helaas…alleen de dagen in turkije gaan suppppppppppersnel voorbij…
ok, voor jullie het zeggen ik zal niet meer negatief doen.
advies hou nog even een voorjaarsslaap van 2 weken…
Maakt niet uit voor mij dat de tijd daar snel om gaat want ik hoop daar te kunnen blijven, als ze me niet pakken omdat ik steeds naar een Grieks-eiland ga om mijn visum te verlengen!
Verder hoop ik dat de tijd van nu totdat ik ge heel snel voorbij gaat want ik mis mijn manneke gewoon veel te erg!
Groetjes…
~Deniz~
ik ga 16 juli voor 11 dagen naar marmaris app ohzon…is dat wat? wie gaan er nog meer?
X
o ja dat is waar ook…sorry hoor ik haal wat verhalen door elkaar.
wat een vooruitzicht voor je , leuk!!!
Ja ik vind het super leuk om bij mijn vriend in Marmaris/icmeler te gaan wonen!
In de zomer al 4 maanden samengewoond en tussendoor steeds een tijdje (al bijna 4 jaar lang) maar nu ga ik dan toch echt en ik hoop dat ik daar kan blijven, dat visum reegt me op!
Groetjes…
~Deniz~
dat zal toch wel goedkomen; land van 10000 regeltjes maar ondertussen…als je wat mensen kent moet het toch wel gaan lukken. in elk geval zit je 3 maanden goed haha…
Ja dat gaat wel goedkomen!
Ik laat in ieder geval mijn manneke niet meer alleen daar achter want ik kan gewoon niet zonder hem!
Groetjes…
~Deniz~
Nog 49 dagen nu! Heb nu pas het gevoel dat het iets dichterbij begint te komen, joepie!!!
Nog twee uurtjes en dan zit het er weer op voor vandaag…
Groetjes, Diamond
he Deniz kan me voorstellen.
en het staat vast ergens op dit forum maarre: je vrienden en familie. en die van hem: hoe staan die ertegenover dan???
(de verkorte versie is prima hoor, want waarschijnlijk hoort dit niet onder dit ‘topic’ thuis), maar ik ben even nieuwsgierig…
Ja, Diamond en weer een dagje dichterbij. Ja die 50 dagen grens hebben we tenminste gehad, begint wat te worden nu.
Zijn en mijn ouders waren (en nog zijn het nog steeds een beetje) niet eens met onze beslissing!
Ze wilde dat we eerst onze studie’s af zouden maken maar dat duurt nog dik 3 jaar en dat gata gewoon echt niet meer, die 16 Dagen die we nog moeten wachten is echt eeuwen voor ons!
Nu maakt mijn manneke gewoon zijn studie daar af en ik ga naar hem toe!
Vanaf Mei gaan we beide op een reisbureau werken en ik hoop dat het met mijn visum gewoon goed gaat aflopen want ik wil niets liever dan bij hem zijn!
Blijven af tellen hier allemaal he, dan gaat het mischien wat sneller!
Ik kan nooit wachten om weer een dagje minder in dit topic te zetten!
Groetjes…
~Deniz~
o ja nu herinner ik me je verhaal weer. wel een hele beslissing, maar goed jullie zullen wel heel zeker van je zaak zijn …toch??? zoals de turken zeggen: insallah!
inderdaad we blijven hier aftellen, elke minuut is er 1 haha…!
Ja wij zijn echt heel zeker van onze zaak!
En ja, elke minuut is er weer 1…Ik kan echt niet wachten om te gaan en ik vind dit topic geweldig om af te tellen, zo kan ik iedere dag kijken en zien van jAH HET SCHiET TOCH AL EEN BEETjE OP…
Nog 16 dagen!!!
Groetjes…
~Deniz~
ja ja nu weten we het wel haha…denk even om de mensen die nog 49 dagen moeten…
Ja sinds de dag dat mijn manneke weer terug naar Turkije ging moesten we 93 dagen wachten waar er dus nu pas 77 van voorbij zijn, zo lang hebben we nog nooit moeten wachten in die hele 4 jaar dus het valt me super zwaar maja!
IK WENS VOOR iEDEREEN DiE NOG LANGER DAN Mij MOET WACHTEN DAT OOK VOOR HEN DE DAGEN NU HEEL SNEL VOORBij ZULLEN GAAN EN DAT WE ALLEMAAL GAUW DAAR ZijN EN DAN DE TijD VAN ONS LEVEN ZULLEN HEBBEN!
Groetjes…
~Deniz~
ok ok ik leef met je mee hoor…
Maar ondertussen zal de tijd wel omvliegen voor jullie. of wegen de laatste loodjes (dagen) het zwaarst??..
Vandaag nog precies 3 weken, oftewel 21 dagen !! ![]()
En Von, het is heel dubbelzinnig, de tijd gaat nu heel snel, omdat je nog veel moet regelen en tegelijkertijd is het ook erg slopend en wil je het liefst gelijk vertrekken…
maar ja, dat kan nou eenmaal ook niet echt zonder voorbereiding!
Gr. en tel ze nog allemaal!
Magda ![]()
Alle minuten wegen even zwaar!
Waar ging jij ook alweer natoe, heb je daar ook een geliefde of mischien family en wanneer ga je dan?
Sorry, ik heb denk ik ook iets gemist!
Je moest geloof ik vandaag nog 49 dagen he?!
Ik vind dat aftellen topic echt geweldig!
Groetjes…
~Deniz~
Ohja Magda, 5 dagen nadat ik daar ben kom jij ![]()
Tot ziens in Marmaris!
Succes met aftellen en regelen!
Groetjes…
~Deniz~
deniz, inderdaad nog 49 dagen en dan kan het feest beginnen. ik ga 31 mei weg, 3.5 week naar tomer universiteit voor turkse cursus. daarna 3 weken vakantie vieren in Gümbet. En of ik daar een geliefde heb?? laat ik het zo zeggen, hij zegt dat hij naar Gümbet komt (hij werkt in Uludag / voor de duidelijkheid dat is een skigebied in noord-turkije…) voor 2 weken. maar ik heb al wel het een en ander meegemaakt, dus ik ben niet zo naief meer…
We sms’en wel elke dag, en bellen af en toe en gister kreeg ik een cd’tje van hem die hij had gebrand met allemaal leuke turkse muziek en wat fotos van de vakantie. En een brief (uiteraard in het turks), ik kwam er wel uit en hij lijkt heel serieus te zijn.
Maar goed, zoals ik al zei…insallah…en we zien het wel. Hoe dan ook, laat de dagen maar snel gaan, Turkije is - met of zonder geliefde - SUPER GENIETEN !!!
![]()