Veel Plezier-welkom Thuis 1

Helemaal met Von eens!!!

Hé Myrna hoe gaat het met alle voorbereidingen? Moet je deze dagen nog werken of ben je nu lekker vrij? Nog 7 dagen joh, je zit er al bijna :smiley:

Voor de rest, tel ze nog even :smiley:

Groetjes, Diamond

Oh Myrna, ik ben jaloers op je…Nog een week en dan ben je al lekker daar!
Ik wens je een hele leuke tijd!

En voor de rest onder ons: WE BLijVEN AFTELLEN HE…!

Groetjes…
~Deniz~

We kunnen wel ff een lijstje maken met alle vertrekdata, kan het allemaal niet meer onthouden van iedereen :unsure: Ik begin maar ff met mezelf, als jullie hem even kopieren en je naam er ook in willen zetten…

Diamond 1 juni

Groetjes, Diamond

Diamond: 1 Juni!
Deniz: 28 April!

Heel leuk idee Diamond!!!

Groetjes…
~Deniz~

Annemiek: 1 Mei!

Groetjes Annemiek

Goed plan!!

Maret: 6 Juni!

Liefs, maretje

Yvon: 1 juni

gelukkig even een beetje overzicht, was al bang dat ik de enige was die alle vertrekdata’s van iedereen door elkaar aan het halen was…

(nog even en we kunnen 48 dagen schrijven diamond!!!)

Rieneke: 29 april en begin juli ergens…

Dit is idd heel handig om te weten!! :smiley:

Groetjes Rieneke

48 nog! Het schiet al op he, Von? Leuk dat we nog hetzelfde aantal dagen moeten :smiley:

Iedereen tel ze!

Groetjes, Diamond

Rieneke: 29 april en begin juli ergens…
Magda: 3 mei :smiley:

Echt heel handig dit… Diamond, ook rustig nu op je werk? hihi bij mij zitten ze lekker allemaal in vergadering! :stuck_out_tongue:

Groetjes

Nou ik hoef vanmiddag pas om 12:00 te beginnen, heb nu nog lekker een paar uurtjes voor mezelf. Maar ook bij ons is er vanmiddag een belangrijke vergadering zodat ik niet weet tot hoelang ik vanavond moet werken :frowning:
Maar morgen ben ik lekker vrij, dat scheelt dan weer!

Groetjes, Diamond

owh, lekker hoor! Ik moet gewoon de hele week werken, tot aan mijn vertrek toe :wink: Maar ik moet zeggen, nu ik weet dat ik echt wegga, ga ik met plezier naar mijn werk, omdat de tijd dan sneller gaat! en je hoeft je niet zo erg meer uit de naad te werken… :stuck_out_tongue:

groetjes en fijne dag nog!

Magda :smiley:

hi Diamond…we zitten bij de 48!!!
keep on counting down meiden…

lekker diamond …pas om 12.00 beginnen. tja, als je dan ook om 5 uur naar huis kon… :smiley:

hier ook even rustig op kantoor, even wat dingen aan het op- en uitzoeken voor in Izmir en Bodrum straks…ook errug belangrijk hi hi.

Ik ga een paar dagen niet de dagen posten dan gaat het lekker snel!!!

Werken!!! Ja ik zit ff thuis(ben een soort ziekies niets ergs hoor!!) maar ben dus nog thuis tot de vakantie :stuck_out_tongue: !!! Best lekker, alleen gaan de dagen langzamer en dat is dus minder.

Iedereen die moet werken succes, en anders: Niet naar buiten kijken daar word je dus niet vrolijk van.
Ik houd me maar vast aan de voorspellingen: Alanya 28 gr(gister middag), vandaag om 8 uur onze tijd 22 gr en onbewolkt!!!

Annemiek

jaja, een paar dagen niet aftellen…zou wat zijn: sta je ineens een paar dagen te laat op schiphol met je koffers…haha. nee annemiek niet aftellen dat gaat niet meer lukken nu we eenmaal de 50dgn grens voorbij zijn

1 mei ga je al, lekker hoor!!! “beterschap”

@Von

Telaat op schiphol gaat noooit lukken: We gaan met de hele familie dus ik word wel geholpen met het niet vergeten!!!
Ja lekker 1 mei, het komt steeds dichterbij! Mijn moeder(69) had het vanmorgen erover dat nu ‘eindelijk’ de koffers naar boven moeten, want de kriebels worden zo erg dat ze haar spullen kwijt is!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Eerst maar eens voorbruinen vanmiddag, want de grote zonnenbank buiten doet ook zijn werk niet :smiley:

Groetjes allemaal
Annemiek

P.S. Moet ik(wij) toch ineens volgende week de herhaling van de entingen halen!!! Dacht er tot september vanaf te zijn, blijkt dat het nu al kan(moet). :frowning:

2 opties: of je gaat met je moeder of meteen met je hele familie???
allebei leuk, maar help me even, waar ga je ook weer heen, met wie, naar wie en voor hoelang???

zo, de werkweer is weer doormidden…hihi

Met de hele familie: Mijn ouders(69 en 75), mijn zus, haar man en kinderen(9 en 11) en wij(mijn man en ik). We gaan naar Alanya, nu voor de 3de keer met z’n allen, voor ons de 7 of 8ste keer. Wij gaan al een jaar of 15/16 die kant op.

Met elkaar gaan is iets wat we nu voor de 4de keer doen, verleden jaar zijn we naar Marmaris geweest. We gaan lekker 15 dagen eruit!!!

Zo ben je weer helemaal op de hoogte,
Groetjes
Annemiek

dank je . leuk hoor wat een vooruitzicht. gezellige boel zo met z’n allen !!