Veel Plezier-welkom Thuis 1

aaahhhh!

nog precies een maand! en dan ben ik weg… aan de ene kant duurt het nog zoooo lang, maar aan de andere kant, ik moet nog zoooooveeel doen! :o

gr. magda :smiley:

nog maar 16 dagen!!! :smiley:

@kelebek: waar werkte die ene jongen dan???
heel nieuwsgierig namelijk!!! :stuck_out_tongue:

heho lieve mensen !!!

Daar ben ik weer terug uit turkije!!!
Wat erg dat k weer terug ben naja ik miste mijn vrend wel.
Maar voor de rest was t geweldig!!!
Mijn moeder was er voor de eerste x en ook zij is helemaal weg van turkije, de gast vrije mensen daar de prachtige natuur. Ik ben echt jaloers op jullie dat jullie al zo snel weer gaan haha. Ik moet nog een paar maandjes wachten. maar dan ga ik (hopelijk) voor goed. We zijn 7 dagen in izmir geweest de mensen daar waren beetje verbaast dat we daar op vakantie kwamen. mijn zoontje van anderhalf werdt op straat door wild vreemden gekust en geknuffeld er werden fotos van hem gemaakt echt geweldig in t hotel ontfermde t personeel zich over hem terwijl mijn moeder en ik ontbeten. zo lief en aardig waren ze daar. we zijn 1 dag naar kusadasi geweest en een dag naar cesme maar die laatste was niet zo leuk hahaha. Het regende pijpen stelen we konden echt niets anders dan schuilen. en weer terug met de bus haha maar toch we vonden t super!!! hopelijk gaan jullie ook vertelen hoe jullie vakantie was alsjullie terug zijn is leuk om elkaars ervaringen te lezen. ik kan een beetje turks let op hahaha en op straat was een man sporttassen aan t verkopen hij riep heel hard: bes miljoen bes miljoen!!! dus ik loop na hem toe en vraag in t engels hoeveel kosten die tassen zegt ie: on miljoen hahahha ik lachen hij lachen echt leuk hahaha ik heb echt supper leuke dingen meegemaakt en gezien maar dat vertel k nog wel
T was in elk geval te gek!!! :stuck_out_tongue:

Nou spreek jullie later en hopelijk gaan jullie allemaal een te gekke vakantie tege moet maar dat lukt denk k wel he hahaha :wink:

Doei doei
jekka :blink:

Hoi Jekka leuk om je verhaal te lezen! En leuk dat je moeder het op haar eerste vakantie in Turkije zo naar haar zin heeft gehad! Je schrijft dat je over een paar maanden voorgoed naar Turkije gaat, waar ga je dan precies wonen en wat ga je daar doen? Vind ik altijd wel erg leuk om te horen. Nou, probeer weer een beetje aan Nederland te wennen zou ik zeggen, zal wel niet meevallen na zo’n heerlijke vakantie. Gelukkig is het hier op het moment ook erg lekker weer :smiley:

Groetjes, Diamond

@ Myrna: Nee die jongen werkte niet in Alanya. Hij was er ook op vakantie. Maar hij zegt wel steeds dat hij elk jaar naar Alanya gaat op vakantie. Hij heeft ook een zomerhuisje in Serik. Heey een rijke turk, hihi :stuck_out_tongue:
hij studeerde eerst in Istanbul, maar nu ergens anders.

Groetjes Rieneke

he diamond,

Ik ga deze zomer ik weet nog niet de precieze datum met mijn vriend en zoontje naar kusadasi verhuizen. We hebben er al een huis gekocht, deze zijn ze nu aan het afbouwen. Mijn vriend is koerd en hij wil al kei lang terug naar turkije maar durvde me niet echt te vragen tot dat ik op t idee kwam. Natuurlijk was ie kei blij en we zijn dus ook direct gaan rond kijken en informeren enzo begin januari hebben we ee huis gekocht. dus als we over een paar maanden gaan moet ik nog veel regelen met verblijfs vergunning enzo maar ik denk dat t wel lukt ik heb via dit forum echt veel info kunnen opdoen.
We willen voorgoed daar blijven. Samen wat beginnen daar we weten alleen precies nog niet wat maar daar komen we ook nog wel uit. Ik heb er in elk geval heel erg veel zin in lijkt me echt kei spannend. Ik heb nu ook t boek turks zonder moeite besteld en leer ook veel op taliha’s turkije forum. mijn vriend helpt me ook met de taal want dat wil ik natuur lijk wel kennen. In elk geval hoop ik dat de maanden voorbij vliegen hahaha.

groetjes van mij
jekka

hoi jekka…

super leuk dat je in turkije gaat wonen…
ik hoop dat je het leuk zal krijgen…maar dat zal ongetwijfeld lukken.
veel succes nog met het krijgen van een verblijfsvergunning…!!

groetjes

filiz

Nog 24 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~

Hihihihi NOG 97 dagen en dan zit ik in Alanya…

maar het duurt nog zo lang :huh:

Groetjes Linda

Hey hey !

Jaa daar ben ik weer … heb een hele tijd niet meer op dit forum iets geschreven (wel nog gelezen hoor … maar niet meer gereageerd) en tjaa … ik ‘miste’ het wel een beetje hoor …

Ik denk dat het voor mij nu een half jaar geleden is ongeveer dat ik in Turkije op vak. ben geweest (voor de 4e keer) … dat was iets van half oktober ofso. Ben 10 dagen in Side(Manavgat) geweest en heb egt een supervakantie gehad !! Mijn herinnering en verhaal van mn vakantie staat alweer heel wat topics terug … dus als je niks te doen hebt … :stuck_out_tongue: hahaa … maargoed, ik had toen nog aardig contact met jongens uit het animatieteam en dat contact vervaagt langzaam (ik had geen vriendje daar hoor ofso) … best jammer want had wel nog leuk contact met ze willen hebben … maarja jullie kennen het denk ik wel : druk met school … vriendje hier , enz.

Ik weet niet waardoor het komt dat ik (na ongeveer twee weken niet te hebben gekeken op t forum ) opeens weer even wou reageren ; misschien het lekkere weer … of de turkse cd van het animatieteam die ik weer opeens ergens in mn kamer vond … de fotoos van de vakantie of de 4,5 uur film misschien … ik weet het niet , maar ik wou gewoon weer even hier kijken en reageren ! Ik kwam bij dit topic (wat trouwens een leuk onderwerp is ! ) en las dat iedereen alweer een leuk vooruitzicht heeft : haar/zijn vakantie naar het lekker warme turkije !! Helaas gaan wij dit jaar niet :frowning: door omstandigheden kunnen wij (ik en mn familie…) dit jaar niet voor het derde jaar achter elkaar naar hotel Grand Prestige … vind ik best jammer maarja … volgend jaar weer ! :smiley: En misschien kan ik zelf nog wel met een vriendin een last minute boeken naar ‘mijn favo’ hotel :rolleyes: …

Nou, ik gaa het maar s afronden want k praat weer teveel natuurlijk ! Maare ik weet wel dat ik het hier wel een beetje gemist heb … k blijf zeker weer terugkomen !!
Ik wil iedereen die nog lekker naar turkije gaat een superleuke tijd wensen … enne , geniet ervan ! :smiley:

Liefs … xx

hé missymoi!

dit is toch helemaal super! lekker tip en verhalen met elkaar wissen! ik kan niet meer zonder dit forum, hihi! en straks zit ik in turkije en dan kan ik veel minder vaak reageren :wink:

gr. Magda :smiley:

Hé Missymoi, leuk dat je weer gezellig mee komt kletsen! Mis het ook als ik een paar dagen niet op internet kan…Het eerste wat ik dan doe is hier ff bijlezen. Erg gezellig, en leuk om samen hier af te tellen! Ik hoop voor je dat je toch nog met je vriendin naar Turkije kunt gaan dit jaar :smiley:

Groetjes, Diamond

Heey Missymoi! Welkom terug op dit forum :wink:
Ik check ook elke dag even de site (vaak ook meerdere keren per dag :stuck_out_tongue:
Super gezellige site en helemaal leuk om hier met zn allen af te tellen (zitten we onze omgeving niet zo te martelen, hihi)
Ik hoop ook voor je dat die last minute nog gaat lukken!!

Groetjes Rieneke

Hallo allemaal

Ook ff een paar daagjes afwezig geweest, maar had wel een uurtje nodig om bij te lezen.

Het echte aftellen is nu begonnen, de laatste maand is ingegaan :smiley: !!!
Nog 28 dagen!!!
Het komt nu dus echt dichtbij.

Groetjes
Annemiek

Heey !

Jaa vind het ook weer gezellig dat ik er weer ben :smiley: hihi … jullie allemaal aftellen en ik help wel hoor B) haha …
en jaa ik hoop zeker dat die last-minute door kan gaan … maarja zo niet … jammer, maar volgend jaar gaan we denk wel weer ! :smiley: (hoop k) maargoed … k gaa nu ook wel weer bijna elke dag kijken op t forum en nog even een berichtje achterlaten ofso … !
Nou k hou het kort vandaag … moet weer verder aan een PO geschiedenis <_< …

Doeg doeg … kusje

Nog 56 dagen!!
Heb vannacht al over de vakantie gedroomt, geloof dat ik er een beetje tevéél mee bzeig ben :smiley:

Groetjes, Diamond

Nog 23 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~

Ja!!! Nog 23 daagjes!!!

Hmmmmm… ik moet nog 95 dagen, duurt allemaal nog veel te lang!!! <_<

Nog 22 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~