Zo moest weer ff 3 pagina’s ofzo bijlezen, lijkt wel of hier steeds sneller gaat. Maar is alleen maar gezellig natuurlijk 
@Annemiek: kom op zeg, je bent helemaal niet oud! En het belangrijkst is dat we het hier gezellig hebben met z’n allen en daar doet leeftijd al helemaal niet toe. En alleen maar goed dat je nog steeds gelukkig bent met je husband, vooral zo doorgaan meid! Heb je een leuke trouwdag van je kennissen gehad?
@Poellie: goeie cijfers hoor! Alleen wat zijn dkw’s?? Wat leuk dat Filiz jouw vriendin is, zo komen we elkaar allemaal weer tegen hier haha.
@Cynthia: wat leuk dat je met Jan op de foto bent geweest! Gelukkig dat je toch maar bent gegaan dus! IK wil de foto ook eigenlijk wel graag zien, ben altijd benieuwd hoe iedereen er hier uitziet!
@Maret: heb gister eigenlijk weinig gedaan, nog lekker even de stad ingeweest en kon een erg leuk topje voor Turkije niet weerstaan. Trouwens ook nog erg gave schoenen gekocht dus wat mij betreft kan ik weer gaan 
@Sevgilim: leuk dat je geboekt hebt! Kan het aftellen weer verder gaan 
@Missy: je bent al weg maar beter laat dan nooit: heel veel plezier in Zuid Frankrijk!
@Jekka: ontzettend leuk dat jullie straks naar Kusadasi gaan verhuizen. Hoe gaat het met je Turks leren? Hou ons een beetje op de hoogte, vindt het altijd zo gaaf als iemand zo’n stap gaat zetten!
@Myrna: heeeee meid! Leuk dat je ff wat van je laat horen! Ben blij voor je dat je het daar zo geweldig naar je zin hebt en dat je supergelukkig bent met je vriend! En in september gaan we echt afspreken hoor, jammer dat het de vorige keer een beetje is mis gegaan, maar we hebben nog een kans 
Heel veel geluk straks weer in Alanya en ik hou zeker je site in de gaten!
Jeetje, 12 juli vertrekken er alweer vier! Voor mij nog 67 en 81 dagen!!
Zo, ik geloof dat ik weer helemaal bij ben…
Liefs, Diamond