Veel Plezier-welkom Thuis 1

Thanx Nur :smiley:

Groetjes, Diamond

Nur Rulez!

@ Linda: zoals diamond al zei: nu al zo ā€œverslaafdā€ jij wil straks echt niet meer weg!!!

Liefs, Maretje.

hihi dat valt ook wel weer mee hoor :wink:
blij om te helpen

heeej nur echt kei bedankt meid

woehoeee is wel erg lief he ahhaha.
Te gek man dat je al zo goed turks kan ik ben nog aant leren maar komt ook wel allemaal goed.

Bedankt meid
Veel liefs en groetjes jekka :smiley:

oja ik ga de 15 8 dagen naar kusadasi met mijn vriend en ons zoontje.
Jullie herinneren je mischy wel dat ik zou gaan emigreren maar inverband met mijn vriend zijn werk gaat dat nog ongeveer een maandje duuren. Gelukkig kunnen w er wel alvast 8 dagen tussen uit om lekker vakantie te vieren voordat al t geregel gaat beginnen hahaha.

Woehoeeeeeeeee ik ben zooooo blij. En kom ik nu ook in t lijstje voor???
Ik heb vanmiddag een last minut geboekt We vliegen met inter airlines. En mehga lekkere tijden. We vertrekken om 01:50 en komen lokale tijd om 06:20 aan. Dat noem ik nou eens lekkere tijd om te vliegen alleen heb ik weer een probleem hahah. Die kleine die kan apsoluut niet stil zitten en gilt alles bij elkaar als ie niet mag rondlopen dus daar heb ik mijn handen al aan vol en dan komt me vriend ff met een mega angst voor vliegen dus die moet ik ook nog rustig houden. Jahhh erg he arme meid al zeg ik t zelf. hahaha :smiley:

Maar dat komt allemaal wel goed toch.
Spreek jullie snel veel liefs jekka :stuck_out_tongue:

Nog 23 nachtjes :slight_smile: :)!!

jekka, je staat in het lijstje :smiley:

**Maretje: 12 juli: Antalya!
Ingrid: 12 Juli…Kusadasi!
Wenneke: 12 Juli…Kusadasi!
Iloveturkey: 12 Juli…Manavgat!
Jekka: 15 Juli…Kusadasi!
CynthialovesGumbet: 16 Juli…Side!
Kiekje: 18 Juli…Kusadasi!
Ezz: 24 Juli…Kusadasi!
Sevgilim: 26 Juli…Kusadasi!
Nur: 31 Juli…Antalya!
Jacqueline: 9 Augustus…Alanya!
Beppie1: 4 september…Kos!
Roanna: 13 September…Alanya!
Diamond: 14 September…Turgutreis!
Cynthia: 27 September…Gümbet!
Diamond: 28 September…Alanya!
Filiz: 9 oktober…Side!
Poellie: 9 oktober…Side!
Cynthia: 22 Oktober…IƧmeler! **

btw: voor mij weer een nachtje eraf :smiley:
nog 26 voor Turkije en nog 3 voor ik de sleutel :smiley: krijg

Woehoe ik sta bovenaan!!

Nog een weekje, en dan vertoef ik 14 dagen aan de Turkse Riviera… Heeeeeerlijk met dat K*t weer hier kan ik wel wat zon gebruiken!

Liefs, Maretje

Nog 70 en 84 dagen!

Groetjes, Diamond

Jeeeeej…nog 19 dagen…we zijn in ieder geval van de 20 af :smiley: :smiley: :smiley:

Het is rustig op m’ n werk, je kunt hier toch al wel behoorlijk merken dat de vakanties inmiddels begonnen zijn. Alhoewel er inmiddels ook alweer wat mensen terug zijn…
Wat doen jullie vandaag allemaal?

Groetjes, Diamond

@ Diamond, ik ben weer stage aan het lopen! En alvast een beetje aan het rond zoeken voor volgend jaar Augustus hoeveel me het gaat kosten voor 2 weken Gümbet! Heb er nu 1 voor €535 All In!!! Dus hopen dat ze die volgend jaar nog zo goedkoop aanbieden!!

Kreeg gister een smsje moet je kijken vet lief:

Als jouw hart van de mijne houdt, als het bloed door je aderen alleen
voor mij stroomt, als je gedachten tot aan je laatste adem alleen bij
mij zijn, dan ben ik niet je geliefde maar compleet
de jouwe…

:wub: :wub: zwijmel

Lief he???

Hehe ben weer helemaal gelukkig vandaag!

Liefs cyn

nog 7 eenzame nachtjes en dan ben ik eindelijk weer bij mijn lief!!! 3 weken lang!!!

@ maretje: hoe laat vlieg jij volgende week naar Antalya en vanuit waar???

@cynthia: wow dat is wel een super lief smsje hoor… haha daar zwijmel je altijd weer helemaal in weg…

@Cynthia: haha wij zijn ook al aan het overleggen wat het volgend jaar gaat worden. We twijfelen tussen een rondreis met een week strandverlenging of twee weken strand. Wil wel graag een keer iets meer zien van het land…

Wat een superlief sms’ je, kan me voorstellen dat je helemaal zit te zwijmelen nu!

Groetjes, Diamond

@Cyn wat een heerlijk gevoel moet dat geven!!

@Diamond, hier ook rustig. Werk vandaag op kantoor, morgen weer receptie, maar zelfs hier errug stil. Ligt m’n mail ook nog plat dus ik kan niets doen, en moet blijven zitten tot er een telefoontje geweest is :frowning: !!!

Maar kijken hoe ik het vol houd :blink: !!
Groetjes
Annemiek

Ben je 1 dag niet op de computer kun je hierzo even 4 pagina’s bijleze…hehehe

Cynthia…je krijgt eg lieve smsjes… :smiley:

Ik hoef ā€˜nog maar’ 96 daagjes te wachten voordat ik eindelijk weer in turkije ben…
Hmmzz best lang eigluk…ma heb al uitgeteld…als ze zomervakantie voorbij is… dan zijn het nog maar 42 dagen…klink al veeeeeeel beter :smiley: hehehe

Nog ma 54 daagjes en filiz komt alweer terug…
Hmmmzz… hoe zou ze het hebben???

Trouwens was het jullie al bekend dat zaterdag of zondag de warmste dag in 5 jaar in turkije was… :blink:

Groetjes yvonne

Ja echt heerlijk!!! Voel me gewoon echt goed nu!!! Ben blij dat jullie er wel normaal over doen! Mijn meeste vriendinnen willen dat ik ophou met over hem praten! Heb maar 1 vriendin die het aan wil horen, zij is namelijk met de beste vriend van mijn vriend… haha… Dus dan zwijmel ik maar lekker tegen jullie aan!!!

Liefs Cynthia

das idd rot als vriendinne nix over turkije of over de jongens/meisjes wat je daar hebt ontmoet willen horen…
ik heb dat hierzo ook… ik heb 2 vriendinne die me voor 100% begrijpen…
maja zo leer je wel je echte vrienden kennen vindt ik…

Cynthia hoelang ben je al met je vriend samen??

groetjes yvonne

Nog niet zolang hoor, ruim 2 maanden nu! Maar ben echt blij met hem!!!

Ja je leert zo inderdaad wel je echte vrienden kennen!!!

Liefs Cynthia