! Geniet er ontzettend van! Ben benieuwd naar je verslag
@Cynthia: haha je had gereageerd tegelijk met dat ik zat te typen
Heb je nog wat leuks gekocht? Leuk hoor dat je nu lekker zelf kunt rondrijden, voelde me in het begin altijd heel stoer…
@Diamond: Had ff 4 nieuwe broeken gekocht, en wat spullen voor mijn uitzet… Ja is erg lekker hoor dat rijden in een een auto waar niemand wat over te zeggen heeft hehe…
@Von: Nee haha hij ligt nog niet in de prak hoor!! Ik moet wel uitkijken want die auto is van mijn ouders en nog geen jaar oud!
@Cyn: Het lekkerste wat er is: zelfstandig in een auto rijden zonder dat iemand zegt wat je doen moet!!!
Sterkte met de situatie met de kleine jongen. Soms is het vervelenste dat gene dat het beste is, en in zo’n geval moet je kijken naar de zieke en niet naar de mensen die er omheen staan. Ik hoop voor dit kind dat het snel rust heeft en geen pijn meer, voor de ouders is kracht voor deze dag nodig, die voor morgen hebben ze morgen pas nodig
@llemaal: Vanaf vandaag heb ik: VAKANTIE!!! B) Nu alleen de zon nog!!!
Mijn zus zit met gezin op Kreta, en heeft me al gewaarschuwd. Het is er zalig alleen missen ze de turken. Grieken zijn heeeel anders. We gaan het volgende week meemaken!!!
Geen plannen tot nu toe voor de komende week, alleen opruimen(wat een troep krijg je van een verbouwing!) en de koffers klaar maken. Volgende week vrijdag mijn zus en gezin van schiphol halen en dan…WEGWEZEN :lol: