Nog 55 dagen!
Hé Annemiek, bij jullie gaat het snel nu! Heerlijk!
Groetjes, Diamond
Nog 55 dagen!
Hé Annemiek, bij jullie gaat het snel nu! Heerlijk!
Groetjes, Diamond
JA!!!
Nog 24 dagen!!!
Oh kan niet wachten!!!
Zit nu een beetje ziekies thuis(niets ergs, maar werk niet meer voor mijn vakantie!!!
) en nu gaat het ineens toch langzamer :o .
Maar we blijven tellen, toch Bakkertje
Groetjes
Annemiek
aaaarghh! kan ook niet meer wachten! die laatste weken zijn echt HEL gewoon. Je zit jezelf helemaal gek te maken en je omgeving heeft ook liever dat je gister dan vandaag gaat… ![]()
gr. en tel ze nog! ![]()
(nog 3 weken en 6 dagen…)
pffft jongens, nog 2 maanden… Duurt nog lang… Waar blijft dat )(#@%*@$% contract…
Hé Maretje, heb je het contract nog steeds niet? Ben je er inmiddels al achteraan geweest?
Hihi dat ken ik dat je omgeving nog liever heeft dat je gister vertrekt dan vandaag ![]()
Gelukkig dat vandaag erop zit, wat een kl*tedag zeg, heb ook nog 's ontzettend lopen blunderen op m’n werk ![]()
Groetjes, Diamond
Ja hij heeft uiteindelijk het contract pas gisteren verstuurd. Zegt hij dus. Ik werd gister ook opeens gebeld door een totaal ander hotel en die hebben gezegd dat ik er nog 2 weken over mag “denken” dus mocht dat contract niet komen… Hahaha, ik wil toch nog steeds naar Titanic… Maar ik word er inderdaad een beetje gestresst/geflipt van, ik wil gewoon weten of ik weg kan of niet. Dan heb ik tenminste nog een beetje motivatie om aan mn schoolwerk te zitten!!!
@diamond: Wat is er allemaal misgegaan meid, vertel, lucht je hart
![]()
JEEJ nog maar 3 weekjes en 1 dag!!!
Heey mijn omgeving (een aantal vriendinnen) begonnen ineens ook af te tellen voor zij weg gingen (ook naar Alanya in juli) :P:P Was ik niet meer de enigste
Kon ik mee tellen ![]()
Maar toen ik zei dat ik over 3 weken al ging, moest ik mn mond weer houden… <_< hahahaha!!! jaloers ![]()
Ohw men ik heb er ZO’N zin in!!!
@Maretje: ik hoop dat je je contract nou eindelijk snel eens krijgt!!! Als het gister op de bus is gegaan, kan het toch nog wel even duren?? Volgens mij was de post niet zo snel, of wel? (Heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand van…)In ieder geval veel succes!!!
Groetjes Rieneke
nog 27 dagen!
Kijk… dat klinkt al beter dan al die weken… hihi!
gr. Magda ![]()
Maretje, ik hoop dat het contract nu snel bij je in de bus valt. Hoef je je daar in ieder geval niet meer druk over te maken. En mocht het toch niks worden, dan heb je altijd dat andere hotel nog achter de hand. Maar da’s vast helemaal niet nodig!
Kelebek, voor jou schiet het nu ook aardig op ja, ik moet nog meer dan het dubbele :blink:
Nog 54 nu!
Groetjes, Diamond
wens jullie een hele toffe vakantie
veel plezier en geniet er lekker van.
weer is beter dan hier in ieder geval ![]()
groetjes joke
Nog <span style=‘font-size:21pt;line-height:100%’>21</span> Dagen…Dus nog 3 Weken!!!
Groetjes…
~Deniz~
nog 125 nachtjes dan zit ik weer in TURKIJE, yoepie ![]()
maar ga eerst over 14 dagen naar Spanje toe
groetjes besmile
Nog 53 dagen en still counting ![]()
Iedereen alvast een goed weekend!
Groetjes, Diamond
Jeej nog 21 daagjes…
Ohw het komt steeds dichterbij!!!
Gelukkig gaan de dagen ook al iets sneller voorbij…
Groetjes Rieneke
Nog 20 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
3 weken en 2 dagen
Oh het lijkt steeds langer te duren, en ik heb er zo’n zin in!!!
En als ik denk dat het zo voorbij is, dan lees ik dat er nog voor mij gaan
. En dan ben ik bijna jaloers!!!
Fijn weekend allemaal
Annemiek
Jongens lekker lekker lekker, nog maar heel eventjes…
@ Annemiek: Zoals ik, ik ga net iets eerder ![]()
Nog 2 weken en 6 dagen!!!
Ohw ohw ohw, het komt steeds dichter bij…(gelukkig maar)
Groetjes Rieneke
@Rieneke: JAJA wrijf het er maar lekker in
!!!
Ach voor we het weten zijn we weer terug(zou mijn huspuppie zeggen
!)
Nog 3 weken!!!
Annemiek
Nog 19 Dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~