Veel Plezier-welkom Thuis 1

Heey !

@ Annemiek … leuk hoor , gezellig met de familie ! :smiley:

@ de rest … jaa jaa … het komt steeds weer wat dichterbij … ! Succes verder nog met aftellen ! :smiley:

-xx- Sharon …

Nog 15 Dagen!!!

Groetjes…
~Deniz~

deniz wat een voouitzicht he !!! LEKKER !!!
denk je om de hittegolf…haha

Ja ik had het gelezen, dat is toch niet echt zo he Von!?
Vorig jaar ben ik 4 maanden daar geweest en hadden we ook een hele periode met wel 47 graden in de zon, gelukkig was er wel wind maar het kan toch niet dat het nu nog warmer gaat worden en ook nog voor een nog langere tijd!?!
Ik ben wel eens benieuwd of dat echt waar is met die hittegolf!
En ja het begint al een beetje op te schieten voor mij, ieder minuut is er 1 teveel!

Groetjes…
~Deniz~

ha nee hoor laat die hittegolf maar komen…beter dan die regenvloed hier.
het kan me niet warm genoeg zijn, heb al wel het een en ander meegemaakt aan temperaturen rond de 50 graden. Ik vind het heerlijk, maar ja kan me voorstellen dat als ik in die temperatuur moet werken…maar goed, zolang ik verkoeling in de buurt heb, zwembad of zee, kan het lang aan…

still counting…TÜRKIYE hos geldiniz !!! geweldig dat gevoel om straksaan - over 48 dagen :smiley: - weer in het vliegtuig naar dit superland te gaan. En om te weten er dan bijna 7 weken te mogen blijven, helemaal SUPER !!!

Ja als ik eenmaal in dat vliegtuig zit dan lijkt de vlucht wel eeuwen te duren!
Ik kan echt niet wachten om uit de deuren van het vliegveld te lopen en zo bij mijn manneke in de armen te rennen, ik laat hem nooit meer alleen!
Ik ben ook veel gewend qua temperatuur daar en ik vind het echt fijn, ik heb het nu zo koud!

Nog even en dan zijn we in TÜRKiYE in de zon (met onze geliefde’s) achter een lekker koud glas Ayran met veel schuim en een bord vol Mixed Pide!

Groetjes…
~Deniz~

JAAAAAAAAAA , daar kijk ik ook erg naar uit.
stiekem hoop ik ook dat m’n mannetje uit Uludag (waar ik op wintersport was een maand geleden -lijkt wel een jaar terug-) me op komt zoeken als ik in Bodrum ben. Ik zou het niet kunnen geloven als we elkaar weer in de armen kunnen vliegen, krijg er nu al een zere onderbuik van…lijkt me echt helemaal super. ik wil mezelf beschermen en er niet te veel van verwachten maar ondertussen weet ik dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben want ik ben HELEMAAL WEG VAN HEM al sinds de eerste keer dat ik hem zag…
maar goed, daarover hoef ik jou nix meer te vertellen hè…

Juist, dat gevoel ken ik…Van het eerste moment dat ik hem zag voelde ik al dat hij mijn manneke is!
Ik hoop echt voor je dat je je mannetje snel weer gaat zien!
En als je echt zoveel om hem geeft dan kan ik je maar 1 ding zeggen: “Ga dan voor hem”!

Heel veel succes met aftellen!

Groetjes…
~Deniz~

Heey …

weer even een reactie van mij … :smiley: ik zou wel es willen weten voor welke reden iedereen naar Turkije gaat … ik bedoel er zijn er zoveel van iedereen dat ik het niet meer bijhoud … :unsure: er zijn een aantal die denk ik voor hun vriendje daar gaan, anderen gaan weer werken, anderen gaan gewoon vakantie vieren … zo zijn er nog wat redenen … misschien leuk om even in t kort van jezelf te vertellen ?? :unsure:

kusje … xx Sharon

Ow de vlucht vind ik ook altijd eindeloos duren. Kan nooit zo lang stil blijven zitten en verveel me meestal nogal snel…
Maar als je dan geland bent en op je koffer staat te wachten, krijg je zo’ n heerlijk gevoel. Lekker de hele vakantie nog voor de boeg :smiley:

Geen idee hoelang ik vandaag nog moet werken maar een uur zit ik hier in ieder geval nog wel…

Groetjes, Diamond

Leuk idee, Sharon!!

Ik ga naar Turkije om er te werken. Ik weet niet wat ik met het land heb. Jongens zijn het niet, want ik val -zelf- niet op Turkse jongens, maar meer op de Hollandse blonde nuchtere :slight_smile: (dit zeg ik erbij, omdat dat het eerste commentaar is wat ik steeds krijg: jongens dit en dat)

Ik ben er ook pas 1 x geweest, en ik denk dat het meer de sfeer is, de échte vakantiesfeer, maar tegelijk heel relax, niet al te opdringerig etc. etc. etc.

Maar ik ga dus werken, in Lara en als het goed is tot en met Oktober, dus dat is heerlijk. Lekker het seizoen in de zon knallen.

Liefs, Maret

Sharon, ik ga op vakantie naar Turkije. Dit wordt de vijfde keer dat ik naar Alanya ga, ben gewoon helemaal verliefd geworden op die plaats. Verder niet voor de mannen, ben alweer vijf jaar heeeel gelukkig met m’ n vriend :smiley:
Wat ik trouwens wel erg leuk vind is om onze opgedane Turkse vrienden te bezoeken!

Groetjes, Diamond

Ook weer zo’n leuk idee, ik ga het steeds leuker vinden hier :slight_smile:

Mijn verhaal nog eens:
Ik heb mijn vriend 4 jaar geleden in Marmaris leren kennen!
Vanaf het eerste moment dat ik hem zag (ik was net geland en met de bus naar het hotel gebracht, samen met mijn ouders en broertje) wist ik al dat hij mijn manneke is voor altijd!
Ik had nog nooit een vriendje gehad (hij ook nog nooit een vriendinnetje)!
Ik was verlegen en hij ook maar een vriend van hem heeft ons bij elkaar gebracht via allebij een briefje te geven (van elkaar zogenaamd) om elkaar op het strand om een bepaalde tijd te ontmoeten!
De manager van het hotel kwam later die avond bij ons aan de tafel toen we dinner hadden en hij bleek de vader van mijn vriend te zijn!
Die avond zijn we uit gegaan enz…
Ondertussen hebben we al veel meegemaakt bv is hij al hier in NL geweest enz.
Nu hebben we het er allebij te moelijk mee en heb ik daar dus werk gezocht en nu ben ik dus van plan om daar bij hem te blijven wonen!
Nu maar hopen dat het visum allemaal goed gaat en dat het aftellen super snel gaat nu want ik mis mijn manneke te erg!

Groetjes…
~Deniz~

Ik ga naar Turkije omdat ik het een geweldig land vind, super gastvrij. Ook ik ben er nog maar 1 x geweest, maar meteen verkocht!! Heb er een SUPER tijd gehad!!

Ik ga van 29 april tot 7 mei een weekje naar Alanya om vakantie te vieren en om een aantal dingen voor juli te regelen.
In juli ga ik dus nog een keer, maar dan om te werken, voor 2 maandjes. Heerlijk!

Ik ben vorig jaar wel verliefd geworden daar, maar dat is zeker niet de reden dat ik terug ga. We hebben nu nog wel contact, maar meer ook niet. Ik denk dat ik hem in juli wel weer zie, ben benieuwd dan! Maar ik ga zeker niet voor hem terug!

Groetjes Rieneke

super! hier ook mijn verhaal:

Ben de eerste keer naar Alanya geweest met een vriendin en dat was erg bevallen. Daarna ben ik met mijn vriend gegaan naar Marmaris, met nog een stel en heb toen dus mijn huidige vriend leren kennen… :wink: Niks aan de hand, we zijn gewoon vrienden geworden, maar mijn toenmalige vriend mocht mijn huidige vriend vanaf het begin al niet (alsof hij iets voelde!)

Jaar daarop (vorig jaar mei) ben ik alleen met mijn moeder weer naar Marmaris gegaan en heb ik hem weer gezien… en toen is er een vonk overgeslagen! maar… ik had nog met mijn (inmiddels) ex en ben eerst terug naar Nl. gegaan, heb het met hem uitgemaakt (hij tieren en zeggen dat ie dat al eerder doorhad… had het zelf niet door! :wink: ) en toen binnen 3 weken weer naar Marmaris gegaan en vanaf toen was het aan! Dit is nu bijna een jaar geleden en ben nog een keer in september gegaan.

Nu ga ik er voor een half jaar heen. Dus mijn hoofdzaak is inderdaad mijn vriend, maar ben ook helemaal weg van Turkije!!

Groetjes, Magda :smiley: :smiley:

Heeey !

@ Maretje : leuk werken in Turkije ! Lijkt mij ook zo leuk … ik zou ook egt geen idee hebben wat Turkije mij nou zo trekt … het is idd denk ik gewoon de sfeer … echt zo’n vakantie sfeer … geweldig vind ik het daar !

@ diamond : vakantie in Turkije … altijd lekker ! en ook leuk dat je daar echt ‘vrienden’ heb leren kennen die je weer zal zien … leukkk! :smiley:

@ Deniz : leuk dat je daar gaat wonen ! hopen dat het allemaal gaat lukken en goed gaat met je visum … t zal wel een grote stap zijn denk ik … van nederland naar Turkije verhuizen … maar wel egt superleuk dat je het gaat doen ! en ik snap natuurlijk dat je je vriend mist … logisch tog … je gaat vast een leuke tijd tegemoet ! :smiley:

@ Rieneke : lekker op vakantie een weekje … daarna twee maanden werken … klinkt ook superleuk ! lekker in de zon … leuk land … wat wil je nog meer ?? B) hihi

@ Magda : ook heel leuk … een half jaar lekker naar je vriend !! en je kiest het lekkerste seizoen uit daar (de zomer … zou ik ook doen hoor hahah … B))

Zoo … nou is t wat meer duidelijk wat iedereen waar gaat doen … altijd leuk om te lezen … !!

xx Sharon

Heey missymoi!
idd wel handig en leuk dat alles nu even duidelijk op een rijtje staat, ik had et wel aardig in mn hoofd zitten, maar begrijp dat dit toch wel duidelijker is (weet je et meteen ook zeker!)
ben benieuwd hoe iedereen het gaat hebben daar!!! En benieuwd naar de verhalen!

Ik hoef nu nog maar 15 daagjes te wachten :stuck_out_tongue: Jeej!! heb er zo’n super zin in!!! :o
Ik mis Turkije!! Binnenkort maar weer inpakken :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

nog 108 nachtjes :smiley:

47 dagen nog!

Ga vandaag lekker genieten van m’n vrije dag!

Groetjes, Diamond

meiden, leuke plannen hebben jullie allemaal, veel succes en plezier (alvast). ok ook nog even een korte samenvatting van mijn kant :
ik ga 1 juni naar Izmir, 3-4 weken turkse cursus , en daarna 3 weken vakantie in Bodrum (Gümbet). en waarom ik ga?? ten eerste is het supergenieten in turkije van zon , zee, gezelligheid etc etc. Turkije heeft gewoon alles wat ik zoek voor een topvakantie!verder hoop ik daar m’n lover weer in z’n armen te kunnen vallen… :stuck_out_tongue:

het wordt voor mij/ons (ik ga altijd samen met een vriendin van me / 2 turkije-fanaten, dat kan niet goed gaan…) dan de 7e keer turkije.
2 x Alanya, Fethiye, Kusadasi, Marmaris, Uludag (wintersport)…en straksaan dan Izmir en Bodrum. Tja , als je eenmaal verliefd bent op turkije… :smiley: :smiley:

DIAMOND…LEKKER HE nog 47 dgn !!! keep on counting & geniet van je vrije dag !!