Veel Plezier-welkom Thuis 1

wel mijn beste vriend is ook mn beste vriendin als je het zo mag zien, want ik vind dat meisjes onder elkaar heel jaloers kunnen zijn, en met mijn beste vriend heb ik dit niet! We kunnen ook héél goed met elkaar praten en ik voel me ook altijd goed met een jongen in de buurt die me altijd beschermt :wink: we vullen elkaar heel goed aan en altijd pret verzekerd !

@sevgilim ik ben ook in green nature geweest maar dat is al weer 4 of 5 jaar terug!! Heb toen daar bijna me enkel gebroken op dat paadje als je naar het centrum wil gaan lopen!!

@llemaal: Thanks voor jullie reactie. Ben ook blij dat ik er met jullie wel over kan praten! Mail ook met een Turks meisje uit Amsterdam, zij snapt me ook! En ja mijn beste vriendin die heeft hetzelfde probleem!!

nog 10 dagen!!! Kan echt niet wachten, als het goed is krijg ik vandaag de tickets!!! Vet beter!

Nog wat leuks in de planning voor vandaag? Vanavond is het hier in Alkmaar Muziekfeest van de Tros… Met allemaal Nederlandse artiesten! Jan Smit, Wolter Kroes enzo… Dus als het droog is ga ik daar maar is ff de Nederlander uithangen!! Al heb ik liever Turkse muziek maar goed!! Moet wel gezellig worden!

Liefs Cynthia…

ja sevligim dat klopt meiden zijn soms echt jaloers onder elkaar ja.
Ik ging vroeger ook meer met jongens om dan met meiden zijn makkelijker in de omgang ja. Maar t gaat er om dat je t na je zin gaat krijgen he ahaha.
Hoe oud ben je als k mag vragen :smiley:
Ik ben zoo nieuwschierig na iedereen zn leeftijd eigelijk m :stuck_out_tongue: aar van sommige weet ik t al.

Woehoeeee nog maar 9 dagen oe gaat snel wel lekker hoor.

groetjes jekka :stuck_out_tongue:

@Jekka: ik ben 18 jaar, dit jaar nog 19 :stuck_out_tongue: enneuh ik studeer toerisme als je dat ook wou weten :smiley:

@Cynthia: het paadje, langs het strand dan bedoel je? wat jammer !

Nee het was als je het hotel uit kwam, dan moest je over een kiezelpaadje om bij de hoofdweg te komen! Op dat paadje ben ik toen 7 keer in 1 week!!! enorm door mijn enkel gegaan… Waarbij er toen een bot is gescheurd, maar niet doorgescheurd… Daar kwamen we pas 3 maanden later achter en loop nu dus nog met last maar goed… En mijn enkel kraakt nu heel erg!

Leuk trouwens dat jij Toerisme studeert! Ik doe dat namelijk ook!!

Liefs Cynthia

he dames, hou ff op met je vervelen.
ben 1 dag weg en moet 4 pagina’s bijlezen :o

btw: mijn zusje heeft mn pc laten crashen (is trouwens wel heel zielig want de dag daarvoor liet ze die van mn moeder crashen terwijl ze bij allebei niks bijzonders deed, dr heerst dus gewoon een vloek op dr :frowning: ) dus die moet ik laten maken maar dat duurt (mijzelf kennende) nog wel ff voor ik dat laat doen dus ik zal de komende tijd iets minder online zijn

oeiii leuke jongen word steeds leuker en nu gaat hij op vakantie van het weekend :frowning: schiet niet op. en is hij net een week terug ga ik :unsure: stukje minder dus…

verder heb ik het druk :slight_smile: met mn kamer alvast uitruimen, met werken enz enz enz…

@Nur, sterkte met het gemis van je PC, zou voor mij een ramp zijn, dus ik leef met je mee

@Diamond, ik ben er perfect doorgekomen gister, ben gewoon naar huis gegaan :lol: , kon toch niets doen, mijn baas zit in Duitsland, contact per mail, geen mail, geen werk, jammer dan dus :rolleyes:

Vandaag weer gewoon werken, maar ik zie wel dat iedereen en aan vakantie toe is, en zich verveeld, en lekker wil kletsen, want…ik blijf lezen!!!

Volhouden hoor meiden, want het is veel te gezellig!!

nog 59 dagen en dan naar Kos(hoop dat ik het er net zo leuk vind als al die jaren Turkije!)!!!

Annemiek

@beppie: Kos is hartstikke leuk joh!! En als je heimwee heb naar Turkije, dan ga je in de haven van Kos staan dan kun je naar Bodrum kijken in de verte :wink: Misschien een kleine troost!!!

Liefs

@Cynthia: 'T zal wel goed komen, maar bedankt! Heb er ook zo’n zin in!!
Maar als ik met jullie zit, dan komen de gevoelens voor Turkije ook weer op, en de herinneringen, en das ook lekker. We hebben het gewoon gehad
Maar ik blijf jullie voorzien van goedbedoelde dingen, en lekker meekletsen!

@Diamond: Keirustig hier, al wel zo’n 20 telefoontjes over de hele ochtend. Het duurt dan zo lang!!! :frowning:

Annemiek :blink:

heyhey.
hier ben ik ook weer :stuck_out_tongue:

@Iloveturkije…Whahaha OEPSSS!!! foutje :stuck_out_tongue: die was idd voor jou bedoeld…

Morgen mn rapport hale…weet eigluk niet eens als ik wel over ben… :huh:
Mja denk het wel…anders zoude ze tog allang gebeld hebbe…
Maja…

Hmzzz ik ben echt wel aan vakantie toe…En dan bedoel ik n vakantie naar turkije…Kan echt niet wachten…Nog mar 95 dagen!!!

groetjes yvonne

Hee allemaal

NOG 4 DAAGJES en dan zit ik in ALANYA !!!

Ik kan niet wachten…

Groetjes Linda

oooh Lindalight, jij bent al zo ver ! Ik wou dat ik in jou plaats was. Ik moet nog een goeie 2 weken werken en dan is het mijn beurt !

Weet iemand nog een andere goedkope sites om een reis te boeken. Ik heb nu meerdere site’s vergeleken en voor hotel sunhill kom ik het gekoopste uit bij Corendon. Alvast bedankt

J

ýk ga even jullýe allemaal jaloers maken hoor :stuck_out_tongue:
ýk zýt hýer heerlýjk ýn het warme turkýje en ýk hoorde dat het ýn nederland regende… he bah… wat heb ýk een medelýjden… ghehehe
alleen een ýets mýnder ýets… het ýs uýt met me vrýend… ýk heb et zelf uýtgemaakt maar het ýs wel kut om hem zo te zýen wýst nýet dat hýj het zo erg zou výnden… beetje kuttýjd majah kan em ook nýet de hele týjd voorlýegen enzo… ag we hebben nog steesd een super vakantýe… nýks kan de vakantýe ýn turkýje verpesten! :smiley:

spreek jullýe snel weer!

kuss Anke

Anke: Lekker dat het lekker is in Turkije! Wel balen van je vriend!! Nou sterkte dan maar daarzo!! Maar wel van genieten hoor!!!

Liefs Cynthia

véél sterkte Anke, geniet gewoon van je tijd nu in Turkije !

das vervelend anke dat het uit is met je vriend… probeer er nog wat van te maken!!!
ik moet nog 6 nachtjes slapen :smiley:

Anke denk een beetje aan de mede mens…wij zitte hier met dat strond weer terwijl jij lkkr in de zon bent aan het geniete :angry: hehehehe :stuck_out_tongue:
Nou geniet dr nog maar van!!!
Wel rot dat het uit is met je vriend…

Groetjes yvonne

:wub: Ik kreeg net weer een smsje:

Dit stond er letterlijk, inclusief spelfouten…

Sky is blue, My love is for you, it is alweys be true! Nobady can love you so much as me!

:wub: echt zooo schattig…

Liefs

Hé meiden, weer lekker gekletst vandaag zie ik :smiley:
Nog 69 en 83 dagen!!

@Sevgilim: leuk dat je zo’n goede band hebt met die vriend. Ik ben ook altijd veel omgegaan met jongens, is gewoon een stuk makkelijker. Je hoeft niet altijd precies op te letten hoe je iets zegt en inderdaad geen jaloezie onderling. Helaas heb ik een paar keer een heel goede vriend gehad die na verloop van tijd toch meer ging voelen. Vond dat altijd heel moelijke situaties. De laatste tijd ga ik toch weer meer met meiden om merk ik…
Denk dat jullie het superleuk gaan hebben samen! Twee jaar geleden heb ik met m’n vriend een scooter gehuurd in Alanya, was super! Ik zat trouwens wel lekker achterop hoor en heb hem laten rijden. Vond het verkeer veel te chaotisch. Had aan het eind van de dag spierpijn in m’n armen van het vastklemmen haha. Maar je komt wel op plekken waar je anders niet komt…

@Jekka: je gaat al bijna! Lekker hoor, helemaal met dat slechte weer hier in Nederland. Ik word er in ieder geval niet vrolijk van :angry: By the way ik ben 25…

@Cynthia: jeetje jij gaat ook al over tien dagen. De grote uittocht is begonnen geloof ik…En nog een heleboel tegoed als je weer terug bent, dat scheelt!
Ga je nog naar dat muziekfeest vanavond? Is het wel ergens binnen? Want het is hier inmiddels al behoorlijk slecht weer…

@Nur: verveldn joh van je computer. En sneu voor je zusje dat het haar steeds overkomt. Waar gaat die leuke jongen op vakantie naartoe en hoelang gaat 'ie?

@Annemiek: groot gelijk dat je naar huis bent gegaan. Als je toch niks kan doen kun je beter iets leuks gaan doen! Vervelend he als het zo rustig is met de telefoon. Maar je moet blijven zitten want stel dat 'ie toch nog een keer onverwacht mocht gaan :blink: Enne…jullie gaan het hartstikke leuk hebben op Kos, wedden! Je moet hier ook gewoon lekker blijven kletsen hoor, of je nu naar Turkije gaat of niet!

@Yvonne: lijkt me ook dat je allang wat had gehoord als je niet was over gegaan. Komt helemaal goed!

@Linda: ik ben JALOERS! Helemaal omdat ik me precies kan voorstellen waar jullie terecht gaan komen! Leuk hoor!

@Anke: leuk dat je ff wat laat horen joh! Ben blij te horen dat je het zo naar je zin hebt. Wel erg vervelend met je vriend, helemaal omdat hij natuurlijk ook daar is…Hoop dat je het ondanks dat toch nog heel erg leuk hebt! Groetjes aan Rieneke!

Zo ben weer ff bij (sorry voor de lange post) :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond