Veel Plezier-welkom Thuis 1

JIPPIE…We hebbe al 4 kijkers voor de allernieuwste tv show :stuck_out_tongue: hahaha

@Jekka…Heel veel plezier en ik hoopdat alles goed gaat met de kleine en met je geliefde :wink: En geniet van de heerlijke tijd die je tegemoet gaat in turkije!!

@Nur…Wat fijn dat ie al klaar is!!!Sneller dan verwacht :wink: Ook leuk dat alles zo goed opschiet met je huisje…

Vanmiddag na het shoppe (heb nieuwe schooltas :smiley: Love mah mammie&pappie :stuck_out_tongue: ) ff na een vriendin geweest…Die is net terug van 8daagjes turkije…Ze had het natuurlijk heel erg naar haar zin gehad…en net zoals een van ons vondt ze het jammer om na huis te kome en wil ze naar dat hotel heel graag terug…

Nog ‘maar’ 89 daagjes wachten!!

groetjes yvonne

Zo ben weer terug, heb een superdag gehad! Lekker geshopt, alleen weinig gepast, was het eigenlijk te warm voor…En daarna lekker op een terrasje zitten kletsen en mensen kijken, heerlijk! Daarna door naar m’n schoonouders om te barbequen, was ook erg leuk. En alweer bijna een dagje dichterbij de vakanties :smiley:

@Estelle: je bent de eerste in het lijstje! Een heel fijne tijd in Alanya! Superveel plezier daar!

@Yvonne: gaat het weer een beetje met je tand/kies? Hoop dat je inmiddels bij de vervanger terecht kon…

@Nur: gaat goed dus met je huisje! En super dat je computer alweer gemaakt is, hoefde je niet zolang af te kicken :smiley:

@Jekka: komt vast helemaal goed in het vliegtuig! Heerlijk dat je kunt zeggen dat je nog maar één nachtje hoeft te slapen voordat jullie gaan!

Groetjes, Diamond

I’M BACK

heerlijk gevoel, zo mn pc weer installeren.
en als eerste natuurlijk hierheen :smiley:

@Nur: welkom terug! Werk aan de winkel nu ! Je hebt wss heel wat in te halen hier op dit forum :wink:

Heb ook laatste tijd niet zoveel op het forum gezeten, heb het ontzettend druk, ben ondertussen al heel wat beter! Nog 12 dagen en ik mag mijn koffers pakken !

nog 17 nachtjes :smiley:

t gaat nu wel langzaam :frowning:

@llemaal
Wat een weertje!! En ik moet werken, balen!

Als ik dan lees dat iedereen bijna weg is, dan ga ik nog meer balen, want ik ben zo aan vakantie toe!
Vandaag de hele dag achter een telefoon die niet rinkelt omdat iedereen al weg is(@Diamond, heb jij daar ook last van??), morgenochtend en dan…WEEKEND!!! B) B)

Eerst morgenavond lekker naar mijn zus en dan een heel weekend niets gepland! ZALIG

nog 51 dagen en dan eerst eens lekker weg, duurt nog zooo lang :unsure:

Annemiek

@Annemiek: succes met werken vandaag! Ik merk het ook al wel een beetje dat de vakanties zijn begonnen alhoewel de telefoon toch nog wel behoorlijk gaat bij ons. Ben d’r ook blij van, anders duurt de dag zólang. Ik hoef alleen vrijdagmiddag nog en daarna beginnen eindelijk de weken waarin m’n collega’s vakantie hebben en ik meer uren kan draaien. Lekker wat bijsparen voor de vakantie :smiley:

@Nur: tja die laatste loodjes he, die duren zooooooolang :angry:

@Sevgilim: gelukkig dat het inmiddels weer een stuk beter met je gaat! Nog ff blijven tellen en je gaat al!!

Voor mij nog 61 en 75 dagen!

Estelle:14 Juli…Alanya!
Jekka: 15 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Beppie1: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Groetjes, Diamond

Goeiemorgen!!!

Allemaal al weer wakker? Ik ben al wakker sinds 2 uur vannacht, had een mug in mijn kamer en die kwam de hele tijd rondjes om mjin hoofd vliegen!! Nog maar 2 dagen!!! Ik hoop dat ik vannacht weer beter slaap, want we gaan zaterdag al om 4 uur ons bed uit, en dan om 5 uur naar Schiphol!! :smiley:

Lekker hoor! Het komt nu echt steeds dichterbij!

Nou meiden geniet van het weer vandaag (als je vrij hebt) Dat is het mooie van student zijn : 7 weken zomervakantie… Waarin ik dan wel op mijn zaterdagbaantje extra moet werken! En dan lekker zeuren, maar als ik dan mijn loon-strookje krijg dan ben ik altijd weer blij!

Liefs cyn

Nog 26 nachtjes… Heb er superr veel zin in…
Ga ook naar Alanya, nog nooit geweest dus…

Joanne

Heej lieve mensen!!!

Ik vertrek zo over 3 en een half uur met de trein na schiphol!!!
Woeiiii, Ik wens jullie nog veel aftel plezier en voor de mensen die gaan terwijl ik in turkije ben HEEL VEEL PLEZIERRRRRRRRRRRR!!!

Ik spreek jullie over een 10 daagjes denk k weer.
Ik ben zoo blij he :smiley:

Nou mensen spreek jullie snel
Heel veel liefs jekka :stuck_out_tongue:

Veel plezier Jekka!!! En genieten hoor
Annemiek

@jekka: Lekker hoor!!! Als het goed is zit ik over 48 uur in de Turkse zon!!! :smiley:

Liefs Cynthia

Jekka heel veel plezier! Genier er lekker van!

Groetjes, Diamond

Jekka heeeel veel plezier!!! :smiley: Geniet ervan!!!

Jekka veel plezier :slight_smile:

T’is rustig hier vandaag…
Ben benieuwd hoe iedereen die op het moment op vakantie is/werkt in Turkije het heeft…

Groetjes, Diamond

nog 16 nachtjes

Goedenmorgen dames van het goede leven: Voor hen die het nog niet weten, HET IS BIJNA WEEKEND!!!

Het is op het forum al bijna net zo stil als op mijn werk(begint ook echt vervelend te worden :angry: ), dus zal ik een ieder wel weer na het weekend spreken.

Voor diegenen die komend weekend weg gaan:
Mazzelkonten!!! Geniet ervan en laat nog wel een beetje zon hier

Alle anderen: Geniet van het weekend, niet te veel BBQ-en en rose drinken op terrasjes :lol: !

Groetjes
Annemiek

@Annemiek: ben benieuwd hoe het vanmiddag op mijn werk is, of het daar inmiddels ook zo rustig is. Anders worden het vier lange uren ben ik bang :frowning:
Hopenlijk is er hier op het forum dan nog wat te beleven…

Nog 60 en 74 dagen wachten…

CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Beppie1: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

@Cynthia: je staat bovenaan meid! Morgen vertrek je al, lekker!!

Groetjes, Diamond

@Diamond, bij mij zijn het 4 lange uren dus! Steeds minder te doen, en de telefoon zwijgt! Kom de uren wel door, vanmiddag lekker vrij dus een extra lang weekend. Hoef pas dinsdagochtend weer hier te zijn.
Op het forum echt stil, dus maak je borst maar nat(maar niet van het zweet!)

Hopelijk hebben we mooi weer dit weekend
Annemiek