Heb wel msn ja, zal ik je toevoegen?
Groetjes, Diamond
Heb wel msn ja, zal ik je toevoegen?
Groetjes, Diamond
heej Cynthia,
hoe heet jou space want ik wil die foto ook wel zien hoor :P.
Als ik je space naam weet dan kom ik er wel op maar zo niet. Duss pleace je space naam… ![]()
Ik wil die jan wel eens zie ik heb m al zooo lang niet meer gezien dus ik ben eruggg benieuwd hahaha.
Veel liefs jekka
he dames, weer zoveel bijgeluld zeg :o kan het niet meer bijhouden zo
helaas duurt t wel een dag of 10 voor mn pc gemaakt is
dus helaas zit ik nu af en toe op die van mn pa. schiet niet op maar t is maar zo ff. gelukkig mis ik het niet heel erg van ben druk bezig aan het schilderen: HEB DE SLEUTEL
ow zo heerlijk geowon, mn eigenste huisje
ben er zoooooo blij mee. dus meteen vandaag de hele dag in de praxis gezeten.
@diamond: ben zeker in love
hihi had t niet verwacht. hij zit nu in france, maar we smsen nog wel dus dat zit wel goed. we zitten al aan de 97 (heb ik van m gehad)
@myrna, leuk om ff van je te horen, blij dat alles daar goed gaat.
@cyn, wil de foto ook wel zien (niet nieuwsgierig) alleen msn ligt er ook uit (zeg toch dat mn pa een oude pc heeft)
naja, ik ga toch maar ff kappen, naar bed want morgen weer vroeg aan het klussen
Hee allemaal
gelukkig probleem met koffer is opgelost, als je het cijferslot dichtdoet moet je hem ook nog aandrukken en dan zegt ie klik en dan pas werkt ie :rolleyes: moeilijk zeg… Heb er uren aan zitten rommelen en gelukkig kwam mijn vriend met de oplossing.
Hahaha wel handig dat het niet in de beschrijving staat. Zo’n makkelijk detail.
Nou ja alles komt goed. Mijn koffer staat gepakt en ik heb maar 17,6 kg terwijl ik 30 kg mee mag nemen :blink:
groetjes linda ![]()
@Nur: dus je hebt de sleutel, leuk! Het grote klussen is dus begonnen nu! Leuk hoor om er helemaal jouw eigen plek van te maken en het in te richten zoals dat jij het mooi vindt! Veel succes met klussen de aankomende tijd.
Zó 97 sms’jes, dat gaat goed ![]()
@Linda: gelukkig dat het allemaal goed is gekomen met je koffer. Inderdaad stom dat ze daar niks over in de gebruiksaanwijzing hebben gezet.
Kun je straks in Alanya lekker gaan shoppen, je hebt toch nog genoeg kilo’s over in je koffer. Ha misschien pas ik er wel bij, wil ook zó graag terug ![]()
Iedereen een fijn weekend!
Groetjes, Diamond
@ Lindalight, ben blij kan je meer mee terug nemen hahaha. Gelukkig is t gelukt met je koffer. slimme vriend heb je
.
@ nur, sh*t man dat je comp nog steeds kapot is ik zou echt mega baalen haha. Maar t is wel helemaal te gek dat je eindelijk in je huisje kan supperrrr !!!
. Veel succes met t klussen meid.
Groetjes jekka
over 7 dagen ben ik gewoon al uuren in turkije
:wub: :wub:
I’m loving it !!!
haha ja slim is hij wel ![]()
had niet verwacht dat ik nog zoveel kg overhou heb toch veel meegenomen…
Diamond ik wil je best wel meesmokkelen in mijn koffer hoor ![]()
groetjes linda
@Linda da’s bij deze dan afgesproken ![]()
Omdat ik het hele weekend waarschijnlijk niet op internet kan wil ik je nu alvast een super fijne, gezellige, zonnige, romantische, geweldige vakantie in Alanya wensen. En zoals ik altijd maar zeg: geniet er 1000% van, het gaat zo snel…En als je terug bent ben ik heel benieuwd naar je verhalen en foto’s natuurlijk
Veel plezier meid!!!
Liefs, Diamond
Ps. Nog 66 en 80 dagen!
Hee diamond
bedankt voor je lieve reactie ![]()
Ik ben er nu denk ik ook voor het laatst, de kleine dingetjes moet ik nog bij elkaar rapen en natuurlijk nog ff afscheid nemen van iedereen.
Over 24 uur zit ik bijna in de bus naar Alanya toe :lol:
Genieten zal ik zeker!!! ALs ik terug ben krijgen jullie alles te horen en natuurlijk ook foto’s te zien!!!
vind het toch wel spannend worden hoor, de eerste keer vliegen!!
groetjes Linda en als ik niet meer hier ben voordat ik vertrek tot over 2 Weken ![]()
@ Linda: heel veel plezier in Alanya… Ik ga 2 dagen na jou, de 12e! Maak er een feestje van ![]()
@ Diamond: hee… als jij meegesmokkeld wordt, dan wil ik dat ook hoor ;)!
@llemaal: lekker genieten van het weer, dat vanaf morgen als het goed is weer beter wordt!!!
Liefs, Maretje.
Hallo allemaal!
Even een berýchtje vanuýt TurkýjeAlanya! het ýs hýer fantastýsch! Ik heb alleen wel een probleempje met dat baantje… dus als ýemand nog een baantje weet hýer ýn Alanya of týps heeft, alles ýs welkom! Kun je me dan een maýltje sturen? Ik ben druk op zoek naar ýets nýeuws, maar ýk kan alle hulp gebruýken!
Ik hou jullýe op de hoogte!!
Lýefs Rýeneke
hey meýdn…
hýer ff een berýchtje uýt het zonnoýge turkýje…týjd om býj te gaan lezen heb ýk nýe…want ben druk op msn…ma het ýs echt super hýer…!!
mýs het wel om elkde dag ff op de sýre te kunne kýjken…ma t werk ýs echr super leuk…!! ýk werk ýn de ýný club en ben de hele dag met kýnderen ýn de weer!!
met ze voetballen darten kleuren en ga zo maar door…echt heel leuk
het hotel ýs super mooý een heel leuk team…hou t wel 2 maandjes uýt hoorz…!!
nou…wanneer ýk weer týjd heb laat ýk weer wat weten …hoop dat het goed gaat met ýedreen van jullýe…fýjne vakantýr voor degene dýe gaat heel veel plezýer…!!!
mýs jullýe hoor…!!!
tot snel…dýkke kusz
fýlýz…
@ Filiz leuk man dat je t zo naar je zin hebt. Lijkt me ook supper leuk om met kinderen te werken!!! Hoop dat je nog een kei leuke tijd krijg voor e overige 2 maanden!!! Mischy lees je t wel niet maar wou t toch ff zeggen ![]()
@ Kelebek jammer man dat t verkeerd is gegaan met je baantje, Ik hoop dat je snel wat anders vind. Succes meid!!! En zo nog een fijne vakantie ![]()
@ lindalight, Ik hoop dat je een supper vakantie krijgt en maak je over dat vliegen maar niet druk johh zo erg is dat helemaal niet hoor komt allemaal wel goed. En t zijn zoiezo maar paar uurtjes toch.
. Veel plezier meid!!!
nog maar nog maar 5 nachtjes slapen, nog maar 6 hele dagen woehoeeeee,
Ik ben blij als t de 14 is hahahah.
Ik ging me tickets ophalen en we vliegen om 01:50 op de 15 zegt die vrouw bij t reisburo dat ik me niet moet vergissen en dat ik dus al de 14 naar schiphol moet want na 12 s’avonds is t de 15 hahahhaha. Ja dat zou echt erg zijn he als je dat niet in de gaten had en je de 15 naar vliegveld ging hahahah. Maja gelukkig had ik m zelf al door en wij gaan dat vliegtuig dus echt NIET missen he mwhahahaha ![]()
Maja meiden de groeten van jekka ![]()
een goeie reis aan iedereen die vertrekt !
Van mij is mijn weekend eindelijk begonnen, en ben ziek
om zot van te komen :blink:
@kelebek…Egt jammer dat het mis is gegaan met je baantje…Maar de moed niet opgeven en zoeke naar wat anders!!
@lindalight…Nou nu heb je genoeg kilo’s over…dus dat betekend dat je heeeeeel veel kunt shoppen
Of je kunt natuurluk je vriend/vakantieliefde in het koffer duwen en hem meenemen naar huis ![]()
@diamond… Dkw’s betekend DeelKWalificatie…Dankzij filiz ben ik hier terecht gekomen…We waren allebei wat aan het surfen op internet en zij heeft toen deze site gevonden en hem doorgegeven aan mij…
groetjes yvonne
@Maret: we proppen onszelf gewoon lekker in die koffer en gaan mooi mee vakantie vieren. Maar dan mis je je eigen vakantie, zou ook jammer zijn ![]()
Heb je alles al een beetje klaargezet en geregeld?
@Kelebek: leuk dat je ff wat laat horen meid! Jammer dat het met dat baantje niet is gelukt! Ik hoop dat je snel wat anders leuks vindt daar! In ieder geval nog heel veel plezier en succes!
@Filiz: zo te horen heb je het hartstikke naar je zin daar! Super! En leuk je ff te horen hier! Veel succes daar!
@Sevgilim: beterschap…Wat heb je precies?
@Poellie: leuk dat je hier ook bent terecht gekomen! Lekker kletsen en aftellen met z’n allen!
En morgen lekker zonnen!!
Groetjes, Diamond
@Maret: is er ook nog een héél klein plaatsje voor mij? ![]()
@Diamond: ik denk wat vermoeidheid, mn eerste week volop werken terug, heb er altijd beetje last van, gaat hou weer over!
@llemaal, bedankt voor jullie lieve reaktie, ga me meteen een stuk jonger voelen
!
De bruiloft was voor het nieuwe echtpaar een fantastische dag, voor mij als chaufeuse ff minder. Van 8.30 tot 01.00 in de weer geweest, ik was er behoorlijk muf door vandaag.
Maar de reaktie van mijn lease-puber(kind van vrienden die een vluchtplek hier heeft, dit keer voor langere tijd) op zijn diploma-kadoo maakte mijn dag weer goed!! Hij wilde zo´n lange leren jas(matrix-model) en die hebben we gevonden!! De zon schijnt, het is barstens heet, en hij loopt rond in een lange leren jas :lol: !
Nou heb alles weer bijgelezen, morgen idd zonnen!!!
Iedereen die morgen en maandag vertrekt:
GENIETEN!!! Maak er een mooie tijd van
Tot dinsdag allemaal
Annemiek
@ sevgilim: ik hou m’n buik wel in, dan pas je er vast wel bij ![]()
@ diamond: ja laatste voorbereidingen… Puzzelboekjes bij elkaar sprokkelen e.d.!! Heb nu toch wel erg veel zin om te gaan…
@ kelebek: jammer dat het mis is gegaan, maar blijf zoeken, en wie weet kom je daar nogiets veel beters tegen!!!
Nou dames, ik ga uit vanavond… Heb er wel zin in, alle frustratie enzo eruit dansen, maar het is wel maf zonder vriendje en die andere barman. Serieus, dat je daar zo aan gewend bent! Ik denk wel dat ze alweer terug zijn voordat ik terug kom uit Turkije… Nah 4 weken missen om mee te beginnen is ook wel genoeg ![]()
Wat zal ik aandoen…
Liefs, Maretje