Je bent altijd nog oud en wijs genoeg om daarin zelf een keuze te maken. En zolang jij gelukkig bent weet je dat je een goede keus hebt gemaakt. Geniet lekker van het verliefde gevoel!!
Heb ik al 100 keer in een sms’ je gezet dat ik 28 september naar Alanya kom, krijg ik net een berichtje uit Turkije: leuk dat je in augustus weer hier komt :blink: Echt waar, soms…
Ja dat doe ik ook zeker wel!!! Verliefd zijn is zooooooooo heerlijk!
Kreeg net een foto van een meisje die is in het hotel geweest waar mijn vriend werkt!! Daar staat een ober op die daar werkt, en achter hem staat gewoon mijn vriend Werd helemaal blij van die foto, zeker omdat ik het niet had verwacht dat hij er ook op zou staan!!
@diamond…Jah filiz had dat tege dr moeder gezegd…geloof 46 graden ofsow…weet het niet precies…en kreeg toenstraks nog n telefoontje dat alles goed ging en dat het leuk en druk was,dat ze moe was en dat ze mn cadeautje leuk vond ensow… echt leuk om dr weer te hore
whaha echt te grappig…het geheugen van die turkn daar is niet altijd even goed…kun je soms wel n beetje om lachen al kan het ook irritant zijn
@Cynthia… Och laat die meiden toch!! Als jij gelukkig bent…Daar gaat het om!!
Wel echt leuk dat je je vriend op die foto zag!! Hoop trowuens dat ik je snel op msn spreek dat ik wat meer over dat hotel ensow te weten kom…want van site’s…Nja staat meestal hetzelfde op…!!!
@Yvonne: leuk om te horen dat het zo goed gaat met Filiz! Jeetje, 46 graden, da’s behoorlijk zweten zeg…Geheugen van een zeef hebben ze soms, echt heel erg haha.
Vandaag was lekker snel voorbij, was vanmiddag superdruk op m’n werk. De tijd vloog om, en dus ook alweer bijna een dag dichterbij de vakantie. Elke dag is er weer één moeten we maar denken he…
hier ben ik dan weer, ben ff weggebleven maar heb het al wat druk gehad laatste tijd.
Met dit berichtje wil ik julli meedelen dat jullie me bij het lijstje mogen aanvullen nog eens, dit maal naar Marmaris van 21 augustus tot en met 31 augustus :rolleyes: !!!
hehe bedankt, zo blijven we in vakantiesfeer ! Nou, ik ben echt zo blij om nog een reisje op de achtergrond te hebben ! Misschien kan ik dit later allemaal niet meer doen en heb ik het ondertussen gehad, denk ik dan maar :lol: !
Groetjes, en blijven aftellen iedereen! Ooit is onze dag er
Zolang het kan moet je er lekker van genieten! Ben je vandaag naar het reisbureau geweest om te boeken? En ja, dé dag komt, en ik hoop een beetje snel ook. En dan zetten we de tijd stil, voor eeuwig gelukkig in Turkije
Hé Estelle! Welkom op dit supergezellige forum! Ga je over 9 dagen voor het eerst naar Turkije of ben je al eerder geweest. Geef ff de dag en plaats door waar je heen gaat, dan kun je bij in het lijstje
Groetjes, Diamond
Ps. Ik verveel me nogal, maar dat zal inmiddels wel duidelijk zijn :unsure:
Om de verveling tegen te gaan : Hier kom ik weer eentje posten !
@Estelle: welkom op dit leuke forum, hier verstaan we elkaar, zeker op het turkije-verslaving-vlak :lol:
@Diamond: ben vandaag naar reisbureau geweest gaan informeren of er nog plaatsen zijn op het vliegtuig en in het hotel waar we wilden (ben er al eens geweest) en op het vliegtuig zijn er nog 49 plaatsen en in het hotel nog stuk of 60, dus het zit goed en zaterdag ga ik mijn voorschot gaan betalen! Dus dan staat het zeker vast en de plaatsen zullen wel niet in een paar dagen allemaal bezet zijn… Maar het gaat zeker door !
en @iedereen: ben supergelukkig! wat een reisje allemaal niet kan doen
@Sevgilim: ja dat voelt goed he, zo’n vakantie in het vooruitzicht. Ik wordt ook nergens blijer van, behalve als het echt tijd is om te vertrekken
Mooi dat er nog genoeg beschikbaarheid was! Welk hotel wordt het?
@Estelle: je staat erbij hoor, in het vorige lijstje heb ik 't ff aangepast, anders wordt het zo vol met lijstjes
Ben benieuwd hoe je Alanya gaat vinden, ben er nu vijf keer geweest en straks in september nog een week. JOEPIE!!
@diamond: ik ga naar club Green Nature, ben er over 3 jaar al eens geweest, was toen nog niet all in , nu wel, ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn! Maar het plezier maak je zelf, denk ik dan altijd en aan plezier geen gebrek, ben in goed gezelschap
Moet een goed hotel zijn ja, heb er wel 's vaker mensen over gehoord. Met wie ga je precies? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, weet alleen altijd graag alles
Jeetje we hebben al 150 pagina’s volgekletst. Geloof ook niet dat we ooit uitgepraat raken over Turkije…
@diamond: ik ga met een zéér goede vriend van me , we zijn vorig jaar ook samen geweest en het was zooo leuk dat we het gewoon opnieuw wilden doen, maar deze keer wat langer :rolleyes:
Hij is echt zo een goed maatje, en we verstaan en kennen elkaar door en door. En we hebben zo veel zelfde gedachten, altijd leuk ! Ik hoop dat het zo mag blijven…
Deze keer gaan we ook proberen met de scooter erop uit te trekken en zelf het een en ander van Turkije gaan ontdekken. Iemand ervaring ermee ?
Pffff we zijn wat aan het aftellen he. ik vind best wel dak al snel ga maja was dan ook een last minut he mwahahah.
@ estellii leuk dat je er nu ook bent en ja dit is echt verslavend ja. Ik zelf plaats niet zo mega veel berichtjes maar ik lees echt alles haha.
@ sevgilim, leuk idee zeg om met de scooter erop uit te trekken. Lijkt me ook wel en wat. Maar mijn vriend is meer van de auto haha. Plus lijkt t me tof om juist een x met een vriend op vakantie te gaan johh lijkt me toch heel anders dan met een vriendin of heb k dat verkeerd??? <_<
(wel in de goeie zin he) hihi.
Ik hoef nog maar 10 dagen woehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!
I love turky!!!