Veel Plezier-welkom Thuis 1

NOG 8 DAGEN!!!

zo ik ben weer heel lang niet hier geweest maar heb t ook zo druk met feesten enzo!!! hihi :stuck_out_tongue:

voor mij schiet t nu echt op (gelukkig!!)

myrna xx B)

Hallo allemaal

Voor iedereen die nog naar turkije gaat:alvast een hele fijne tijd toegewenst!!!

Ýk zit nu aan mijn nieuwe bureau op mijn nieuwe werkplek: een hotel in TURKÝÝE. Ben vandaag begonnen hier, en ik dacht ff kijken hoe het eraan toe gaat op het turkije reis forum.(Ýk heb niets te doen op het moment)
Het is prachtig weer buiten,zo,n 27 graden, jammer dat ik binnen moet zitten :wink:
Afgelopen dagen heb ik nog heerlijk op het strand gelegen, ben zelfs verbrand.

Nu nog maar even genieten van de rust…

Vanaf volgende week zit het hotel vol dus wordt het hard werken.

Groetjes Sonja

@ Annemiek, ik ben vandaag ook lekker vrij, ben ook al ff buiten in de tuin aan het werk geweest. En inderdaad ook lekker een kop koffie gedronken in de zon.

@ Myrna, nog maar acht dagen! Jeetje je bent nu echt bijna weg…Hoe laat vlieg je volgende week? Enne…je komt af en toe toch nog wel ff voorbij he, hier op het forum? Ben wel errug benieuwd hoe het daar allemaal gaat lopen! Nou ja, we zien elkaar in ieder geval de eerste week van juni, maarre, je schreef laatst dat het restaurant nu ergens anders zit…Waar is dat precies? Kan het topic zo ff niet meer vinden waar je dat had in gezet…

Sonja, veel plezier! En veel succes natuurlijk! In welke plaats zit je?

Iedereen veel plezier verder met aftellen :smiley:

Groetjes, Diamond

@Sonja, veel plezier en werk ze daar!!! Houd ons op de hoogte van de temperaturen, niet dat we daar alleen voor gaan, maar het is zo lekker :stuck_out_tongue: !!!

@Myrna, lekker hoor, 8 dagen!!! Lekker genieten daar en we zullen je nog wel zien als je weer terug bent :lol:

Groetjes
Annemiek

Hoi Diamond…
ja inderdaad, we tellen samen af, ik zag het ook net. Ja heerlijk, kijk er echt heel erg naar uit.
Ik ga 31 mei 3,5 week naar Izmir, naar Tömer Universiteit voor turkse studie. Daarna vakantie vieren in Bodrum 3 weken.
1 ding weet ik zeker: dit wordt geweldig genieten. En een drama met naar huis gaan maar daar denk ik nog maar niet aan!!!

Ja, het weer gaat de goede kant op, heerlijk!!!

Hé Von, klinkt leuk wat je gaat doen! Leuk ook dat je Turks gaat leren daar! Denk dat het dan een stuk sneller gaat als je al in het land zelf bent…En daarna nog lekker naar Bodrum, goed vooruitzicht :smiley:

Enne…aan het weer naar huis gaan denken we inderdaad voorlopig nog maar niet. Kan soms wel janken als we weer in de bus naar huis zitten :unsure:

Groetjes, Diamond

Tja dat is het enige nadeel van naar turkije gaan: de terugreis…
Maar zoals ik al zei, daar denken we voorlopig niet aan !!!

Iedereen die (binnenkort) gaat: GENIETEN HÈ !!!

Precies meiden, positief!!! We gaan nog, dus daarover wil ik nog niet denken!!!

Als ik zo aftel dan gaat mijn ‘wettige vechtgenoot’ altijd vertellen dat we 15 dagen later weer terug zijn, werkt heel deprimerend :wink: !!

Keep counting, het gaat nu de goede kant op
Annemiek

Mensen, ik ben flink jaloers op iedereen die binnenkort al gaat.

Maar ik heb vandaag ook gehoord dat mijn aanmeldingsformulier bij Tomer binnen is en ik heb ook van de week mijn ticket geboekt dus het staat nu voor de volle 200 % vast : ik zit lekker in Augustug in Antalya. Heerlijk gewoon.

Dus nog 111 nachtjes slapen en dan ga ik vliegen (31 juli)

@ von: je laat me toch wel even weten hoe het geweest is he? Ik ben zo benieuwd. Zo ontzettend zenuwachtig. Heerlijk gewoon dat gevoel B) :rolleyes:

Oooh myrna! ik ben nu wel jaloers hoor… Al zo snel weg!!! Voor mij zijn het nog… ongeveer 57 dagen :slight_smile: Komt goeddd… Ik heb vandaag m’n contract gekregen… In het turks!
:blink:

nou succes dan met het vertalen B)

Hihi in het Turks…hoe ga je dat nu verder aanpakken dan? Nou ja, je hebt het in ieder geval binnen, da’s in ieder geval al iets…

Volgens mij is Myrna nu degene die het eerst weggaat, of niet?

Groetjes, Diamond

Ik ga morgen een paar mensen bellen die het denk ik wel kunnen vertalen. Verder kan ik weinig doen helaas!!!

Maar inderdaad, ik heb het in ieder geval binnen en dat is al heel wat. Ik heb een paar woordjes kunnen ontcijferen en er wordt in ieder geval gesproken over een proefperiode, mijn salaris en volgens mij ook de periode dat ik daar zal verblijven

Ben wel heel benieuwd nu hoor!!

Haha het belangrijkste staat er in ieder geval in. Nee, laat er ff goed naar kijken dat er geen rare dingen instaan ofzo…

Welke datum ga je nu precies beginnen?

Groetjes, Diamond

Hey hey !

Zoo nu ik al die berichtjes lees (had net veel leeswerk want ben net terug van een weekendje wegg B) ) ben k best jaloers hoor :unsure: er zijn er aardig wat die al BIJNA gaan … sommigen moeten nog wat langer wachten maar ze gaan wel iig ! :smiley: leuk hoor … die laatste paar daagjes aftellen zal vast wel gaan lukken ! en zekr niet nadenken over de terugreis … das idd altijd het minst leuke <_<
Morgen zijn jullie allemaal weer een stapje dichterbij jullie reis ! :smiley: Haha …

Nou ik gaa maar eens slapen … tot snel !

Kusje …
Sharon

Originally posted by diamond@11-04-2005, 19:46:31
** Haha het belangrijkste staat er in ieder geval in. Nee, laat er ff goed naar kijken dat er geen rare dingen instaan ofzo…

Welke datum ga je nu precies beginnen?

Groetjes, Diamond **

Ja dat kan ik er dus niet uithalen, maar die manager vroeg me eergister (hij had gebeld) wel wanneer ik wou beginnen. Ook heb ik in het contract ergens gezien

turks turks …/…/…
turks turks …/…/…

En ik denk dat ik daar de data in moet vullen… Denk ik. Ben heel benieuwd in ieder geval, maar kan dus nog weinig zeggen.

hoi Nur, natuurlijk laat ik je weten hoe het is. Ik zal daar ook wel even een internet café induiken. ben natuurlijk ook wel benieuwd hoe het met jullie gaat natuurlijk.
Heb er erg veel zin in, wel spannend, hoe zal het eraan toe gaan in het turs gastgezin. En les in het Turks …ha dat wordt leuk, kan wel wat turks maar om er nou les in te krijgen. maar waarschijnlijk leer je het zo wel hel snelst…
Maar goed, ik heb ondertussen ook bevestiging van m’n aanmelding bij Tömer, ze gaan een gastgezin regelen. en de vlucht naar Izmir is ook geboekt. Bedankt voor je tip Nur, maar een studentenvisum is voor die periode niet nodig, na een hoop telefoontjes en emails heb ik uit uiteindelijk uit betrouwbare bron gehoord dat het niet nodig is dus daar hoefde ik gelukkig niet voor te zorgen.

Meiden, weer een dagje weggestreept !!!

Nog 16 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~

geweldig, ik wou dat ik dat kon zeggen…
en de temperaturen gaan de goede kant op in ons supervakantieland!!!

Ja het gaat al wat de goede kant op maar 16 Dagen is nog heeeeel lang voor mij!!!
Ik hoop dat die dagen supppppper snel voorbij zullen gaan!

Groetjes…
~Deniz~