Veel Plezier-welkom Thuis 1

@ maretje: haha je zal je vast niet gaan vervelen hoor!! dara is turkije veel te leuk voor!!!

@ sevgilim: jeeeeh gefeliciteerd dat je hebt geboekt!! fijn he als het dan toch weer echt vast staat!!

@ cynthia: wow super zeg dat je met jan op de foto staat… hij is de laatste jaren best vooruit gegaan idd… was altijd zo’n klein jochie… hihi maar zag hem laatst in een blad en had ook wel zoiets van wow… toch nog goedgekomen!!

en ik moet nog maar 5 nachtjes slapen voordat het zover is!!! aaaaaahhhh!!!

Hee allemaal

Nog 3 daagjes!!!

Maar ik heb nu een probleem… Ik heb een koffer van samsonite gekocht en ik wou het cijferslot uitproberen. Ik heb gedaan wat de beschrijving aangaf maar ik krijg het koffer hier niet mee vergrendeld :angry:
Toen heb ik met mijn moeder andere dingen geprobeerd en toen was de koffer opeens op slot, ik heb hem toen open gekregen met een bepaalde code, maar toen ik hem daarna weer wou sluiten deed hij het niet meer???

Ik snap er niets meer van :blink:

Heeft iemand misschien een koffer van samsonite?? en kan iemand mij helpen???

Het klinkt heel stom allemaal maar de beschrijving klopt gewoon niet, het koffer heb ik op slot gehad dus hij moet het wel doen, MAAR HOE???

Groetjes Linda :wink:

@Beppie: ik zou willen in jou plaats zijn en al zo lang bij iemand zijn! Vele mensen lukt het niet meer de dag van vandaag…

@Jekka: Ik ga van 26 juli - 9 augustus naar Kusadasi met mijn ouders en van 21 augustus - 31 augustus (landen op 1 september :stuck_out_tongue: in België) naar Marmaris met een goeie vriend van me: Club Green Nature, ben er al es geweest en toen was het echt TOP ! Maar geen twijfel mogelijk dat we ons nu ook gaan amuseren :lol:

@Lindalight: Ik heb een maand geleden de koffer van mn oma geregeld om de code te veranderen, ook samsonite en moet je zo geen klepje of zo terugdraaien om uw code te behouden? Véél succes ermee !

@iedereen die op reis gaat: GOEIE REIS ! Breng wat zon mee aub !! We hebben het hier stilaan hard nodig !

vele groetjes xxx

@ sevgilim, wel te gek johh dat je zo lang gaat zul je ook wel vinden he :stuck_out_tongue: .
wij willen ook zoooooooo langg!!!
Naja over een tijdje woon ik er maar ik heb geen geduld mwhahahaha.
In elk geval heeel veeel plezier alvast. maar dat gat zeker wel lukken :smiley:

@ lindalight, Woehoeee jij gaat al bijna he. rot van je koffer ik hoop dat t nog gaat lukken. Ik heb er ook geen verstand van. Sorry :frowning: .

Ik hoop maar dat t maandag goed weer word ben van plan met me mama, broertje en zoontje naar t dolfinarium te gaan maar we zien t wel he

Maja groetjes jekka

@Jekka: jij gaat er gewoon gaan wonen ! Super !!! Wisselen we ? :wink: ooooh zo tof ! Ik weet niet of je het al hebt gezegd maar wat is je motivatie om deze stap te zetten uiteindelijk? (sorry als je het al hebt gezegd hoor!)

groetjes xxx

Heey meiden !

Oo, k voel me best schuldig, weet niet waarom … :unsure: tijdje niet meer op t forum geweest en zo te zien een hele hoop gemist ! K heb egt heel weinig tijd gehad deze week, gister 10,5 uur gewerkt en vandaag druk bezig geweest met laatste dingetje voor de vakantie kopen … ik ga vannacht namelijk weg :smiley: om drie uur 's nachts gaan we ongeveer rijden, dan komen we morgen rond vier uur 's midddags aan in een hotelletje (die we hebben besproken om te overnachten) en dan om zeven uur 's ochtends gaan we weer rijden en komen om ongeveer 1 uur aan op plaats van bestemming :slight_smile: (zuid-frankrijk) heb er best zin in …

Sorry sorry sorry, heb geen tijd gehad jullie verhalen en reacties te lezen … :unsure: moet zo nog eventjes een paar uurtjes slapen … en oojaa mn tas moet ook de auto nog in … pff ! Maar ik moest mn ‘turkijevriendinnetjes’ gewoon even gedag zeggen !! Ga jullie wel een beetje missen …

Meiden, heeeeel veel plezier in Turkije (wie er allemaal gaan als ik weg ben …) en de rest werkse (of nog iets anders …) en tot over drie en een halve week !!

Liefs, xx

Sharon

Heeeeel veeel plezier Missymoi!!!

@ Missymoi Heel veel plezierrr have funn!!!1

@ sivgilim, haha k had een een tijdje terug al verteld maar dan n og maar een x haha. Ik ga samen met mijn vriend en ons zoontje in ksadasi wonen. Mijn vriend in koerdisch en hij wou altijd al terug na turkije. We gaan nu 3 en half jaar met elkaar en vorig jaar dacht ik jahhhhh ik wil ook naar turkije dus stelde ik het voor. Hij helemaal blij mwhahahaha :smiley: . Ik helemaal blij woehoeeeeeee.
En vorig jaar met nieuwjaar hebben we er een huis gekocht. Heel mooi. We willen daar zelf wat beginnen maar we kibbelen de heletijd om wat hahaa.
Ach komt wel goed allemaal. En omdat we dus daar willen gaan wonen ging ik info opzoeken en zo ben ik hier terechtgekomen. leuk he :stuck_out_tongue:

Nu kom ik hier elke dag soms lees ik alleen maar, soms plaats k wat.
Ik heb er in elk geval echt mega zin in. Ik moet wel zeggen dat ik te laat aan me turks ben begonnen. Nu net pas een paar dagen ahahha. Maar als je tussen de mensen bent leer je t toch wel vanzelf mischy nog wel sneller.

Dus ik hoop dat t snel gaat gebeuren allemaal. We moeten nog ff wachten ivm me vriend ze werk maar dat komt allemaal goed zodra ik iets weet laat ik t toch wel horen hier. :smiley:

Hopelijk snap je t nu een beetje haha. :smiley:
Oja dat ruilen la ma :stuck_out_tongue: hihihi

Groetjes jekka

HALLO ALLEMAAL!!!

ik ben voor 4 dagen in nederland!!! ik vertrek zaterdag weer naar turkije om daar mijn leven voort te zetten!!! ik heb t mega naar mijn zin daar en mijn baan bevalt me ook super goed! ik heb gewoon heel weinig tijd om hier op t forum te komen! daar baal ik wel een beetje van hoor, want ik vond t altijd super gezellig hier!!! (dus ik mis jullie wel een beetje hoor!! :frowning: )

maar alles gaat super goed met me! ik heb een vriend waar ik stapel verliefd op ben en we zijn echt gelukkig samen! ik ben mijn tweede dag nu hier en wil nu alweer terug naar turkije!! :smiley: echt erg hoor dat ik gewoon heimwee heb naar turkije!! haha

maar ik probeer regelmatig iets te schrijven op mijn persoonlijke site dus als jullie willen weten hoe t met me gaat kun je dat daar lezen!!!

spaces.msn.com/members/purno :stuck_out_tongue:

heel veel groetjes en liefs myrna

@Jekka: leuk dat je dit allemaal hebt gedaan, en om iets te beginnen: zal ook wel allemaal goed komen!

@Myrna: leuk om je nog eens te zien hier op het forum, het beste in Turkije !!

Ik lekker straks weer gaan werken :frowning:

@llemaal

Goeiemorgen!! Allemaal al weer wakker?? Heb vandaag mijn laatste dag stage :wink: en dan begint mijn vakantie! Morgen nog even op mijn gewone werk werken, en dan lekker een week vrij in de regen… en dan TURKIJE!!! Ik kan niet wachten !

Ja goed he van Jan Smit… Ik ga binnenkort ff een site maken met foto’s van de vakantie en dan zet ik jan er ook wel ff op!! Mijn vriend belde me net op het moment dat ik met Jan op de foto ging! haha…

Fijne dag allemaal!

Liefs Cynthia

Hey!!!

@ Myrna: Wat leuk dat je hier weer eens bent!!! Heb je een vriend gevonden in Turkije, vertel vertel! Ik kan helaas je site niet openen :frowning: Fijn dat je het zo leuk hebt in Turkije… Ik ben wel jaloers hoor!!! Het beste daar nog, en laat je af en toe nog es wat van je horen :smiley: ?

@ Cynthia: Jaaa ik wil weten hoe jij en Jantje samen op de foto staan!! Lekker een weekje vakantie in de regen :stuck_out_tongue:

@ Missy: Heel veel plezier in Frankrijk en tot daarna!!! Laat j e hier in het Turkije forum nog een berichtje achter, als je kunt/wilt ;)!?

Hebben jullie nog iets leuks gedaan? Ik ben gister uit geweest… Was toch heel anders zonder vriendje waar je af en toe een kusje kan bietsen en ook zijn vriend was er niet. Heel maf. Bovendien was mijn uitgaans-partner er niet bij (vriendin van me), dus heel anders dan normaal… Maar nog steeds best gezellig… Van dit weer krijg ik wel erg veel zin om weg te gaan jongens!! Nog 3 nachtjes? (wow dat bedenk ik me ook nu pas :smiley: )

Liefs, Maretje.

@maretje heb je anders msn? Voeg me dan ff toe! sweety_in_love_16@hotmail.com Dan kan ik je die foto vanavond sturen!!

Merk het wel!

Liefs Cyn

Zo moest weer ff 3 pagina’s ofzo bijlezen, lijkt wel of hier steeds sneller gaat. Maar is alleen maar gezellig natuurlijk :smiley:

@Annemiek: kom op zeg, je bent helemaal niet oud! En het belangrijkst is dat we het hier gezellig hebben met z’n allen en daar doet leeftijd al helemaal niet toe. En alleen maar goed dat je nog steeds gelukkig bent met je husband, vooral zo doorgaan meid! Heb je een leuke trouwdag van je kennissen gehad?

@Poellie: goeie cijfers hoor! Alleen wat zijn dkw’s?? Wat leuk dat Filiz jouw vriendin is, zo komen we elkaar allemaal weer tegen hier haha.

@Cynthia: wat leuk dat je met Jan op de foto bent geweest! Gelukkig dat je toch maar bent gegaan dus! IK wil de foto ook eigenlijk wel graag zien, ben altijd benieuwd hoe iedereen er hier uitziet!

@Maret: heb gister eigenlijk weinig gedaan, nog lekker even de stad ingeweest en kon een erg leuk topje voor Turkije niet weerstaan. Trouwens ook nog erg gave schoenen gekocht dus wat mij betreft kan ik weer gaan :smiley:

@Sevgilim: leuk dat je geboekt hebt! Kan het aftellen weer verder gaan :smiley:

@Missy: je bent al weg maar beter laat dan nooit: heel veel plezier in Zuid Frankrijk!

@Jekka: ontzettend leuk dat jullie straks naar Kusadasi gaan verhuizen. Hoe gaat het met je Turks leren? Hou ons een beetje op de hoogte, vindt het altijd zo gaaf als iemand zo’n stap gaat zetten!

@Myrna: heeeee meid! Leuk dat je ff wat van je laat horen! Ben blij voor je dat je het daar zo geweldig naar je zin hebt en dat je supergelukkig bent met je vriend! En in september gaan we echt afspreken hoor, jammer dat het de vorige keer een beetje is mis gegaan, maar we hebben nog een kans :smiley:
Heel veel geluk straks weer in Alanya en ik hou zeker je site in de gaten!

Jeetje, 12 juli vertrekken er alweer vier! Voor mij nog 67 en 81 dagen!!

Zo, ik geloof dat ik weer helemaal bij ben…

Liefs, Diamond

Lindalight: 10 Juli…Alanya!
Maretje: 12 Juli…Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Iloveturkey: 12 Juli…Manavgat!
Estelle:14 Juli…Alanya!
Jekka: 15 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Sevgilim: 21 Augustus…Marmaris!
Beppie1: 4 September…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 Oktober…Side!
Poellie: 9 Oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…Içmeler!

Linda, heb je ff bij in het lijstje gezet! Is het inmiddels al opgelost met je koffer?

Groetjes, Diamond

http://spaces.msn.com/members/cynthiaspace/

Kijk hier maar op de foto met Jan Smit staat er ook tussen, en ook die van Turkije in April… alleen mijn vriend staat er niet op :frowning:

Liefs CYnthia

@Cynthia: ik kan de pagina niet openen…

Groetjes, Diamond

Sjit hoe kan dat nou??? weet je hoe ik hier een foto op kan zetten anders?

Liefs Cyn

Weet 't niet…Ik krijg een soort melding dat ik me eerst moet aanmelden bij Spaces om de foto te mogen zien ofzo…

Groetjes, Diamond

Heb je msn? dan stuur ik hem wel ff!

Liefs Cynthia