Zo daar ben ik ook weer eens… Wat moest ik weer veel bijlezen (3 pagina’s)…
@ Diamond: Bedankt voor je lange post, want zo kan ik ook zien op wie ik nog moet reageren!! Alles goed? Moet je nog veel werken?
@ Sevgilim: 2 weekjes werken is toch niet meer zó veel?!? Je houdt het wel vol… Er blijven hier echt wel mensen posten, ik weet van mezelf dat ik vanuit Turkije ook meerdere keren een post achter zal laten… Promise oke?!
@ Anke: Jeetje… Wat erg van je vriend… Ook al heb je het zelf uitgemaakt… Hoe kwam het dat je het daar pas uitmaakte als ik vragen mag Ik hoop dat het beter gaat en dat jullie allebei een leuke vakantie hebben ondanks alles. Doe je Rieneke de groetjes van ons?
@ Nur: Jammer van de leuke jongen Je moet echt regelen dat je hem dan nog ziet in die ene week… Anders weet je niet waar je dan misschien toch onbewust op gaat zitten “wachten”… Succes met je computer… Balen dat die kapot is!
@ Jekka: Ik ben 18 (geen idee of dit los werd gevraagd, maar ik zie iedereen tegen jou “Ik ben zo oud” zeggen…)
@ Cynthia: Ik weet niet hoe het bij jou zit… Maar hier is het bagger-weer. Ga je wel vanavond? Lijkt me wel lachen om al die Nederlandse Artiesten zoals Jan Smit te zien…
–> Echt een heel lief smsje! Is dat van je vriend? Lijkt me wel toch?
@ IloveTurkey: En… Beginnen de zenuwen en spanningen al te gieren? Ik heb wel veel zin, maar op een of andere manier heb ik toch het gevoel dat ik me op n gegeven moment ga vervelen daar <_< … Ik neem mooi een paar boeken mee voor de zekerheid!!
Nou, mijn dagen der verveling zijn officieel begonnen. Vriendje weg, 2 van mn beste vriendinnetjes het land uit en een derde die niet/nauwelijks kan lopen… Pffft… Hoe ik dan ga doen met “overleven” en bijvoorbeeld uit gaan…
Ik heb nog steeds niets gehoord van dat restaurant, beetje jammer… Maar iemand van de 3 gezusters (Waar Pascal normaal werkt) vroeg of ik niet -totdat hij terug is- bij zou willen springen… Dus wie weet!!!
@diamond: Ja het staat nog wel in de planning om er heen te gaan!! Het is nog droog… Het begint om 20.00 uur en eindigt om 23.00 uur! Ja nog maar 10 dagen we hebben vandaag de tickets gekregen!!!
@Maretje: Jan Smit is ook de enige reden dat ik ga haha, en dat berichtje is inderdaad van mijn vriend!
@maretje…ik heb gister n telefoontje van filiz gehad…alles is goed…ze heeft het druk en is moe…maar ze heeft het er erg na dr zin (wat natuurluk t belangrijkste is)…
heb dr nog n smsje gestuurd ma is nog niet aangekome <_< mja denk snel wel weer wat te horen…en dan laat ik het jou (en alle andere die er interesse in hebbe) wel weten!!
@cynthia…Echt n lief smsje joh!!! hmmzz en zo te zien ben je…HELEMAAl in love
@maretje: ohhh de zenuwen gieren echt al weer door mijn lijf!!! ik ga echt gillen als het zover is… krijg ik weer dat schuifdeurmoment… pffff vlinders in mijn buik je wil het niet weten!!!
denk je echt dat je je gaat vervelen??? ik heb ook wel een boek gekocht vandaag maar ik me niet vervelen hoor
jeetje wat schrijft iedereen hele verhalen zeg hahaha… lukt me nog niet… maar wat niet is kan nog komen
wel leuk al die verhalen!!!
@Cynthia: superlief berichtje! Haha je had ondertussen dat ik aan het typen was alweer gereageerd, vandaar m’n late reactie. Nou veel plezier vanavond en doe Jan de groeten
@Maret: Alles goed hoor, alleen een erg korte werkweek. Hoefde alleen gister te werken, de rest van de week ben ik vrij. Da’s natuurlijk wel erg weinig, maar ja, is ff niks aan te doen. Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen, hadden we makkelijk wat af kunnen spreken…
Heb je inmiddels al iets van je vriendje gehoord?
@Iloveturkey: Hihi ik denk ook niet dat je je gaat vervelen
Heerlijk vooruitzicht dat je je vriendje straks weer ziet.
mn pc deed het, we hebben m opgelapt, maar is weer gecrashed dus nu ga ik m morgen maar echt naar de winkel terugbrengen. ik kan niet zonder
leuke jongen vandaag wel gezienwas nog steeds zo leuk dus das mooi
hij gaat naar z frankrijk en komt over 2 weken dan weer terug en dan gaan we zeker wat afspreken *zwijmel zwijmel zwijmel
jullie gaan te snel voor me om te reageren, dat doe ik wel als ik weer pc heb
@maretje: neen idd niet meer zoveel, maar meer en meer mensen hoor je dat ze binnenkort op reis gaan, en zo achterblijven maar gelukkig op dit forum zijn er meerdere mensen !
@diamond: Ik zal ook wss achterop zitten en aangezien je wss een rijbewijs nodig hebt? Met een beetje geluk heb ik het en anders, gemakkelijk toch achterop? het verkeer in Turkije kennende, no thanks
@Anke: was het een Turkse vriend of iemand van langshier? Sorry voor moest je dat al eens gezegd hebben maar er is zóvéél bijgekomen de laatste uurtjes!
@Nur: jammer van je pc! je zal veel mogen inhalen eenmaal je pc weer in orde is hehe, als ik zie hoeveel blz er bijkomen als ik ook maar 1 uurtje niet naar mn pc heb gekeken !Beste ermee !
@de rest: Sorry als ik mensen overgeslaan heb maar jullie babbelen allemaal erop los dat ik moeite heb om mee te zijn !
Morgen moet ik weer gaan werken, zal er niet zoveel kunnen opzitten maar s’avonds des te meer uiteraard!
@Sevgilim: m’n vriend moest inderdaad z’n rijbewijs laten zien ja. Ik had m’n rijbewijs wel bij me maar zag mezelf ook echt niet op een scooter door het verkeer manouvreren, dus mooi een dagje achterop.
Werkze morgen!
Jemmig meiden, ben ik een avond/nacht niet geweest: 3 pagina’s!!
Als ik alles zo lees, is de zomer begonnen. Iedereen is weer in love, bezig met de komende vakanties, en alles loopt te zwijmelen!!! ZALIG!! Maar ik ga me dan wel een oude getrouwde doos voelen hoor!! Al 25 jaar met dezelfde man(en nog steeds in love!) al 22 jaar getrouwd, menn wat word ik oud :blink: !!
Maar goed, ook ik ben na vandaag ff een paar dagen er niet, dus zal dan, met het weekend ertussen wel 10 pagina’s moeten bijlezen.
Morgen de hele dag chauffeur spelen voor een bruidspaar(kennissen trouwen en ze hebben mij met onze auto gevraagd) zaterdag met onze lease-puber kleren kopen, dus het zal wel zondag worden.
@llemaal een heel fijn weekend, met hopelijk stralend weer(Ben die regenbuien zooo zat :ph34r: !)
Groetjes
Annemiek
@beppie1…whaha een oude doos…je bent gek!! het is tog alleen maar n goed teken dat je al zo lang in love bent…en al best lang met je ventje getrouwd bent!!!
@Nur…jammer dat je pc tog weer kapoetos is…ik hoop dat hij snel weer gemaakt is!!
Jippie ik heb mn rapport en heb mn dkw’s goed afgeslote B) twee 7’s en een 6 en die andere 2 daar moet ik volgend jaar nog in verder…dus ben best trots op mezelf
@llemaal: Jan Smit was echt super gister!! Wat een enorm lekker ding is dat! Heb hem weten te strikken om met me op de foto te gaan haha! Wat een lekker ding!! Haha het was echt super gezellig daarzo! Iedereen zong mee! En het regende gewoon!
@ Diamond: Gezien het tempo van de berichtjes die hier binnenkomen, zal je inderdaad redelijk wat bij te lezen hebben vrijdag avond… Wat ga je allemaal doen ??!
@ Poellie: Gaaf dat je een telefoontje hebt gehad van Filiz en dat ze het naar haar zin heeft. Ken je haar in real life, ofzo? Doe je de groetjes van het forum als je haar weer spreekt :lol: ?!?
@ Cynthia: Gaaf dat het leuk was… Jammer alleen dat je niet meteen ook met em hebt gedanst Had me wel leuk geleken om daar foto’s van te zien in de bladen… “Jan Smit met nieuwe liefde…” Hahaha…
@ IloveTurkey: Ondertussen denk ik al niet meer dat ik me ga vervelen… Het schommelt een beetje…
@ Beppie: Je bent helemaal niet oud!!! Veel plezier met de bruiloft en de lease-puber (dat klinkt serieus heel grappig…) Ik heb gehoord dat het na zondag weer zomers zou worden… Maar aangezien het weer in NL net zo btrouwbaar is als de tijdtabel van de NS… <_<
@Cynthia…Jan is ruig B) Eg leuk dat je met m op de foto staat!!!
@maretje…Filiz woont n straat verderop (nja als ze in nederland is dan he ) en ze is mn beste vriendin…Dus ja ik ken dr
Als ik haar de volgende keer spreek of sms dan zal ik haar zeker de groeten doe van dit forum…zal ze leuk vinde om te hore!!
te gek dat je allemaal voldoendes hebt en daar mag je ook wel trots op zijn hoor
Leuk ook dat je beste vriendin bent met filiz zwijmelen jullie dan ook altijd samen over turkije??? Mijn beste vriendin is nog nooit in turkije geweest en soms wou ik echt dat ik met haar over turkije kon babbelen en zwijmelen natuurlijk haha. :wub:
Ik ga haar echt wel missen als we voor t eggy gaan hoor. Maar dan moet ze wel op vakantie komen en mischy word ze wel net zo verliefd op turkije als ik en als meerdere hier woeehoeeee!!!
Nou ik moet nog maar 8 dagen[COLOR=red]!!!
Oja @ beppie nee hoor je bent echt niet oud gekky je bent zo oud als je je voeld toch
en of je nou pas weer verliefd bent geworden of dat je t al jaren bent t blijf een lekker gevoel.
Nou mensen ik heb er zin in en wat gaat t hier snel zeg pfffffffffffff
hey jekka…
nou ik las net pas je bericht toen ik die van mij had achter gelate hehe…
nou hier dan toch nog ma ff n reactie
haha als we met zn tweeen zijn dan hebbe we het de hele tijd over turkije…herinneringen ophalen…alvast bedenken hoe onze volgende vakantie eruit ziet…en als we niet praten zitte we met onze gedachten in turkije…
het is pas erg als we terug komen van vakantie (we zijn de laatste 3 vakanties samen gegaan)…dan zijn we lichamelijk hier…maar met onze gedachten voor 99% in turkije…
Jammer dat ik nu met niemand mijn gedachten kan delen…mja over n paar daagjes dan komt n andere hele goede vriendin terug van turkije…en dan ga ik haar maar weer helemaal gek maken…
je moet je vriendin gewoon n keer meesleuren…en dan weet ze ook over nix anders meer te praten
nog ma 52 dagen en dan is filiz weer terug in nederland :rolleyes: