Veel Plezier-welkom Thuis 1

@beppie…Jammer dat de bruiloft voor jou niet helemaal super was…Whahaah wel grappig van je lease-puber in zn lere jas :stuck_out_tongue: Moet je maar zin in hebben om met dit weer in zn jas te lope…Maja weet je teminste wel dat hij er ook echt blij mee is :wink:

@maretje…heb je gister genoeg gedanst??? lkkr alles eruit gegooid???

Het is eindelijk weer eens lkkr weer…!! Mocht wel weer eens tijd worden!!
En wat doe ik met dit weer…Eerst tot 3 uur vanmiddag een boek uitlezen…En dan het lievertje uithangen en mijn moeders auto poetse :smiley: Wat ben ik tog een ideale dochter :stuck_out_tongue:

groetjes yvonne

jaaaaaaaaaa morgen is het zover!!! ik ben al helemaal zenuwachtig… vandaag effe mijn koffer pakken… pfff ik kan niet meer wachten!!! :smiley:

Hey!!

Iedereen die morgen vertrekt heeeeeeeeeeeeeeel veeeel plezier!!!

Voor mij komt het ook eindelijk dichterbij :smiley: nog 13 daagjuhs… :smiley:

kus ezzz

GOEIE REIS !!!

Wow… lekker weer en t gaat in een keer heel erg langzaam hier :slight_smile:

Ik ga morgen op vakantie, maar ik kom vanavond nog wel een verhaaltje houden, heb het nu druk met mn kamer opruimen!!

Liefs, Maretje

@Maretje: Veel plezier daar!!! Gelukkig hebben wij nu ook lekker weer, anders was ik weer vet jaloers geweest :stuck_out_tongue: :angry: !!

Veel te mooi weer om achter de compie te zitten maar wilde ff bijlezen
Groetjes
Annemiek

iedereen die morgen vertrekt, wens ik allemaal een fijne vakantie toe en geniet er van.

ikki moet nog 4 weekies wachten.

groetjes Besmile

Hallo allemaal!!!

Heb al een tijdje niets meer van me laten horen… Alles is de laatste tijd ook zo snel gegaan!! Hier even een kort verslagje: ik zit nu in Oostenrijk, heb hier een superleuk baantje in een 4-sterrenhotel in de mini club. Alles is hier zooo veel beter geregeld!! Echt een mooi hotel, heb een eigen fijne kamer + badkamer met balkon, koelkast en tv… Werk 5 dagen in de week, weekend heb ik vrij. Mag van alles gebruik maken: sauna, zwembad, solarium, tennis… Echt super!!
En iedereen is ook zo vriendelijk hier… Kom hier echt niets tekort!! Behalve zon dan, want het is hier echt rotweer!!! Dus misschien kunnen jullie wat zon deze kant op sturen?? Ik blijf hier nog tot 5 augustus, dan ben ik hier zo´n 5 weken geweest. Zelfs van mijn shopverslaving hoef ik niet af te kicken, want hier hebben ze zowat dezelfde winkels als bij ons…dus ik houd het hier wel vol!!
Ik heb geen tijd gehad om alles bij te lezen, maar zag wel dat er ondertussen al heel wat mensen vertrokken zijn, o.a. om te werken…
Kelebek, erg jammer dat het je niet bevalt daar. Was ist loss?? Hopelijk heb je snel iets anders gevonden!!
Filiz, fijn om te horen dat jij het wel naar je zin hebt daar!!!

Verder weet ik niet zo goed wat er bij de rest allemaal speelt, maar hopelijk gaat het goed met iedereen… Ik zal de komende tijd nog wel eens hier verschijnen, dus ik probeer een beetje op de hoogte te blijven!!
Voor iedereen die binnenkort vertrekt: een fijne tijd gewenst in sunny Turkey!!

Dikke kus, Aniek

Maretje: 12 Juli…Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Iloveturkey: 12 Juli…Manavgat!
Estelle:14 Juli…Alanya!
Jekka: 15 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Beppie1: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Hoefde dit keer niet zoveel bij te lezen, komt natuurlijk door het lekkere weer en doordat er waarschijnlijk zoveel hun koffer aan het inpakken zijn :smiley: Jeetje morgen vertrekken er zelfs vier! Het wordt stil hier zeg!

@Annemiek: geweldig verhaal van je ‘leasepuber’! Heeft hij z’n nieuwe jas nog steeds aan? Hij moet er wel heel trots op zijn hem zelfs met zo’n beetje 30 graden te dragen! Moet je morgen weer werken? Ben benieuwd of het bij mij op’'t werk nog druk is, anders kunnen we lekker de tijd doden door te kletsen!

@Maret: ben je klaar voor vertrek meid? Jeetje een tijd terug duurde het nog zolang voor je en nu is het gewoon al zover! Ben echt benieuwd hoe je het gaat hebben. En die man van het animatieteam lekker laten rennen he :stuck_out_tongue:

@Yvonne: je moeder zal wel erg blij met je zijn :stuck_out_tongue:

@Aniek: leuk joh om je weer 's te horen hier! En super dat je het zo naar je zin hebt in Oostenrijk! Hoe kwam je erbij daar naartoe te gaan? Fijn dat het hier wél allemaal goed geregeld is, dat werkt een stuk beter! Nog heel veel plezier en succes tot 5 augustus!

Maret, Iloveturkey, Wenneke en Ingrid: Heel veel plezier in Turkije! Maak d’r een heerlijke tijd van!

Nog 64 en 78 wachten…

Groetjes, Diamond

dames die morgen vertrekken: heeeel veel plezier :smiley:

ik moet nog 20 nachtjes slapen

het gaat prima met mn huisje joh, laminaat ligt al een flink end. heerlijk gewoon allemaal :slight_smile:

nou ik ga weer want moet eraf van mn pa :frowning:

Nur leuk dat het laminaat al ligt! Wat heb je voor soort genomen?
En heb je verder al leuke dingetjes voor het huisje gekocht?

Vandaag trouwens weer een behoorlijke heimweedag…

Groetjes, Diamond

@Diamond: gelukkig heeft hij zijn jas gister al aan de kapstok gehangen, anders had ik nog aan zijn verstand gaan twijfelen! :blink:
Morgen ben ik lekker vrij, niemand thuis, dus zal regelmatig ff kijken, kunnen we idd ff kletsen!

@Nur, gaaf dat je zo lekker je huisje aan het opbouwen bent! Daar kun je zo lekker van genieten, en het echt je eigen plekje maken, zalig!

Iedereen die weggaat: Heel veel plezier, en we wachten op de verhalen bij terugkomst!

Annemiek

Woehoe!! We gaan om 11u rijden!

We hebben wel euh vervelende tijden!!! we vliegen straks om 17:00 pas ofzo, dus we komen echt in het donker aan (maar we moeten van Transavia ruim 3uur vantevoren aanwezig zijn en dus wil m’n moder ruim 4.5 uur van te voren aanwezig zijn <_< )

We zouden de 25e teruggaan en we komen terug in de nacht van 25 op 26 om 01:30… Gelukkig zetten we de auto op Schiphol neer!!

@ Diamond: Vanuit Turkije zal er een pb jouw richting op komen…

@ Beppie: gelukkig is je lease-puber niet gestoord om met dit weer die jas te dragen :wink:

@ de rest die vandaag weggaan: veel plezier en tot over een tijdje!!!

@ kelebek: is het nog gelukt met een baantje enzo?

Liefs, Maretje…

@Maret: inderdaad beetje vervelende tijden ja…Heb je alles al ingepakt klaar staan? Ben benieuwd naar je pb :smiley:

@Annemiek: lekker genieten dus van het mooie weer vandaag! Zit je al in de tuin?

Nog 63 en 77 dagen!

Groetjes, Diamond

amai amai :smiley: als iedereen thuiskomt terug dàn zal er weer wat afgekletst worden ! Het is nu al erg, maar dan…? :lol:
Altijd leuk om andere verhalen te horen van ook TurkijeFans !
Ben een heel tijdje niet meer zo actief geweest hier op dit forum maar heb het ook al druk gehad en ben dus echt wel ziek ! Ik lees jullie reacties wel allemaal maar soms is er zoveel bijgekomen dat ik gewoon niet meer meeben :frowning: Ondertussen zie ik dat ik meer en meer bovenaan het lijstje kom te staan B) bij de vertrekkenden onder ons.

Aan iedereen die vertrekt een goeie reis en aan iedereen die nu nog thuis zit: goeie moed! ooit is het onze beurt :wink:

xxx

@Diamond, nee, nog geen tuin! Voel me net z’n huismoeder met die puber in huis. Loop te poetsen, wassen ed. Moet wachten want ze komen de watermeter vervangen, en dat zou dus voor 10 uur zijn, maar nog niemand geweest!

@Maretje: Heel veel plezier, jammer van de tijden, maar goed je gaat en das het meest belangrijke!!

Ga maar ff koffie zetten en een stukje tuin bekijken :stuck_out_tongue:
Annemiek

@Aniek…Egt leuk voor je dat je het daar naar je zin hebt…ik hoop dat je het de rest van de tijd ook nog zo leuk hebt…en tot snel…

Maretje: 12 Juli…Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Iloveturkey: 12 Juli…Manavgat!

de 4 geluksvogels hierbove–> heeeel veel plezier in turkieturkieland :smiley: en doe zo snel mogelijk je verhaaltje hier neerzette

@Nur…fijn dat het zo goed opschiet met je huisje :slight_smile:

Nou ik ga maar hopen dat ik de zon vandaag nog mag zien…Hij weet zich namelijk goed te verstoppen zo achter de wolken <_<

@ maretje, Ingrid, Wenneke en ILoveTurkey: HEEL VEEL PLEZIER!!!

@llemaal… Nog maar 4 dagen thuis dan ga ik ook :smiley: Heb er echt zin in! Niet normaal gewoon!!!

Fijne dag vandaag!

Liefs Cynthia

Estelle:14 Juli…Alanya!
Jekka: 15 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Beppie1: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Zo het nieuwe lijstje met weer andere geluksvogels bovenaan.

@Sevgilim: denk ook dat het hier straks erg druk gaat worden als er weer veel terug zijn. Maar vind het altijd super om al die vakantieverhalen te horen. Krijg ik alleen nog maar meer zin om zelf te gaan. Doe je het wel een beetje rustig aan meid? Zoveel te sneller ben je weer beter. En het begint voor jou nu ook lekker op te schieten zeg!

@Annemiek: en zijn ze al geweest voor de watermeter? Zo irritant dat wachten op dat soort dingen. Enne het is veel te warm om te poetsen joh! Hier op het werk begint het ook al behoorlijk warm te worden zeg…Qua telefoon merk ik de vakanties al wel…

@Poellie: waar woon je ergens dan? Hier is het de hele tijd al heerlijk weer. Beetje te warm alleen om binnen te zitten…

@Cynthia: jeetje nog maar vier dagen! Ik wil ook!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Je mag wel in mijn koffer hoor! Heb nu al vakantie, moet alleen mijn rapport nog halen op school! Werken hoeft lekker niet meer!!

Liefs Cyn