@ Annemiek: Je kan het ook anders zien: ik zit er dan misschien wel eerder, maar ik moet ook eerder weer weg ![]()
Ohw bah dat klinkt niet leuk <_< ![]()
Groetjes Rieneke
(Nog 20 daagjes)
@ Annemiek: Je kan het ook anders zien: ik zit er dan misschien wel eerder, maar ik moet ook eerder weer weg ![]()
Ohw bah dat klinkt niet leuk <_< ![]()
Groetjes Rieneke
(Nog 20 daagjes)
Om het voor jou nog erger te maken: Wij gaan 15 dagen
!!!
Maar we gaan lekker over 21(22) daagjes
Annemiek
@ Annemiek:
Ik wil ook 15 daagjes (helemaal nu, ik heb het nu ZOOO druk!!)
Maar ik ga in juli ook weer
2 maanden
(heb ik je nu weer jaloers gemaakt :P)
Groetjes Rieneke
nog 24 dagen!
Tip voor iedereen die wil dat het sneller gaat: zorg dat je het lekker druk heb. de komende weken zijn bij mij lekker volgepland en gaat de tijd razendsnel! ![]()
groetjes Magda ![]()
Ohw pffff geen probleem! Ik heb het op het moment ONWIJS druk!!! Kom om in het werk! Na komende maandag gelukkig weer een stuk minder druk, maar dit weekend…ohw men! :blink: :blink: :blink:
Ik mn gedachten gewoon bij Alanya en ik baan me een weg door de drukte…
Groetjes Rieneke
Nu nog 52 dagen…Voor een heleboel komt het nu al snel dichterbij zie ik, heerlijk vooruitzicht! En de aankomende tijd lekker veel dingen plannen zodat het inderdaad sneller lijkt te gaan. Of een paar dagen niet tellen, valt het meestal ook weer mee ![]()
Groetjes, Diamond
Nog 18 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
Bijna onder de vijftig: nog 51 dagen. En het begint nu steeds meer te kriebelen ![]()
Groetjes, Diamond
Vanavond het al met elkaar erover gehad wat en waar we over 21 dagen gaan eten!!!
Over de kriebels gesproken!!!
Ben nog net niet de koffers al aan het pakken!! ![]()
Errug he
!!
Groetjes
Annemiek
Hihi leuk toch!
Myrna, voor jou is het nu toch bijna zover? Nog een paar daagjes als ik het goed heb? Heb je alles al een beetje klaargezet enzo? Jeetje, je zult er wel ontzettend veel zin in hebben!
Oh ja, op het weerbericht hadden ze het net al over tropische temperaturen in Turkije, ik ga m’n bikini vast passen ![]()
Groetjes, Diamond
WAAAAAAAAHHHHHH yes, ja ik zag het idd ook al, 27 graadjes HEERLIJK!!
Annemiek, daar zitten wij nou strax ook!!!
En Myrna ik kom zeker langs bij Bistro Floyd, ik stuur je nog wel even een mailtje ![]()
Waah et begint echt al dichtbij te komen, ik zit al in de tientallen…
NOG 19 DAGEN!!!
WIEUW WIEUW (fluitend op een fluitje)
Groetjes Rieneke
nog 23 dagen!
Het gaat nu lekker snel… morgen prikjes halen! auw!!!
hihi groetjes Magda ![]()
@Magda, :o sterkte morgen, maar geloof me, het valt echt mee!!!
Wij hoeven pas ergens in augustus de herhalingen te hebben, en dan zijn we er voor 10 jaar vanaf!!! ![]()
20 Dagen and keep counting down!!
Annemiek
p.s. Zag net het weer daar, wohh dat ziet er goed uit, ff kijken of de bikinie en de zomerkleding nog up to date is!!
Ik heb ook al ff m’n kleding gecontroleerd, maar het moet toch wel ernstig worden uitgebreid
Helemaal met dat mooie weer, heeeeerlijk! Binnenkort ook maar 's even een grote fles zonnebrandcreme inslaan, want dat hebben we wel nodig zo te zien!
Nog 50 dagen! Eindelijk zijn we bij de 50 aanbeland, dacht dat dat noooit zou gebeuren! Nu begint het echte aftellen pas echt!
Groetjes, Diamond
nog 50 dagen en dan Hos Geldiniz Türkiye : SUPER.
Ben zo te zien niet de enige die aftelt…
Hé Von, we gaan dus allebei over 50 dagen! Waar ga jij naartoe? Zal hier vast wel ergens op het forum staan, maar weet 't zo ff niet meer :unsure:
Zag zonet dat het vandaag iets van 27 graden was in de buurt van Antalya, dat gaat de goede kant op!
Groetjes, Diamond
Weer online geeft voor Alanya op dit moment: 23 gr en onbewolkt!!! Ohh aftellen duurt lang!!!
Annemiek
Oh heerlijk, zie mezelf al zitten op een terrasje met een lekker drankje en sigaretje ![]()
Groetjes, Diamond
Nog 17 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
@Diamond OWHH Hou op hoor(HIHIHIHIHI)
Al mogen we vandaag ook niet klagen, heb mijn koffie al buiten gedronken vanmorgen!!!
Maar voor de werkende onder ons: Veel sterkte met dit soort mooie dagen!!
Annemiek