Veel Plezier-welkom Thuis 1

@Cynthia: vindt het een goed plan! Zie ik Side ook eens een keer :smiley: Ben je van het mooie weer aan het genieten? Ik moet juist de aankomende tijd veel meer werken, m’ n twee collega’s hebben binnenkort vakantie. Nou ja dat zijn weer een paar extra cocktailtjes straks in Turkije :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Jeej we hebben de reispapieren…nu komt het allemaal nog dichterbij :smiley:

Alleen zijn de tijden niet zo geweldig…18.30 heen en 23.45 terug :frowning: Maarjah dat mag de "voor"pret niet drukken :slight_smile:

@Diamond: heb gisteren hele tijd gerust, ik had koorts, nu is die weg maar mn keel en al doet nog pijn maar beter nu dan binnen twee weken als ik op reis moet ! Morgen weer gaan werken :frowning:

@Ezzzz: Jammer van de vluchturen, maar op de luchthaven is ook al een stukje op reis zijn hé ?

@iedereen: nog plaats in de koffer over van iemand ? Ben niet te groot :lol:

groetjes xxx

@ Sivgilim, Bij is nog ruimte zat hoor mag 30 kilo meenemen me zoontje 10 en me vriend ook 30. En we hebben in totaak maar 26 kilo dus er is hier ruimte zat. :smiley: En heel veel beterschap meid!!!

@ ezzzz, ja dat zijn midere tijden voor te vliegen ik vind vooral de terug reis tijd rot voor je maar dan ben je wel nog een paar uurtjes langer in turkije he mwahahahah. :stuck_out_tongue:

Ben gister na t dulfinarium geweest en die tee kleinen vonden t te gek zelf de kleine van mij van nog niet ns twee vond t geweldig. Ik baalde wel ff toen ik zag dat er een strand was en ik mijn bikini niet aan had of bij me had naarje ik heb me rok maar hoog getrokken en met me benen erin mwhahhaa :stuck_out_tongue:
En t was zoooo lekker weer he. Echt supper!!!

Mensen ik moet nog maar 2 nachtjes en 2 daagjes en een nacht wakker int vliegtuig naja nacht paar uurtjes opt vlliegveld paar int vliegtuig woehoeeeeeeeeeeee. Ik verheuggg me zooooooooo!!

Veel liefs jekka

Ik verveel me hier thuis! Mijn vriendinnen zijn allemaal werken, mijn ma ook en me pa zit de Tour De France te kijken snurk Echt gezellig hier in huis joh! ik zal hem ff gek maken met mijn turkse muziek!!! Hahaha!

Ga mijn vriendje ook maar weer eens blij maken met een berichtje!!

Doei Doei!

Liefs cYn

Haha, gezellig de Tour de France. Heb toch al niet zoveel met Frankrijk, doe mij maar Turkije :smiley:

Nog twee uurtjes werken en dan morgen lekker naar een vriendin d’r huisje bekijken. Zal wel erg warm zijn in de trein ben ik bang :frowning: Neem maar m’ n mp3 speler meer met Turkse muziek erop, gaat het misschien wat sneller…

Groetjes, Diamond

Ja dat is wel erg lekker he!!! Ik zal mijn mp3 ook weer ff vol gooien!!

Yeeeeh ik heb een doel vandaag! Whahah ik klink wel wanhopig! hehehe…

Ik wil naar Turkije!!! B)

Moet ook snel weer wat aan mijn thuisstudie turks doen Dat schiet anders ook niet op!

Liefs

Hmm mijn Turks is ook nog niet echt om over naar huis te schrijven nee…Maar ik heb nog ff om te oefenen helaas :frowning:

Vroeg gister aan m’ n vriend of hij al wel zin had aan de vakantie want heb hem er nog helemaal niet over gehoord. Ach, dat duurt nog zolang zegt ’ ie! Kill! Waah soms zijn mannen toch ook wel erg lastig hoor…Gelukkig is m’ n moeder ook al druk aan het aftellen, wel zo gezellig samen. En ben nog steeds erg blij met dit forum, voel me hier tenminste niet alsof ik het alweeeer over Turkije heb…

Groetjes, Diamond

Haha inderdaad, mijn halve leven draait om Turkije, ik ga ermee slapen en sta er ook weer mee op!!!

• Turkse muziek
  • Turkse cursus
  • Turkse vriend
  • Turkije vakantie

Gewoon verslaafd!!!

Liefs

@diamond…ik woon in limburg…In de buurt van Maastricht in een dorpje genaamd: Cadier en keer…
vanmorge was het hier heeel erg bewolkt…maar rond n uur of 1 begon de zon goed door te kome…

@Ezzzz…Jammer van je heenreis…Maar terugreis is tog een fijne tijd…Je slaat een nacht over maar je bent wel weer een paar uur langer in turkije!! :smiley: Maja misschien dat het nog veranderd…het is en blijt tog onder voorbehoud he :stuck_out_tongue:

@Jekka…leuk dat je naar het dolfinaruim bent geweest…Volgende keer maar je bikini meeneme :stuck_out_tongue:

@Cynthia…Mijn pa is ook al zn fan van de tour de france…Zulle we iets nieuws beginne waar ze fan van kunne worde…dan word ik in elk geval ook vaste kijker…Tour de Turkije :smiley: Whahaha

had vandaag het begin van mn cursus Turks er maar weer eens bij gepakt…Om te kijke wat er nog was blijve hangen…Heb dr nog geen kwartier in gekeke…Toen dacht ik leg maar weer weg…Het word tog nix…vandaag leer je tog nix bij :stuck_out_tongue:

Groetjes yvonne

Tour de Turkije, ik ben helemaal voor. Zal elke dag voor de tv zitten om het te volgen!

Groetjes, Diamond

heheh wat een geluk we hebbe al 2 vaste kijkers…ik zal eens vrage wat Mr. de mol ervan vind :stuck_out_tongue: want hij is natuurluk de big man wat t uitzend :stuck_out_tongue:

Hmmzz…dat had ik nog niet verteld…Ben net nog met mijn allerallerallerliefste mammie gaan shoppe :smiley: natuuluk op haar kosten :stuck_out_tongue: 2paar schoenen en 2 truitjes…
Is mijn mammie lief of is ze lief…??? (het was eigluk met mn pa zn pinpasje dus hij is ook wel zeer oke :lol: )

groetjes yvonne

Ha ik denk dat ik zelf maar ga meedoen als die tour de Turkije ervan komt, moet alleen nog wel ff trainen :blink:

Leuk zeg, al die dingetjes die je straks lekker in je koffer mee kunt nemen! Wel lief hoor van je moeder (en zeker van je vader haha).

Groetjes, Diamond

Nog 62 en 76 dagen!

Vandaag lekker een dagje shoppen en op het terras zitten met m’n vriendin. Heb er helemaal zin in! En vanavond bbq’en, lekker!

Groetjes, Diamond

Hmmzz diamond dat klinkt heel erg aantrekkelijk…is dr bij dat bbq ook nog n plaatjes voor mij :stuck_out_tongue: :smiley:

Nou zeg…ROT TANDARTS!! Wie gaat er nu ook op vakantie als ik die vent nodig heb :angry: Nou dan maar ff afwachten totdat mn moeder me kan vertelle wie zn plaats vervanger is <_<

Ik doe ook mee met de tour de turkije!!! Wanneer beginnen we??

Vandaag ook ff geshopt, oorbellen gescoord en beltegoed om mijn moppie weer ff te bellen!

Ciao!

Liefs Cynthia

Nog maar 3 dagen!!! :smiley:

en ik doe ook mee :wink:

nou dames, h ier ben ik dus weer ff.
mn pc is de harde schijf helemaal kapot van kreeg ik vandaag te horen, dus das wel balen. mn zusje kan gaan sparen :wink: ach, ze kan er ook niets aan doen. waarschijnlijk had ze een virus op een diskette zitten want precies dus toen ze op de pc van mn moeder en die van mij met die disk bezig was crashete onze pc. we kwamen erachter toen ze dus toch heeel ff op die van mn pa bezig was :s en die zei toen ook: doe het maar lekker zelf. gelukkig hebben we deze wel aan de praat gekregen anders had ik helemaaal niet meer op internet gekund :frowning: en mis het hier echt joh. voordeel: ze waren er nu mee bezig dus hoop eind deze week bericht te krijgen dat ik m kan ophalen.

ja mn huisje schiet heerlijk op. we gaan vanavond al dozen bij mn oma van zolder halen met mijn “inboedel” (pannen e.d. die stonden daar gestald). we hebben vandaag gordijnen gekocht dus die gaat mn moeder voor me naaien en verder allemaal leuke kleine dingetjes. heerlijk gewoon.

verder hoef ik nog 18 nachtjes te slapen voor ik lekker naar turkije ga. wat gaat dat hard zeg. pas geleden zat ik nog in de 40 :smiley:

nou tot ooit maar weer

woeii lekker weer he mensen!!!

Nou nog 1 nachtje en morgen om 6 uur vertrek ik met de trein richting schiphol.
En OOOOOOOO ik hoop ZOOOOOO dat die kleine rustig blijft int vliegtuig de vorige x schreeuwe hij alles bij elkaar omdat ie op mijn schoot moet blijven zitten.En OOOOOO ik hoop ZOOOO dat mijn vriend niet weer een angstaanval krijgt in t vliegtuig want hij is als de dood voor vliegen. :frowning:
Dus lieve mensen wish me luck!!!

Ik ben net nog naar stad geweest om de laatste dingen te kopen en ik ben weer met veel te veel spulletjes terug gekomen. gelukkig heb ik nog genoeg kilo’s in mijn koffer over :smiley:

veel liefs jekka

JEEEJ, IK KREEG NET EEN TEL. DAT MIJN PC KLAAR IS :smiley:

IK GA M ZO OPHALEN.

HEERLIJK GEWOON

I’LL BE BACK :wink: