Veel Plezier-welkom Thuis 1

Het is idd bijna weekend…maarjah heb al 4 weken niks gedaan dus dat maakt mij al niet zoveel meer uit! :stuck_out_tongue:
Al heb ik dit weekend genoeg te doen…Ben maandag jarig dus morgen avond verjaardagsfeesie/afscheidfeesjuh ( jaja, na mn vakantie ga ik voor een jaar naar spanje als au pair en wanneer ik vertrek zijn al mijn vriendjuhs op vakantie) en zondag komt de hele familie op visite…Kadooootjuhss :stuck_out_tongue:

Voor iedereen die nog aan het werk is…Werkse nog even tis toch niet zo mooi weer ( hier in ieder geval niet) dus das beter dan heeeeeel veel zon en werken…

@ Cynthia Heel veel plezier!!! geniet ervan! maar dat zal vast wel lukken!!

Ik moet nog 9 daagjes wachten…we zitten eindelijk onder de 10 :smiley: :smiley:

Voor iedereen prettig weekend!!

Groetjes ezzzz

@allemaal: Ja lekker he! Heb er echt al zin in!! Het komt nu echt dichtbij! Koffer ga ik vanmiddag pas inpakken… Nu nog even mijn mp3 volgooien, en me batterijen voor me camera opladen!

Nou meiden ik ga ervandoor!

Ik spreek jullie na mijn vakantie weer, en diegene die ook gaan: VEEL PLEZIER! :smiley:

Liefs CYn

@Annemiek: hmmm zal bij mij dus vanmiddag ook wel afzien worden ben ik bang…Nou ja, misschien ligt er ergens nog wel een leuk tijdschrift, ga ik maar lezen ofzo. Je hebt dus een lekker lan weekend, ga je nog iets doen?

@Ezzzz: welke datum vertrek je naar Spanje? En in welke plaats kom je dan als aupair te werken? Maar eerst straks nog lekker naar Kusadasi! Alvast heel veel plezier met je verjaardags en afscheidsfeestje!!

Groetjes, Diamond

@Diamond, Lease-puber is dit weekend weer bij ons. Geen echte plannen, zaterdag met een groep vrienden BBQ-en, zondag mss wel naar mijn ouders op de camping, ligt een beetje aan het weer.
Maandag heeft een andere puber een jaar verkering en moet ergens heengebracht worden, dus ik heb me maar weer op geoffert! Ach ja die kinderen vragen het nodige, en ik vind het heerlijk dat zij dat vertrouwen in mij stellen, dus help waar ik kan.
Koop anders een tijdschrift, komt het niet van pas, heb je er vast het weekend wat aan in het zonnetje!!
En jij heb jij plannen?

Groetjes
Annemiek

@Annemiek: je bent er maar druk mee! Dacht dat het zondag toch ook nog goed weer zou worden, dus lijkt me wel lekker om naar de camping te gaan dan…En bbq’en is altijd lekker én gezellig! Heb woensdag ook weer 's ge bbq’ed, voor het eerst dit jaar, heerlijk!
Tot nu toe weinig plannen, morgenavond naar een vriendin maar verder nog geen idee. Misschien zondag ergens naar een water, lekkere hapjes enzo mee, leuk! We moeten toch wat he, om de dagen tot de vakantie zo snel mogelijk te laten gaan :lol:

Groetjes, Diamond

@Diamond, Als het goed is vertrek ik eind augustus naar barcalona! Heb er echt heel veel zin in :smiley: .

Maar idd…eerst maar even lekker naar turkije, daar heb ik nu nog meer zin in :smiley: :smiley:

@Ezzzz: wat gaaf zeg, een jaar naar Barcelona! Geweldige stad vind ik dat!
Ben je daar al 's eerder geweest?

Groetjes, Diamond

@Ezzzz: Gaaf joh, een heel jaar Barcelona! Moet je super van genieten, al zal het heus wel eens zwaar zijn. Weet je al in wat voor een gezin je komt? Spannend is dat

@Diamond, we gaan ervan genieten dit weekend. Het zal allemaal wel goed koom. Zit nu te wachten op mijn collega zodat ik naar huis kan :smiley: , maat die is een beetje makkelijk, dus als ze er om 12.30 nog niet is ga ik bellen!!

Fijn weekend allemaal, en nogmaals, voor de vertrekkers: HAVE FUN
Annemiek

@ Diamond, Ik ben er nog nooit geweest, mn moeder wel en die zei dat het een geweldige stad moet zijn!

@Annemiek, de familie waar ik nu mee in "onderhandeling"ben heeft een dochtertje van 2 en een zoontje van 4 dus dat zijn wel leuke leeftijden en ik heb er ook heel veel zin in als dat door gaat!!!

Groetjes ezzz

Zo dacht dat het een rustig middagje zou worden, nou vergeet het maar. Het is echt heel erg druk, heb nu pas weer ff tijd om hier te kijken. Nog anderhalf uur en het is alweer lekker weekend. Blij van, het is hier zo warm achter de balie. Hoor net dat we dinsdag met de collega’s uit eten gaan, gezellig!

@Cynthia: een heel fijne vakantie meid! Geniet ervan!

@Ezzzz: klinkt leuk, dat gezin waar je mee in gesprek bent. Barcelona is echt gaaf!

Groetjes, Diamond

Voor degene die net pas naar turkije zijn vertrokke…ik ben te laat…Maar beter laat dan nooit :wink: Heel veel plezier!!

@Cynthia…Jij morgen ook heel erg veel plezier!!!

@Diamond…Kon gister naar de vervangende tandarts en hij heeft het geplakt…voelde meteen een stuk beter…vanmorge naar een of andere kliniek geweest voor mn verstandskiezen…wat papieren in moete vulle en toen moest ik bij zn vent kome…Die heeft me vanalles uitlegd…ik kon uiteindelijk kiezen wat ik wou…(ik moet er 4 laten trekken) of 2x 2 met een verdoving…of alles in 1 keer onder narcose…heb ik maar voor de narcose gekoze :stuck_out_tongue: whaha laat mij maar lkkr slape…Pijnheb ik zoiezo erna (teminste daar ga ik vanuit) kan ik er beter nix van meekrijge en nog een dutje doen…Tog…??

@Ezzzz…Eg leuk dat je in barcelona gaat werken…Gwoon 1 heel jaar weg…Je hebt een TE goed leven jij :stuck_out_tongue: Je laat natuurlijk wel af en toe wat van je horen neem ik aan… :wink:

@Beppie…Veel plezier met je lease-puber dit weekend…

Had vandaag nog n smsje van Filiz…Alles ging nog steeds goed…Ze ging vandaag nog maar eens zwemmen…Voor de verandering :stuck_out_tongue: Gister had ze ook nog n sms naar me moeder gestuurd…Ik neem Yvonne volgend jaar wel met me mee…Hahaha lag van binnen helemaal in een scheur…
Lig nog beetje met mn moeder in discussie over naar turkije gaan ensow…Mja heb nog bijna n heel jaar om dr te overtuige…En in de tussentijd ook mn pa nog ma us goed op de hoogte stelle…Mja dat komt wel allemaal goed…

Nou ik denk dat het weer genoeg is voor even…

Groetjes yvonne

@Yvonne: gelukkig dat die vervanger je heeft kunnen helpen. Alleen die verstandskiezen…auw! Ik heb er ooit eentje moeten laten trekken die ontstoken was, nou dat was echt vreselijk! Je bent er met die narcose wel in een keer vanaf, dat scheelt dan weer…

Leuk dat het nog steeds zo goed gaat met Filiz, en dat jij ons een beetje op de hoogte houdt over haar. En in dat jaar moet het je toch lukken om je ouders over te halen :smiley:

Zo nog een uurtje, het wordt hier nu toch wel rustig. Bovendien gaan er hier al een heleboel om half vijf naar huis, ben straks nog zo’ n beetje de enige hier…

Groetjes, Diamond

@Diamond…Dan ben ik er wel vanaf ja…En het word pas iets na 25 augstus omdat ze tot dan al helemaal vol zitten…Dusss kan ik gewoon rustig werken deze zomer…en dan als mn school begint n dagje vrijpakken om naar die tandentrekker te gaan :stuck_out_tongue: Dus ik ben dr wel weer ff vanaf…

Hehehe dat gaat me zeker lukken in dat jaar…En anders haal ik er versterking bij om ze te overtuigen :stuck_out_tongue: whahahah

Wel lkkr dat het nu wat rustiger word op je werk…Ik heb lkkr de hele dag geluierd…Maandag begin ik met mn vakantiebaantje…Wel lkkr relaxt…Niet zn zwaar werk…En superhard hoef ik nu ook weer niet te werken :stuck_out_tongue: Das de ideale baan :wink:

Groetjes yvonne

Haha wat heb je precies voor 'n baantje dan?
En gelukkig dat 't nog ff duurt voordat je naar de tandentrekker moet. Denk dat je de dag erna ook wel vrij moet nemen, niet om je bang te maken, maar ik had na die ene kies al een week behoorlijke pijn…

Nou allemaal een heel fijn weekend, ik ben er morgen pas weer. M’ n vriend heeft vanavond feest van z’ n werk en ik slaap en eet lekker bij paps en mams, ook wel weer eens gezellig!

Groetjes, Diamond

hehe daar was ik ook al op voorbereid…Ik probeer t op n vrijdag te zette…en ook n paar weekjes voor mn vakantie…whaha niet dat ik op vakantie van water en soep moet leven :stuck_out_tongue: whahahah

ik werk bij een zorgcentrum…aan de receptie… vet relaxte baan B) Was vorig jaar ook al mn vakantie baan…dus dat zit wel goed…

Jij nog veel plezier bij paps en mams en smakelijk :wink:

groetjes yvonne

@Poellie+Diamond: Thanks gaat helemaal lukken! mijn broer komt ons om 4.45 halen vannacht… gaap dat wordt vroeg me bedje uit! maar dat heb ik er graag voor over!!! Hehe…

Nou ik ga nu echt… CIAO!!

Liefs Cyn

@Cynthia, heeeeel veeeeel plezier. ik ben zo giga jaloers gewoon, ik wil in Side zitten.

@beppie: jij ook veel plezier dit weekend :slight_smile: leuk he pubers :wink:

dames, ik zit heerlijk van mijn weekend te genieten (nu al) met een boek (hoewel ik eigenlijk dozen zou moeten gaan inpakken). morgenochtend naar IKEA lekker shoppen, bank en kast, nu wordt het echt, heerlijk

@de rest: heel fijn weekend gewenst, geniet van het weer :slight_smile:

hallo

Hier ben ik weer even, sorry dat ik niet zoveel reageer hier laatste tijd maar heb het ontzettend druk op het werk omdat het de laatste twee weken zijn en iedereen wil nog snel komen… En ik zit nu namelijk niet zoveel op pc en als ik het forum lees, ben ik meestal niet meer mee met jullie verhalen ! Maar, volgende week zaterdag heb ik gedaan en heb ik nog enkele dagen voor ik vertrek om weer helemaal actief te zijn hier ! :smiley:
Ondertussen heb ik ook gezien tussenin dat ik bijna bovenaan het rijtje onder de vertrekkenden ben !

een goed weekend aan iedereen ! en aan diegene die momenteel nog boven mij op het lijstje staan : goeie reis !! Deze onder mij spreek ik nog wel :wink:

groetjes en nogmaals sorry !
xxx

goeiemiddag Gaap

@Nur…Veel plezier met shoppe!!

Hmzzz Cynthia zit daluk al lekker in de turkse zon…Terwijl wijalleemaal nog moete wachten :angry: heheh :stuck_out_tongue:
Vanavond verjaardag met bbq :smiley:
Als de zon wat beter doorkomt ga ik in mn kinderbadje zitte B)

Groetjes yvonne

@poellie: jij ook verjaardag met bbq??? ik ook :smiley: veel plezier.

ik moet nog 15 nachtjes voor ik naar turkije vertrek :smiley: heerlijk

het shoppen is heerlijk gelukt. vanochtend om 9 uur :blink: waren we bij de IKEA en ze hadden bijna alles wat ik wilde hebben, alleen voor de linnenkast moet ik van de week nog een keer terug. meteen langs mn oma alle resterende spullen die er vna mij nog staan opgehaald en toen alles naar mn huisje gebracht. bank en tafeltjes in elkaar gezet. Nu begint het toch echt te worden. heerlijk :smiley: